Miksi haluat lapsia?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:Voisitko selvittää, missä kohtaa käyttäytymiseni on ollut suoraan sanoen käsittämätöntä?

Vähän ennen kuin EW ja Kanaemo tulivat hätiin.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Voisitko selvittää, missä kohtaa käyttäytymiseni on ollut suoraan sanoen käsittämätöntä?

Vähän ennen kuin EW ja Kanaemo tulivat hätiin.

Voisitko tarkentaa? Siis en vittuillakseni kysy, vaan siksi, että ymmärtäisin vastaisuuden varalta sen mikä sinua niin kovasti loukkaa, että tarkoituksella kuukausienkin jälkeen juokset täällä ketjusta toiseen piikittelemässä minua kun itse lähinnä samaan aikaan keskityn tekniikka ja nörtteily -osiossa ratkomaan 80% tietoteknisistä ongelmistasi. Tollanen kestokatkeruus vähän hämmentää.
wesspe
Kitisijä
Viestit: 16
Liittynyt: 24.05.2008 11:07
Paikkakunta: Joensuu

Haluaisin koska

Viesti Kirjoittaja wesspe »

No lapsethan on aivan ihania!Ne on niin aitoja,luovia,vilpittömiä jne. Lasten kasvattaminen, perhe ja sellanen on niin suuri osa elämä ja niin ihana juttu,että enpä osaisi ajatella elämää niin ettei minulla koskaan olisi lapsia.
Ja opiskelenhan sentään yhteisöpedagogiksi. Oisihan se hassua jos pedagogi ei haluaisi lapsia :P
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:Voisitko tarkentaa?

No siis niihin aikoihin kun suomit minua esimerkiksi siitä rekan risteyskääntymisestä, siitä kun selkäni kipeytyi alataljan ja talvirenkaan selkä kiertyneenä nostamisen yhdistelmästä, siitä näkemästäni rekan vaarallisesta ohituksesta, jne - siis järjestelmällisesti olin hampaissasi suunnilleen kaikesta mitä sanoin. Yönmusta ja masa tietty heittivät lisää palikoita lieskoihin nähdessään tilaisuutensa koittaneen mutta olivat sivuosassa. Alkoi oikeasti ihmetyttää olinko kussut muroihisi tai jotain kun joka lauseesta tuli pataan. Ja en ollut ainoa koska muitakin ihmetytti moinen käytös.

lähinnä samaan aikaan keskityn tekniikka ja nörtteily -osiossa ratkomaan 80% tietoteknisistä ongelmistasi.

Kovin moni muu ei ilmeisesti vaan osaa.
Vastaa Viestiin