Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ei taida löytyä enää työkkärin sivuilta.
Paras päivä ikinä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja exsu »

Se on kuulemma ollut eilen radiossa, ilmeisesti mediajulkisuus oli vähän liikaa.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olisihan se aikamoinen palvelu, kun käytännössä saisi tilata kotiinsa pamikuskin. Sitähän tuo käytännössä olisi.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tampereellakin on kotikatkoa, mutta siinä tavataan lääkäri henkilökohtaisesti. Lääkejakelu tulee kotiin kuitenkin päivittäin. Käytetään liikuntarjaoitteisilla ja vanhuksilla.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Joo. Ei se kotikatko an sich huono ole, jos se pysyy hanskassa.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti:^Joo. Ei se kotikatko an sich huono ole, jos se pysyy hanskassa.
Orimattilassa enoni alkuperäinen kotihoitaja (kävi vain tuomassa lääkkeet, ruuantuoja oli erikseen) sai potkut, kun nyysi vanhusten lääkkeitä. Tuskin paljoa enoni morfiinia. minähän ne loput paketit postuumisti tuulensuojaan vetelin. Hyvää kamaa, lempeämpää kuin viina, ei krapulaa eikä edes hallusinaatioita.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja exPertti »

http://www.digitoday.fi/yhteiskunta/201 ... 1413115/66

Tähän viitaten kysyn, että millä nettifilmipalvelulla voisi katsoa Discovery channelia suomenkielisellä tekstityksellä ja nickelodeonia suomenkielisenä.

Mitä laitteistoa ko. palvelun käyttö vaatii?

(eli en siis käytä enkä ole käyttänyt ollenkaan suoratoistopalveluja, mutta voisin koettaa jos tuo laki menee läpi)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja exsu »

Onko olemassa jotain etikettiä siihen, milloin hautajaisiin viedään adressi, milloin surukimppu ja koska sellainen isompi suruasetelma? Olen menossa lauantaina setäni hautajaisiin, ja pää lyö ihan tyhjää.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti:Onko olemassa jotain etikettiä siihen, milloin hautajaisiin viedään adressi, milloin surukimppu ja koska sellainen isompi suruasetelma? Olen menossa lauantaina setäni hautajaisiin, ja pää lyö ihan tyhjää.
Mä olen aina näissä sukulaisten hautajaisissa laskenut seppeleen yhdessä vanhempieni kanssa.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja exsu »

James Potkukelkka kirjoitti:
exsu kirjoitti:Onko olemassa jotain etikettiä siihen, milloin hautajaisiin viedään adressi, milloin surukimppu ja koska sellainen isompi suruasetelma? Olen menossa lauantaina setäni hautajaisiin, ja pää lyö ihan tyhjää.
Mä olen aina näissä sukulaisten hautajaisissa laskenut seppeleen yhdessä vanhempieni kanssa.
Mun isä, eli sedän veli, on kuollut 22 vuotta takaperin, joten mä oon nyt ainoa meidän "perheen" edustaja. Pitää varmaan jostain kukkakaupasta urkkia yleistä käytäntöä.

edit. Kuvittelin olevani 22-vuotias.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Onko olemassa jotain etikettiä siihen, milloin hautajaisiin viedään adressi, milloin surukimppu ja koska sellainen isompi suruasetelma? Olen menossa lauantaina setäni hautajaisiin, ja pää lyö ihan tyhjää.
Minun mielestä hautajaisiin ei koskaan viedä adressia, vaan se postitetaan jos ei olla menossa, tai jos halutaan muuten musitaa heti posimenon jälkeen. Jos mennään hautajaisiin, viedään kukkia. Itse vein vastaavassa tilanteessa kohtuullisen kokoisen asetelman. Ei siis mitään satojen eurojen settejä vaan sellaisen 50-100 €.

Edit. helpoin (ja tyylikkäin) lienee nippu kalloja (kukkia, ei luisia).
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:
exsu kirjoitti:Onko olemassa jotain etikettiä siihen, milloin hautajaisiin viedään adressi, milloin surukimppu ja koska sellainen isompi suruasetelma? Olen menossa lauantaina setäni hautajaisiin, ja pää lyö ihan tyhjää.
Minun mielestä hautajaisiin ei koskaan viedä adressia, vaan se postitetaan jos ei olla menossa, tai jos halutaan muuten musitaa heti posimenon jälkeen. Jos mennään hautajaisiin, viedään kukkia. Itse vein vastaavassa tilanteessa kohtuullisen kokoisen asetelman. Ei siis mitään satojen eurojen settejä vaan sellaisen 50-100 €.

Edit. helpoin (ja tyylikkäin) lienee nippu kalloja (kukkia, ei luisia).
Yksikin kallo piisaa jos ei ole kovin läheinen, isoissa maahanpanijaisissa kaikki ei edes käy arkulla, vain sukulaiset ja tervehdyksiä tuovat järjestöt.

Addressit on tosiaan poissaolijoiden juttu.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kiitos kaikille! Setä ei ollut kovin läheinen, mutta suku on pieni ja koen, että edustan jollain tapaa myös isäni, eli vainajan veljen läsnäoloa. Kävin juttelemassa floristin kanssa ja tilasin sellaisen pitkänmallisen sidotun surukimpun, en seppelettä.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

kun tinderissä kattoo jonkun tyypin kuvia jonka kans on tullut mätsi niin siellä kuvan alalaidassa on semmonen outo kuvake. Mitä siitä painamalla tapahtuu? Painoin sitä kokeeksi yhessä kuvassa niin sä hävis? Tykkäsinkö mä nyt jostain vai mitä vittua tapahtui? :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Pyhittääkö tarkoitus koskaan keinot?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Joskus. Jos tarkoitus on esim. pelastaa koko ihmiskunta varmalta tuholta.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Entä jos tarkoituksena on pelastaa muutama teollisuudenala näivettymiseltä?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Jos siinä yhteydessä käytetään veronmaksajien rahoja, niin ei.
Who says you need to buy a guitar?
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Alan nimittäin ymmärtää, miltä tuntuisi olla ydinasevaltion johdossa. Kun voi ystävällisesti tehdä ehdotuksia, ja keskustelu muotoutuu näin:

- *ehdotus plaa, plaa, plaa*
- Mutta maailma ei toimi noin...
- Sepä hyvä, sillä olemme olemassa, jotta maailma muuttuisi tuollaiseksi. Kyse on lähinnä siitä, että autatteko te meitä muuttamaan maailmaa, vai teemmekö sen ilman teitä.
- Ok, sovitaan kolmen tunnin palaveri, järjestän paikalle kaikki asian kannalta olennaiset. Ilmoitan ensi viikon alussa miten isosta porukasta on kyse. Riittähän se kolme tuntia?
- Kyllä sillä alkuun päästään, ja lentommekin lähtee niin, että joka tapauksessa joutuisimme keskeyttämään kolmen tunnin kohdalla.

Kun kyseessä on taho, joka normaalisti kieltäytyy kaikesta yhteistyöstä kaikkien kanssa ja sanelee muulle maailmalle ehtonsa, on ilmeistä, ettei tuo yllämainittu lause aikaansaanut tuota lopputulosta. Kyse on tietenkin siitä "ydinpommista", joka sattui putoamaan takataskuuni, ja jonka olemassaoloa ei tarvitse mainita enää sen jälkeen, kun on aiemmin ilmoittanut vahingossa löytäneensä sen takataskustaan ja kiltisti auttanut sen purkamisessa. "Osat" ovat luonnollisestikin edelleen hallussani. Tiedän olevani hyvällä asialla ja hoitaneeni jokaisen vaiheen äärimmäisen eettisesti, mutta silti tunnen itseni kiitollisuudenvelalla kiristäjäksi.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Diddley Bow kirjoitti:Jos siinä yhteydessä käytetään veronmaksajien rahoja, niin ei.
Ei käytetä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ei sulla ainakaan tuo vaatimattomuus kauheasti vaivaa. Puolivahingossa ja sivulauseessa luiskahtelee teollisuudenalat kumoon ja pystyyn. Alkaa kuulostaa kitinäläisen seksinovellilta.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

So Hard kirjoitti:Ei sulla ainakaan tuo vaatimattomuus kauheasti vaivaa. Puolivahingossa ja sivulauseessa luiskahtelee teollisuudenalat kumoon ja pystyyn. Alkaa kuulostaa kitinäläisen seksinovellilta.
Niin. Ehkä minä olenkin vain jossain psykoosissa, eivätkä viimeaikaiset tapahtumat olekaan totta. Sen verran epäuskottavilta kaikessa epätodennäköisyydessään ne minustakin kuulostavat. Toisaalta isi on sanonut, ettei kukaan voi saada enempää kuin mitä vaivautuu tavoittelemaan.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Go big or go home.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

prosessi kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Ei sulla ainakaan tuo vaatimattomuus kauheasti vaivaa. Puolivahingossa ja sivulauseessa luiskahtelee teollisuudenalat kumoon ja pystyyn. Alkaa kuulostaa kitinäläisen seksinovellilta.
Niin. Ehkä minä olenkin vain jossain psykoosissa, eivätkä viimeaikaiset tapahtumat olekaan totta. Sen verran epäuskottavilta kaikessa epätodennäköisyydessään ne minustakin kuulostavat.
Jos olisin vetoalyövää tyyppiä, laittaisin rahani tähän. Jutut alkavat kuulostaa samoilta kuin silloin, kun läpimenosi eduskuntavaaleissa oli varmaa, sinun piti uudelleenmääritellä krisujen linja ja romaanistakin oli tulossa Hollywood-blockbuster.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Ei sulla ainakaan tuo vaatimattomuus kauheasti vaivaa. Puolivahingossa ja sivulauseessa luiskahtelee teollisuudenalat kumoon ja pystyyn. Alkaa kuulostaa kitinäläisen seksinovellilta.
Niin. Ehkä minä olenkin vain jossain psykoosissa, eivätkä viimeaikaiset tapahtumat olekaan totta. Sen verran epäuskottavilta kaikessa epätodennäköisyydessään ne minustakin kuulostavat.
Jos olisin vetoalyövää tyyppiä, laittaisin rahani tähän. Jutut alkavat kuulostaa samoilta kuin silloin, kun läpimenosi eduskuntavaaleissa oli varmaa, sinun piti uudelleenmääritellä krisujen linja ja romaanistakin oli tulossa Hollywood-blockbuster.
Joo, tai se ihmetuote jota tilattiin jo ennakkoon enemmän kuin pystyy tuottamaan. Mutta ehkä nyt kaikki on toisin.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Vastaa Viestiin