Suoraa palautetta håttiksille

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Suoraa palautetta håttiksille

KYLLÄ!!
7
19%
Kyllä
10
28%
En osaa sanoa
2
6%
En
5
14%
EN!!
2
6%
Pauli Hanhiniemi
10
28%
 
Ääniä yhteensä: 36

Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:Yksi nyrkkisääntö tytöt.

Kun mies vilkaisee tai hymyilee, se ei tarkoita että hän haluaisi aina ja välittömästi nussia teitä.


Niin, saattaahan hän olla homo, Gattaga (ylenkatsova) tai katsella Teitä viran puolesta. ;)
Came here for school, graduated to the high life
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti: Tämä autuus on multa vielä täysin kokematta ;)


Autuus ja autuus. Ei se ole kiva kun naisen riisuttuaan haluaakin pukea hänet uudelleen samantein :D
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

BettyB. kirjoitti:BMI-Tix & Genital-Dave: Party at The Blue Oyster Bar.

No nyt meinas pettää pokka ihan täysin... :D
Lucas Jackson

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

killkill kirjoitti:Kyllä minulla ainakin tutka ja "panisin/en panisi" -prosessori toimii, vaikka elänkin onnellisessa parisuhteessa. Se on ikään kuin tapa.


Vettä myllyyn: [kärjistys] Ja kai olisi suotavaa, että tuon tunteen purkaminen "positiivisessa hengessä" olisi hyväksyttävää muuallakin kuin kotona, ettei syntyisi lisää näitä murheellisten laulujen aihioita? [/kärjistys]

"Positiivisella hengellä" en tarkoita lantioliikkeen esittämistä håttikselle tai kieli pitkällä tuijottelua*.

* tästä tulee aina ja ikuisesti mieleen Gregory Hines Mielettömästi maailman historiasta siinä eunukki -kohtauksessa
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

killkill kirjoitti:Kyllä minulla ainakin tutka ja "panisin/en panisi" -prosessori toimii, vaikka elänkin onnellisessa parisuhteessa. Se on ikään kuin tapa.


Toimii, toimii, toki toimii. Jotenkin sitä vain näin vanhemmiten on vaan helpompi olla haluamatta nussia kaikki hottiksia - niitä vaan katselee tyytyväisenä, mutta se ajava polte on pienemmällä liekillä. Nuorempana meni jotenkin korkeaoktaanisempaa hormonia koneessa tai jtn.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vihtahousu kirjoitti:No nyt meinas pettää pokka ihan täysin... :D


Ja villileikki voi alkaa:

[youtube]http://youtube.com/watch?v=tdbt-sx5MDc[/youtube]
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:Toimii, toimii, toki toimii. Jotenkin sitä vain näin vanhemmiten on vaan helpompi olla haluamatta nussia kaikki hottiksia - niitä vaan katselee tyytyväisenä, mutta se ajava polte on pienemmällä liekillä. Nuorempana meni jotenkin korkeaoktaanisempaa hormonia koneessa tai jtn.



Just näin. Voi sitä 15 vuotiaan klopin panetushalua. Sitä olis pannut vaikka naisten fillaria, jos siinä olis reikä ollut. Nyt riittää pelkkä retkipöytä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

swirl kirjoitti:Eiköhän se riipu aika paljon palautteen antajasta. Noin yleisesti ottaen osaan ottaa vastaan kohteliaisuuksia ja kaksimielisyyksiinkin suhtaudun positiivisesti huumorilla. Paitsi jos kyseessä on joku limainen tai muuten vaan vastenmielinen tyyppi.

Niinhän se on että komean/kauniin antama positiivinen palaute on piristävää kun taas ruman ja vanhan lähentelee sukupuolista häirintää. Tästä on tehty youtube-videokin jota en jaksa enää kaivaa esiin, kai se löytyy sexual harassment-avainsanoilla.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

"Seksuaalinen häirintä on toivottu palaute ei-toivotulta henkilöltä."

:?:
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

elco kirjoitti:korkeaoktaanisempaa hormonia koneessa tai jtn.


Kyllä setä muistaa.
Hitto, melkein tekisi mieli käydä tutulla lääkärillä pyytämässä testoa iso ruutallinen. Sitten pussikaljjaa juomaan keskuspuistoon. Voisi tulla tapahtumarikas ilta.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

killkill kirjoitti:
elco kirjoitti:korkeaoktaanisempaa hormonia koneessa tai jtn.


Kyllä setä muistaa.
Hitto, melkein tekisi mieli käydä tutulla lääkärillä pyytämässä testoa iso ruutallinen. Sitten pussikaljjaa juomaan keskuspuistoon. Voisi tulla tapahtumarikas ilta.


En oikein usko, että viisitoistavuotiaan halut yhdistettynä nykyisen ikäiseen kroppaan toimisi oikein. Tapahtumarikasta voisi tosiaan tulla. :)
Came here for school, graduated to the high life
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti:Hitto, melkein tekisi mieli käydä tutulla lääkärillä pyytämässä testoa iso ruutallinen.


Nääh. Osta Volvo V70. Rekisteriotteen mukana tulee ämpärillinen testoa ja persläpisyyttä.

Nim: Terveset sille aamun hopeisen V70 kuskille, joka ruuttasi Tampereen rampista kehäkolmosellä niin voimallisesti kahden kaista yli eteen, että piti vetää paniikkijarrutukset.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

masa kirjoitti:
Melnais kirjoitti:En nyt jaksa kiihtyä


Kukapa muu voisikaan tällä palstalla kiihtyä naiskeskusteluissa kuin Melnais.

Kerrohan, saako miehesi vilkaista muiden naisten päälle yksin kaupungissa ollessaan, vai vedätkö pultit siitä?

Mistä mä tiedän mitä se yksin ollessaan tekee, luotan siihen ettei mitään mistä loukkaantuisin. Tuskin sen esiintyvänä taiteilijana myöskään tarvitsee mennä ensimmäiselle avautuvalle terassille kärkkymään huomiota, kun sitä saa a) kotona ja b) lavalla.

Sä et nyt ymmärrä, ei neutraali toisen sukupuolen vilkaisu tai huomiointi ole musta pahasta. Limaista se on vasta kun aletaan vislailemaan, pisteyttämään, huutelemaan tai tekemään lisäeleitä käsillä ja vartalolla. Tätähän näkee ja kokee, jostain syystä sangen usein alun keski-ikäisiltä (>35) miehiltä. Ihan oma kokemus, ei piikki sinnepäin.

Mä olen ystävällinen ihminen enkä välitä nolata niitä jotka käytöksellään tekevät itsensä naurettavaksi enää enempää, mutta ei siitä pitää tarvitse, tai sitä kannustaa. Tuollainen huomio ei ole musta eroottista flirttiä vaan häirintää. Ventovieraille riittää hymyt, vähän pidemmät katseet ja silmäniskut ja niitä käytän itsekin. Vähän tutumpia, kuten työkavereita kohtaan on ihan ok kehua ulkonäköä enemmän kuten LucasJackson vai mikäsenytoli sanoi aikoneensa tehdä.

Tässä on varmaan se ero että musta flirtti ei ole pakollista. Ei jokaista hetkeä tarvitse kulkea kurkkien tarvitseeko joku piristystä päivään tai isompaa egobuustia.
Elämä kantaa, jos sen antaa
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

killkill kirjoitti:
Kyllä setä muistaa.
Hitto, melkein tekisi mieli käydä tutulla lääkärillä pyytämässä testoa iso ruutallinen. Sitten pussikaljjaa juomaan keskuspuistoon. Voisi tulla tapahtumarikas ilta.


Harvaan asiaan kätkeytyy minusta vastaava Kauneus, kuin teinipoikien uhoon, yllytyshulluuteen, epävarmuuteen, panetukseen, kukonpoikamaisuuteen ja kouhottamiseen. En pystyisi enkä haluaisi pystyä moiseen enää, mutta osaan kyllä arvostaa sitä.

On Kaitselmuksen Ihme, että verraten harvat naiset näkevät tuon Kauneuden. Jos näkisivät niin tilanne olisi kaltaiselleni wanhalle gubbelle täysin kestämätön - tilanne olisi siis suunnilleen sama kuin ikäiselläni naisella.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Melnais kirjoitti:Tuollainen huomio ei ole musta eroottista flirttiä vaan häirintää. Ventovieraille riittää hymyt, vähän pidemmät katseet ja silmäniskut ja niitä käytän itsekin. Vähän tutumpia, kuten työkavereita kohtaan on ihan ok kehua ulkonäköä enemmän kuten LucasJackson vai mikäsenytoli sanoi aikoneensa tehdä.

Varmistaakseni asemiani "Kitinän Kukkahatutäti 2008" -äänestyksessä (epäilemättä tällainenkin on pian pystyssä) halusin vain tulla sanomaan, että Viktoriaanisessa maailmassani silmäniskut ovat, ventovieraiden ja miksei työkavereidenkin kesken, jo vahvasti kyseenalaisia. Varsinkin työyhteisöissä suosisin päivien piristämistä iloisella ystävällisyydellä ilman sukupuolista latausta. No, tällä habituksella nyt ei ole paljon pelkoa silmäniskuista ventovierailta kadulla, mutta hypoteettisesti pitäisin sitä aika hämmentävänä ja vähän sopimattomana käytöksenä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Haluaisi? No eihän se nyt haluamisesta ole vielä tässä vaiheessa kiinni, vaan viitsimisestä. Liikaa vaivaa-vaivaa ja kaikkea.

No ei sentään. Minäkin bongaan päivittäin tyylikkäitä ja hyvännäköisiä neitoja, mutta en todellakaan haluaisi nussia heitä. Sen sijaan minusta on kyllä kiva katsella raikkaita ja hyvinpukeutuvia, tyylikkäitä naisia ilman seksuaalista ajatusta. Perverssi lienen..

Pointti oli nyt siinä, että jos se vastaantuleva nainen ei ole ulkoisilta ominaisuuksiltaan kopulaatiohalukkuuskynnyksen ylittävää materiaalia, niin ei se sitä flirttimoodia miehessä päälle pistä. Ei ainakaan minussa.

Back to basics, kato. Sitten on ne miljoona muuta yhteiskunnallista asiaa, kuten tutustumisen ja housujen riisumisen vaiva, moraaliarvot ja vaimonkaulin, jotka tulee siihen päälle pitämään hissin dream-on kerroksessa.

Vai flirttailetko sä oikeasti myös sellaisille naisille, joita et pidä ulkoisilta efekteiltään kopulaatiokynnyksen ylittävinä, jos olosuhteet muuten olisivat siihen suotuisat?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti:Vai flirttailetko sä oikeasti myös sellaisille naisille, joita et pidä ulkoisilta efekteiltään kopulaatiokynnyksen ylittävinä, jos olosuhteet muuten olisivat siihen suotuisat?


Joo, paitsi että mä en näe sitä flirttailuna. Mä vaan katselen, vähän kuin lintubongari lintuja. Joillakin naisilla on ihan helvetin pantava tyyli, mutta kyseinen nainen sitten onkin jotain muuta kuin pantava.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Oma eukko on ainakin sanonut että "katsoa saat mutta koskea et", on muutaman kerran ottanut liikennevaloissa kierroksia enemmän kuin auto tyhjäkäynnillä kun olen kiinnittänyt huomioni johonkin muuhun kun emännän juuri esittämään kysymykseen, mutta toisaalta olen tainnut tahallani aiheuttaa tilanteen koska tiedän että minulla on lupa mutta ei lupaa käyttää lupaa.

Ja sellaista miestä ei ole olemassakaan joka ei katso jos silmiin osuu jotakin joka miellyttää, siitä on yhdenkään naisen turha inttää. Jos miehen silmät ei jää seuraamaan 18v minihameista kissaa topissa ja korkkareissa, niin mies ei ole hetero.

Tehkää testi:

Kuva
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

1108 kirjoitti:. Jos miehen silmät ei jää seuraamaan 18v minihameista kissaa topissa ja korkkareissa.



Tuollainen näky* pitkillä säärillä ja hotpants sortseilla pysäytti minut viimeksi viime kesänä Lontoossa metroasemalla. Ihme ettei oma mimmi tönässyt mua raiteille kuin jähmetyin kuin suolapatsas leuka suunnilleen auki. :ups:

* siis tyyli oli se rouva bechamin korkkarit, sääret ja hotpantsit, millä Avellanikin yritti taannoin julkisuudessa kerätä pisteitä. Se kissa säärineen oli ihan unfuckinbelievable!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

urpiainen kirjoitti:Varmistaakseni asemiani "Kitinän Kukkahatutäti 2008" -äänestyksessä (epäilemättä tällainenkin on pian pystyssä) halusin vain tulla sanomaan, että Viktoriaanisessa maailmassani silmäniskut ovat, ventovieraiden ja miksei työkavereidenkin kesken, jo vahvasti kyseenalaisia. Varsinkin työyhteisöissä suosisin päivien piristämistä iloisella ystävällisyydellä ilman sukupuolista latausta. No, tällä habituksella nyt ei ole paljon pelkoa silmäniskuista ventovierailta kadulla, mutta hypoteettisesti pitäisin sitä aika hämmentävänä ja vähän sopimattomana käytöksenä.

Kiitos erilaisesta miesnäkökulmasta, en usko että olet ainoa vaikka täällä sitä kukaan ei tunnustaisikaan. Silmäniskuihin tottuminen ja niihin myöntyminen johtunee muista räikeistä huomionkalastuskeinoista, joihin verrattuna salavihkainen silmänisku on hienovaraisuuden huippu ja myönteinen ele. Ei sisällä ääntä, muut eivät huomaa.

Työyhteisökäytöksestä samaa mieltä, mutta toisaalta töissä voi kehua toisen näyttävän hyvälle tai kampauksen sopivan hänelle hyvin, sillä ollaan tuttuja. Kadulla käytös olisi vähän oudompaa. Raja menee ehkä siinä ettei vartalonmuotoja ole enää sopivaa käydä kommentoimaan. "Kylläpä tuo hame korostaa kauniisti tarakkaasi!"
Elämä kantaa, jos sen antaa
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Melnais kirjoitti:Raja menee ehkä siinä ettei vartalonmuotoja ole enää sopivaa käydä kommentoimaan. "Kylläpä tuo hame korostaa kauniisti tarakkaasi!"


No ei tietenkään! Jos alkaa lässyttämään että "Jesus mikä minkki!" niin se menee loukkauksen puolelle omaa emäntää kohtaan. Mutta ei sille kukaan nainen voi yhtään mitään että jokainen mies vilkaisee ainakin kerran jos jotakin kaunista sattuu näköpiiriin. Asia on täysin luonnollinen.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Vai flirttailetko sä oikeasti myös sellaisille naisille, joita et pidä ulkoisilta efekteiltään kopulaatiokynnyksen ylittävinä, jos olosuhteet muuten olisivat siihen suotuisat?

Joo, paitsi että mä en näe sitä flirttailuna. Mä vaan katselen, vähän kuin lintubongari lintuja. Joillakin naisilla on ihan helvetin pantava tyyli, mutta kyseinen nainen sitten onkin jotain muuta kuin pantava.

Kaksi ihan eri asiaa. Tottakai sitä naisia katselee, muttei siinä ole flirttailusta kyse. Flirttailu on nimenomaan sitä, että halutaan infota että efektit on tsekattu ja pidetty näkemästään.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti:Kaksi ihan eri asiaa. Tottakai sitä naisia katselee, muttei siinä ole flirttailusta kyse. Flirttailu on nimenomaan sitä, että halutaan infota että efektit on tsekattu ja pidetty näkemästään.


No sitähän juuri mä olen yrittänyt tolkuttaa. Ei jokainen katse ole merkki kusettimien yhteensovittamishaluista.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

masa kirjoitti:No sitähän juuri mä olen yrittänyt tolkuttaa. Ei jokainen katse ole merkki kusettimien yhteensovittamishaluista.


Nimenomaan!
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Kaksi ihan eri asiaa. Tottakai sitä naisia katselee, muttei siinä ole flirttailusta kyse. Flirttailu on nimenomaan sitä, että halutaan infota että efektit on tsekattu ja pidetty näkemästään.

No sitähän juuri mä olen yrittänyt tolkuttaa. Ei jokainen katse ole merkki kusettimien yhteensovittamishaluista.

No ei tietenkään. Kuka näin on väittänyt? Mä luulin että puhutaan flirttailusta. Enkä mä ainakaan alkaisi flirttailemaan ellei toinen herättäisi kopulaatiohalukkuutta. Tosin en mä flirttaamista harrastele juuri muutenkaan, ainakaan jos on emäntä mukana. Tai kotona. Tai.
Vastaa Viestiin