Tiukkaakin tiukempi Tiistai
Oho, mä kirjotin vahingossa maanantain puolelle.. Sen siitä saa kun ei yleensä hillu puolenyön jälkeen netissä.
Hyvää tiistaita vaan kaikille. Mä söin just puolikkaan paprikan ja sen myötä lähden flossaamaan hampaani, öitä!
(ps. mä en vieläkään saanu mun berliininmunkkia)
Hyvää tiistaita vaan kaikille. Mä söin just puolikkaan paprikan ja sen myötä lähden flossaamaan hampaani, öitä!
(ps. mä en vieläkään saanu mun berliininmunkkia)
The great club outshines the individual, always and forever.
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Reps tälle!1108 kirjoitti:Onhan sinulla monta tyttöystävää samasta suvusta nimeltä jpg.
Kuinka moni katsoi eilen TV2:lta hometalo-dokumentin?
Nuoret ostajat varmasti saavat panna osan epäonnistuneesta kaupasta omaan piikkinsä, mutta se miten hommansa päin vittua hoitanut kuntotarkastaja valehteli sen minkä kerkesi haastattelussa - kehonkieli oli täysin yksiselitteistä - se sai vereni kiehumaan.
Jos menisin ja tekisin 100.000 e vakuutuspetoksen, joutuisin todennäköisesti linnaan. Tässä tapauksessa homehtuneen vanhan talon myynyt hyypiö pääsee todennäköisesti kuin koira veräjästä.
Viimeksi muokannut killkill, 05.02.2008 9:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kolme työpäivää mennyt muiden sotkuja korjaillessa, ja paketti alkaa olla pikkuhiljaa painovalmis. Ansaitsisin mitalin! No, ehkä palkitsen itseni lounastreffien jälkeen pienennä shopping spreellä ytimessä.
Päivän kysymys: nokittaako Runebergi laskiaisen vai toisinpäin? Niinku että syödäänkö tänään pahoja torttuja vai namnam pullia?
Päivän ajatus: Reilu viikko ystävänpäivään eikä mulla ole romanttisia treffejä tiedossa. Omg! Anyone? Oon hei ansainnu jotain kivaa, ihan oikeesti!!
Päivän kysymys: nokittaako Runebergi laskiaisen vai toisinpäin? Niinku että syödäänkö tänään pahoja torttuja vai namnam pullia?
Päivän ajatus: Reilu viikko ystävänpäivään eikä mulla ole romanttisia treffejä tiedossa. Omg! Anyone? Oon hei ansainnu jotain kivaa, ihan oikeesti!!
Mä olen töissä ystävänpäivänä klo 21.15 saakka.. vielä vähemmän romantiikkaa.Elppis kirjoitti:Mä olen menossa ystävänpäivänä äidin kanssa teatteriin, siinä sulle romantiikkaa!BettyB. kirjoitti:Reilu viikko ystävänpäivään eikä mulla ole romanttisia treffejä tiedossa. Omg! Anyone? Oon hei ansainnu jotain kivaa, ihan oikeesti!!
Mä olen unohtanut koko ystävänpäivän (jo varmaan yli kymmenen vuoden ajan). Siinä teille romantiikkaa.
EDIT: Tietääkö joku jonkun kivan lounaspaikan Ruoholahdesta? Jostain akselilla kauppakeskus-metroasema.
EDIT: Tietääkö joku jonkun kivan lounaspaikan Ruoholahdesta? Jostain akselilla kauppakeskus-metroasema.
Viimeksi muokannut Vaola, 05.02.2008 11:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Ystävänpäivänä aiotaan kokeilla treffejä. Jos lypsäis niin ku tissit tyhjiks ja uskaltais jättää vauvan mummilleen huutamaan. Voi miten rentouttavaa! Se fiilis kun istut jossain hämyisessä kippolassa etanalautanen edessä parhaimmissas, mies on komeampi kuin melkein 10 vuotta sitten ja päästä ei katoa ajatus "pystyyköhän vauva tappamaan mumminsa itkulla tai jääköhän vauvalle muhkeat traumat kun äiti ja isi hylkäs" - can't wait!
Omaa laiskuuttani kun ei olla treenattu. Ehtiihän tässä.
Mäkkärillä on muuten joskus ollut kotiinkuljetus. Muistan sen olleen ilmainen kun ostokset ylittivät 100 markan rajan. Olimme hieman pihalla rahan käytöstä siskon kanssa ja tilasimme sillä satkulla, vaikka hampurilaisia tiedettiin menevän rodeen. Täytyy muistaa opettaa rahasta kaikki mahdotonkin skideille.
Omaa laiskuuttani kun ei olla treenattu. Ehtiihän tässä.
Mäkkärillä on muuten joskus ollut kotiinkuljetus. Muistan sen olleen ilmainen kun ostokset ylittivät 100 markan rajan. Olimme hieman pihalla rahan käytöstä siskon kanssa ja tilasimme sillä satkulla, vaikka hampurilaisia tiedettiin menevän rodeen. Täytyy muistaa opettaa rahasta kaikki mahdotonkin skideille.
Niin meikäläisenkin mielestä; mutta vain parissa valitussa.Geetz kirjoitti: Mäkkärillä on muuten joskus ollut kotiinkuljetus.
Joo ok, mun elämä on yhtä romanssia. Juoksuja kukkakedoilla ja keskiyön suudelmia *kuvittelee juoksevansa mahan kanssa*
Metroasemalta seuraavan kortteli kaupunkiin päin on kiinalainen kadunkulmassa; siellä on hyvät lounastarjoukset ja muutenkin aika maittava ruokaVaola kirjoitti: EDIT: Tietääkö joku jonkun kivan lounaspaikan Ruoholahdesta? Jostain akselilla kauppakeskus-metroasema.