Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja exPertti »

McJanne kirjoitti:Käsikirjoitus.

R-E-A-L-I-T-Y
Ymmärtäisin kyllä jos Sara on taustalla sanonut, että hänellä on omakin bändi ja haluaa pois ohjelmasta. Ja sitten sitä on käytetty hyväksi, mutta jotenkin skriptaus tuntuisi kilpailussa, jossa katsojat (taitavat?) jopa maksaa omiensa äänestämisestä aika vi**umaiselta formaatilta?

-----------

Asiasta toiseen. Kun eräs suåmalaisherra kävi tekemässä moisen aikoinaan kauhistellaan tätä vieläkin. Nyt on oudon "normipäivä" olo. Onko yhteiskuntamme raaistunut selkeästi vai vain minun ajatusmaailmani?

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art- ... 42288.html
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Onko kokemuksia kevytkuorma-autoiksi rekisteröidyistä henkilöautoista? Kiukkishan ainakin suunnitteli sellaisen ostoa.

En ole ostamassa, mutta ajatuksena kutkuttaa joku kuorma-autoksi rekisteröity Cadillac Escalade. Mun ymmärtääkseni siinä välttää autoveron kokonaan.

Vaikka tämä

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ca ... ORT&noec=1

Jos olen ymmärtänyt oikein, niin ainoat miinukset ovat, että nopeusrajoitin (1.1.2005 jälkeen käyttöön otetussa) on pakollinen säädettynä 90 km tunnissa ja tietty C kortti. Ajopiirturia ei yksityiskäytössä tarvitse.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tarjouksen sitovuudesta

Sain vak. yhtiöltä kirjallisesti ja sähköpostitse tarjouksen auton vakuutuksesta. Hyväksyin tarjouksen meilitse. Vakuutusvirkailija ilmoitti, että vakuutus on nyt voimassa. Kyse Volkkarista, eli aivan perusauto, jonka kaikki tiedot löytyvät autorekisterikeskuksesta (tai mikä sen nimi nykyään onkaan).

Nyt tuli lasku. Vakuutussumma on korkeampi kuin em. tarjouksessa. On mahdollista, että tämä selittyisi sillä, että pyysin laskun 4:ssä erässä. Maksutapakorotus oli 3.5% ja jos korotus kokonaisuudessaan perittäisiin ensimmäisen maksun yhteydessä, se saattaisi selittää.

Mutta jos kyse ei ole tuosta, niin sitooko aiemmin annettu ja molempien osapuolien hyväksymä tarjous vak. yhtiötä? Voiko vak. yhtiö selittää, että tarjous oli virheellinen (selittää voi toki aina, mutta onko sillä merkitystä)?

Summa ei ole suuren suuri (vuositasolla n 150), mutta watuttaa silti.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ei hyväksytyn tarjouksen hintaa voi yksipuolisesti muuttaa. Reklamoi niin eivätköhän korjaa asian. 150 € on ihan halvatun iso raha autovakuutuksessa.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Joo, kyllä mun on tarkoitus asiaa heti hu selvittää. Harmittavasti vak. virkailija, joka teki tarjouksen, on nyt lomalla, mutta pakkohan jonkun muun on ottaa asiaan kantaa.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Joo, kyllä mun on tarkoitus asiaa heti hu selvittää. Harmittavasti vak. virkailija, joka teki tarjouksen, on nyt lomalla, mutta pakkohan jonkun muun on ottaa asiaan kantaa.
Forwardaa saamasi tarjous, niin kyllä se siitä selviää vaikka olisi mikä Frank-Tuulia selvittämässä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:sir:
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vastauksia ei kuulu.

Jos luette lehdestä jutun "mies kahlitsi itsensä vakuutusyhtiön oveen", tulkaa moikkaamaan Vantaan poliisivankilaan!
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ensimmäinen meilitse saatu vastaus oli "autovakuutusosasto on tarkistanut laskun ja se on oikein ja pälä pälä". Vastasin vääntämällä rautalangasta, miksi se minun matematiikkani mukaan ei ollut oikein.

Nyt tuli uusi vastaus "autovakuutusosto on tarkistanut laskun. Erikoisalennus oli jäänyt pois. Saatte uuden laskun". Hoh hoijaa.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Isäni vanha xxxxxx xxxxxx on ollut about puoli vuotta katsastamaton. Pitäisi huollattaa ensin, mutta isäni ei saa aikaiseksi. Pelkää syystäkin, ettei siitä enää halvalla kalua saa moottori- ja pakoputkiongelmien takia. . Lisäksi isäni unohti maksaa ajoneuvoveron, ja sai käyttökieltolapun postitse. No nyt tänään maksoi. Mutta edelleen laiton ajoneuvo siis.

Oma autoni on telakalla (uskomaton juttu sekin, sekin paskapulju oli vain unohtanut autoni, siitä joskus vitutusketjussa). Vanha isäni arkailee ajaa omaakaan autoaan itse, joten pääsääntöisesti minä kuskaan sitä. Tänään tein kapinan ja ajoihan isä laitonta koslaansa itse ihan hyvin.

Kysymykseni siis että miten mahdollista on, että kytät kysyvät rekisteriotetta? No ei kovinkaan, nehän korkeintaan puhalluttavat. Mutta millaisen sanktion isäni saisi sillä autolla ajamisesta tai vielä tärkeämmin, millaisen sanktion MINÄ saan jos minä ajan vanhempiani kuljettaen isäni autoa ja Siat kysyy lappua? Minullahan on se lievä rattijuoppous yli vuoden takaa ja rikosrekisteri jo valmiiksi sen takia. Niin ja ilman autoa ei pärjätä, vitut täällä metsässä mitään muita yhteyksiä ole.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:Isäni vanha xxxxxx xxxxxx on ollut about puoli vuotta katsastamaton. Pitäisi huollattaa ensin, mutta isäni ei saa aikaiseksi. Pelkää syystäkin, ettei siitä enää halvalla kalua saa moottori- ja pakoputkiongelmien takia. . Lisäksi isäni unohti maksaa ajoneuvoveron, ja sai käyttökieltolapun postitse. No nyt tänään maksoi. Mutta edelleen laiton ajoneuvo siis.

Oma autoni on telakalla (uskomaton juttu sekin, sekin paskapulju oli vain unohtanut autoni, siitä joskus vitutusketjussa). Vanha isäni arkailee ajaa omaakaan autoaan itse, joten pääsääntöisesti minä kuskaan sitä. Tänään tein kapinan ja ajoihan isä laitonta koslaansa itse ihan hyvin.

Kysymykseni siis että miten mahdollista on, että kytät kysyvät rekisteriotetta? No ei kovinkaan, nehän korkeintaan puhalluttavat. Mutta millaisen sanktion isäni saisi sillä autolla ajamisesta tai vielä tärkeämmin, millaisen sanktion MINÄ saan jos minä ajan vanhempiani kuljettaen isäni autoa ja Siat kysyy lappua? Minullahan on se lievä rattijuoppous yli vuoden takaa ja rikosrekisteri jo valmiiksi sen takia. Niin ja ilman autoa ei pärjätä, vitut täällä metsässä mitään muita yhteyksiä ole.
Ei ne mitään kysele, vaan skannaa suoraan rekkarin ja jos on katsastamatta, pysäyttävät. Ja sulle antavat sakkoja, koska et ole mikään hehkeä misukka tai kuuma kolli. Ja ruuvaavat kilvet irti.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 569
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Katsastamaton auto. Periaatteessa noin pitkän katsastamattomuuden takia lähtee heti tien päällä kilvet irti ja saattaa saada arpajaispalkinnon.
Vanhempieni kohdalla (3v vanha auto) katsastus oli unohtunut, koska eihän uusia tarvitse katsastaa - eiku!!11
Poliisit tsekkasivat laillisella nopeudella heidät ajossa ohittaneen auton rek.tiedot, pysäyttivät, kuuntelivat selvityksen ja nuhtelivat. Kello oli noin 9 illalla, olivat tulossa luokseni kylään ja mankumisen jälkeen saivat jatkaa matkaa loput 200km.
Auto kävi seuraavana aamuna klo 08 katsastuksessa ja sai leiman. Jostain syystä ovat muistaneet katsastuksen 5. ja 6. vuoden kohdalla :D
Tanssilattioiden Timanttipora
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vesper kirjoitti: Ei ne mitään kysele, vaan skannaa suoraan rekkarin ja jos on katsastamatta, pysäyttävät. Ja sulle antavat sakkoja, koska et ole mikään hehkeä misukka tai kuuma kolli. Ja ruuvaavat kilvet irti.
Skannaavat? Elektroonisesti eikun tarkoitat silmämunillaan? Tuskin kaikkia autoja, jos ei muuten herätä huomiota (kuten minä 0.7 vahinkorattijuoppona ylihuolellisella ajolla kun kytät oli perässä)

No joo, vaikuttaa että minä en suostu sitä autoa enää isäni puolesta ajamaan, jos kerran minä saisin siitä sakot. Isä tulee valittamaan ja syyttämään kiittämätöntä poikaansa. Mutta kun se otus aloitekyvyttömyyteen vedoten ei vaan ole saanut autoaan katsastushuoltoon. Eikä vieläkään suostu, ennen kuin minun autoni on takaisin Hollolan huollosta. Ja se taas on eri surullinen tarina, NELJÄ KUUKAUTTA kannen vaihdon takia, raportoimatta asiakkaalle. Kun itse yli viikko sitten soitin, niin muu on tehty, mutta joku puhallin vielä... eikä kuulu mitään taaskaan sieltäpäin. Jospas ovat myyneet koko auton?

Jolloin piti äitini lääkintäsyistä lähteä koko perheen kuukausiksi Savvoon, isän autolla toki, ja arvatkaa kenen piti ajaa sitä katsastamatonta sinne, siellä ja takaisin ja täällä? Osaa isänikin ajaa vielä, mutta on kovin arka jo.

Hiukan rasittaa paitsi autottomuus myös se, että paitsi muistakin syistä, jo autolla ajon takia minun ja vanhuksieni pitää ilmeisesti asua yksissä kunnes kuolevat tai mnä kuolen.
Viimeksi muokannut Gat, 17.03.2015 0:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:otus aloitekyvyttömyyteen vedoten .... NELJÄ KUUKAUTTA kannen vaihdon takia, raportoimatta asiakkaalle.
Ei omena kauas puusta putoa.. montakos kertaa soittelit perään 4 kuukauden aikana?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Ei ne mitään kysele, vaan skannaa suoraan rekkarin ja jos on katsastamatta, pysäyttävät. Ja sulle antavat sakkoja, koska et ole mikään hehkeä misukka tai kuuma kolli. Ja ruuvaavat kilvet irti.
Skannaavat? Elektroonisesti eikun tarkoitat silmämunillaan? Tuskin kaikkia autoja, jos ei muuten herätä huomiota (kuten minä 0.7 vahinkorattijuoppona ylihuolellisella ajolla kun kytät oli perässä)
http://www.moottori.fi/liikenne/jutut/p ... terikilvet
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:
Gat kirjoitti:otus aloitekyvyttömyyteen vedoten .... NELJÄ KUUKAUTTA kannen vaihdon takia, raportoimatta asiakkaalle.
Ei omena kauas puusta putoa.. montakos kertaa soittelit perään 4 kuukauden aikana?
No katsos en koko Pikkumustaa tarvinnut, koska olin Varkaudessa ja auto pakosta jäi Hollolaan, kun oli pikku pakko lähteä. Sellainenkin mieliala, että mitä kauemmin pihtaavat ja salailevat, sen suuremmassa kusessa itse ovat. Jota käytän hintaneuvottelussa. Vihjaisin jo "sosiaalisen median mahdollisuuksista". Mutta omistajat, vaikka heistä muuten pidänkin, on jotain.... jätetäänkö arviodiagnoosi nyt sanomatta, alkaa Aalla.
Vitun siat! :D No joo, kiitos tiedosta.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Epäselväksi jäi, miksi sitä auto ei voi katsastaa, niin ei olisi koko ongelmaa.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: No katsos en koko Pikkumustaa tarvinnut, koska olin Varkaudessa ja auto pakosta jäi Hollolaan, kun oli pikku pakko lähteä. Sellainenkin mieliala, että mitä kauemmin pihtaavat ja salailevat, sen suuremmassa kusessa itse ovat. Jota käytän hintaneuvottelussa. Vihjaisin jo "sosiaalisen median mahdollisuuksista". Mutta omistajat, vaikka heistä muuten pidänkin, on jotain.... jätetäänkö arviodiagnoosi nyt sanomatta, alkaa Aalla.
Puhutko itsestäsi kuninkaallisessa monikossa? Veikkaan, että A ei viittaa absolutismiin.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti:Epäselväksi jäi, miksi sitä auto ei voi katsastaa, niin ei olisi koko ongelmaa.
Mene tiedä. Isäni sanoo olevansa masentunut, johon liittyy "aloitekyvyttömyys". Autonsa olisi voinut viedä varmasti tarpeelliseen huoltoon sekä Varkaudessa että Orimattilassa, mutta ei ole saanut aikaiseksi. Pelkää ilmeisesti kuluja ja sitten että jää kokomaan autotta. Minähän sen auton käsirahan maksoin ja ainakin kaksi korjausta. Ukolla on häiritsevä tapa vasta kassalla supattaa että jospa minä maksaisin. En suostu enää. Mistä isä loukkaantuu.

Lisäksi isäni vaikkei juopompi kuin minä, on juotuaan ihan mahdoton alkavan dementian lisäksi. Mistä pitikin kysymäni, että onko kankainen nojatuoli mitenkään pelastettavissa isäni kustua siihen moneen kertaan, viimeksi eilen?

Niin ja "A" viittasi siis sen muuten pätevän korjauspuljun jätkien ADHD-. tai Asperger-oireyhtymään, tai siltä he vaikuttavat. Eivät soittaessani edes muistaneet ovatko hankkineen autooni "lapun" vai ei mikä oli tilaus.
Viimeksi muokannut Gat, 17.03.2015 10:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mun mielestäni homma on yksinkertainen. Ilmoitat isällesi, että et aja katsastamattomalla autolla. Jos hän haluaa, että kuskaat häntä autollaan, katsastaa sen. Ei voi olla liikaa vaadittu.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja elco »

^^ Deliverance-meininkiä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti:Mun mielestäni homma on yksinkertainen. Ilmoitat isällesi, että et aja katsastamattomalla autolla. Jos hän haluaa, että kuskaat häntä autollaan, katsastaa sen. Ei voi olla liikaa vaadittu.
Noin minä teinkin eilen saatuani infoa täältä. Ongelma vaan, että olemme 11 km kaupasta, ja parin päivän päästä loppuu kaapista ruokakin. No taksi sitten ja pitää perkelöidä mun auton huoltajille.

Aika rasittavaa, kun vanhempani heittäytyvät jo ihan avuttomiksi asioissa, jotka kuitenkin vielä osaavat. Olenkin julmasti sanonut että osaathan sinä ja jos et, mene vanhainkotiin.

Onkos muuten tosiaan niin, että MINÄ se saisin sakot isäni autolla ajaessa ja vanhempiani kuljettaessa? Jos ja kun kyydissä on omistaja eli isäni, niin mites jos olisin vain kauhean hämmästynyt että mitähäh, etkö isä ole katsastuttanut tätä??
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuljettaja on vastuussa. Vai oletko joskus kuullut että lentoturmasta olisi syytetty koneen omistanutta rahalaitosta vai pilottia?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti:Kuljettaja on vastuussa. Vai oletko joskus kuullut että lentoturmasta olisi syytetty koneen omistanutta rahalaitosta vai pilottia?
Paitsi jos poliisi ajaa katsastamattomalla autolla. Silloin sanotaan "soo soo".

http://www.seinajoensanomat.fi/artikkel ... isiautolla

http://www.lansivayla.fi/artikkeli/2792 ... ksia-lisaa
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 17.03.2015 10:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tai jos on isotissinen.
Viimeksi muokannut Bluntly, 17.03.2015 10:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin