Miksi et halua lapsia?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

NuoriDaavid kirjoitti:Kai kuitenkin duunasit rojut tuuttiin?


En. Olen nähnyt "Fatal Attractionin" enkä halunnut että valkoinen kissani olisi päätynyt kattilaan.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NegaDuck kirjoitti:Itseni ikäisiä deittaillessa, kuten Krüger tuossa totesikin, on toisinaan vaikeuttavana tekijänä biologinen kello / vauvakuume. Tai vaihtoehtoisesti se että nainen on YH, jolloin lapsi tuo lisäsekoitusta siihen "tullaanxmetoimeen ja onxmeilläaikaatoisillemme" -pakkaan. (älkää nyt täkäläiset YH:t älähtäkö vaan ymmärtäkää minun, epäkypsän ja neurootisen miehenalun, pelko aiheeseen liittyen)

Älä kuitenkaan tee yh:oudesta liian ehdotonta kriteeriä, varsinkin kun iän myötä tulet kohtaamaan yhä vähemmän lapsettomia naisia.

Sitten semmoinen varoituksen sana etteivät pelkät YH:t välttämättä älähdä ylläolevan kaltaisia mielipiteitä. Ainakin yksi tuntemani lapseton sinkkunainen oli heittänyt lupaavan treffikumppanin mäkeen het sen jälkeen kun tämä oli tokaissut ensitreffeillä ettei voisi kuvitellakaan seurustelevansa naisen kanssa jolla on jo lapsia.

Kyseinen mies varmaan kuvitteli lapsettoman vastaparin olevan tästä tiedosta vain hyvillään, ikäänkuin "...joten älä huoli beibe, sulla on pullat mun suhteen hyvin uunissa kun kerran olet lapseton", mutta toisin kävi. Käsittääkseni kyseinen nainen koki loukkaavana ajatuksen että hänestäkin tulisi kyseisen miehen ja hänenkaltaistensa silmissä parisuhdemielessä täysin kelvoton heti kun sattuisi saamaan lapsen.

En tarkoita tietenkään sanoa että mielipiteistään ja preferensseistään pitäisi valehdella, mutta silti. Ehkä pikemminkin että miettii miksi oikeasti kokee eri asiat (vaikka yh:ouden) niin negatiivisena asiana ettei seurustelu sellaisen kanssa tulisi kysymykseen, ja ehkä sitä kautta pystyä hieman oikomaan pelkojaan ja käsityksiään.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Eden
Kitinäaddikti
Viestit: 62
Liittynyt: 19.04.2008 8:36
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Eden »

Mielipide ei ole muuttunut, mutta syyt ovat. Ennen syinä nämä "kypsät" ne haisee, kirkuu, kuolaa, puklaa ja paskoo :roll: . Nyt syy on se, että mä en halua niin suurta vastuuta. Myös muita syitä löytyy, mm. ihan tälläinen opittu käyttäytymismalli, kun vanhemmat ovat olleet tyranneja kun olin itse lapsi(no, taitavat olla vieläkin), niin mä toistan sitä samaa kaavaa. En halua olla se kusipää. Ja, en mä liiemmin edes välitä lapsista, ei vaan kolahda eikä ole se mun juttu. Haluan myös olla vapaa menemään, niin pienemmässä kuin suuremmassakin mittakaavassa.

Edit: ikää pian 27 v, sinkku.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Frederik Krueger kirjoitti:Älä kuitenkaan tee yh:oudesta liian ehdotonta kriteeriä, varsinkin kun iän myötä tulet kohtaamaan yhä vähemmän lapsettomia naisia.

No en tietenkään.

Sitten semmoinen varoituksen sana etteivät pelkät YH:t välttämättä älähdä ylläolevan kaltaisia mielipiteitä. (...) Ehkä pikemminkin että miettii miksi oikeasti kokee eri asiat (vaikka yh:ouden) niin negatiivisena asiana ettei seurustelu sellaisen kanssa tulisi kysymykseen, ja ehkä sitä kautta pystyä hieman oikomaan pelkojaan ja käsityksiään.

En vaan taida yksinäni asiaa miettimällä päästä puusta pitkään, vaan siitä pitäisi puhua naisten kanssa - jolloin taas tulisin aika rapeaksi fleimauksesta. Aihe on arka.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

killkill kirjoitti:No en minäkään halunnut lapsia.
Kun sellainen kuitenkin päätti ilmestyä, ajattelin: "Svittu. Sulla on äijä ollut murrosikä reilut 20 vuotta. On ollut aikaa ja tilaisuus toteuttaa jokainen mielihalusi - muutama sellainenkin joka olisi saanut jäädä toteuttamatta. Toosaa olet saanut ainakin yhden miehen edestä ja kuppiakin olet ehtinyt ottaa vähintään tarpeeksi, on ehditty vähän matkustellakin. Olisiko kenties aika katsoa, onko sinusta antamaan jotain takaisinkin tälle maailmalle, eikä aina vaan ottamaan? Ei kai luonto tarkoittanut ihmistä elämään ns. jatkettua lapsuutta hamaan hautaan asti?"


Kuulostaa lähinnä itsepetokselliselta selittelyltä kun paskat on jo housussa. ;)
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Frederik Krueger kirjoitti:
En tarkoita tietenkään sanoa että mielipiteistään ja preferensseistään pitäisi valehdella, mutta silti.


Ei kait sitä nyt heti kannata möläyttää, että oikeesti tykkää maata sohvalla, syödä pitsaa ja kattoa tv:tä? Antaa totuuden paljastua sitten aikanaan.

Kaikkia piileviä vikoja ei kannata tuoda esille.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

MGandhi kirjoitti:Kuulostaa lähinnä itsepetokselliselta selittelyltä kun paskat on jo housussa.



Tuollaisen johtopäätökseen minäkin aina tulin, kun joku kavereistani kertoi pullan olevan uunissa. Sittemmin olen huomannut että on helvetin kivaa olla "paskat housuissa," ja että asiasta on ihan helvetin innoissaan ja jopa paljon enemmän kuin se naaras.

Sitäpäitsi, voi luoja miten kaunis raskaana olevan naisen kroppa on, ainakin ensimmäisen kolmanneksen jälkeen. Rinnat ovat kasvaneet kivasti, ovat kiinteämmät kuin 16 vuotiaalla tytsyllä ja kroppaan on tullut mukavasti lisää pyöreyttä. Mun puolestani toi oma naaraani sais olla raskaana vaikka ikuisesti, jos se näyttää noin helvetin hyvältä kuin nyt näyttää. NusNus!
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

masa kirjoitti:Mun puolestani toi oma naaraani sais olla raskaana vaikka ikuisesti, jos se näyttää noin helvetin hyvältä kuin nyt näyttää. NusNus!


Ihana, muista kehuu sitä ihan taivaisiin koko loppuaika joohan!!! :h:
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

masa kirjoitti:
Lässyttää...


*oksentaa*
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

MGandhi kirjoitti:
masa kirjoitti:
Lässyttää...


*oksentaa*


Kettu+pihlajanmarjat :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriDaavid kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:En tarkoita tietenkään sanoa että mielipiteistään ja preferensseistään pitäisi valehdella, mutta silti.

Ei kait sitä nyt heti kannata möläyttää, että oikeesti tykkää maata sohvalla, syödä pitsaa ja kattoa tv:tä? Antaa totuuden paljastua sitten aikanaan.

Kaikkia piileviä vikoja ei kannata tuoda esille.

Onko se vika jos molemmat tykkäävät samasta?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

MGandhi kirjoitti:*oksentaa*


Ku-kupruileva elefantti
Oli kovin elegantti;
Pieni pää ja pieni aivo,
Laskoksilla takaraivo,
Kärsä mahtava, oh, yeah!
Ja vatsa lihava,
Se kärsi monet pilkat
Kun sill'on niin paksut nilkat.
Kerran lähti kaupungille,
Juovuksissa niinkuin dille;
Vastaan keikkui apina;
Nyt tuli tupenrapina;
Lyödä yritti. Oh, yeah!
Mutt' apinapa väisti.
"No, painu vittuun homo,
Mää oon koko kartsan pomo",
Kupruileva toitotti
Ja siihen pomppas hottentotti,
Koulutettu neekeri
Ja mukanaan iso tiikeri.
Nyt ollaan ihmisiksi. Oh, yeah!
Ettei luultais' rasistiks',
Ja tulis' kärsään lujasti.
On Kupruileva kova jätkä,
Sill'on kypärä ja rätkä;
Vaikk'on vähän finnejä,
Niin ei se haittaa Minnejä,
Kun se on ekstravagantti, oh, yeah!
Se on Elefantti!
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

masa kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:*oksentaa*

laulaa?


Nyt en ole varma, mitä helvettiä mun pitäisi vastata! Nyt todella sait mut hiljaiseksi!

*is marvelling the stupidity*
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

MGandhi kirjoitti:Nyt en ole varma, mitä helvettiä mun pitäisi vastata! Nyt todella sait mut hiljaiseksi!



Sä olet niin kova jätkä vaan kato.

On Kupruileva kova jätkä,
Sill'on kypärä ja rätkä;
Vaikk'on vähän finnejä,
Niin ei se haittaa Minnejä,
Kun se on ekstravagantti, oh, yeah!
Se on Elefantti!
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MGandhi kirjoitti:
masa kirjoitti:
Lässyttää...


*oksentaa*


Äitis oksensi, kun sua odotti.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

masa kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Nyt en ole varma, mitä helvettiä mun pitäisi vastata! Nyt todella sait mut hiljaiseksi!



Sä olet niin kova jätkä vaan kato.

On Kupruileva kova jätkä,
Sill'on kypärä ja rätkä;
Vaikk'on vähän finnejä,
Niin ei se haittaa Minnejä,
Kun se on ekstravagantti, oh, yeah!
Se on Elefantti!


Aijaa! Nyt mun siis tarttis ettii joku biisi, jossa lauletaan naisten persettä nuolevista tissiposkista. Kenelläkään ideoita?

Soot vaan just niin vässykkä, kato.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

MGandhi kirjoitti:Soot vaan just niin vässykkä, kato.


Naisetonna on hyvä olla
käsi väsyy muttei rasitu polla


:napu:
Came here for school, graduated to the high life
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

MGandhi kirjoitti:Aijaa! Nyt mun siis tarttis ettii joku biisi, jossa lauletaan naisten persettä nuolevista tissiposkista. Kenelläkään ideoita?

Soot vaan just niin vässykkä, kato.


Ai hitto että sitä nyt ollaan taas niin kovia poikia että. On näemmä vasikka taas päässsyt kevätlaitumelle navetasta, kun on noin suuri uho ja tarmo päällä.

Kerros ny missä kohtaa mä olen sun varpaille astunut, kun pitää noin hyökkäillä?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1233
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Haluan! <3
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Äh, kirjoitan toisenkin viestin.

Miten vitussa voit tietää haluatko lapsen tai et, jos et ole sellaista saanut?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mojo kirjoitti:Miten vitussa voit tietää haluatko lapsen tai et, jos et ole sellaista saanut?


Niinpä. Mäkin aina luulin, että en halua lapsia, kunnes toi oma oli mahan ulkopuolella :h:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
Mojo kirjoitti:Miten vitussa voit tietää haluatko lapsen tai et, jos et ole sellaista saanut?


Niinpä. Mäkin aina luulin, että en halua lapsia, kunnes toi oma oli mahan ulkopuolella :h:


So true.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2349
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mojo kirjoitti:Miten vitussa voit tietää haluatko lapsen tai et, jos et ole sellaista saanut?


Voi sen tietää.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Viesti Kirjoittaja Mojo »

RolloTomasi kirjoitti:
Mojo kirjoitti:Miten vitussa voit tietää haluatko lapsen tai et, jos et ole sellaista saanut?


Voi sen tietää.


Ai samalla tavalla miten tiedät että haggis on pahaa ennen kun olet edes maistanut. En uso!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2349
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mojo kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Mojo kirjoitti:Miten vitussa voit tietää haluatko lapsen tai et, jos et ole sellaista saanut?


Voi sen tietää.


Ai samalla tavalla miten tiedät että haggis on pahaa ennen kun olet edes maistanut. En uso!


Eiku toisin:

Onko olemassa olo kivaa? Kyllä/Ei.
Haluatko olla toisille ihmisille kiva?

Niin no, on helpompi tietää, ettei halua lapsia kuin tietää, haluaako.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin