Idols 2008

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Rouva Pupu kirjoitti:^ No mä oonkin semmonen et mun mielest Q:n biisit kuulostaa hyviltä ainoastaan F:n laulamana ts. ainoastaan silloin ne voi saada herkistyään, järisyttämään tjmv.
NIIN samaa mieltä. Aina ne biisit on enemmän ja vähemmän raiskattuja muiden esittäminä.

Mut Kalle oli ihan kamala, ois saanu niin tippua. Mut jotenkin kyl kiinnostus hiipuu koko tähän kauteen koko ajan, ei jaksa tyypit oikeen sytyttää.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^ Just se kun ei oikein odota keneltäkään tietyltä seuraavaa vetoa! Hiipuu... Se J-Lo-veisaaja oli kyl niin surkea, vaik aiemmin melkein suosikkini, et sitä vähän odotan.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Mä en tiedä todellakaan ketä äänestää tänään.

Kokkareissa on hassun hauskoja tyyppejä, että oikein pelottaa.

Vihreissä on vanhoja ja fiksuja, ja sitten nuoria radikaalipellejä.

SDP:n kohdalla ei koskaan tiedä mitä oikeasti saa äänellä aikaan. Toisaalta demareissa on hyvä sosiaalidemokraattinen arvomaailma, mutta toisaalta siellä on myös se jähmeä vanha puoluekoneisto jota uusi puheenjohtaja ei välttämättä ole vielä tuulettanut riittävästi.

Keskusta ei todellisesti aja stadilaisen asiaa ja maailmankuvaa, joten sen ainakin voi sulkea heti pois.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

huima kirjoitti:Mä en tiedä todellakaan ketä äänestää tänään.
Hei, jos et äänestä, ei oo mitään oikeutta valittaa mikäli Tuiskusta tulee presidentti!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hopi, hopi! Tussukat, äänestys käynnissä vielä tunnin ja kahdeksan armon minuuttia! Käytä aikaasi ja tee se! Ole uskalias ja äänestä vaikka perussuomalaisia! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Herrajumala mitä shittii. Piste.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rouva Pupu kirjoitti:Herrajumala mitä shittii. Piste.
Sulla on aika hyvin kokonaisuudessaan toi arvostelu halussa mut mä ihan tykkää soundistasi. Mut ihan tyydyttävä muna steikolla!
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nää tiput on vähän mitäänsanomattomia. Ainakin tähän mennessä laulaneet. Ihmettelen isosti, jos tänä vuonna on tyttövoittaja.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 641
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Viesti Kirjoittaja Leila »

Todella hiljaiseksi veti tuo eilinen tyttöjen toinen semifinaali. Miten niistä suurin osa kuulostaakin niin karmeilta ja epävireisiltä? Ilmeisesti on vaikea laulaa juuri tuon bändin kanssa juuri tuossa ravintolassa suorassa lähetyksessä (joka tosin eilen taisi olla nauhoitus) vai mikä siinä mättää?! Tytöt näyttivät vain kauhean vaivaantuneilta esiintyessään. Tällä hetkellä ei ole suosikkeja tytöissä. Kallen huumoriarvoa ei tosiaan pidä väheksyä, mut miksi ihmeessä tuomarit otti sen mukaan semifinaaleihin, en kässää.
Äiti tietää
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Missasin eilisen jakson kun luulin, että alkaa kaheksalta. Näytteiden perusteella en jäänyt paitsi mistään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Peten tippumista toivon, stoppi tuli kun piti laulaakkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä olen j ä r k y t t y n y t Vesan tippumisesta :shock:
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

bliss kirjoitti:Mä olen j ä r k y t t y n y t Vesan tippumisesta :shock:
Tervemenoa, sanon minä.

Luultavasti nyt kun ratsastetaan finaaleihin seuraavat tippujat siellä ovat kaikkien hämmästykseksi naisia.
Came here for school, graduated to the high life
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Paras laulaja läks sitten. No, täytyy myöntää että Kalle teki kyllä suurimman yllätyksen tähän mennessä. Meinasin ennen esitystä, että äänestän sitä ihan huumorin vuoksi, mutta sehä tais olla jopa melkein paras eilen. Vielä se nenä-ääni pois, niin siellähän muhii ihan oikea laulaja.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

http://www.iltalehti.fi/idols/200811038526589_id.shtml

Ihme lässytystä. Putosit, koska olet surkea laulaja. Ja ruma, tietty. :)

Jäi eilisestä vähän sellainen olo, että Finaalissa on Anna ja sitten Pete/Koop. Olenko ainut?

Anna oli hyvä ja sitä voisi vaikka...
Came here for school, graduated to the high life
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: Ihme lässytystä. Putosit, koska olet surkea laulaja
No oli kyllä heikko esitys eilen ja sen Rajattoman kanssa. Ja on se kyllä aikamoinen tykinveturikin. Laihduttais, niin ei tartte selitellä.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Joo, vittu että vitutti se selittely. "Ei näköjään pelkällä laululla tätä pidemmälle pääse". Voi jumalauta, onhan se kiva että voi ittelleen tuolla verukkeella uskotella olevansa paras laulaja. Ahhahhah.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Minäkin katsoin Idols-kisan. Olihan ne kaikkien esitykset ihan kelvollisia, mutta kyllä silmäänpistävää oli naissolistien vaatimaton ulkoinen olemus. Tämä on tietysti toissijaista, koska minä ainakin perustan "sisäiseen kauneuteen", mutta että kilpailussa ei ollut sellaista nuorta raikasta luonnollista osanottajaa kuin blondi Anna, joka hänkin oli meikannut aika halvantuntuisesti. Tarkoitan vaan, että keskiarvoisesti sentään tuon ikäiset ovat hoikkia ikäisensä näköisiä! En muuten sanoisi, mutta tuo yleishabitus oli osin itse hankittua kuitenkin. Minä olisin arvioinut iän ihan pieleen paljon suuremmaksi tummilta tytöiltä!


On se ihan selvää, että Anna voittaa koko kisan. Silti se tukkansa uudelleen laittanut, jonka Jone mainitsi, oli jollain tavalla sielukas, hänestä pidin.
Ikinä en kuitenkaan kuuntelisi Eppujen biisejä näiltä pojilta tai tytöiltä vaan alkuperäiseltä yhtyeeltä!

SA
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

bedlam kirjoitti:"Ei näköjään pelkällä laululla tätä pidemmälle pääse".
Olisi huutanut pudotessaan että, RASISTI tai SOVINISTI!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

masa kirjoitti:
bedlam kirjoitti:"Ei näköjään pelkällä laululla tätä pidemmälle pääse".
Olisi huutanut pudotessaan että, RASISTI tai SOVINISTI!
Läskit on mukavii, sanotaan. Kai tekin huomasitte kuinka rumia ja läskejä paapotaan; halaillaan ja lässytetään ihan eri tavalla kuin normeja tai laihoja. Ilmeisesti juontajat pelkäävät omantunnontuskissaan huonon ihmisen mainetta. Tähän täytyy puuttua.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Millon tää loppuu? =P
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Dumis kirjoitti:Millon tää loppuu? =P
Tiedä häntä, lihava nainenkin lauloi laulunsa jo. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ennen kauden alkua hehkutettiin, että tulossa niinQ parhaat laulajat evör. Mihin ne katos..?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Idolsin 1. finaalin esiintymisjärjestys, esittäjä ja kappale:

1. Anna-Kaisa Riitijoki: Hurt - Johnny Cash/Nine Inch Nails

2. Koop Arponen: Father and Son - Cat Stevens

3. Anna Puustjärvi: Crazy - Gnarls Barkley

4. Kalle Löfström: Wicked Game - Chris Isaac/Him

5. Saana Liikanen: The Kill (Bury Me) - 30 seconds to Mars

6. Jaana Leiniäinen: A Thousand Miles - Vanessa Carlton

7. Pete Parkkonen: Posteljooni - Egotrippi
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pete Parkkonen suurin Idols-suokki - Anna Puustjärvi kakkosena


Pete Parkkonen, Anna Puustjärvi, Koop Arponen - siinä vedonlyöntitoimisto Unibetin mielestä Idolsin kärkikolmikko. Vedonlyöntitoimisto antaa Pete Parkkoselle kertoimen 2, Anna Puustjärvelle 3 ja Koop Arposelle 6. Seuraavina listalla ovat Anna-Kaisa Riitijoki, Saara Liikanen, Jaana Leiniäinen ja Kalle Löfström.
Vastaa Viestiin