Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

sivustahuutaja kirjoitti:Sen sijaan shampoita tarvitaan vain yksi purkki. Tämä on totuus.


Väärä profetia. En tarvitse yhtään purkkia shamppoota.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Mää tartten yhden putelin shampoota. Jostain syystä miehellä taas on niitä noin 5-7.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vaikeinta on ymmärtää, että naiset ovat oikeasti niin tyhmiä ja kanamaisia kuin miltä vaikuttavat. Tissit ja tussut häiritsevät loogista ajattelua; jos naiset olisivat miehiä, kukaan ei olisi heistä kiinnostunut.

EDIT. Piti tietysti sanomani, että jotkut naiset, eivät esim. tällä palstalla esiintyvät tai muutenkaan 99,99 % naisista.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä tartten useita shampoita, koska päänahka kuulemma pitää vaihtelusta. Tällä hetkiksellä oon ihan lopen kyllästynyt Typerän Blondin tuoksuun, ja haluaisin jonkun uuden Tigin mutten oo vielä keksinyt minkä. Toinen käytössä oleva tosin on Goldwellin PlatinaPlondeille tarkotettu.


Arghh, saan uusia raitoja vasta 29.11. En malta odottaa, uhkaava tummuus ja fiksuus lisääntyy koko ajan!11

Voitte suositella hyviä shampoita jos tiedätte!

Riemumieli: hyvä että ediotoit, luulin jo sinun tarkoittavan minua1!1
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Alisuorittava G kirjoitti:Mää tartten yhden putelin shampoota. Jostain syystä miehellä taas on niitä noin 5-7.


No ei kai sun miehellä ees oo noin paljolle shampoolle riittävästi tukkaa!11

Enkä tarkota että se ois kaljuuntunu, vaan hyvin lyhyttukkainen.
Prepare for the worstest.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

masa kirjoitti:Miksi maitotölkit pitää valuttaa lavuaarissa tyhjäksi?


Itse käytän mehusta yleensä sen viimeisenkin pisaran. Kaadan tölkkiin hiukan vettä pohjalle ja ravistan. Kaadan sitten kaikki lasiin ja juon. Se mehu mitä purkkiin vielä ehkä jää ei haise missään. Ja tosiaan kerään pahveja. lististän maitotökit ja laitan niitä sitten monta yhden tökin sisään. Tölkin sisään ehkä jäänyt maito ei saa juurikaan happea eikä haju siksi pääse leviämään.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Viimeaikaisen keskustelun valossa, onko keskeisin asia miesten ja naisten välisessä ymmärryskuilussa siis pahvitölkkien huuhtelu ja kierrätys? Mielenkiintoista. Mä oon aina luullut että se on se WC-istuinrinkulan asento.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Duck kirjoitti: Mä oon aina luullut että se on se WC-istuinrinkulan asento.


En oo ikinä ymmärtäny miks tosta pitäs tapella. Pystyn ihan hyvin laskeen sen rinkulan alas jos se on jätetty ylös. No biggie.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Lilo kirjoitti:
Duck kirjoitti: Mä oon aina luullut että se on se WC-istuinrinkulan asento.


En oo ikinä ymmärtäny miks tosta pitäs tapella. Pystyn ihan hyvin laskeen sen rinkulan alas jos se on jätetty ylös. No biggie.


Eihän siitä pidäkään. Itse osaan nostaa sen.

Jos siitä tapellaan tapellaan ymmärtääkseni yleensä kaikesta mikä puolisossa sillä hetkellä ärsyttää. Tyyliin:"nyt SE jätti vessanistuimenkin ylös... ...TAAS"
Came here for school, graduated to the high life
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mä oon sanonut tän ennenkin, mutta vessanpöntössä on se umpinainen päällimmäinen kansikin, ja se on olemassa siksi, että se suljetaan! Lapsuudenkodissa isän kanssa kiinnitettiin J.J. Lehdon ja Renny Harlinin kuvat niiden kansien sisäpuolelle, että äitinikin muistais sulkea.
Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

nastamuumio kirjoitti:Mä oon sanonut tän ennenkin, mutta vessanpöntössä on se umpinainen päällimmäinen kansikin, ja se on olemassa siksi, että se suljetaan! Lapsuudenkodissa isän kanssa kiinnitettiin J.J. Lehdon ja Renny Harlinin kuvat niiden kansien sisäpuolelle, että äitinikin muistais sulkea.


Ja Lilon gerbiili tippu sinne. Kaverin kissanpentukin. Kandee se kansi sulkea jo senkin vuoksi, että ihan kaikki joutuis koskee siihen pöpörinkulaan ennen suoritustaan, tasapuolista touhua!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Alisuorittava G kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Mä oon sanonut tän ennenkin, mutta vessanpöntössä on se umpinainen päällimmäinen kansikin, ja se on olemassa siksi, että se suljetaan! Lapsuudenkodissa isän kanssa kiinnitettiin J.J. Lehdon ja Renny Harlinin kuvat niiden kansien sisäpuolelle, että äitinikin muistais sulkea.


Ja Lilon gerbiili tippu sinne. Kaverin kissanpentukin. Kandee se kansi sulkea jo senkin vuoksi, että ihan kaikki joutuis koskee siihen pöpörinkulaan ennen suoritustaan, tasapuolista touhua!


Juu ja rakennuspalikatkin ovat viime aikoina salaperäisesti pyrkineet pönttöön. Tosin meidän pikku intiaanin tapauksessa auttaa vain vessan oven sulkeminen huolellisesti. :)
Came here for school, graduated to the high life
Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

exPertti kirjoitti:Juu ja rakennuspalikatkin ovat viime aikoina salaperäisesti pyrkineet pönttöön. Tosin meidän pikku intiaanin tapauksessa auttaa vain vessan oven sulkeminen huolellisesti. :)


Meil on nyt pieni koukkulukitussysteemi tuol veskin oves, ulkopuolel katonrajas, jotta äiskä saa kitinöidä rauhassa. 8)
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Alisuorittava G kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Juu ja rakennuspalikatkin ovat viime aikoina salaperäisesti pyrkineet pönttöön. Tosin meidän pikku intiaanin tapauksessa auttaa vain vessan oven sulkeminen huolellisesti. :)


Meil on nyt pieni koukkulukitussysteemi tuol veskin oves, ulkopuolel katonrajas, jotta äiskä saa kitinöidä rauhassa. 8)


Eilen sitten löytyi auki jäänyt kuulakärkikynä. Remontti ässä auttaa...
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Alisuorittava G kirjoitti:Ja Lilon gerbiili tippu sinne. Kaverin kissanpentukin. Kandee se kansi sulkea jo senkin vuoksi, että ihan kaikki joutuis koskee siihen pöpörinkulaan ennen suoritustaan, tasapuolista touhua!


Totta! Puhumattakaan niistä lukemattomista kännyköistä, joita pyttyihin tippuu tässäkin maassa pitkin vuotta.

Joutuu ehkä kotona teippaileen Hasselhoffin siihen kannen sisäpuolelle. :think:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

... ja minähän suljen pöntön kannen aina, jo ennen vetämistä (jotteivät kakkahiukkaset sinkoile vedettäessä, kuten Myytinmurtajissa kumottiin), joten täähän on mulle täysin non-issue.

Next topic!
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lilo kirjoitti:Joutuu ehkä kotona teippaileen Hasselhoffin siihen kannen sisäpuolelle. :think:


En tiedä, tosta vois tulla monelle miehelle vastustamaton tarve kusaista Deividiä silmään.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Minen kauheasti ymmärrä koriste-esineitä. Kallisarvoista vaakasuoraa pintaa jolle voisi laskea muutakin roinaa tuhlataan värikkäisiin esineisiin, joilla ei ole mitään muuta funktiota kuin vain olla siinä. Vattöfak?

Niin, ja koska naiset niitä koriste-esineitä yleensä harrastavat, niin lienee yleistettävissä että tässä on juttu jota en ymmärrä naisissa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Duck kirjoitti:Minen kauheasti ymmärrä koriste-esineitä. Kallisarvoista vaakasuoraa pintaa jolle voisi laskea muutakin roinaa tuhlataan värikkäisiin esineisiin, joilla ei ole mitään muuta funktiota kuin vain olla siinä. Vattöfak?

Niin, ja koska naiset niitä koriste-esineitä yleensä harrastavat, niin lienee yleistettävissä että tässä on juttu jota en ymmärrä naisissa.


Liikut vaarallisilla vesillä, ystäväni. :)

Jatkan vessalinjalla. Miksi osa naisista haluaa ostaa vessankannen tilalle erilaisen kannen tai jopa "munanleikkurin" eli karvapäällysteen jonka asennuksen jälkeen kannesta on pidettävä toisella kädellä kiinni jos mieli seisoen pissata?
Came here for school, graduated to the high life
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Duck kirjoitti:Minen kauheasti ymmärrä koriste-esineitä. Kallisarvoista vaakasuoraa pintaa jolle voisi laskea muutakin roinaa tuhlataan värikkäisiin esineisiin, joilla ei ole mitään muuta funktiota kuin vain olla siinä. Vattöfak?

Niin, ja koska naiset niitä koriste-esineitä yleensä harrastavat, niin lienee yleistettävissä että tässä on juttu jota en ymmärrä naisissa.


Meikällä on hyllynpäälliset puolillaan Alien-päitä, figuureita, Galactica-aluksia ja Darth Vader-kypäröitä. Koristeitahan nekin on, mutta ei ehkä niin naisellisia.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

bedlam kirjoitti:Gattaca-aluksia


Ette pysty edes kuvittelemaan hämmennystäni, kun yritin ymmärtää virheellistä lukemaani.
sanctus

Viesti Kirjoittaja sanctus »

exPertti kirjoitti:Jatkan vessalinjalla.


Meillä taidettiin hankkia tällainen vaihtohärpäke ihan mun aloitteesta, vaikka puolisoni toki vaikutti lopulliseen hankintapäätökseen. Tosin myönnetään, että uuden istuimen asemointi ja paikalleen hierominen tuotti hieman enemmän päänvaivaa kuin sen "työnnä ne muovijutut reikään ja anna olla" -istuimen asennus. Erityisesti pois ottaminen mm. pesun ajaksi vaatii hieman sorminäppäryyttää ja n. kolmenkymmenen sekunnin työsuoritteen.

Koriste-esineitä meillä taidetaan vihata ihan sukupuolivapaasti.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

sanctus kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Jatkan vessalinjalla.


Meillä taidettiin hankkia tällainen vaihtohärpäke ihan mun aloitteesta...


Miksi? :o
Came here for school, graduated to the high life
Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Meilläkin kaikki koristeet, jotka muksun voimin liikkuvat tai haittaavat pölyjen pyyhintää on pannassa. Pienestä rojusta tulee sottanen vaikutelma, ihan no-no tällaselle tilafriikille.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Duck kirjoitti:Minen kauheasti ymmärrä koriste-esineitä.


No en mäkään.

En ymmärrä sitäkään, miks jotkut naiset antaa lahjaksi (tuoksu)kynttilöitä. Oon yrittänyt opetella polttamaan niitä, mut oon vieläkin aika surkeen huono.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin