Miksi et halua lapsia?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kreitsu kirjoitti:^Ihmisten huumorintaju on joskus arvaamaton. Ei ole intressejä edes vahingossa ketään ystiä ärsyttää.
:sir:
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Riemumieli kirjoitti:Liekö tuosta olemassa vanhusversiota? Ilmiöhän on sama vain sillä erolla, että heitä ei hoivaa kukaan. Ja ketjunkin voisi perustaa nimellä miksi et halua vanhuksia. Saunan taakse mahtuu.
Tarkoitatko, että lasten hankkiminen on moraalinen velvollisuus?
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Toi on vanha, ainaski parin vuoden takaa. Muistan itse nauraneeni sille mutta en oo varma jaoinko facessa. Saa olla tulppa aika syvällä pyllyssä ellei huumori tuota kestä, oli lapsia tai ei. Vastoin tahtoaan lapsettomista en tiedä, mutta ehkä heille kaikki vauvajutut on vähän raskaita.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

James Potkukelkka kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Liekö tuosta olemassa vanhusversiota? Ilmiöhän on sama vain sillä erolla, että heitä ei hoivaa kukaan. Ja ketjunkin voisi perustaa nimellä miksi et halua vanhuksia. Saunan taakse mahtuu.
Tarkoitatko, että lasten hankkiminen on moraalinen velvollisuus?
Tarkoititko, että samaan tapaan kuin vanhusten hoitaminen? Ei kai se mikään velvollisuus ole, biologinen pakko vain useimmille. Vanhusten hoitaminen on taas ongelma samaan tapaan kuin hautakuopan syventäminen, jotta alueelle mahtuu enemmän kalmoja. Polttohautaus olisi paljon fiksumpaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Riemumieli kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Liekö tuosta olemassa vanhusversiota? Ilmiöhän on sama vain sillä erolla, että heitä ei hoivaa kukaan. Ja ketjunkin voisi perustaa nimellä miksi et halua vanhuksia. Saunan taakse mahtuu.
Tarkoitatko, että lasten hankkiminen on moraalinen velvollisuus?
Tarkoititko, että samaan tapaan kuin vanhusten hoitaminen? Ei kai se mikään velvollisuus ole, biologinen pakko vain useimmille. Vanhusten hoitaminen on taas ongelma samaan tapaan kuin hautakuopan syventäminen, jotta alueelle mahtuu enemmän kalmoja. Polttohautaus olisi paljon fiksumpaa.
Niin. Mä en ymmärrä, miten nämä asiat liittyvät toisiinsa (kuten itse esitit). Vanhusten hoitaminen on moraalinen velvollisuus. Lasten hankkiminen ei.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

James Potkukelkka kirjoitti:Niin. Mä en ymmärrä, miten nämä asiat liittyvät toisiinsa (kuten itse esitit). Vanhusten hoitaminen on moraalinen velvollisuus. Lasten hankkiminen ei.
Ajattelin lapsia. Jos joku tekisi samanlaisen sarjiksen vanhuksista, jotka myös paskantavat housuunsa ja oksentavat tarvittaessa, sitä ei pitäisi vitsinä kukaan.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kottarainen kirjoitti:Toi on vanha, ainaski parin vuoden takaa. Muistan itse nauraneeni sille mutta en oo varma jaoinko facessa. Saa olla tulppa aika syvällä pyllyssä ellei huumori tuota kestä, oli lapsia tai ei. Vastoin tahtoaan lapsettomista en tiedä, mutta ehkä heille kaikki vauvajutut on vähän raskaita.
Mä näin sen ekan kerran pari päivää sitten täällä. Että mulle se oli ihan uutuus. Silläkin on väliä, kuka sanoo. Näin lapsettomana tuollainen huumori voi kääntyä itseään vastaan, you know. Kyllähän noita tulppia on persiissä aika monella vaiks just sulla ei olisi, että siinäkin mielessä on syytä olla varuillaan.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin