Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mä veikkaan, että etsitään epilepsiafokusta.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Olisi aivan jär-jettömän siistiä, jos olisi kallossa aivoimplantti!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti:Olisi aivan jär-jettömän siistiä, jos olisi kallossa aivoimplantti!
Joo, Sipilä olis kyborgikalifaatin pääjehu ja Rinne loppuhirviö.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

En tiiä laitteen nimeä, mutta sen antama sähkö(isku??) vaikuttaa lihasjännitykseen ja pitäisi vähentää lihasten nykimistä ja sitä, että ne työskentelee jatkuvasti ja sit väsyvät, alkavat kouristella ja krampata ja ovat kipeinä.

Epilepsiafokuksella ei nyt tällä kierroksella tullut voittoa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Hitto, olenko taas ajautumassa. Mitä täällä tapahtuu, mistä pääsee ulos?
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Ajautumassa mihin, suhteeseen? Eikös se ole ihan kiva asia (edellyttäen, ettei ihan justiinatason mamma ole kyseessä: siinä tapauksessa voi tulla kuhmu)?
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti:^Ajautumassa mihin, suhteeseen? Eikös se ole ihan kiva asia (edellyttäen, ettei ihan justiinatason mamma ole kyseessä: siinä tapauksessa voi tulla kuhmu)?
Ehkä Janne on ajautumassa Josef Fritzl -tyyppiseen suhteeseen.

Janne, onko kaikki hyvin?
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Vastaan kun pääsen täältä kellarista ylös, on tosi huonot kentät jostain syystä ja toi kiljuminen vähän häiritsee keskittymistä.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Hellu tuli eilen kotiin. Vaikuttaa siltä, että se on vieläkin pöllyssä, vaikka edellinen pöllyä aiheuttava lääke on otettu eilen aamulla.

Lääkäri oli sanonut, että fyysistä rasitusta saa harrastaa tikkien oton jälkeen. Hellu oli kysynyt, että koska saa seksiä harrastaa ja siihen taas lääkäri oli sanonut, että sitten kun siltä tuntuu. Tuo on kyllä hiukan ristiriitaista.

Sitten semmoinen homma, että on se vittu vaikiaa vastata kysymykseen suoraan. Kysyin tänään, että haluaako hän, että lähden mukaan käymään hänen vanhemmillaan. Vastauksena oli kaikenlaista kiertelyä tyyliin "ei ole minun haluista kyse" tai "en minä voi sanoa mitä teet" ja on epäreilua laittaa hänet päättämään mitä minä teen. Ihan vain tiedoksi, että en kysynyt mitään noista. Vastaukseksi olisi riittänyt ihan "haluan" tai "en halua". Mutta ei. Kauhea marmatus ja lopulta ruuvipenkissä puristettuna "no mulle on oikeastaan ihan sama". Tässäkin olisi säästynyt aikaa ja hermoja, kun olisi tuon sanonut suoraan.

Miten vitussa voi tuommosesta kysymyksestä ottaa niin hirveet paineet, että nyt hänen pitää päättää mitä minä teen? Kyse oli hänen tuntemuksistaan, siitä mitä hän haluaa. Ja koska hän sanoi lopulta vesi- ja sähkökidutuksen jälkeen, että ihan sama, sanoin, että jään mieluummin sitten kotiin. Mitä kohtaa minä en tässä tajua?

Terv. nimim. "Pienet ongelmat"
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja McJanne »

^aahhahahaah, niin kovin tuttua edellisestä elämästä. Ammattilaisen vinkki; hohtimet käyttöön.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

En ymmärrä mitä tässä yhteydessä tarkottaa hohtimet käyttöön. Voisitko selventää?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

annepa kirjoitti:Sitten semmoinen homma, että on se vittu vaikiaa vastata kysymykseen suoraan.
Jos se on niin vaikeaa, miksi sitten tiukkaat? Tee omat päätöksesi jos toinen on haluton ottamaan kantaa. Kyllä se kertoo sitten jos on jotain mieltä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Toki teen omat päätökset, mutta yllättäen parisuhteessa haluan myös tehdä toiselle mieliksi ja siksi kysyin. Tilanne hiukan eskaloitui, koska monet kerrat on tolkutettu puolin ja toisin, että vastataan siihen mitä kysytään. En siis ymmärrä sitä, miksi hänen mielestään hän on päättää mitä minä teen, jos haluan tietää mitä hän haluaa. En oo ikinä törmänny tämmöseen tulkintaan.

Tähän asti ehdotuksia siis lakkaa kyselemästä ja hohtimet.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

annepa kirjoitti:Tähän asti ehdotuksia siis lakkaa kyselemästä ja hohtimet.
Oppitunti miehistä: Miehen elossa voi helposti kokea, että kaikkiin kysymyksiin ei vain ole mitään hyvää vastausta. Esimerkkinä sukulaisjutut ja "haluatko että tulen mukaan" on sellainen. Jos sanoo "en", sen voi tulkita ettet ole tervetullut, jos sanoo "kyllä" sen voi kokea painostukseksi osallistua juttuun joka ei välttämättä kiinnosta. "Ihan sama" taas viestii välinpitämättömyyttä. Haluttomuus vastata on vastaus sinänsä. Se indikoi että sinun halutaan muodostavan päätöksesi itsenäisesti ilman toisen kantaa.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Jaa. Minusta naisia on sanottu päättämättömäksi.

Jos olisin suoraan sanonut "tulen mukaan", olisi mahdollisuus ollut, että olen tungetteleva. Jos taas "en tule mukaan", olisin ollut välinpitämätön ("etkö tykkää mun sukulaisista").

Minusta on ihan ok kysyä toisen mielipidettä ennen kuin tekee itse päätöksen. Nyt taisi käydä niin, että hiillyin vastamattomuudesta enkä hoksannut tätä sanoa. Otan opikseni.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja McJanne »

hohtimilla kiskotaan vastaus ulos suoraviivaisesti ja tehokkaasti.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

No niin. Nainen tulkitsee. Jos haluaa, että tulee mukaan, sanoo et olis kiva jos tulisit. Jos ei halua, niin kaartelee. Sitä en sentään osaa sanoa, miksei haluaisi. Ehkä siksi, että odottaa nihkeää vastaanottoa lapsuudenperheeltään? Toinen, ikävämpi vaihtoehto on, ettei halua esitellä.

Juu, mut mullekin nää päättämättömät ihan samat on rasittavia. Tiedän tapauksia, joissa "ihan sama" ja "päätä sä" ja "en tiedä (mistään mitään)" on ollu vakkarivastauksia vuodesta toiseen. Huoh.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ihan sama harvemmin on ihan sama. Usein näin vastataan, kun ei jaksa/viitsi/halua selitellä tai haluaa välttää konfliktin. Sitten on ihan oma ihmislajinsa eli lampaat, jotka sanovat ihan sama sen vuoksi, koska eivät halua ja uskalla pahoittaa toisen mieltä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Meidät on esitelty jo ja meidän vanhemmatkin on esitelty toisilleen. Kaikki tulee toistensa kanssa toimeen. Hänen äitinsä tuntuu olevan hyvin tyytytyväinen poikansa valintaan, isänsä ei ehkä tykkää siitä, että hiukan öh olen kritisoinut koirankasvatusta.... Mutta siis kukaan ei ole tapellu ja keskustelu virtaa sivistyneenä. En minä jaksa mitään tulkintoja, haluan suoran vastauksen perkele.

Hellu tuli sairaalasta kotia perjantaina. Komiat arvet on päässä ja hei, tyypille sopii kalju! Leikkaus vanhensi häntä varmaan 20 vuodella, mutta toivotaan, että kyse on vain leikkauksesta toipumisesta ja oireet menee aikaa myöten ohi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Haastavaa on kyllä toisinaan noiden tissikkäiden kanssa vehtailu. Muutama viikko takaperin kävin katsastamassa yhden tapauksen. Ilta meni ihan mukavasti, mutta toisia treffejä sopiessa homma meni silkaksi jahkailuksi. Ilmoitin pienen viestittelypingiksen päätteeksi hienovaraisesti, että pallo on nyt neidillä ja laitoin hanskat naulaan. Meni pari viikkoa ilman kontaktia ja viime viikolla häneltä sitten tuli viestiä. Vastasin, toivotettiin juhannukset ja palasin asiaan juhannussalosta laskeuduttuani. Nyt muutaman informaatioarvoltaan mitättömän viestin päätteeksi ehdotin jälleennäkemistä, mutta homma on taas niin vitun nihkeätä. Kysymys kuuluu: miksi se laittoi mulle ylipäätään enää viestiä, jos mikään ei kerran onnistu? Känni tms. on poissuljettu selittävä tekijä.

EDIT: Pakko vielä lisätä, että ekojen treffien päätteeksi/niiden aikana ei harrastettu seksiä. Muutenhan mitään ongelmia ei tietenkään olisi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hans Jörgen kirjoitti: Kysymys kuuluu: miksi se laittoi mulle ylipäätään enää viestiä, jos mikään ei kerran onnistu? Känni tms. on poissuljettu selittävä tekijä.
a) Sillä oli heikko hetki, sekava elämäntilanne
b) Olet vain plan B, plan A oli epävarma
c) Nainen on ailahteleva flipperi
d) Naisella on monta metallia uunissa, se meni sekaisin kuka olet
e) Se testaa sua, eikä halua hävitä erääkään pinkiponkia

Nuo tulivat ensiksi mieleen. Paska homma sulle siinä tapauksessa, jos nainen on mukava ja nätti. Muuten - ei jatkoon.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Hans Jörgen kirjoitti: Kysymys kuuluu: miksi se laittoi mulle ylipäätään enää viestiä, jos mikään ei kerran onnistu? Känni tms. on poissuljettu selittävä tekijä.
a) Sillä oli heikko hetki, sekava elämäntilanne
b) Olet vain plan B, plan A oli epävarma
c) Nainen on ailahteleva flipperi
d) Naisella on monta metallia uunissa, se meni sekaisin kuka olet
e) Se testaa sua, eikä halua hävitä erääkään pinkiponkia

Nuo tulivat ensiksi mieleen. Paska homma sulle siinä tapauksessa, jos nainen on mukava ja nätti. Muuten - ei jatkoon.
ABC mahdollisia. Ja jos hän ei olisi mukava ja nätti, olisi homma kariutunut jo alkukarsinnoissa. Tosin koko kysymykseni oli asetettu silleen tyttömäisesti, etten varsinaisesti edes kaivannut vastausta (koska tietenkin tiedostin noi vaihtoehdot) vaan ainoastaan olkapään, jota vasten wänkätä.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Hans Jörgen kirjoitti:Nyt muutaman informaatioarvoltaan mitättömän viestin päätteeksi ehdotin jälleennäkemistä, mutta homma on taas niin vitun nihkeätä. Kysymys kuuluu: miksi se laittoi mulle ylipäätään enää viestiä, jos mikään ei kerran onnistu? Känni tms. on poissuljettu selittävä tekijä.

EDIT: Pakko vielä lisätä, että ekojen treffien päätteeksi/niiden aikana ei harrastettu seksiä. Muutenhan mitään ongelmia ei tietenkään olisi.
Mimmeillä on ailahteleva mielenlaatu ja monasti jonkinmoinen hämmentävä miellyttämisenhalu tai muu velvollisuudentunto. Itse hakkasin päätäni ja meisseliäni kiveen edellisellä sinkkukaudellani yhden daamin kanssa vähän samoissa merkeissä.

Kysymys ei kuitenkaan ole mielestäni relevantti. Jos homma on nihkeää niin silloin kannattaa pakittaa. Jos mimmillä ei ole aikaa tai tarmoa tavata ja yhteydenpito on valtaosin yksipuolista ynnä nihkeää niin miksi sitä pitäisi jatkaa? Toki jos elättelee toiveita siitä, että vielä lohkeaa niin ymmärrän, mutta itse kyllä lähtisin pyytämään eri kalaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Samoilla linjoilla Elcon kanssa. Turskat pakkaseen ja lohen perään. Ärsyttäviä sellaiset tyypit, joiden perässä pitäisi kovasti juosta. Iso indikaattori high maintenance -ihmisestä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Ei mulla ole pienintäkään aikomusta jatkaa viestittelyä, laitoin jo eilen soitellaan-tyyppisen viestin ja se jää puoleltani viimeiseksi. Ne muutamat oli laitettava, jotta sain savustettua ulos, liikkuuko siellä päässä mikään. Ei oikein tunnu liikkuvan.
Vastaa Viestiin