Idols 2008

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

exPertti kirjoitti:Eikös näissä skaboissa yleensä kauneimmat juuri ja juuri vireessä pysyvät naiset pääse pitkälle. Sen perusteella Jannike ja Anna menevät pisimmälle
Sittenhän ton Lindan ois pitäny päästä pitkälle. Suu auki kyllä ihmettelin sen kailotusta kun telkkarin avasin.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

bliss kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Eikös näissä skaboissa yleensä kauneimmat juuri ja juuri vireessä pysyvät naiset pääse pitkälle.
No... katsojat äänestävät. Eli aika pitkälti varmaan niin, riippuu kuinka paljon teineillä on saldoa :D

Seinäjokelainen rekkalesbo
Sulla on melko ikävä tapa luonnehtia ihmisiä. :?
Kai Tuiskukin olisi voittanut aikoinaan, mutta äänestykset sattuivat saman saldorajan ajalle. :)

Arvasin, että tästä tulee sanomista, mutta minusta pointtini välittyy juuri tämän kautta. Tietyn tyyliset naiset antavat sympatiaääniä kunhan hän ei korosta painoaan ja muuta ulkomuotoaan enää useammassa lehtijutussa kuin mitä tänään on saanut lukea. Eli pieni vhinetys alussa ja sitten "urhoollinen itsensä kanssa sinut oleminen" ja avot. Pitkällä ollaan.

Kyynistäkö? Ehkä, mutta onhan se Wellukin kertonut jo ihan kaiken mitä ulosottoja ja ikävyyksiä hänellä onkaan.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

bedlam kirjoitti:Sittenhän ton Lindan ois pitäny päästä pitkälle. Suu auki kyllä ihmettelin sen kailotusta kun telkkarin avasin.
Minusta hän ei ollut erityisen kaunis ainakaan siinä tuomaritukkaluukissa. Ei muistikuvaa aiemmista ohjelmista miltä näytti.
Came here for school, graduated to the high life
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

exPertti kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Sittenhän ton Lindan ois pitäny päästä pitkälle. Suu auki kyllä ihmettelin sen kailotusta kun telkkarin avasin.
Minusta hän ei ollut erityisen kaunis ainakaan siinä tuomaritukkaluukissa. Ei muistikuvaa aiemmista ohjelmista miltä näytti.
Mummielestä se oli ehottomasti kaunein näistä, mutta mun maku nyt on aina ollu vissiin vähän erikoinen.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

bedlam kirjoitti:Mummielestä se oli ehottomasti kaunein näistä, mutta mun maku nyt on aina ollu vissiin vähän erikoinen.
Koetin etsiä kuvaa ilman noita punaisia hiuksia, mutta ei tärpännyt. Pitkänomainen kroppa miellytti, mutta ei muuten. Mutta näinhän nämä naishommat menevät, että jokaiselle löytyy ottaja.
Came here for school, graduated to the high life
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 641
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Viesti Kirjoittaja Leila »

Mikä ala-aste sinne oli tuotu katsomaan naisten ekaa semifinaalia? Kohdeyleisö ja tulevat levyjen ostajat? Taso ei kyllä ollut mitenkään hirveän korkea, toivottavasti likat parantavat kisan edetessä. Tällä hetkellä suosikkini on Marika, koska Jaana veti jonkun ihme biisin ja viskasi vain lettiään.
Äiti tietää
Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Mut jätti aika kylmäks, ei hävetystä eikä itkuja...

edit: Pallotukka ja Wellu taas ei. :]
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pete oli kyllä aikasta jees!

Koop.... oon sanaton.... yh.
Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Mä tykkäsin Koopistakin, oih! Oikeesti vaikee yrittää arvostella noita vaan sen hetkisen esityksen perusteel, nytkin tunsin Suurinta Rakkautta kun se siinä astioita laitteli ja nurmikkoa ajeli. 8)
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^ No mä oonkin semmonen et mun mielest Q:n biisit kuulostaa hyviltä ainoastaan F:n laulamana ts. ainoastaan silloin ne voi saada herkistyään, järisyttämään tjmv.
Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^ Mä taas oon digannu quuta ja äffää yhteensä noin 45 minuuttia koko elämäni aikana, joten...
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Se kikkurapää vetäs Danko Jonesin biisin aika hyvin :D
Voisin ennustaa siitä koko kisan voittajaa, kun se on söötti ja kaikkee
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Ootko sä hankkinut telkkarin, tarkoitin siis digiboxin??? :o
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ai joo. Äänestin jatkoon Koopia :]
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Suvinen kirjoitti:edelleenkään ei halua tulla tituleeratuksi poikaystäväkseni saati avomiehekseni, on luuhannut nurkissa jo x viikkoa
Ala sanoa isukiksi vaan!
Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Tosi perseestä. Kansa on vaan niin vitun tyhmä.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No siis Kallessa on runsaasti huumoriarvoa, sen takia sitä äänestetään. Vois kuvitella että seuraava yllättävä biisivalinta olisi Enter Sandman, Exit lighTTAAAH, enter nighTTAAAH, we're after nevönevöländDDAAAH.

Wellu oli huono, sori vaan naiset. Vaikutti tosi hauskalle ja symppikselle tyypille mutta se oli surkeimpia laulajia sekä eilen että myös viikko sitten.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Alisuorittava G kirjoitti:Tosi perseestä. Kansa on vaan niin vitun tyhmä.
No jaa, oikeastaan aika sama. Tosin tuosta Kallesta alkaa tulla se jenkkityylinen "miksi parhaan laulajan pitäisi voittaa" protestipersoona. Hän on kyllä tosi koominen ilmestys näine jalanpotkimisineen ynnä muineen.

Joko hän on idolsissa tai sitten koulussa ampumassa, joten ehkä parempi näin.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

En voi ymmärtää, miten Kalle sai jatkaa. Ei se Wellukaan kamalan hyvin vetänyt, mutta Kalle oli ihan kammottava :? Aiheutti hirveää myötähäpeää. Pete on mun suosikkini koko kisassa. Se on ihan show-mies.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

swirl kirjoitti: Se on ihan show-mies.
Todellakin. Muuten ois ne pinkit housut häirinnynnä.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti: Vois kuvitella että seuraava yllättävä biisivalinta olisi Enter Sandman, Exit lighTTAAAH, enter nighTTAAAH, we're after nevönevöländDDAAAH.
Hihhiiih.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

bedlam kirjoitti:Wellu oli huono, sori vaan naiset. Vaikutti tosi hauskalle ja symppikselle tyypille mutta se oli surkeimpia laulajia sekä eilen että myös viikko sitten.
Komppaillaan tätä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Rouva Pupu kirjoitti:Todellakin. Muuten ois ne pinkit housut häirinnynnä.
Vaikee uskoa siitä esityksestä, että tyyppi on vaan 18v. Se osasi niin hyvin heittäytyä sen biisin ja fiiliksen vietäväksi.

Olisin melkein valmis pistämään rahaa likoon Peten Idols-voiton puolesta.
Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^ Toivotaan, että tulee tokaks. Eiks ne oo pärjänny kaikin puolin aina voittajaa paremmin?

Hihii, naureskelen aamusin sille Jääskeläiselle Pikkukakkosessa...
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Niin no ykköskaudesta varmaan Jani ja Tuisku on pärjännyt myynnillisesti paremmin kuin Pakarinen. Kakkoskaudesta Katri ja kolmosesta Anna.
Vastaa Viestiin