Tapio-Miitti 14.06.2008

Info tulevista miiteistä
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Olisko kuinka irvokasta tulla paistaa kyrsät kun EHKÄ keskustassa Karjala- päivillä käydään?

Kehtaako mun seurassa olla? :oops:


Voe herrantähen, toki kehtaa. Olis aika hyvä kyllä tehä Tapiomiittimuksu siellä :lol:

Mie meen Kotihomolle ennen miittiä, haluukko nää kyydin, jaksakko kävellä 100 metriä? :D


Jos pitää ensin jaksaa kotoa julkisilla senaatintorille ja espalle, eiköhän yks KOFF:n puisto oo ku kullinluikaus.. Tosin jaksaminen ylipäätänsä on eri asia. Nähdään jos nähdään :) Mittee en lupaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Coming coming!


Vai on Gattiksen rakas rapuloissa. Pitää soittaa ja uhkailla :twisted:
(ai sillä Lintsillä vai, heh)
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Tosin jaksaminen ylipäätänsä on eri asia. Nähdään jos nähdään :) Mittee en lupaa.


Soitellaan kohta :)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti:Vai on Gattiksen rakas rapuloissa. Pitää soittaa ja uhkailla :twisted:
(ai sillä Lintsillä vai, heh)

Lintsiä en tajunnut. Karhea ääni sillä oli, väitti että johtuu Ari Koivusesta :roll:
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gat kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Vai on Gattiksen rakas rapuloissa. Pitää soittaa ja uhkailla :twisted:
(ai sillä Lintsillä vai, heh)

Lintsiä en tajunnut. Karhea ääni sillä oli, väitti että johtuu Ari Koivusesta :roll:


Ari tuli suuhu? Ei paikkaansa pidä!
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gat kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Vai on Gattiksen rakas rapuloissa. Pitää soittaa ja uhkailla :twisted:
(ai sillä Lintsillä vai, heh)

Lintsiä en tajunnut. Karhea ääni sillä oli, väitti että johtuu Ari Koivusesta :roll:


No et oo näköjään lukenu koko ketjua. Xibe kärsi Lintsillä mun kiljumisesta eräässä laitteessa :D

Soitin kans Suviskalle. Ääni OLI karhea ja olo kauhea vissiin. Mitään ei vielä luvannut. Seuraava soitto lähtee Turkkuseen.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Xibelle ja Elpalle soitettu. Ensin mainittu oli jo matkalla Heltsinkiin päin :cheer:

Ketäs mä seuraavaks pommitan? :P
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:Saakeli kun saa nukkuakaan kun kaiken maailman hipit soittelee pitkin aamuja!! Huhut krapulatilastani ovat vahvasti liioteltuja; tällä hetkellä vointi on jopa siedettävä.
.

Se on se särkylääke, jonka sanoit ottavasi, joka auttaa. Ääni menee Ari Koivusen piikkiin, alkuun ihmettelin kuka viskibasso se vastaa. Liekö tuommonen edes miniäainesta vanhemmilleni?

Anyway kyyditysehdotus toki liittyy siihen , että halajan sinua. Ja ylimitoitettu toimenpide jos ja kumminkaan siitä ei mitään tule. Jos olisi periaatteellis-teoreettisia (ei tarvi nyt levitä) mahiksia, niin sitten Pikkumustan veekutonen laulamaan :D
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Ketäs mä seuraavaks pommitan?


Irania?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ketäs mä seuraavaks pommitan?


Irania?


Pommitin. Ite kerjäsit.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bio Rexissä on klo 15 ilmaisnäytös Turkmenistan-dokkarista "Pyhän kirjan varjossa". Tuun sen jälkeen, jos tuun.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ilma on kuin morsian paitsi ettei ole litisevän märkä!
Lähden hetken kuluttua lipumaan hietalahden satamaan päin!
En viitsi kanniskella tavaroita vaan vasta sitten kun apuja saapuu!
Ollen paikalla klo 14 reikäleipä!

Turkumenistan kuuluu sarjaan voihan pyhät ryssät!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Edith kirjoitti:Bio Rexissä on klo 15 ilmaisnäytös Turkmenistan-dokkarista "Pyhän kirjan varjossa". Tuun sen jälkeen, jos tuun.


Tuu ihmeessä, haluaisin kuulla mitä pidit tuosta elokuvasta. Itse kun en ole sitä aikomuksesta huolimatta vielä nähnyt.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Yönmustaritari

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

SikaMika kirjoitti:En tuu, oon töissä.


total N44b. Pohjia minäkin ole kiskonut töissä aamusta asti. Suojakänni sano. täytynee siirtyä teräviin klo 15:30 jälkeen.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

En tuu, meen kaverin kampaamon avajaisiin.
sanctus

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Edith kirjoitti:Bio Rexissä on klo 15 ilmaisnäytös Turkmenistan-dokkarista "Pyhän kirjan varjossa".


Mitä vittua???? AAAAAARGH!!!!! Saatana että olen syrjäytynyt jutuista. Huh.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

sanctus kirjoitti:Mitä vittua???? AAAAAARGH!!!!! Saatana että olen syrjäytynyt jutuista. Huh.

Http://www.pohjois-karjala.fi

Ja en sit tullut puistoon, kun tuli vilu pelkässä t-paidassa ja hupparissa. Katotaan uudelleen ens vuonna.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Dodiiiiih, terveisiä Tapiolta. About kaikki "Osallistun" -listalla olevat, paitsi Skuukkeli ja -Superior-, olivat paikalla. Niban aurinkokatos nousi arvoon arvaamattomaan kun sade yltyi yltymistään. Niba poistui hetkeksi toisiin bileisiin, ja sillä välin joku laskuvarjojääkäri tuli sössimään grillin kanssa ("kyl mä tiiän mitä mä oon tekemässä! Älkää olko niin negatiivisia.") ja Koffin puisto alkoi peittyä savuun.

Lopulta alkoi olla sen verran märkää että porukka siirtyi kuivemmille iltamille. Tai kosteammille jotkut kai, tiedä häntä.

Toivottavasti seuraava miitti on säiltään suosiollisempi...
Viimeksi muokannut NegaDuck, 14.06.2008 20:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kiitos seurasta, oli kiva nähdä :)

Vajaat 2h jaksoin olla ennen supersuurta pissahätää ja vieraita (jotka itseasiassa oli jo meillä omilla avaimilla kun kotiin päästiin :D)

Paska että rupes satamaan kun lähdettiin.. onneksi Niballa oli katos :)
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kiitos kaikille, oli tosiaan kiva taas pitkästä aikaa nähdä kitinäläisiäkin.
nokkaelain

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Kävin Koffin puistossa. Muut tosin olivat ehtineet jo lähteä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

nokkaelain kirjoitti:Kävin Koffin puistossa. Muut tosin olivat ehtineet jo lähteä.


Mitä todennäköisimmin, puistossa ei ollut meidän lisäksi muita. Seitsemän jälkeen alkoi lähdön järjestely ja Ninni saatettiin kahdeksan metroon.

Kiitokset kaikille seurasta!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kiitokset, varsinkin sisaruksille. Oikeen työntäämällä työnsitte :D


Olen täysin läpimärkä, mutta kotona. Love you all :h:

PS: ei hajujakaan Kotihomosta...
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Kuulostinpas koppavalta kun en kiittänyt seurasta. Hö. Siis totta munassa kiitos kaikille seurasta, ja Niballe grillimestaruudesta.

Miitissä muuten yhtä jos toistakin nussittiin takaraivoon. Ette arvaakaan mistä jäitte paitsi.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NegaDuck kirjoitti:
Miitissä muuten yhtä jos toistakin nussittiin takaraivoon. Ette arvaakaan mistä jäitte paitsi.


:rofl:
Vastaa Viestiin