Ei, vaan vastenmielistä. Se sottaa.bliss kirjoitti:helppoa mutta saatanan vaivalloista?Kai Nalo kirjoitti:homma oli helppoa kuin koiran kakan kerääminen.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
- Pulkannaru
- Kitisijä
- Viestit: 4792
- Liittynyt: 28.07.2008 22:31
- Paikkakunta: Jäässä
Kai Nalo kirjoitti:Paitsi jos auton väri sattuu olemaan musta.
Heleppoa ku lapsen teko. Okei, vaatii osaamista tai onnea, että tulee erinomaista jälkeä.
Kai Nalo kirjoitti:Ei, vaan vastenmielistä. Se sottaa.
Miesten hommia ! Ja hermolepoa.
ks. yllä.Manaaja kirjoitti:Kaiken lisäksi inhoan yli kaiken jo pelkkiä autonvahaushommia.
Niin. Ei ne aineet ja kone vielä ensimmäisellä kerralla (=1 auto) säästä itseään, mutta jo seuraavan myllytyksen kohdalla on jo rahallisesti plussan puolella.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ei oikein auta. Onhan tota kokeiltu. Värivahat on mun perstuntuman mukaan kyllä ollu aika +/-0. Ongelmana on se, että auto seisoi viime kesänä aika pitkään koivun alla joka pudotti päälle kaikennäköstä ihme pihkapaskaa. Se on jättänyt 'tatuoidut' jäljet auton maalipintaan, vaikka on pesty pois, eikä sormella tunnu mitään niistä kohdista joissa noita omituisia valoa vasten näkyviä läikkiä on. Kyllä siitä pitäisi siis ihan oikeasti myllyttää pinta pois, eikä (väri)vahaus taida ongelmaa mitenkäänpäin korjata.Kai Nalo kirjoitti:Manaaja, värivaha on aika killeri tuunaus. Aeron maalipintakin oli kuin uus värivahauksen jälkeen ja homma oli helppoa kuin koiran kakan kerääminen.
Tuossa tapauksessa ei varmaankaan juu.Manaaja kirjoitti:eikä (väri)vahaus taida ongelmaa mitenkäänpäin korjata.
Antaako noi autoliikkeissä kuinka paljon arvoa vahatulle autolle? Meinaan vaan, että Tucsonia vaihtaessa myyjä tais juur ja juur ikkunasta vilasta sitä. Ei edes pihalle vaivautunut, saatikaan että olis koeajolla käynyt..
En ole todellakaan Mustangia autoliikkeeseen tuuppaamassa, vaan myymässä ihan yksityisesti. Se tässä koivun alla on seissyt kesän/syksyn, ei Jaguar. Se on luonnollisesti ollut ajossa. Erikoisempaa autoa ostavaa ksityisostajaa kiinnostaa maalipinnat vähän eri tavalla kuin autoliikettä. Ei tarvii ihan tyhmänä pitää, saatana!
aa jooh, no shit.Manaaja kirjoitti:En ole todellakaan Mustangia autoliikkeeseen tuuppaamassa, vaan myymässä ihan yksityisesti. Se tässä koivun alla on seissyt kesän/syksyn, ei Jaguar. Se on luonnollisesti ollut ajossa. Erikoisempaa autoa ostavaa ksityisostajaa kiinnostaa maalipinnat vähän eri tavalla kuin autoliikettä. Ei tarvii ihan tyhmänä pitää, saatana!
Meinaaks vaihtaa mussen lihaksikkaampaan?
Ostin muuten sitten myllyttämättömän mustan uudehkon auton. Kyllä, huomasin sen jo ostaessa ja tiesin varautua, mutta silti...
Miten helvetissä joku on saanut maalipinnan tuohon kuntoon? Sain hinkata 2,5 tuntia Autoglymin punaisella purkilla, perään Ultra Deep Shineä ja puskurimöhnää.
Nyt tuolla kehtaa jo ajella päivänvalossa. Aika monta naarmua olikin lakkapinnassa ja lähtivät vahalla. Pensseliäkin kaipasi pari kohtaa. Luultavasti oma hitaasti pyörivä myllytyskoneeni tapaa tuon auton alahelmat vielä tänä kesänä.
En keksi mitään muuta tapaa saada auton maalipinta tuohon kuntoon muutamassa vuodessa kuin pestä pelkästään konepesussa kuivaa jämähtänyttä suolapaskaa.
Miten helvetissä joku on saanut maalipinnan tuohon kuntoon? Sain hinkata 2,5 tuntia Autoglymin punaisella purkilla, perään Ultra Deep Shineä ja puskurimöhnää.
Nyt tuolla kehtaa jo ajella päivänvalossa. Aika monta naarmua olikin lakkapinnassa ja lähtivät vahalla. Pensseliäkin kaipasi pari kohtaa. Luultavasti oma hitaasti pyörivä myllytyskoneeni tapaa tuon auton alahelmat vielä tänä kesänä.
En keksi mitään muuta tapaa saada auton maalipinta tuohon kuntoon muutamassa vuodessa kuin pestä pelkästään konepesussa kuivaa jämähtänyttä suolapaskaa.
Came here for school, graduated to the high life
Musta väri vaan on kaikkein paskin väri auton väriksi.exPertti kirjoitti:
Miten helvetissä joku on saanut maalipinnan tuohon kuntoon?
En keksi mitään muuta tapaa saada auton maalipinta tuohon kuntoon muutamassa vuodessa kuin pestä pelkästään konepesussa kuivaa jämähtänyttä suolapaskaa.
Mä en pessyt enkä vahannut tucsonia 70 tonnin aikana kertaakaan , muuta kuin koneessa ja maalipinta oli myydessä varsin hyvä.
Muijan musta audi taasen, on kuin haulukolla ammuttu maalipinnaltaan.
Itse en ikinä ostaisi mustaa autoa juuri tuon maalipinnan haperuuden takia.
Minkä värinen Tucson oli? Käsittääkseni se on luultavasti ihan yhtä huonossa kunnossa maaliltaan, mutta musta on vaan niin herkkä kaikille vioille. Varsinkin harmaassa tapaavat huonosti harmaat vaalentumat näkymään.Kai Nalo kirjoitti:Musta väri vaan on kaikkein paskin väri auton väriksi.
Mä en pessyt enkä vahannut tucsonia 70 tonnin aikana kertaakaan , muuta kuin koneessa ja maalipinta oli myydessä varsin hyvä.
Muijan musta audi taasen, on kuin haulukolla ammuttu maalipinnaltaan.
Itse en ikinä ostaisi mustaa autoa juuri tuon maalipinnan haperuuden takia.
No, minusta musta on tosi hyvä väri autoon joten tuo alun ylimääräinen vaiva on sitten vaan nähtävä.
Mutta en silti ymmärrä miksei sitä selkeästi kertaakaan oltu saatu vahattua.
Came here for school, graduated to the high life
En. Meinaan pärjätä tulevaisuudessa yhdellä autolla. Jos hommaan jotain lihasta, se todennäköisesti kulkee kahdella vähemmällä pyörällä.Kai Nalo kirjoitti:Meinaaks vaihtaa mussen lihaksikkaampaan?
Jaguar on nyt vuoden aikana tiputtanut pahimmillaan 10 tonnia arvostaan. Toisaalta ei oo varaa eikä uskallusta pitääkään tollasta vikalinkoa ainakaan enää ensi talvea. Kun ei oo varaa tollaseen kymppitonnin hukkaanheittoon joka vuosi, mutta toisaalta ei viitsis vaihtaa mihinkään älyttömän paljon vaatimattomaampaankaan, niin jostain on realisoitava lisää fyrkkaa. Ja ajattelin että jos nyt en sitä fyrkkaa enempää realisoisi autoiluun autoiluasioiden ulkopuolelta, kun tuo autojen omistaminen ei muutenkaan tässä maassa mitään kovin edullista touhua ole.
Metallivihreä.exPertti kirjoitti: Minkä värinen Tucson oli? Käsittääkseni se on luultavasti ihan yhtä huonossa kunnossa maaliltaan, mutta musta on vaan niin herkkä kaikille vioille. Varsinkin harmaassa tapaavat huonosti harmaat vaalentumat näkymään.
Ehkä se oli yhtä huonossa kunnossa, mutta pointti onkin se, että tuollaisessa värissä sitä maalipinnan huonoutta ei näe kuten mustassa.
Musta auto vaan on helvetin työläs pitää siistinä.
Kyllä, kyllä.Kai Nalo kirjoitti:Ehkä se oli yhtä huonossa kunnossa, mutta pointti onkin se, että tuollaisessa värissä sitä maalipinnan huonoutta ei näe kuten mustassa.
Musta auto vaan on helvetin työläs pitää siistinä.
Työläs on, mutta on sitten harrastus jossa saa raitista ilmaa.
Came here for school, graduated to the high life
Eiks se ole se joku vanha sedun paikka? Taisin käydä siellä pikkujouluaikaan ja se oli kyllä kammottava mesta.elco kirjoitti:Ei sellaista nykyisellään ole. Apollo on ehkä vähiten huono.Kai Nalo kirjoitti:Mitkäs on nykyään stadissa sellaisia kuppiloita jonne voisi raahata ulkolaisen polttariporukan perjantai-iltana? Possen keski-ikä on 40, joten mitkään teiniluolat ei kiinnosta..
Onko Kalle perjataisin ihan kuollut? Se vois olla sopiva paikka konservatiivisille briteille..
Entä jos haetaan paikkaa kolmenkympin kategoriassa?
Kalle oli ainakin alkutalvesta kuollut myös lauantaisin.Kai Nalo kirjoitti:
Onko Kalle perjataisin ihan kuollut? Se vois olla sopiva paikka konservatiivisille briteille..
Baarikierros: Tornin Ateljee ja American Bar, Soffa, Sling In, Belge.
Jos haluatte Extremeä niin menkää Teatteriin tai Königiin.
EDIT: A21 baariin kans. Kurjen Ahjo voisi ehkä kanssa toimia: siellä oli just tollasia vanhoja pieruja. En ole tosin itse vuosiin käynyt.
Viimeksi muokannut elco, 09.04.2010 10:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.