Autoilu 2

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Frederik Krueger kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Ei varmaan suuri ihme, että itse olisin ottanut Focuksen tuosta valikoimasta

Hmm, ilmeisesti muistan väärin kun muistelin juuri sinun maininneen jonkun Focus-erän kärsineen pahoista ruostumisongelmista? Se oli juuri päällimmäisenä mielessäni ottaessani Focus-kaksikkoon tuntumaa. :P

Ford-kokemukseni liittyvät muutaman vuoden ajeluun Ford Mondeo-farmarilla vuonna miekka ja kives. Ei mitään erityisen pahaa tai hyvää sanottavaa. Jossain vaiheessa kori alkoi kukkia ihan kivasti ja auto muutenkin ränsistyä kovasti.


On Fordilla ollut pahojakin ongelmia ruostumisien kanssa. En ole uudesta (2005-) Focuksesta kuullut millainen ruostumistilanne on. Ovien saumauskitti oli vissiin vääränlaista ja kitin väliin pääsi talvella suolaa/kuraa/vettä/ilmaa. Tietäähän sen miten siinä yhtälössä käy.

Mutta makuasioista on turha kiistellä sanoi koira kun palleja nuoli. Fordin kunnolliset ajo-ominaisuudet olisivat itsellä ajaneet ohi mahdollisen ruostumisherkkyydenkin, kun oletettavasti en autoa kuitenkaan kymmentä vuotta olisi pitänyt.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:On Fordilla ollut pahojakin ongelmia ruostumisien kanssa.

Äh, taisin sekoittaa aikaisempaan puheeseesi Hondan ruostumisongelmista. En muista oletko puhunut Focuksista mitään.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

masa kirjoitti:Onko toi musta Auris tossa mun ikkunan edessä sun? Toi joka on pysäköity "pysäköinti kielletty" alueelle ja osittain nurmikolle :P

Nauris kun ei ole edes auto, päättelin etteivät normaalit pysäköintikieltomerkit koske sitä. :oops:

(Ei ole mun Nauris kyseessä, se on ihan muualla, lämpimässä tallissa.)
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Duck kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Kyllä mulle olisi myös se 1.8 Honda kelvannut varmaan tätä paremminkin

Pääsitkö lainkaan koeajamaan sitä?

Ei, kun se myyjä alkoi känättää jotain vaihtoautostani edes näkemättä sitä, ja vaikutti muutenkin poissaolevalta, ikäänkuin olisi ollut toipumassa avioerosta tms. Ja ne Civicit olivat keskellä ääriään myöten täynnä olevaa kellarihallia, olisivat varmaan joutuneet ajamaan tieltä toista kymmentä autoa pois jotta ne olisi saatu ulos.

Toyota-myyjä oli puolestaan ylienerginen ja kovasti vastaantuleva Alex Stubb-kopio, joka lopulta vei minua kuin pässiä narussa varsinkin alhaisilla lainaprosenteillaan. Sama tapahtui aikoinaan Volkkaria ostaessani: viereisen liikkeen 7,5% korko ei oikein pärjännyt Volkkariliikkeen 3,5% tjsp. korolle. Jäi silloin joku pikku-Citikka kauppaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

exPertti kirjoitti:Fordin kunnolliset ajo-ominaisuudet olisivat itsellä ajaneet ohi mahdollisen ruostumisherkkyydenkin, kun oletettavasti en autoa kuitenkaan kymmentä vuotta olisi pitänyt.

Mutta Octavia on kuitenkin plääh, vaikka on Focusta 5-0 parempi auto ajaa? Ex-tyttöystävälläni jonka kanssa olen viikottain tekemisissä (ei, en pane sitä) on suht tuore Focus, ja joutui kyllä itsekin toteamaan että jopa tuo mun vanhemmpaa sukupolvea oleva Octavia hakkaa sen ajo-ominaisuuksien puolelta miten päin vaan. Focus on siihen nähden lähinnä irrallisen tuntuinen tahmapallo. Mutta sähän tunnutkin näitä neuvojas viskelevän lähinnä mutulla muutenkin ilman minkäännäköistä ensikäden kokemusta ko. autoista joita täällä rankkaat paremmusjärjestyseen?

Pertti, olet idiootti.

Vein viikko sitten Octavian huoltoon kehä kolmosen metro-autoon, ja siellä oli ainakin suhteellisen hyvin vaihto-ocuja tarjolla abouts FK:n hintahaitarista.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Monsieur Manala kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Fordin kunnolliset ajo-ominaisuudet olisivat itsellä ajaneet ohi mahdollisen ruostumisherkkyydenkin, kun oletettavasti en autoa kuitenkaan kymmentä vuotta olisi pitänyt.

Mutta Octavia on kuitenkin plääh, vaikka on Focusta 5-0 parempi auto ajaa? Ex-tyttöystävälläni jonka kanssa olen viikottain tekemisissä (ei, en pane sitä) on Focus, ja joutui kyllä itsekin toteamaan että jopa tuo mun vanhemmpaa sukupolvea oleva Octavia hakkaa sen ajo-ominaisuuksien puolelta miten päin vaan. Focus on siihen nähden lähinnä irrallisen tuntuinen tahmapallo.

Vein viikko sitten Octavian huoltoon kehä kolmosen metro-autoon, ja siellä oli ainakin suhteellisen hyvin vaihto-ocuja tarjolla abouts FK:n hintahaitarista.


En ole Octaviaa ajanut niin en tiedä. Aika kallis auto se on ollakseen VW Golfin kokoinen auto. Minkä ikäisestä Focuksesta on kyse? Sen verran ymmärrän, että viisitoistatuumaisilla talvirenkailla nuo Fordin plättäristä tehdyt autot ovat huomattavasti kiikkerimpiä kuin kunnon kesäkumeilla. Siksi kai 2007 Collection malleista asti kaikki Focuksetkin on toimitettu 16" kumeilla, jolla pikkuvolvot on saatu kelvollisiksi.

On sulla oudot suhteet, ajat Fordia muttet naista. :D

EDIT: juu, haista paska sinäkin.
Came here for school, graduated to the high life
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

exPertti kirjoitti:En ole Octaviaa ajanut niin en tiedä. Aika kallis auto se on ollakseen VW Golfin kokoinen auto.

No et näemmä tiedä paljoa muutakaan. Uusi Octavia ei tosiaankaan ole Golfin kokoinen auto, vaan aivan eri kategoriassa varsinkin tavaratilaltaan. Kun nyt kuitenkin otetaan huomioon että Octavia on Golfiin verrattuna a) tilavampi b) paremmin varusteltu edullisemmalla hinnalla c) vähintään yhtä hyvä ellei parempi ajaa, perustelisitko ollaksesi olematta idiootti, miten saat Octaviasta tuossa yhtälössä kalliin auton Golfiin verrattuna? Mikä Golfissa on olennaisesti parempaa? Pertin kokema imago?

Minkä ikäisestä Focuksesta on kyse?

-06

Sen verran ymmärrän, että viisitoistatuumaisilla talvirenkailla nuo Fordin plättäristä tehdyt autot ovat huomattavasti kiikkerimpiä kuin kunnon kesäkumeilla. Siksi kai 2007 Collection malleista asti kaikki Focuksetkin on toimitettu 16" kumeilla, jolla pikkuvolvot on saatu kelvollisiksi.

Ihan on alkuperäisillä kesäkumeilla varustettu. Mutta sinähän sen sanoitkin. Ajotuntuma tuossa Focuksessa on tosiaan sellainen volvomaisen tahmea ja irrallinen. Volvot eivät tosiaan ole koskaan olleet erityisen hyviä autoja ajaa. Ja mikä uskomattominta, Focus on vielä reippaasti meluisampi kuin vanhakoppainen Octavia. Se ainoa Asia josta varsinkin vanhempia Octavioita on monesti moitittu.

On sulla oudot suhteet, ajat Fordia muttet naista. :D

Paneminen pilaa ihmissuhteet.

EDIT: juu, haista paska sinäkin.

Pusnus, senkin idiootti.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Monsieur Manala kirjoitti:
exPertti kirjoitti:En ole Octaviaa ajanut niin en tiedä. Aika kallis auto se on ollakseen VW Golfin kokoinen auto.

No et näemmä tiedä paljoa muutakaan. Uusi Octavia ei tosiaankaan ole Golfin kokoinen auto, vaan aivan eri kategoriassa varsinkin tavaratilaltaan. Kun nyt kuitenkin otetaan huomioon että Octavia on Golfiin verrattuna a) tilavampi b) paremmin varusteltu edullisemmalla hinnalla c) vähintään yhtä hyvä ellei parempi ajaa, perustelisitko ollaksesi olematta idiootti, miten saat Octaviasta tuossa yhtälössä kalliin auton Golfiin verrattuna? Mikä Golfissa on olennaisesti parempaa? Pertin kokema imago?

Minkä ikäisestä Focuksesta on kyse?

-06

Sen verran ymmärrän, että viisitoistatuumaisilla talvirenkailla nuo Fordin plättäristä tehdyt autot ovat huomattavasti kiikkerimpiä kuin kunnon kesäkumeilla. Siksi kai 2007 Collection malleista asti kaikki Focuksetkin on toimitettu 16" kumeilla, jolla pikkuvolvot on saatu kelvollisiksi.

Ihan on alkuperäisillä kesäkumeilla varustettu. Mutta sinähän sen sanoitkin. Ajotuntuma tuossa Focuksessa on tosiaan sellainen volvomaisen tahmea ja irrallinen. Volvot eivät tosiaan ole koskaan olleet erityisen hyviä autoja ajaa. Ja mikä uskomattominta, Focus on vielä reippaasti meluisampi kuin vanhakoppainen Octavia. Se ainoa Asia josta varsinkin vanhempia Octavioita on monesti moitittu.

On sulla oudot suhteet, ajat Fordia muttet naista. :D

Paneminen pilaa ihmissuhteet.

EDIT: juu, haista paska sinäkin.

Pusnus, senkin idiootti.


Octavia Combi Golf Variant
Pituus: 4572 mm 4556 mm
Leveys: 1769 mm 1781 mm
Korkeus: 1468 mm 1504 mm
Akseliväli: 2578 mm 2578 mm
(Lähde: autotalli.com uudet autot)


Koetin vaan kiinnittää huomiota siihen, että Octavia ei ole halpa auto. Hinta pitää suhteuttaa tuohon kokoluokkaan (Focukset, Astrat, Golfit). Se on muutaman sentin pitempi kuin Farkkufocus, mutta muuten edustaa sitä Volkkarin edellisen sukupolven designiä (kapea ja matala). Designin etu modernimpaan on helpommin säädettävä alusta ja pienempi tarve ajonhallinnalle. Oletettavasti siksi, kun painopiste on alempana. Tosin sama design saa auton tuntumaan jo ulkonäöllisesti Ladalle.

Mutta eihän tämä kaikki ole oikea syy Skodan jäämiselle kauppaan. En kehtaisi ajaa moisella kantikkaalla laatikolla. Ja siitä radiohommelista en edes aloita (katso aiemmat ketjut).

Tahmea ja irrallinen? Autossa on oletettavasti vikaa, tosin en ole ikinä ajanut tällä plättärillä olevaa autoa 15" kesäkumeilla. Kuka yleensäkään ajaa sellaisilla?

Iso hali. :)
Came here for school, graduated to the high life
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

exPertti kirjoitti: Octavia Combi Golf Variant
Pituus: 4572 mm 4556 mm
Leveys: 1769 mm 1781 mm
Korkeus: 1468 mm 1504 mm
Akseliväli: 2578 mm 2578 mm
(Lähde: autotalli.com uudet autot)

Koetin vaan kiinnittää huomiota siihen, että Octavia ei ole halpa auto. Hinta pitää suhteuttaa tuohon kokoluokkaan (Focukset, Astrat, Golfit).

Niin minä tuossa kuvittelin että puhutaan perusmalleista, eli Octavia HB:stä ja Golf ei-variantista. Niissä kokoero on varsin huomattava Octavian eduksi, vaikka on Golfia edullisempi. Pohjalevyhän molemmissa on sama. Farkuissa toki tilat tasoittuvat, mutta Golf on silti kalliimpi:

Octavia Combi 1.4 TSI 90kw Classic 20.990€
Golf Variant 1.4 TSI 90kW Trendline 22.990€

Vanhassa rahassa 12 tuhatta markkaa. Se on aika paljon rahaa. Miksi Octavian tulisi olla vieläkin halvempi, kun ei se ole kilpailijoitaan huonompikaan oikein millään mittareilla mitattuna?

Se on muutaman sentin pitempi kuin Farkkufocus, mutta muuten edustaa sitä Volkkarin edellisen sukupolven designiä (kapea ja matala). Designin etu modernimpaan on helpommin säädettävä alusta ja pienempi tarve ajonhallinnalle. Oletettavasti siksi, kun painopiste on alempana.

Mitä ihmettä horiset? Mitä kapeampi auto on, sitä korkeampi se on suhteessa leveyteensä, ja sitä vaikeampi se on alustaltaan säätää vaativampaan ajoon. Ei urheiluautot ihan syyttä ole suhteessa mahdollisimman leveitä ja matalia. Ei noi Octaviat suhteessa leveyteensä mitään matalia ole.

Tosin sama design saa auton tuntumaan jo ulkonäöllisesti Ladalle.

Mutta eihän tämä kaikki ole oikea syy Skodan jäämiselle kauppaan. En kehtaisi ajaa moisella kantikkaalla laatikolla.

Kantikas laatikko? Ulkonäöllisesti lada? Tämäkö?

Kuva

Verrattuna mihin? Tähänkö?

Kuva

Ota nyt silmä käteen hyvä mies niiden kanttilaatikoittesi kanssa. Focushan näyttää ihan maailman kantikkaimmalta autolta, nimittäin Volvolta. Ja sitähän se taitaa hyvin pitkälti ollakin. Volvofaneilla ei todellakaan ole varaa puhua kanttilaatikoista. :D Kumpikaan noista ei nyt mikään Alfa Romeo ole, mutta ei noista Skoda ainakaan Focusta kantikkaampi ole.

Tahmea ja irrallinen? Autossa on oletettavasti vikaa, tosin en ole ikinä ajanut tällä plättärillä olevaa autoa 15" kesäkumeilla. Kuka yleensäkään ajaa sellaisilla?

Miten niin vikaa? Kaikki Volvot ovat ajo-ominaisuuksiltaan irrallisen ja "eristetyn" tuntuisia. Ainakin kaikki ne mitä minä olen ajanut. En pidä Volvojen ohjauksesta yhtään, ja samanlainen "V70"-tuntu tosiaan tuossa Focuksessakin oli kun näin jälkeenpäin miettii että mikä siinä tuntui niin oudolta. Fordeissa ei vain ole enää kovin hyvä ohjaustunto. Uudessa Mondeossakin on menty huonompaan suuntaan vanhasta.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tosi kantikkaita laatikoita joo...
1.
2.
Ja sisäpuoleltakin tosi kurja :(

Tää kelpais mulle ainakin vallan mainiosti.

Tuli vähän nibamainen postaus kun on noita linkkejä... sori
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Monsieur Manala kirjoitti:Niin minä tuossa kuvittelin että puhutaan perusmalleista, eli Octavia HB:stä ja Golf ei-variantista. Niissä kokoero on varsin huomattava Octavian eduksi, vaikka on Golfia edullisempi. Pohjalevyhän molemmissa on sama. Farkuissa toki tilat tasoittuvat, mutta Golf on silti kalliimpi:

Octavia Combi 1.4 TSI 90kw Classic 20.990€
Golf Variant 1.4 TSI 90kW Trendline 22.990€

Vanhassa rahassa 12 tuhatta markkaa. Se on aika paljon rahaa. Miksi Octavian tulisi olla vieläkin halvempi, kun ei se ole kilpailijoitaan huonompikaan oikein millään mittareilla mitattuna?

Se on muutaman sentin pitempi kuin Farkkufocus, mutta muuten edustaa sitä Volkkarin edellisen sukupolven designiä (kapea ja matala). Designin etu modernimpaan on helpommin säädettävä alusta ja pienempi tarve ajonhallinnalle. Oletettavasti siksi, kun painopiste on alempana.

Mitä ihmettä horiset? Mitä kapeampi auto on, sitä korkeampi se on suhteessa leveyteensä, ja sitä vaikeampi se on alustaltaan säätää vaativampaan ajoon. Ei urheiluautot ihan syyttä ole suhteessa mahdollisimman leveitä ja matalia. Ei noi Octaviat suhteessa leveyteensä mitään matalia ole.

Tosin sama design saa auton tuntumaan jo ulkonäöllisesti Ladalle.

Mutta eihän tämä kaikki ole oikea syy Skodan jäämiselle kauppaan. En kehtaisi ajaa moisella kantikkaalla laatikolla.

Kantikas laatikko? Ulkonäöllisesti lada? Tämäkö?

Ota nyt silmä käteen hyvä mies niiden kanttilaatikoittesi kanssa. Focushan näyttää ihan maailman kantikkaimmalta autolta, nimittäin Volvolta. Ja sitähän se taitaa hyvin pitkälti ollakin. Volvofaneilla ei todellakaan ole varaa puhua kanttilaatikoista. :D Kumpikaan noista ei nyt mikään Alfa Romeo ole, mutta ei noista Skoda ainakaan Focusta kantikkaampi ole.

Tahmea ja irrallinen? Autossa on oletettavasti vikaa, tosin en ole ikinä ajanut tällä plättärillä olevaa autoa 15" kesäkumeilla. Kuka yleensäkään ajaa sellaisilla?

Miten niin vikaa? Kaikki Volvot ovat ajo-ominaisuuksiltaan irrallisen ja "eristetyn" tuntuisia. Ainakin kaikki ne mitä minä olen ajanut. En pidä Volvojen ohjauksesta yhtään, ja samanlainen "V70"-tuntu tosiaan tuossa Focuksessakin oli kun näin jälkeenpäin miettii että mikä siinä tuntui niin oudolta. Fordeissa ei vain ole enää kovin hyvä ohjaustunto. Uudessa Mondeossakin on menty huonompaan suuntaan vanhasta.


En minä missään vaiheessa ole golfia ollut puolustamassa. Epäilemättä emme puhu sinusta, mutta harhaluulo tuntuu olevan tosi sitkeässä kun miltei joka toinen vertaa aina Octavian hankintahintaa passatin hintaan. Tietty porrasperää pitäisi verrata sitten Jetan V koriin (oliko se jo viitonen?).

Meinasin laittaa etten ole mikään alustaekspertti, mutta Octaviasta tulee ajatuksena mieleen 2000-luvun taitteen passatti.

Minusta Octavian ulkomuodossa korostuu se josta en pidä enää nykyisessä Saab 9-5:ssäkään. Kylkilinjan korkeus ja ne muutamat sentit matalampi kattolinja ja kapeuden tuntu. Hitto Lyhytperäinen Megane on leveämpi kuin Octavia. :)

Se onko tämä uusi designlinja täysin ongelmaton siitä voidaan olla montaa mieltä, mutta tuon faceliftinkin jälkeen Octavia on tosiaan kuin vähän tämä loputtomasti henkiin herätelty 9-5. Niin paljon kuin Saabeista pidänkin.

Nykyvolvot ovat kyllä hyviä ajaa vaikka Volvo 240:n VAG-tyylistä on luovuttukin. Mielenkiintoista, että olet täysin eri linjoilla mm. uuden mondeon ajettavuudesta kuin suunnilleen joka ihminen universumissa. Niin no, eihän se ole Skoda.
Came here for school, graduated to the high life
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bliss kirjoitti:Tää kelpais mulle ainakin vallan mainiosti.

Mul olis yks sisäänajettu nätti RäSä muunnissä :wink:
Taidanpa lähettä koeajopyynnön uudesta Ocu Hb:sta, jos vaikka pääsis ens viikolla ajelemaan.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

bliss kirjoitti:Tää kelpais mulle ainakin vallan mainiosti.

Tuli vähän nibamainen postaus kun on noita linkkejä... sori


Tuo viimeinen on juuri mitä tarkoitan. Keltainen ja kiiltää kuin <lisää-haluamasi-ammatti> kulli sunnuntaiaamuna, mutta evvk.
Came here for school, graduated to the high life
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

exPertti kirjoitti:Tuo viimeinen on juuri mitä tarkoitan. Keltainen ja kiiltää kuin <lisää-haluamasi-ammatti> kulli sunnuntaiaamuna, mutta evvk.

Niin sä meinaat että niitä ei saa muun värisinä? Että kaikko ovat bling-bling-tyyppiä? En vaan jaksanut tehdä sen tarkempaa tutkimustyötä löytääkseni vastaavan vaikkapa hopeisena tai mustana.

Dumis kirjoitti:Mul olis yks sisäänajettu nätti RäSä muunnissä

Kiits, mutta mulla on yks sisäänajettu nätti GTI ajossa :P
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

bliss kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Tuo viimeinen on juuri mitä tarkoitan. Keltainen ja kiiltää kuin <lisää-haluamasi-ammatti> kulli sunnuntaiaamuna, mutta evvk.

Niin sä meinaat että niitä ei saa muun värisinä? Että kaikko ovat bling-bling-tyyppiä? En vaan jaksanut tehdä sen tarkempaa tutkimustyötä löytääkseni vastaavan vaikkapa hopeisena tai mustana.


Et ymmärtänyt. Meinasin, että vaikka miten on autoglymillä hiottu ja pimpattu isot vanteet niin se on silti epäkiinnostava.

Siksi ihmettelinkin miksi perusrakenne säästettiin tässä viimeisessä faceliftissä eikä piirretty modernimpaa koppaa.
Came here for school, graduated to the high life
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Sussa on Pertti se vika, että sä yrität tarjota omaa näkemystäsi Ainoana Oikeana Totuutena.
Okei. kyseinen automalli on sun mielestä epäkiinnostava, mutta siihen nähden se kyllä myy melko hyvin. Universumissa on jotain pielessä?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

bliss kirjoitti:Sussa on Pertti se vika, että sä yrität tarjota omaa näkemystäsi Ainoana Oikeana Totuutena.
Okei. kyseinen automalli on sun mielestä epäkiinnostava, mutta siihen nähden se kyllä myy melko hyvin. Universumissa on jotain pielessä?


Ei kun minussa on se vika, että kun tarjoan omaa näkemystäni jostakin kaikki hyökkäävät paikalle kertomaan, että minun täytyy olla idiootti kun olen eri mieltä kuin he. Koetin vielä parhaani mukaan perustella miksi en pidä automerkeistä joita mollaan.

Paljon vähemmällä pääsisi kun pitäisi kädet poissa näppäimistöltä, mutta mutta...

Eli minä en esittäisi tätä ainoana oikeana totuutena, jos:
a) myöntäisin teidän olevan oikeassa ja minun väärässä
b) lopettaisin kirjoittelun asiasta
c) muu, mikä?

_Minä_ olen sitä _mieltä_, että en pidä Skodasta eivätkä Toitsutkaan naurata. Muutama muukin tulisi nopeasti mieleen, mutta koetetaan välttää oikeita totuuksia.
Came here for school, graduated to the high life
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

exPertti kirjoitti:kun tarjoan omaa näkemystäni jostakin kaikki hyökkäävät paikalle kertomaan, että minun täytyy olla idiootti kun olen eri mieltä kuin he


Ei nyt ehkä niinkään, ihan suoranaisesti. Ryhmähyökkäys saattaa johtua juuri tavastasi nähdä yksi ainoa tie satojen joukosta, ja että muistat myös mainostaa sitä.
Eri mieltä? Et ehkä näe omista teksteistäsi sitä samaa kuin muut. Lue välillä ihan ulkopuolisen silmin ;)
Mielipiteitä tässä muutkin esittävät ja omalla tavallasi kyllä muistat kertoa, että muut ovat idiootteja koska ovat eri mieltä kuin sinä.

Mun kiinnostus muiden automerkkimieltymyksiin päätty tähän, mutta te nyt varmaan jatkatte maailmanloppuun saakka.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Monsieur Manala kirjoitti:Toyotan laatuvaikutelma on sitä perus nipponitasoa.


Mun Avensis on kolmesta varastetasosta se varustelluin. Täytyy sanoa, että varustelu tai laatu pesee esmes Skodan mennen tullen. Eikä taivu saksalaisillekaan. Viimeksi viime viikolla matkustin kaverin Octavialla ja oikein hämmästelin tämän nollanelosen vaatimatonta varustelua ja nimenomaan sisätilojen laatuvaikutelman puuttumista.
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 07.11.2008 9:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

bliss kirjoitti:
exPertti kirjoitti:kun tarjoan omaa näkemystäni jostakin kaikki hyökkäävät paikalle kertomaan, että minun täytyy olla idiootti kun olen eri mieltä kuin he


Ei nyt ehkä niinkään, ihan suoranaisesti. Ryhmähyökkäys saattaa johtua juuri tavastasi nähdä yksi ainoa tie satojen joukosta, ja että muistat myös mainostaa sitä.
Eri mieltä? Et ehkä näe omista teksteistäsi sitä samaa kuin muut. Lue välillä ihan ulkopuolisen silmin ;)
Mielipiteitä tässä muutkin esittävät ja omalla tavallasi kyllä muistat kertoa, että muut ovat idiootteja koska ovat eri mieltä kuin sinä.

Mun kiinnostus muiden automerkkimieltymyksiin päätty tähän, mutta te nyt varmaan jatkatte maailmanloppuun saakka.


Joka postissa on ruvennut lukemaan "pertti olet idiootti" siinä mittakaavassa, että pitäisi kai keksiä jotakin muita harrastuksia. Eli siinä olet väärässä.

Tykkää rauhassa mistä tykkäät, mutta joko kerron mistä pidän ja mistä en pidä ja koetan perustella sen tai sitten olen hiljaa.
Came here for school, graduated to the high life
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Monsieur Manala kirjoitti:Kantikas laatikko? Ulkonäöllisesti lada? Tämäkö?

Kuva

Verrattuna mihin? Tähänkö?

Kuva


Äänestystä pystyyn ja kitinäkansa päättää kumpi on kantikkaampi!
Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Tää on ihana!

Kuva

Eilen ajoin. Tiedän, etten sais mut Ikean parkissa vähän kuitenkin.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

No jopas oli hyvin hoidettu toi koeajon varausjuttu:

Hei!

Uudet Skoda Octaviat saapuvat maahan joulukuun lopussa ja ovat koeajettavissa tammikuussa.


Ystävällisin terveisin

Joni Visuri
Automyyjä, Skoda

Veho Autotalot
Kutomotie 1 A, 00380 Helsinki
Puh 010 569 6772
Fax 010 569 6691
[email protected]
---------------------------------------
No en olis halunnutkaan koejaa! Saatana. Vittu, pitää sit vissiin venaa :x
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

exPertti kirjoitti:Joka postissa on ruvennut lukemaan "pertti olet idiootti" siinä mittakaavassa, että pitäisi kai keksiä jotakin muita harrastuksia.

Se on trollausta. Ja sitten kun siihen reagoi, siitä saa vaan enemmän turpiinsa.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Duck kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Joka postissa on ruvennut lukemaan "pertti olet idiootti" siinä mittakaavassa, että pitäisi kai keksiä jotakin muita harrastuksia.

Se on trollausta. Ja sitten kun siihen reagoi, siitä saa vaan enemmän turpiinsa.



Kuulostaa koulukiusaamiselta.
Vastaa Viestiin