Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Samixet. Mutta mitä muuta sä sitten tekisit? Mulla on välillä villejä yrittäjyysvisioita, mutta olot on kuitenkin niin hyvät, ettei riskinotto kertakaikkiaan maita vaikka mikä olisi preemio.

Kai toi vähän kuuluu kuvaan. Joko pitää olla hirvittävä draivi ja/tai korventava intohimo tyyliin EW - mä mullistan maailman tällä mehukiskallani. Oli miten oli niin normaali laiskanpulskuuteen taipuvainen ihminen normaaleilla (järkevillä?) prioriteeteilla ei voi olla välillä leipääntymättä duuniinsa.

Elä sen kanssa. Osta uusi auto.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Joo. Ei mulla ole vähimmässäkään määrin mielessä, että lopettaisin nämä hommat kokonaan tai siirtyisin johonkin muun tyyppiseen lääkärin työhän. Tässä on ehdottomasti paras panos-tuotos suhde. Lähinnä joskus mietin, miksi teen niin paljon töitä. Toki nykyinen elämäntyyli vaatii näin paljon työntekoa, mutta paljon paljon vähemmälläkin pärjäisi ihan hyvin. Mutta ei mulla ole mitään ajatustakaan ryhtyä down shiftaamaan, joskus tulee vain sellainen selvä hetki ja katsoo itseään sivusta ihmetellen.

Mutta toki tämä on 130%:sta first world probleemiä. Ja ajatus uudesta autosta tuo elämänsisältöä ja jaksamista!1
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mua vituttaa tällä hetkellä mun duuni niin paljon, että jos mulla ei olis pari työhön liittyvää henkilökohtaista projektia päällä, lähtisin litomaan vaikka ilman uutta duunipaikka. Onneks on enää muutama vajaa työviikko ja sitten 7 viikkoa kesälomaa.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Minusta ketjun viime käänteet ovat länsimaisen ihmisen elämän ytimessä. Hyödykemarkkinat ja tuotannontekijämarkkinat. Rahaa ei ole koskaan tarpeeksi ja jos hetken olisikin ei olisi aikaa tuhlata sitä.

Olen hetki hetkeltä onnellisempi siitä vuodesta kotona lasteni kanssa. Sitä ei kukaan voi minulta pois viedä. Ja ajatus saman toistumisesta ei tunnu ikävältä vaan lohdulliselta.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Musta on hirmu masentavaa, että Vespan duunit on kääntynyt paskaksi, olin jotenkin iloinen aikaisemmista hehkutuksista ja rehellisesti sanottuna kateellinenkin paikka paikoin. Mua on aina ennemmin tai myöhemmin, yleensä ennemmin, alkanut ylivituttamaan duunit.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Mua vituttaa tällä hetkellä mun duuni niin paljon, että jos mulla ei olis pari työhön liittyvää henkilökohtaista projektia päällä, lähtisin litomaan vaikka ilman uutta duunipaikka. Onneks on enää muutama vajaa työviikko ja sitten 7 viikkoa kesälomaa.
Ei mitään järkeä lähteä ilman uutta duunipaikkaa. Jos aikoo lähteä niin silloin voi helposti keskittyä duunissa palkan nostamiseen. Kun päätös on tehty niin vitutus helpottaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

McJanne kirjoitti:Musta on hirmu masentavaa, että Vespan duunit on kääntynyt paskaksi, olin jotenkin iloinen aikaisemmista hehkutuksista ja rehellisesti sanottuna kateellinenkin paikka paikoin. Mua on aina ennemmin tai myöhemmin, yleensä ennemmin, alkanut ylivituttamaan duunit.
Tarkennan vielä että duuni on edelleen mahtavaa, ihmiset ympärillä vituttaa.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vesper kirjoitti:Tarkennan vielä että duuni on edelleen mahtavaa, ihmiset ympärillä vituttaa.
Minusta "työ on melko paskaa, ihmiset ympärillä ovat mahtavia" == "työ on mahtavaa, ihmiset ympärillä vituttaa".

Tosin aiempaa jotenkin kollektiivisesti tuskan jakaen kestää paremmin kuin yksin hymyilyä töissä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja McJanne »

^samanmoisen yhtäpitävyyden mielessäni tein kun patonkimies. Jos paskaa duunia enemmän joku asia vituttaa, niin paskat esimiehet (alaisia voi aina vaihtaa).

Tosin on kyllä sanottava, että oon semmosessa välimallin hommassa, että paskaa suolletaan alaisten ja pomojen toimesta, ja samassa rivissä ei ole vertaistukea tarjolla kun ei ole juuri ketään, eli ihan omaa syytäni oon niin typeriin paikkoihin ajautunut.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Ei oikein ollut päivän paras kuvakaan, amöriikan reissulta tuttu Keurighan se siinä. Oli outoa kun Dolce gustojen sijaan kaupoissa oli hyllymetreittäin Keurig-kapseleita. French Dark Roast mitä hotellihuoneeseeni täytettiin joka päivä oli parasta.

Kuva
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:normaali laiskanpulskuuteen taipuvainen ihminen normaaleilla (järkevillä?) prioriteeteilla ei voi olla välillä leipääntymättä duuniinsa.
Hae tätä duunia: vakinainen virka viiden vuoden irtisanomissuojalla, vaikka valtioneuvosto on päätöksellään lakkauttanut kaikki virkaan kuuluvat työtehtävät.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:D

Luulisi, että tuollaista tapahtuisi vain poliittisessa satiirissa.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti::D

Luulisi, että tuollaista tapahtuisi vain poliittisessa satiirissa.
Koko Lavian hallinto pitäisi ammuttaa aamunkoitteessa.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti::D

Luulisi, että tuollaista tapahtuisi vain poliittisessa satiirissa.
Siis Suomessa?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti::D
Luulisi, että tuollaista tapahtuisi vain poliittisessa satiirissa.
Joo. Minäkin olen kai välillä vähän taivastellut Pertsan foliohatun kantavuutta, kun heebo fantasioi tyhjää toimittavista julkisen sektorin virkamiehistä. Menin vipuun siinä, että ajattelin valtakunnantasoa: olisihan se pitänyt tietää, että kyllä Pera nämä kepuvetoiset kunnat tietää!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Miten ihmeessä Laviasta on tullut kriisikunta?!

Hauskasti muuten sekä Pori että Lavia vastustivat Lavian liittämistä Poriin!
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:Hauskasti muuten sekä Pori että Lavia vastustivat Lavian liittämistä Poriin!
Niin, Kankaanpäähän olisivat olleet liittämässä, mutta Kankaanpää vastusti!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti::D
Luulisi, että tuollaista tapahtuisi vain poliittisessa satiirissa.
Joo. Minäkin olen kai välillä vähän taivastellut Pertsan foliohatun kantavuutta, kun heebo fantasioi tyhjää toimittavista julkisen sektorin virkamiehistä. Menin vipuun siinä, että ajattelin valtakunnantasoa: olisihan se pitänyt tietää, että kyllä Pera nämä kepuvetoiset kunnat tietää!
Böndelle rahaa tuova turha virkamies on jees, helsinkiin sijoitettuna sama duuni on saatanasta. Rauhan pommit ja sitä rataa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja elco »

James Potkukelkka kirjoitti:Miten ihmeessä Laviasta on tullut kriisikunta?!
Vaikka rekisteröinkin ko. persejönsesterin nyt ensimmäistä kertaa niin minusta ihme olisi, jollei se olisi kriisikunta.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

elco kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Miten ihmeessä Laviasta on tullut kriisikunta?!
Vaikka rekisteröinkin ko. persejönsesterin nyt ensimmäistä kertaa niin minusta ihme olisi, jollei se olisi kriisikunta.
No se vähän niinQ oli tuon lainaamasi virkeen pointti :wink:
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Erikoista kyllä eksyin vajaa kuukausi sitten Lavialle. Ei ollut ihan mieletön metropoli.

Ja Urpsulle. Tuo virka siirretään jatkossa piäkirkolle Poriin jolloin siitä tehdään demarien palkintopakastevirka. Ehkä erityisavustaja siihen vielä päälle...

Viran nimeksi tulee kaupunginsihteeri nro 6. Erityisavustajan nimi on autoblow trophy coffeemaker.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

5 vuoden kepuliskoirtisanomissuojalla siitä ei todella tule demarivirkaa. Joku paikallisen kepuliyhidstyksen Pj siihen istutettaneen loisimaan Porin rahoja.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Tässä on kyllä joo tosiaan käynnissä lähes yhtä oppikirjamainen projektio kuin silloin, kun kepulien kiinnijäänti talousrikoksista todisti Perden mielestä siitä, että demarit tekevät luultuakin suurempia törkeyksiä. Erikoista, eritoten kun just nyt ei oikein Porin demarien harteille tarvitse kasata keksittyjä syntejä, jos haluaa heitä läimiä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja exPertti »

urpiainen kirjoitti:Tässä on kyllä joo tosiaan käynnissä lähes yhtä oppikirjamainen projektio kuin silloin, kun kepulien kiinnijäänti talousrikoksista todisti Perden mielestä siitä, että demarit tekevät luultuakin suurempia törkeyksiä. Erikoista, eritoten kun just nyt ei oikein Porin demarien harteille tarvitse kasata keksittyjä syntejä, jos haluaa heitä läimiä.
Suomennan: voin heittää käsittämättömän kepukortin johon muitten ei tule vastata yhtä käsittämätöntä tyyliä tavoittelevilla muilla korteilla. :)

Aloituksestasi puuttui ainoastaan sanat 'sipilän suojatit'. Ehkäpä muistat sen ensi kerralla.
Came here for school, graduated to the high life
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Suvinen kirjoitti:Viime kesän kesäpoika- ihastukseni soitti ja ilmoitti tulevansa pelaamaan kierroksen ensi lauantaina
Siis 18 reikää? Oikeesti?
Vastaa Viestiin