Suoraa palautetta håttiksille

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Suoraa palautetta håttiksille

KYLLÄ!!
7
19%
Kyllä
10
28%
En osaa sanoa
2
6%
En
5
14%
EN!!
2
6%
Pauli Hanhiniemi
10
28%
 
Ääniä yhteensä: 36

NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Melnais kirjoitti:
masa kirjoitti:No se on kieltämättä aika vaikea tietää kaikkien pk-seudun 145 573 kivannäköisen naisen toivomus, miten positiivista palautetta juuri hänelle pitäisi antaa.

Möh sullekin. Mikä hirvee tarve ylipäänsä on suhteessa ollessaan saada kontaktia kaikilta pääkaupunkiseudun hyvännäköisiltä naisilta? Syö omaa kakkua.

Juurikin tässä näemme sukupuolten välisen ymmärryskuilun kiteytettynä.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Lolita kirjoitti:Mä olen sokea kaikenlaiselle tuijottelulle ja vilkuilulle. Asiallisella linjalla pysyvästä sanallisesta palautteesta pyrin kyllä kiittämään ja hymyilemään nätisti päälle. Mun limaisuusdetektori on aika tiukka, joten mistään vihjaavista puolituhmuuksista en pidä.


Komps joka sana.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Pakkohan niillä on olla, miten ne muuten sais pokattua lapsilleen elättäjän?

*odottaa*


Aissaatana. Noinko se toimii? :shock:
Kyllä mä oon niin syvällä metsässä että en taida päästä pois :cry:


Olet Gattiksen synnytyslaitoksella kadonnut kaksoissisar :wink:
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:Juurikin tässä näemme sukupuolten välisen ymmärryskuilun kiteytettynä.

Anna naiselle huomiota == WRONG!
Älä anna naiselle huomiota == WRONG!
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

masa kirjoitti:Kerrohan, saako miehesi vilkaista muiden naisten päälle yksin kaupungissa ollessaan, vai vedätkö pultit siitä?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Mys5rSniYQ07[/youtube]
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Herra Manala kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Juurikin tässä näemme sukupuolten välisen ymmärryskuilun kiteytettynä.

Anna naiselle huomiota == WRONG!
Älä anna naiselle huomiota == WRONG!


Juuri näin, koska Nainen on yksi iso kollektiivinen olio, jonka kanssa voi toimia ainoastaan yhdellä tavalla. Aina väärin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NegaDuck kirjoitti:Juurikin tässä näemme sukupuolten välisen ymmärryskuilun kiteytettynä.


Ja sitten vielä ihmetellään miksi miehet eivät uskalla lähestyä naisia tai sitten lähestymisyritys on nolo ja naurettava.

Ette te naiset kuulkaas todellakaan helpoksi tota hommaa tee :P
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Geep kirjoitti:Unohdin, että miehet näkee kivan näkösiä kaikkialla. :]


Teillä ei ole aavistustakaan, millaista on olla Mies ja humalassa.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Melnais kirjoitti:Ne jotka itkee miten positiivista palautetta ei oteta vastaan, ei vaan osaa antaa sitä oikein. Mitä te oikein teette, panoliikkeitä lantiolla kieli ulkona?


*Kirjoittaa muistiin: kieli pidettävä sisällä*
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Meidän naikkosten pitää olla niin spesiaaleja. Ihan totta. Mies, joka jakaa kaikille tai esim. sormus sormessa kehtaa sanallisesti lähestyä on... Yäks! Pöyristyttävää ällökäytöstä, miten se kehtaa!

Voi miten olen muuttunut! :D
Viimeksi muokannut Geep, 23.04.2008 12:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

elco kirjoitti:Teillä ei ole aavistustakaan, millaista on olla Mies ja humalassa.


Joskus sinkkuna olin tuhannen tuiskeessa ja ilman kakkuloita baarireissulla silitellen kaljua päätä. Kaveri tuli sitten vihjailemaan, että kyseinen mies on lähempänä kuuttakymppiä kuin kolmeakymppiä.

Osuuko edes lähelle?
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geep kirjoitti: Pöyristyttävää ällökäytöstä, miten se kehtaa!


EiQ pahempi on mies jolla on sormuksen jättämä rusketusraita.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rouva Pupu kirjoitti:
elco kirjoitti:Teillä ei ole aavistustakaan, millaista on olla Mies ja humalassa.


Joskus sinkkuna olin tuhannen tuiskeessa ja ilman kakkuloita baarireissulla silitellen kaljua päätä. Kaveri tuli sitten vihjailemaan, että kyseinen mies on lähempänä kuuttakymppiä kuin kolmeakymppiä.

Osuuko edes lähelle?


Eihän elco on kuin 36 (kohta).
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lilo kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Anna naiselle huomiota == WRONG!
Älä anna naiselle huomiota == WRONG!

Juuri näin, koska Nainen on yksi iso kollektiivinen olio, jonka kanssa voi toimia ainoastaan yhdellä tavalla. Aina väärin.

Anna huomiota naiselle korvaamattomana yksilönä == RIGHT!
Älä koskaan anna huomiota muille naisille == RIGHT!
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rouva Pupu kirjoitti:
Geep kirjoitti: Pöyristyttävää ällökäytöstä, miten se kehtaa!


EiQ pahempi on mies jolla on sormuksen jättämä rusketusraita.


*kirjoittaa muistiin: rusketusraita peitettävä itseruskettavalla*
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NuoriDaavid kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
elco kirjoitti:Teillä ei ole aavistustakaan, millaista on olla Mies ja humalassa.


Joskus sinkkuna olin tuhannen tuiskeessa ja ilman kakkuloita baarireissulla silitellen kaljua päätä. Kaveri tuli sitten vihjailemaan, että kyseinen mies on lähempänä kuuttakymppiä kuin kolmeakymppiä.

Osuuko edes lähelle?


Eihän elco on kuin 36 (kohta).


No silloin elco oli vain 30 (melkein).
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Juurikin eilen jäin hölmönä tuijottamaan kun samalle pysäkille tuli joku semihåttis ja hymyili. Edellisen kerran näin kävi ehkä vuonna 2001.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

pikkuego kirjoitti:Juurikin eilen jäin hölmönä tuijottamaan kun samalle pysäkille tuli joku semihåttis ja hymyili. Edellisen kerran näin kävi ehkä vuonna 2001.


Kai kieli pysyi sisällä kuitenkin? Eikä lantio tehnyt panoliikettä? :lol:
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rouva Pupu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
elco kirjoitti:Teillä ei ole aavistustakaan, millaista on olla Mies ja humalassa.


Joskus sinkkuna olin tuhannen tuiskeessa ja ilman kakkuloita baarireissulla silitellen kaljua päätä. Kaveri tuli sitten vihjailemaan, että kyseinen mies on lähempänä kuuttakymppiä kuin kolmeakymppiä.

Osuuko edes lähelle?


Eihän elco on kuin 36 (kohta).


No silloin elco oli vain 30 (melkein).


No ehkä sillä oli huonot meikit.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pari nyrkkisääntöä pojat:

Sääntö #1. Vierasta naista saa vilkaista, ei polkaista.
#2. Vilkaisu tosiaankin on vilkaisua, ei skannaamista päästä varpaisiiin kielen työntyessä samalla ulos ja aivojen valuessa veren mukana haaruksiin. Ja jos vaikka vähän tuijotattekin (siis sen oman daamin seurassa) niin älkää nyt ainakaan ääneen alkako sitä kehumaan (ellei se ole yhteinen fetissi). "Uuh, näitkö ton mimmin kannut/tarakan/sääret, panisin!"-tyyppiset huudahdukset aiheuttavat eittämättä ryppyjä rakkauteen.

Daamin ollessa kotona, anti palaa, kunhan noudatatte sääntöä #1.
Lucas Jackson

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Geep kirjoitti:Mies, joka jakaa kaikille tai esim. sormus sormessa kehtaa sanallisesti lähestyä on... Yäks! Pöyristyttävää ällökäytöstä, miten se kehtaa!


Eli missään tapauksessa ei saa olla oma itsensä muualla kuin kotona silloinkaan, kun se itsensä ilmentäminen ei ole tavoitehakuista? No nyt meni vaikeaksi! Anon poikkeuslupaa!!

Kenttätesti: Yksi muikea hymy takaisin, yksi pitkä katsekontakti. Muutaman katseen huomasin kohdistuneeni itseeni, mutta heti kun käänsin oman katseeni hänen suuntaan, katse fokusoitua ihan jonnekin muualle. Ah ja kassaneidin kanssa sorruin jutustelemaan iloisesti, tosin lyhyeksi jäi kontakti. Mitä tästä jäi käteen? Ei oikein mitään vielä... Pitää jatkaa kenttätöitä...
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:Pari nyrkkisääntöä pojat:


Yksi nyrkkisääntö tytöt.

Kun mies vilkaisee tai hymyilee, se ei tarkoita että hän haluaisi aina ja välittömästi nussia teitä.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lucas Jackson kirjoitti: Ei oikein mitään vielä... Pitää jatkaa kenttätöitä...


Noh, mä olen kohta lähdössä töihin, joten ois ihan kiva tuossa matkalla saada öögaa?! Voin vislata takaisin, tehdä panoliikkeitä ja heilutella kieltä eroottisesti. Oisko hyvä?!
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Kun mies vilkaisee tai hymyilee, se ei tarkoita että hän haluaisi aina ja välittömästi nussia teitä.

Ei kai tätä oo kukaan väittänytkään?

Ja sitäpaitsi, mua haluaa nussia kaikki! (pl. BMI-Tix ja Genitaali-Dave)
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Pakkohan niillä on olla, miten ne muuten sais pokattua lapsilleen elättäjän?

*odottaa*


Aissaatana. Noinko se toimii? :shock:
Kyllä mä oon niin syvällä metsässä että en taida päästä pois :cry:


Olet Gattiksen synnytyslaitoksella kadonnut kaksoissisar :wink:


Tämä oli metafora. Ts. älä ota niin kirjaimellisesti ;)
Vastaa Viestiin