Mieshuoran olemus, tulemus ja käyttö?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Olen nainen ja

gigoloiden käyttö on ymmärrettävää
11
61%
en hyväksy gigoloiden käyttöä
7
39%
 
Ääniä yhteensä: 18

Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vadim kirjoitti:Kaikkiin ihmissuhteisiin liittyy jonkinlaista vaihtoa.
´
Mitä vaihtoa kahden saman sosioekonomisen statuksen omaavan rakkausavioliitossa olevan ihmisen elämään kytkeytyy? Paitsi ruumiineritteiden vaihtoa?
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Kaikkiin ihmissuhteisiin liittyy jonkinlaista vaihtoa.
´
Mitä vaihtoa kahden saman sosioekonomisen statuksen omaavan rakkausavioliitossa olevan ihmisen elämään kytkeytyy? Paitsi ruumiineritteiden vaihtoa?
Näin äkkiseltään vaihto-objekteista tulee mieleen ainakin:
- keskustelu
- hieronta
- kotityöt
- vapaa-ajanvietteet
- muu ensisijaisesti toisen miellyttämiseksi tarkoitettu toiminta
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:Näin äkkiseltään vaihto-objekteista tulee mieleen ainakin:
- keskustelu
- hieronta
- kotityöt
- vapaa-ajanvietteet
- muu ensisijaisesti toisen miellyttämiseksi tarkoitettu toiminta
Kummallista. Hierontaa lukuunottamatta näen nuo kaikki ihan omana etuna, en minään vaihtokauppana tai toisen miellyttämisenä. Kotityöt on pakko tehdä joka tapauksessa, oli parisuhteessa eli ei. Vapaa-ajan vietto on mukavampaa seurassa ja keskustelu yksin on melko puuduttavaa. Onko hieronta vaihto-objekti jos saa itse hierontaa vastineeksi?
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Näin äkkiseltään vaihto-objekteista tulee mieleen ainakin:
- keskustelu
- hieronta
- kotityöt
- vapaa-ajanvietteet
- muu ensisijaisesti toisen miellyttämiseksi tarkoitettu toiminta
Kummallista. Hierontaa lukuunottamatta näen nuo kaikki ihan omana etuna, en minään vaihtokauppana tai toisen miellyttämisenä. Kotityöt on pakko tehdä joka tapauksessa, oli parisuhteessa eli ei. Vapaa-ajan vietto on mukavampaa seurassa ja keskustelu yksin on melko puuduttavaa. Onko hieronta vaihto-objekti jos saa itse hierontaa vastineeksi?
Niinhän se menee, että toimivassa parisuhteessa vaihtokauppa toimii niin mutkattomasti, ettei sitä edes huomaa. Vasta siinä vaiheessa, kun jompikumpi osapuoli ei näe asioita myös omana etunaan, suhteen vaihtokauppaluonne tulee selvemmin näkyviin. Ja kyllä, hieronta on vaihto-objekti myös silloin, kun sitä saa vastineeksi.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:Niinhän se menee, että toimivassa parisuhteessa vaihtokauppa toimii niin mutkattomasti, ettei sitä edes huomaa. Vasta siinä vaiheessa, kun jompikumpi osapuoli ei näe asioita myös omana etunaan, suhteen vaihtokauppaluonne tulee selvemmin näkyviin. Ja kyllä, hieronta on vaihto-objekti myös silloin, kun sitä saa vastineeksi.
Olkoon sitten niin. En kyllä hierontaa lukuunottamatta näe mainitsemiasi aktiviteetteja toisen miellyttämiseen tähtäävinä tarkoitushakuisina vaihtovälineinä. Mutta kenties joiden parisuhteet jäävät apinatasolle, jolloin kirppuja on pakko poimia jotta saa omansa pois.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ei minusta vaihdossa sinänsä ole mitään pahaa. Kaikki asiat eivät vain ole vaihtokelpoisia keskenään ilman että rikotaan tiettyjä arvoja, esimerkkeinä nyt vaikkapa vaikka toisen kunnioitus, teeskentelemättömyys, empatia ja itsekunnioitus.

Ihmiset ovat yleensä varsin tarkkoja omasta tilastaan, alkaen jo käsivarren mitan päästä toisistaan. Jotta ihmiset haluaisivat vapaasta tahdostaan (olonsa miellyttäväksi tuntien) päästää toisiaan tästä lähemmäksi, edellytyksenä on yleensä emotionaalinen läheisyys.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Oonkin viimeaikoina miettinyt tätä omaa vaihtosuhdettani Kitinään.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Niinhän se menee, että toimivassa parisuhteessa vaihtokauppa toimii niin mutkattomasti, ettei sitä edes huomaa. Vasta siinä vaiheessa, kun jompikumpi osapuoli ei näe asioita myös omana etunaan, suhteen vaihtokauppaluonne tulee selvemmin näkyviin. Ja kyllä, hieronta on vaihto-objekti myös silloin, kun sitä saa vastineeksi.
Olkoon sitten niin. En kyllä hierontaa lukuunottamatta näe mainitsemiasi aktiviteetteja toisen miellyttämiseen tähtäävinä tarkoitushakuisina vaihtovälineinä. Mutta kenties joiden parisuhteet jäävät apinatasolle, jolloin kirppuja on pakko poimia jotta saa omansa pois.
Näkökulmakysymys. Itse asiassa vähän kummallista, että luokittelet hieronnan omaan luokkaansa. Sehän on ihmekeino joka auttaa aivan kaikkeen, ja toisen hyvä olo on ainakin minun näkökulmastani myös oma etuni. Se kun tekee elämästä niin äärettömän paljon helpompaa.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:Itse asiassa vähän kummallista, että luokittelet hieronnan omaan luokkaansa. Sehän on ihmekeino joka auttaa aivan kaikkeen, ja toisen hyvä olo on ainakin minun näkökulmastani myös oma etuni. Se kun tekee elämästä niin äärettömän paljon helpompaa.
No minusta se oli koko joukosta ainoa, jonka tekeminen ei ole aina itselle miellyttävää tai välttämätöntä.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Itse asiassa vähän kummallista, että luokittelet hieronnan omaan luokkaansa. Sehän on ihmekeino joka auttaa aivan kaikkeen, ja toisen hyvä olo on ainakin minun näkökulmastani myös oma etuni. Se kun tekee elämästä niin äärettömän paljon helpompaa.
No minusta se oli koko joukosta ainoa, jonka tekeminen ei ole aina itselle miellyttävää tai välttämätöntä.
Ok. Meni ilmeisesti ohi, koska hierominen on minusta aina mukavaa. Onneksi uhreja on helppoa löytää.
Aava

Re: Mieshuoran olemus, tulemus ja käyttö?

Viesti Kirjoittaja Aava »

Gat kirjoitti: Muistelin (svenskaksi), että jos miehet haluavat naishuorilta vain fyysistä seksiä, naiset haluavat rattopojilta teeskenneltyä romantiikkaa, ja vasta sitten panoa.


Tuli tässä kohtaa vaan mieleen, että siis miten teeskennellään romantiikkaa? Sehän on tunnelma. Voiko vastaavasti esim. ikävöimistä teeskennellä?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Mieshuoran olemus, tulemus ja käyttö?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Aava kirjoitti:
Gat kirjoitti: Muistelin (svenskaksi), että jos miehet haluavat naishuorilta vain fyysistä seksiä, naiset haluavat rattopojilta teeskenneltyä romantiikkaa, ja vasta sitten panoa.


Tuli tässä kohtaa vaan mieleen, että siis miten teeskennellään romantiikkaa? Sehän on tunnelma. Voiko vastaavasti esim. ikävöimistä teeskennellä?
On Iskijöiden Käsikirjojenkin tunnettu totuus, että nainen leviää, mitä imelimmän ja teennäisimmän kohteliaisuuden sille lausuu. Mikä minua sillä ruottinkurssilla järkytti, oli vaikutelma, että naiset eivät ole sitä tyhmyyttään, vaan eivät vaan VÄLITÄ onko sellainen romantiikka aitoa..

Joten jos on raadollista, että mies vain haluaa työntää mulkkunsa satunnaistsybyn tai vaikka huoran pipariin.. niin minusta on vielä paljon raadollisempaa, jos naiselle se romantiikkakin saa olla teeskenneltyä. Ilmankos suurin osa romanttisista runoilijoista on miehiä. Yliarvioivat naisten tunteet, tyhjään runoilevat. Ei nainen edes rakastu niinkuin mies. Naiset ovat valheellisia elukoita :D
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Karhuprovo? :D
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mieshuoran olemus, tulemus ja käyttö?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Gat kirjoitti: On Iskijöiden Käsikirjojenkin tunnettu totuus, että nainen leviää, mitä imelimmän ja teennäisimmän kohteliaisuuden sille lausuu. Mikä minua sillä ruottinkurssilla järkytti, oli vaikutelma, että naiset eivät ole sitä tyhmyyttään, vaan eivät vaan VÄLITÄ onko sellainen romantiikka aitoa..

Joten jos on raadollista, että mies vain haluaa työntää mulkkunsa satunnaistsybyn tai vaikka huoran pipariin.. niin minusta on vielä paljon raadollisempaa, jos naiselle se romantiikkakin saa olla teeskenneltyä. Ilmankos suurin osa romanttisista runoilijoista on miehiä. Yliarvioivat naisten tunteet, tyhjään runoilevat. Ei nainen edes rakastu niinkuin mies. Naiset ovat valheellisia elukoita :D
Tätä on kyllä pakko kommentoida!

Arvioimatta sen kummemmin, tavoittavatko nämä erilaiset iskijöiden käsikirjat jotain jostain totuudellisesta vai eivät, on myös esitetty, että dissaaminen, joka tarkoittaa siis vaihtelevasti joko välinpitämätöntä tai vähän ilkeää asennetta, toimii huomattavasti paremmin kuin lepertely, joka on aika monien mielestä ällöttävää.

Romantiikan idea tuskin on olla aitoa, vaan nimenomaan jäljittelyä eli epäaitoa. Siinä yhdistyy kiinnostavalla tavalla ainutkertaisuus (koska romanttinen tapahtuma voi tapahtua vain kerran, muuten se on iäksi menetetty) ja toisto (romantiikalla on aina sama rakenne). Siksi onkin vaikea välttää, että romantiikka olisi jollekulle "teeskenneltyä" ja jollekulle "aitoa", koska siihen liittyy aina teatraalisia elementtejä, jotka määritelmällisesti ovat jonkin toistoa, esittämistä.

En oikein tiedä mitä tarkoitat tällä "todellisella" romantiikalla, mutta annas kun arvaan: todellista olisi sinun romantiikkasi, jonka kuvittelemisessa minulla on kyllä hiukan vaikeuksia, epätodellista taas jonkun muun romantiikka, joka toimii. Toisin sanoen, sinun mielestäsi romantiikka, joka onnistuu (siis toistaa itseään) ei ole romantiikkaa ensinkään, ja romantiikka, joka epäonnistuu (ei toista itseään), on sitä oikeaa romantiikkaa. Tästä voi olla tavallaan kyllä samaa mieltä, mutta se johtaa lopputulemaan, jonka mukaan romantiikkaa on se, joka ei ole tunnistettavissa romantiikaksi, ja jos näin on, romantiikka ei ole romantiikkaa ensinkään. Romantiikkaa voi siis olla yksinomaan ja ainoastaan ei-romantiikka, siis romantiikka, joka ei toista romanttista ideaalia. Mutta romantiikan idea on juuri toistaa romanttista ideaalia. Romantiikkaa ei siis ole eikä voi olla. Ajatusta voi kutsua siis aporeettiseksi.

Jos olemme hieman leppoisampia, voimme ehkä todeta, että koska oikeaa ja todellista romantiikkaa ei ole, tyydymme siihen vähemmän oikeaan ja todelliseen, koska se on ainoaa romantiikkaa, mitä voi olla.

Mutta olet siis sitä mieltä ihan tosissasi, että miehet runoilevat ihan vain pildeä saadakseen? Onko tosiaan niin, että runoilija lakkaa runoilemasta saatuaan kyllikseen?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Mieshuoran olemus, tulemus ja käyttö?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vadim kirjoitti:Mutta olet siis sitä mieltä ihan tosissasi, että miehet runoilevat ihan vain pildeä saadakseen? Onko tosiaan niin, että runoilija lakkaa runoilemasta saatuaan kyllikseen?
Miehet runoilevat/biiseilevät RAKKAUDEN takia. Nainen ei tosirakkauteen kykene. Kuinka moni nainen ihailee rakastettunsa kengänjälkiä lumessa?

Muuten dissauksen käytöstä strategiana olen samaa mieltä, ja siitä, että romantiikka voi olla toisen hyväksi teeskentelyä(mieluummin niin kuin vain pillun/kyrvän takii, joka on toki tärkeää).

Mutta edelleen ajattelen, että nainen on raadollisempi kuin mies. Nainen haluaa suhteesta vain itselleen nautintoa. Nainen on itsekäs kuin kissa.

Jaa mitä mä tajuun, mä haluun vaan pildee. Vähastä kokemuksesta huolimatta osaan nuolla ja hiplata aika hyvin, ja vieteri on pitkä. Ja Se laukeaa kuudesti. :D Ja on mulla fyffeekin pennut elättää. Mutkun oon vanha ja ruma.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Kannattaisi lukea vaikkapa Marguerite Durasta. Ymmärtäisit sinäkin jostain jotain.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Zeb kirjoitti:^Karhuprovo? :D
Lulel, ja just kun olin mielessäni haukkunut Zebin kirjotelmat hanursita revityiksi niin räväyttää lanseeraten tuommosen überhauskan väläytyksen.

Joku väsää nyt hymiön tolle, jooko? :D
Kirjoitan tätä alasti
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vadim kirjoitti:
Järkytys on miltei yhtä suuri kuin silloin, kun kuulin, että Villagen Peoplen jäsenistöön kuului pari heteroakin. :shock:
En usko.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mieshuoran olemus, tulemus ja käyttö?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gat kirjoitti:

Mutta edelleen ajattelen, että nainen on raadollisempi kuin mies. Nainen haluaa suhteesta vain itselleen nautintoa. Nainen on itsekäs kuin kissa.

Jaa mitä mä tajuun, mä haluun vaan pildee. Vähastä kokemuksesta huolimatta osaan nuolla ja hiplata aika hyvin, ja vieteri on pitkä. Ja Se laukeaa kuudesti. :D Ja on mulla fyffeekin pennut elättää. Mutkun oon vanha ja ruma.
Gattaca, epäitsekkyyden perikuva..? :roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Mieshuoran olemus, tulemus ja käyttö?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Lilo kirjoitti: Gattaca, epäitsekkyyden perikuva..? :roll:
Daa, enhän sellaista väitäkään. Minä olen yhtä itsekäs kuin kuka vaan, luultavasti itsekkäämpi. Ja jokainen on perseestä, minä enemmän perseestä kuin paska :D
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

No onpas alakuloista puhetta. Oletko ajatellut jättää Karhun ja ruveta harrastamaan liikuntaa. Kropan rasittaminen on siitä hyvä juttu, että se keventää mieltä ja väsyttää fyysisesti, jolloin ei jaksa edes naida/onanoida.
Paras päivä ikinä.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

McJanne kirjoitti:Lulel, ja just kun olin mielessäni haukkunut Zebin kirjotelmat hanursita revityiksi niin räväyttää lanseeraten tuommosen überhauskan väläytyksen.
Koska ilmeisesti halusit tietää, niin itse en muista sinun sanoneen mitään erityisen hauskaa tai fiksua ikinä. Onko sulla joku hyväkin syy vahtia ja kommentoida erityisesti mun kirjoituksia?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Järkytys on miltei yhtä suuri kuin silloin, kun kuulin, että Villagen Peoplen jäsenistöön kuului pari heteroakin. :shock:
En usko.
Wiki tietää kertoa, että alkuperäinen solisti Victor Willis (poliisi) meni naimisiin viime vuoden marraskuussa pitkäaikaisen rakastettunsa Karenin kanssa. :h:
Viimeksi muokannut Vadim, 25.02.2008 13:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Järkytys on miltei yhtä suuri kuin silloin, kun kuulin, että Villagen Peoplen jäsenistöön kuului pari heteroakin. :shock:
En usko.
Wiki tietää kertoa, että alkuperäinen solisti Victor Willis (poliisi) meni naimisiin viime vuoden marraskuussa pitkäaikaisen rakastettunsa Karenin kanssa.
Voihan se olla biseksuaali?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Zeb kirjoitti:Voihan se olla biseksuaali?
Voiko mies olla puoliksi raskaana?
Vastaa Viestiin