Juristi vai insinööri?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kuka olis ihQ?

Juristi
18
25%
Insinööri
24
33%
Insinööri
24
33%
Niba - the underDOG
7
10%
 
Ääniä yhteensä: 73

NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

killkill kirjoitti:
annepa kirjoitti:Edit: tunnen sekä ihqja juristi- ja insinöörinaisia että ihqja juristi- ja insinöörimiehiä


Pelaako ne KAIKKi samassa joukkueessa?


Onko tuo sen jengi, johon elco lähti keskushyökkääjäksi?
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Mun insinööri (tai about to be) on ihQ.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Äiti on opettanut, että insinöörikoulutus pilaa parhaimmankin miehen, mutta kyllä noista silti valintani olisi insinööri.
Lucas Jackson

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

BettyB. kirjoitti:Juristi.


Ääliö! Väärä vastaus. Aina teitä blondeja saa olla neuvomassa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

swirl kirjoitti:Äiti on opettanut, että insinöörikoulutus pilaa parhaimmankin miehen, mutta kyllä noista silti valintani olisi insinööri.


Oletko koskaan kysynyt miksi äitisi tuollaista opettaa?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Juristi ehdottomasti. Insinööri on jotenkin niin - tavista. Insinööri on helppo metsästää, mutta juristeissa on jo vähän haastetta.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

exPertti kirjoitti:Oletko koskaan kysynyt miksi äitisi tuollaista opettaa?


Ei oo tarvinnut kysellä. Isäni oli insinööri.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lucas Jackson kirjoitti:Ääliö! Väärä vastaus. Aina teitä blondeja saa olla neuvomassa.

No mutku oon jo kokeillu muutamaa inssiä ja ei oo kyllä hyvä heilunu...
Lucas Jackson

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

BettyB. kirjoitti:No mutku oon jo kokeillu muutamaa inssiä ja ei oo kyllä hyvä heilunu...


Oot kokeillut vääriä inssejä. Olisit kokeillut sitä oikeaa inssiä. Sitä toosankorjaajaa! Daah?!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

BettyB. kirjoitti:No mutku oon jo kokeillu muutamaa inssiä ja ei oo kyllä hyvä heilunu...


Kaikki hyvät on jo viety... :jouden:
Came here for school, graduated to the high life
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lucas Jackson kirjoitti:Oot kokeillut vääriä inssejä. Olisit kokeillut sitä oikeaa inssiä. Sitä toosankorjaajaa! Daah?!

No prkl! Välillä kyllä ketuttaa olla näin blondi!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:Kaikki hyvät on jo viety... :jouden:


Joo, pohjasakka vinkuu sateessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Bluntly kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Kaikki hyvät on jo viety... :jouden:


Joo, pohjasakka vinkuu sateessa.


Muistaakseni tästä jo puhuttiinkin, että vinkuminen sinun tapauksessasi on ihan omaa syytäsi. Miten näin pitkän jonon voikaan käännyttää pois oven takaa? :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Ehdottomasti insinööri.

Insinööritytöt on pääosin olleet ihquja. Jotkut jopa superihquja.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

killkill kirjoitti:
annepa kirjoitti:Edit: tunnen sekä ihqja juristi- ja insinöörinaisia että ihqja juristi- ja insinöörimiehiä


Pelaako ne KAIKKi samassa joukkueessa?


Silloin tällöin, mutta ei lätkää. Esim Kimbleä ja Monopolia ollaan pelattu samassa joukkueessa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Lolita kirjoitti:Insinööri on helppo metsästää, mutta juristeissa on jo vähän haastetta.


Olen päinvastaista mieltä insinöörin metsästämisestä. Tai no, metsästäminenhän on helppoa, mutta tuleeko saalista, se on eri asia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

annepa kirjoitti:Olen päinvastaista mieltä insinöörin metsästämisestä. Tai no, metsästäminenhän on helppoa, mutta tuleeko saalista, se on eri asia.


:komp: Tosin mulla ei ole kokemusta juristista, että miten koukutetaan ja pysyykö.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Kummallista sinänsä etten osaa edelleenkään innostua toisesta lähinnä (tai oikeastaan ollenkaan) koulutuksensa tai ammattinsa perusteella. Kiinnostustani ei lisää eikä vähennä jos vastapuoli ilmoittaa ammatikseen joko naisille tuikitavallisen (sairaanhoitaja) tai harvinaisemman (astronautti) ammatin.

"Uuh, meteorologi! Enpä ole tainnut ennen päästä sellaista painamaan. Double-uuh!".

Kai tuo on joku naisten juttu, vaikka näyttävät jotkut miehetkin miettivän tätä asiaa kovasti tämän keskustelun perusteella. Niin joo, kyllähän se yksi pitkätukkanainen katsoi asiakseen teroittaa ettei voisi koskaan kuvitella seurustelevansa juristin kanssa. On se tarkkaa.

Ainoa todella merkittävä seikka toisen ammatissa on josko siihen kuuluu kolmivuorotyötä tai jotain muuta yhdessäoloa suuresti hankaloittavaa. Edes toisen hyvää palkkaa en ole kohdallani huomannut kovinkaan merkittäväksi afrodisiakiksi, vaikka se herättäisikin kuvitelmia siitä että tuon kanssa olisi useammin varaa käydä ulkomailla tai ostaa tilavampi asunto kuin vähävaraisen tai sillä hetkellä jopa työttömän kanssasisarensa kanssa.

En osaa täten tehdä valintaa myöskään insinööri- tai juristinaisen välillä. Seurustelukokemusta ei taida olla kummastakaan, useita sellaisia tunnen kyllä muuten.

Lopettakaa tuollainen pelleily saatana.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Frederik Krueger kirjoitti:Lopettakaa tuollainen pelleily saatana.


No en mä ainakaan haluaisi deittailla kirjastotätiä, mikä sitten lienekään koulutukseltaan. Mun sedän akka on kirjastotäti ja en oikeasti ole kuivempaa ja nuivempaa eukkoa ikinä tavannut. Varmaan joku humanistinisti.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nexie »

masa kirjoitti: Varmaan joku humanistinisti.


Heeiiii!

:grr:
Don't Panic!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

nexie kirjoitti: :grr:
:paavi: :beer: :miitti:
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

masa kirjoitti:No en mä ainakaan haluaisi deittailla kirjastotätiä, mikä sitten lienekään koulutukseltaan. Mun sedän akka on kirjastotäti ja en oikeasti ole kuivempaa ja nuivempaa eukkoa ikinä tavannut.

Entä jos joku tooosi höttis täti tekisi tuttavuutta, ja saisit vasta jälkikäteen kuulla hänen olevan kirjastotäti? Minä antaisin kylmää sen takia koska hän on nuiva, en hänen ammattinsa takia.

Selvennän vielä yhtä kohtaa:

Frederik Krueger kirjoitti:Edes toisen hyvää palkkaa en ole kohdallani huomannut kovinkaan merkittäväksi afrodisiakiksi, vaikka se herättäisikin kuvitelmia siitä että tuon kanssa olisi useammin varaa käydä ulkomailla tai ostaa tilavampi asunto kuin vähävaraisen tai sillä hetkellä jopa työttömän kanssasisarensa kanssa.

Tähän ehkä vaikuttaa myös huomioni että parempituloiset naiset (ja varmasti myös miehetkin, paitsi Gat) myös kuluttavat rahojaan suruttomammin omiin menoihinsa, joten en minä loppupeleissä kuitenkaan kostuisi juurikaan siitä että hän sattuu olemaan hyväpalkkaisessa ammatissa. Tosin tähän mennessä olen tainnut olla aina parempituloinen osapuoli, mutta pari pääsi käsittääkseni aika lähelle vaikka en heidän tarkkaa tulotasoaan tiennytkään.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Frederik Krueger kirjoitti:Kummallista sinänsä etten osaa edelleenkään innostua toisesta lähinnä (tai oikeastaan ollenkaan) koulutuksensa tai ammattinsa perusteella.


En miekään, yleensä oon kiinnostunu ensin ja sitten vasta kuullut ammatin. Tässä nyt vain kävi näin.... :D

Frederik Krueger kirjoitti:Ainoa todella merkittävä seikka toisen ammatissa on jos siihen kuuluu jotain yhdessäoloa suuresti hankaloittavaa. Edes toisen hyvää palkkaa ...

No tuo kolmivuorotyö tms tietysti vaikuttaa, mutta kyllä senkin saa toimimaan jos haluaa. Mulle merkkaa myös tuo palkkaosasto, mutta ei niin että ukolla pitäs olla miljoonapalkka tai edes satatuhatpalkka, vaan niin että me pystytään yhessä tekeen asioita mitä halutaan yhessä tehä, esim matkustaa ja ostaa naudan sisäfilettä sillon tällön. Siis kohtuulliset tulot, ja meillä ne nyt onkin aika samalla tasolla. Tyhjätaskut ei vaan kiinnosta, niistä tulee semmoinen kuva että eivät osaa hoitaa hommiaan (=työtä, elämää, tms).


Frederik Krueger kirjoitti:Lopettakaa tuollainen pelleily saatana.

Ei :P

No niin, tässähän puhuttiin alunperin siitä että juristi vai insinööri eikä siitä että merkkaako ammati vai ei....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 1:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Mun kirjastonsetä on håt.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Insinööristä ei ole tietoa. Juristit on Hot.

Kaikkein parhautta kuitenkin on sairaanhoitajat näin miehiseltä kannalta. Parasta seksiä, parhaan näköisiä eikä mitään neitimäisiä niuhotuksia.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Vastaa Viestiin