Miksi haluat lapsia?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

1108 kirjoitti:Siis mitä vittua??? Ankan vitsi oli sieltä parhaiNmasta päästä!

No postaat sen sitten tänne.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Riemumieli kirjoitti: seurauksena on häiriintynyt perillinen.

Perillinen.. Hmmm.. kumpi olisi minulle parempi: Häiriintynyt teknotinttitukkajuppilutkaperillinen, vai se, että minut perii Suomen Valtio? Jälkimmäinen on kyllä todennäköinen, ellei suorastaan väistämätön. :roll:

Naista!! Emäntää!!!
Eikö kukaan täällä halua Lasteni Äidiksi?
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Riemumieli kirjoitti:Ajatelkaa ihmiset hyötysuhdetta. Paska parisuhde, josta ei jää kuin luu käteen, sehän on hukkaan heitettyä elämää. Jos jäljelle jää lapsi, ei kaikki mennytkään päin persettä. Lapset tottuvat uusiin tilanteisiin ja jos homma ei toimi, lapsi voi useimmiten paremmin, kun vanhemmat ovat tahoillaan tyytyväisiä. Tietysti jos vanhemmat ovat persoonina perseestä (isä ei pidä yhteyttä, äiti syyttää isää pedofiiliksi ihan vain huvikseen jne. jne.), niin seurauksena on häiriintynyt perillinen.

Mistä sitten arvelit parisuhteen mahdollisen paskuuden johtuvan, jos ei suhteen osapuolien käytöksestä?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

EveryWoman kirjoitti:Mistä sitten arvelit parisuhteen mahdollisen paskuuden johtuvan, jos ei suhteen osapuolien käytöksestä?

Ihmiset, tilanteet ja olosuhteet muuttuvat, mutta sopeutuminen ei onnistu kaikilta tjsp. ehkä
Paras päivä ikinä.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Saahan pillua saamatta lapsiakin jos käyttää ehkäisyä. Tästä päätellen jos haluaa lapsia saadakseen pillua, on Josef Fritzl.

Kuva
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vittu, mua ainakin naurattaa!!!
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

En tiedä naurattiko, mut tolla hepulla on kyllä aika kadehdittavan kurvikkaat kulmakarvat. Moni tsiksi olis kateellinen!
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pidän naisista kuten viinistäkin: Ne kummatkin on parhainmillaan oltuaan 20 vuotta kellarissa ja itse pantuja.

-Josef Fritzl.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

1108 kirjoitti:Saahan pillua saamatta lapsiakin jos käyttää ehkäisyä.


Tätä piti tavata vähän aikaa ennen kuin aukeni. Siis "saahan pillua_saamatta lapsiakin jos käyttää ehkäisyä" olikin oikeasti "saahan pillua saamatta_lapsia jos käyttää ehkäisyä".
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Riemumieli kirjoitti: Paska parisuhde, josta ei jää kuin luu käteen, sehän on hukkaan heitettyä elämää. Jos jäljelle jää lapsi, ei kaikki mennytkään päin persettä.


Kokonaisuutena kuulostaa yhtä houkuttelevalta kuin hyppykupan saaminen virolaiselta huoralta. En ostais.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Lolita kirjoitti:
1108 kirjoitti:Saahan pillua saamatta lapsiakin jos käyttää ehkäisyä.
Tätä piti tavata vähän aikaa ennen kuin aukeni. Siis "saahan pillua_saamatta lapsiakin jos käyttää ehkäisyä" olikin oikeasti "saahan pillua saamatta_lapsia jos käyttää ehkäisyä".

Siks siitä quottaamisesta olisi ollut apua. Lue edelliseltä sivulta Manalan perustelu lapsien haluamiselle, johon se minun huono vitsini oli vastaus.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:Siks siitä quottaamisesta olisi ollut apua. Lue edelliseltä sivulta Manalan perustelu lapsien haluamiselle, johon se minun huono vitsini oli vastaus.

Ai? No kerro mullekin, jos kerran oikein quotatuksi jouduin.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Täh. Ei mun enää tarvi.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:^ Täh. Ei mun enää tarvi.

Ai se oli toi Fritzl-juttu? Älykästä.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:Älykästä.

Ihan yhtä älykästä kuin "Saa pillua?".
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Älykästä.

Ihan yhtä älykästä kuin "Saa pillua?".

Olet sä kyllä aikamoisen poikkeuksellisen vatipää, jos yhdistät lastenteossa yhdistetyn pillunsaannin ensimmäisenä pedofiliaan ja insestiin. Onnea vaan sunkin fuckupeillesi.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Just STFU and suck it down for once.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:^ Just STFU and suck it down for once.

Onks meidän whineejänörtillä joku ajojahti?
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:itku vinku

Taasko suhun osui kun pitää meuhkata? Se nyt oli vaan yks huono vitsi joka kohdistui tapaan jolla olit muotoillut sen lauseen. Mene vaikka puremaan pesuvamppua niin rauhoitut.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:itku vinku

Taasko suhun osui kun pitää meuhkata? Se nyt oli vaan yks huono vitsi joka kohdistui tapaan jolla olit muotoillut sen lauseen. Mene vaikka puremaan pesuvamppua niin rauhoitut.

On se aika kummallista, että sä olet ensimmäisenä aina vinkumassa täällä kanaemoinesi kaikennäköisistä ajojahdeista, kun sun käytöstä kritisoi millään muotoa, mutta kaverilla on itsellä otsaa alkaa heittämään jotain Josef Fritzl-vertauksia tyhjästä. Se on vissiin sitä "maailma kiusaa mua" -whineejien suhteellisuudentajua. No, eipä ihmetytä enää mistä jengi älähti. Yllättäen et edes ymmärtänyt, vaan aloit kiukuttelemaan että "1108 sais kyl sanoo noin".

Sitä saa mitä tilaa, joten muistahan ensi kerralla kanaemosi kanssa että suck it down for once.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1115
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Viesti Kirjoittaja syttiK »

exPertti kirjoitti:

Mietin mitä tuosta pikkuisesta tulee isona. Uskon itsevarmasti, että hänellä on potentiaalia vaikka mihin.



Mä sain tänää illalla puhelun,
"Äiti, mä oon menossa nukkumaan, mutta mulla on yks haave. "Mä tuun poliisiks isona" ..hetken hiljasuus ja heti perään "tiätkö äiti saako ne sit pitää ne vanhaksi menneet käsiaseet omanaan ja viedä ne kotia, sit ku niitä ei enää työssä tarvita?"

Rakastan :h:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

syttiK kirjoitti:
exPertti kirjoitti:

Mietin mitä tuosta pikkuisesta tulee isona. Uskon itsevarmasti, että hänellä on potentiaalia vaikka mihin.



Mä sain tänää illalla puhelun,
"Äiti, mä oon menossa nukkumaan, mutta mulla on yks haave. "Mä tuun poliisiks isona" ..hetken hiljasuus ja heti perään "tiätkö äiti saako ne sit pitää ne vanhaksi menneet käsiaseet omanaan ja viedä ne kotia, sit ku niitä ei enää työssä tarvita?"

Rakastan :h:


Positiivista, että hän pohti jo työn luontaisetupuolta. Sitä yleensä ei nuorena tule pohdittua. Fiksu lapsi. :)
Came here for school, graduated to the high life
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:No, eipä ihmetytä
Sitä saa mitä tilaa
muistahan ensi kerralla

No oletpas sinä nyt taas dramaattinen. Sait minut jo väsytettyä.

Ihmetyttää vaan, kun vitsi oli oikeasti niin överiksi vedetyn tyhmä ettei kukaan aivot omistava henkilö siitä voisi loukkaantua. Ja silti käytät aika törkeitä viittauksia (whinetys, kanaemo, liioittelu) "vastaiskuna" sellaiselle tyhmälle vitsiyritelmälle joka olisi pitänyt kuitata röhähdyksellä. Mitähän tämän kaiken takana oikeasti on?

P.S. Älä Whinetä™.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:...kanaemoinesi... ...kanaemosi...


Oli näköjään ikävä.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1115
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Viesti Kirjoittaja syttiK »

exPertti kirjoitti:
Fiksu lapsi. :)


Joo, tuossa iässä niillä on jo aikaa pohtia asioita. Odota vaan!

Tääl on päästy jo asioissa pitkälle, ainakin pojan ajatuksissa
"Mua niin vaivaa kuinka se iskän siemen pääsee sinne mahaan? Navasta se ei voi mennä."
..josta päästiin eräänäkin suihkutuokiona toteamukseen, että "Äiti mua sä et oo ainakaan mahasta synnyttäny, leikkauksesta jää aina arpi ja sulta se arpi puuttuu!"

8) Niin, mitäpä siihen sitten lisäämään, totuutta en hennonnut vielä kertoa, olen mamis!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Vastaa Viestiin