Ja nukkumaan ny

RolloTomasi kirjoitti:Niin no, on helpompi tietää, ettei halua lapsia kuin tietää, haluaako.
Ehkä Blissillä oli eri syy kuin minulla.Mojo kirjoitti:RolloTomasi kirjoitti:Niin no, on helpompi tietää, ettei halua lapsia kuin tietää, haluaako.
En ikinä sanonut tietäväni että haluan lapisa... lue myös Blissin viimeisin viesti jooko?
Et vaan voi tietää ennen kuin olet kokenut, niin se vain on. Voi toki olettaa, mutta kuten se pahis Die Hard 3:sessa sanoi: "Assumption is the mother of all fuckups"
Noh noh, homous ei ole syy... huono selitys vaan. Myös se että kuvittelee olevansa yhteiskunnan oudoksuma hylkiö vailla mahdllisuutta mieltä stimuloivaan keskusteluun saati seksualiseen kanssakäymiseen jonkun muun ihmiskuntaa edustavan henkilön kanssa on harhaa. Friikkejä ja kusipäitä löytyy aina jostain... Eli oletat vain... rest my case.RolloTomasi kirjoitti:Ehkä Blissillä oli eri syy kuin minulla.Mojo kirjoitti:RolloTomasi kirjoitti:Niin no, on helpompi tietää, ettei halua lapsia kuin tietää, haluaako.
En ikinä sanonut tietäväni että haluan lapisa... lue myös Blissin viimeisin viesti jooko?
Et vaan voi tietää ennen kuin olet kokenut, niin se vain on. Voi toki olettaa, mutta kuten se pahis Die Hard 3:sessa sanoi: "Assumption is the mother of all fuckups"
Omituista kyllä, et vastannut minulle.Mojo kirjoitti:Noh noh, homous ei ole syy... huono selitys vaan. Myös se että kuvittelee olevansa yhteiskunnan oudoksuma hylkiö vailla mahdllisuutta mieltä stimuloivaan keskusteluun saati seksualiseen kanssakäymiseen jonkun muun ihmiskuntaa edustavan henkilön kanssa on harhaa. Friikkejä ja kusipäitä löytyy aina jostain... Eli oletat vain... rest my case.
Voihan olla, että jos minusta tulisi isä niin, minäkään en myöntäisi sitä vahingoksi, (ainakaan lapseni kuullen,)Bliss kirjoitti:Niinpä. Mäkin aina luulin, että en halua lapsia, kunnes toi oma oli mahan ulkopuolellaMojo kirjoitti: Miten vitussa voit tietää haluatko lapsen tai et, jos et ole sellaista saanut?
Kongossa voisi olla mukavaa, jos vaan terveyteni kestäisi niitä lämpötiloja.elco kirjoitti:Jollet ole kokeillut niin miten tiedät, ettet halua:
-syödä paskaa
-dildoa pyllyyn
-muuttaa Kongoon
Sama. Monia syitä, mutta edelleen ehkä se ymmärrettävin "selitys" ulkopuolisille on se että mä en halua sitä vastuuta toisesta ihmisestä. Ja mitä tosiaan siinä vaiheessa kun kuvitteellisessa tilanteessa olisin sen lapsen saanut ja en edelleenkään sitä haluaisi. Sitten jäisi kolme vaihtoehtoa: se adoptoitaisiin pois, se eläisi ei-toivottuna (myös itse myöhemmin tiedostaen tämän) tai sitten olisi se marginaalitapaus, mutta sitäkin on käynyt mikäli lehtiin on uskominen.elco kirjoitti:Jollet ole kokeillut niin miten tiedät, ettet halua:
-syödä paskaa
-dildoa pyllyyn
-muuttaa Kongoon
-jne
Toisekseen, jos en halua lapsia ja huomaa/"tiedän" vasta sellaisen saatuani, etten sellasta olisi halunnutkaan niin eikös se ole vähän myöhäistä sitten?
En halua lapsia. Voisin pistää tähän perusteluja vaikka kuinka, mutta se olisi vähän kuin PetriFB:lle vastaväittäisi. Vääräuskoiset poltetaan roviolla.
Paitsi että evopsykomiehenä olet itsekin kerran kirjoittanut, että jos sinulle syntyisi lapsi, niin erittäin todennäköisesti rakastaisit sitä. Resistance is futile. Aivosi on koodattu niin, että rakastaisit lastasi. Turha väittää vastaan 5 miljardin vuoden evoluutiolle.elco kirjoitti:Jollet ole kokeillut niin miten tiedät, ettet halua:
-syödä paskaa
-dildoa pyllyyn
-muuttaa Kongoon
-jne
Toisekseen, jos en halua lapsia ja huomaa/"tiedän" vasta sellaisen saatuani, etten sellasta olisi halunnutkaan niin eikös se ole vähän myöhäistä sitten?
En halua lapsia. Voisin pistää tähän perusteluja vaikka kuinka, mutta se olisi vähän kuin PetriFB:lle vastaväittäisi. Vääräuskoiset poltetaan roviolla.
Luultavasti noin. Luultavasti parisuhteeni ei kestäisi.NuoriDaavid kirjoitti: Paitsi että evopsykomiehenä olet itsekin kerran kirjoittanut, että jos sinulle syntyisi lapsi, niin erittäin todennäköisesti rakastaisit sitä. Resistance is futile. Aivosi on koodattu niin, että rakastaisit lastasi. Turha väittää vastaan 5 miljardin vuoden evoluutiolle.
Suvinen kirjoitti: Onhan tässä elämää vielä edessä..
OnKreitsu kirjoitti:No niin, onko mielet muuttuneet lapsiasian suhteen?
Ikävää, jos kokee että pitää vääntää se lapsi syystä että...? Kaikki muutkin? Kun se on jokin oletusarvo? Mulla ei ole mitään paineita lapsen tekemiseen ollut koskaan ja vakavasti lakkasin asiaa miettimästä joskus kolmekymppisenä. Koska vaikka kuinka mietin ja vatuloin, niin en vain ole saanut itseäni kiinnostumaan lapsen hankkimisesta. Silloin on kyllä paree jättää ne ipanat hankkimattakin, mielestäni. Seuraava askel on hankkiutua eroon mahdollisuudesta saada lapsia eli steri olis kiva juttu.Suvinen kirjoitti: Oon kyllä todella helpottunut ja onnellinen tuosta omasta pikku vahinkolaukauksestani. Eipä tarvitse enää miettiä; on vähän niinq paineet pois. Miettimällä en varmasti olisi vieläkään raskaana.