Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Duck kirjoitti:Minen kauheasti ymmärrä koriste-esineitä. Kallisarvoista vaakasuoraa pintaa jolle voisi laskea muutakin roinaa tuhlataan värikkäisiin esineisiin, joilla ei ole mitään muuta funktiota kuin vain olla siinä. Vattöfak?

Yhdyn tähän ihmettelyyn, vaikka tosin ymmärrän sinänsä miksi koriste-esineitä harrastetaan. En vain koe itse sellaisia juurikaan tarvitsevani. Taipumus koriste-esineisiin liittynee aika paljon siihen sisustaako kotiaan itseään vai vieraita varten.

Minulla on kaiketi neljä koriste-esineeksi luettavaa jutskaa esillä kämpässäni, kaikki lahjaksi saatuja. Lasipurnukan sisään tyhjiöön "hitsattu" vuosia kestävä ruusuasetelma on niistä hienoin (pidän sitä ruokapöytäni keskellä), pidän myös paria sievää pientä posliinihahmoa kajareitteni päällä. Joltain venakolta lahjaksi saamaani rumaa kokkinukkea puolestaan pidän visusti kaapin perällä.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 13.11.2008 12:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Lilo kirjoitti:En ymmärrä sitäkään, miks jotkut naiset antaa lahjaksi (tuoksu)kynttilöitä. Oon yrittänyt opetella polttamaan niitä, mut oon vieläkin aika surkeen huono.


Niistä tulee migreeni kun vähänkin liikaa polttelee! Mut mä tykkään kyl kylvyssä välillä, silleen 5 min polttelu ja sammutettu kynttilä sopivan etäälle nenästä. Mies noita ostellu. Rupee tuntuu ketjun edetessä, että mä en ehkä oo meillä se nainen... Hmmh.
sanctus

Viesti Kirjoittaja sanctus »

exPertti kirjoitti:Miksi? :o


Njaa-a. Se edellinen oli valkoinen ja ohut. Tämä nykyinen on läpinäkyvä ja paksu ja luo vessaamme "tunnelmaa", jota molemmat sukupuolet ymmärtävät.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

sanctus kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Miksi? :o


Njaa-a. Se edellinen oli valkoinen ja ohut. Tämä nykyinen on läpinäkyvä ja paksu ja luo vessaamme "tunnelmaa", jota molemmat sukupuolet ymmärtävät.


Tunnelmaa? Herrajesta, tuunaatte siis vessanpyttyänne. :lol:

No eipä silti tilasin uudet kaapinovet vessan kaappeihin, kun vanhat ovat niin kuvottavat.
Came here for school, graduated to the high life
sanctus

Viesti Kirjoittaja sanctus »

exPertti kirjoitti:Tunnelmaa? Herrajesta, tuunaatte siis vessanpyttyänne. :lol:


Kyllä! Tuunaamme kaikkea! Lattian päällyste, kaapinovet, kaakelit, vetimet, verhot, matot! Kaikki on ihan vain sisustuksen takia. Lisäksi käymme salilla ja lenkillä tuunaten itseämme tuleviksi kauniiksi ruumiiksi.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mun täti on koriste-esineriippuvainen. Sen luona pitää varoa jokaista liikettään, kun asunto on niin täynnä esineitä ja niiden päällä olevia koristeita. Hassuinta on, että tätini valitti kahvinkeittimestään, että ei tykkää siitä, kun se vaan kestää ja kestää eikä koskaan mene rikki, niin ei pääse ostamaan uutta.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

nastamuumio kirjoitti:Hassuinta on, että tätini valitti kahvinkeittimestään, että ei tykkää siitä, kun se vaan kestää ja kestää eikä koskaan mene rikki, niin ei pääse ostamaan uutta.

Tätisi yrittää vinkata sinulle jotain. Järjestä onnettomuus.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ ^^ No voihan sen vaikka kiikuttaa kierrätyskeskukseen jos siitä haluaa eroon.
Vastaa Viestiin