Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:Sä funtsit ihan liikaa, ja kiellät sillä sekä muilta että itseltäsi kaiken mikä voidaan listata millään mittarilla "laittoman kivaksi".

Niiq laittoman isot tissit?

Mut joo, point taken. Oon katkera. Yritän jatkossa olla vähemmän tylsä, kunhan löydän keinot siihen.

Tarkoittaako se sitä, että pelaamisesta ei saa nauttia?

Tiätty, koska sit pelaamiseen jää koukkuun ja kaikki aika menee siihen. :)

NegaDuck kirjoitti:Sitäpaitsi, kyllä etuvetoisellakin saa ihan hyvät sladit aikaiseksi.
En minä edes mitään sladitellut

Eiku, se oli vitsivitsi. Kato se linkki.

Siitä päätellen, sun täytyy ajaa todella ylivarovaista ajoa?

Autoni takalamppujen välirivassa olevasta halkeamasta päätellen taas ei. Selite: peruutuskamera petti, kun se vaakasuora betonipalkki olikin juuri ja juuri sen näkökentän yläpuolella.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Hoho, tarjolla 850 T5 Vulva (2.3 liiteriä). Kiusaus on suuri... liian suuri...
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

McJanne kirjoitti:Hoho, tarjolla 850 T5 Vulva (2.3 liiteriä). Kiusaus on suuri... liian suuri...


Mikä näissä iänikuisissa Volvoissa houkuttaa?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:Mikä näissä iänikuisissa Volvoissa houkuttaa?


Ooppelin jälkeen mikä tahansa tuntuu houkuttelvalta (paitsi idän ihmeet, jenkit ja patongit. niin ja fiiatit, sedanit ja etelän kotterot).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Bluntly kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Mikä näissä iänikuisissa Volvoissa houkuttaa?


Ooppelin jälkeen mikä tahansa tuntuu houkuttelvalta (paitsi idän ihmeet, jenkit ja patongit. niin ja fiiatit, sedanit ja etelän kotterot).


Meinaan, että teoriani auton omistuksesta on, että autoilu on merkistä riippuen joko tylsää tai kärsimyksen jaksottamaa nautintoa.
Came here for school, graduated to the high life
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

McJanne kirjoitti:Hoho, tarjolla 850 T5 Vulva (2.3 liiteriä). Kiusaus on suuri... liian suuri...


Kulutus ja natinat ovat vielä suurempia.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

exPertti kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Mikä näissä iänikuisissa Volvoissa houkuttaa?


Ooppelin jälkeen mikä tahansa tuntuu houkuttelvalta (paitsi idän ihmeet, jenkit ja patongit. niin ja fiiatit, sedanit ja etelän kotterot).


Meinaan, että teoriani auton omistuksesta on, että autoilu on merkistä riippuen joko tylsää tai kärsimyksen jaksottamaa nautintoa.


Tuo tähtiauto on ollut paras kitybiili millä olen ajellut, pieni ja ketterä ja lähtee kun talkkari peltikatolta kevätaamuna. Matkaakin on pystynyt taittamaan, mutta mopokone on mopokone ja jalkakramppi on jalkakramppi.

Vulvalla voi painon puolesta huoletta kiskoa traileria ja kyytiin mahtuu koko komppania. Me lieks.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

McJanne kirjoitti:Vulvalla voi painon puolesta huoletta kiskoa traileria ja kyytiin mahtuu koko komppania. Me lieks.


Itse näkisin 850:llä ajamisen lähinnä tylsyyden ja kärsimyksen yhdistelmänä ilman nautintoa.

Makuja on toki monia.

Yleisesti (ketjua tarkemmin lukematta) kiinnostaisi tietää kuinka montaa kiinnostaa 90-lukulaiset autot vielä?
Came here for school, graduated to the high life
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Yleisesti (ketjua tarkemmin lukematta) kiinnostaisi tietää kuinka montaa kiinnostaa 90-lukulaiset autot vielä?


Kaikkia niitä, joilla ei ole ollut 2000 luvun autoa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:kuinka montaa kiinnostaa 90-lukulaiset autot vielä?


Astraalini on vm. -96 ja pysyy kanssa niin kauan kuin liikkuu, tai 7 oikein iskee lotosta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

exPertti kirjoitti:Yleisesti (ketjua tarkemmin lukematta) kiinnostaisi tietää kuinka montaa kiinnostaa 90-lukulaiset autot vielä?


masa kirjoitti:Kaikkia niitä, joilla ei ole ollut 2000 luvun autoa.


Bluntly kirjoitti:Astraalini on vm. -96 ja pysyy kanssa niin kauan kuin liikkuu, tai 7 oikein iskee lotosta.


Eli jos ei ole ollut 2000-luvulla valmistettua autoa ei tiedä millaisia ne ovat?

Oletan, että -96 astrasi ei suoranaisesti innosta sinua etkä haaveile -97 astran hommaamisesta?
Came here for school, graduated to the high life
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

exPertti kirjoitti:Yleisesti (ketjua tarkemmin lukematta) kiinnostaisi tietää kuinka montaa kiinnostaa 90-lukulaiset autot vielä?


Kiinnostais kyllä :?

Kuva
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Bliss kirjoitti:Kiinnostais kyllä :?

Kuva


Plääh. Pidin aikoinaan tuon automallin perästä. Siitä erillisestä vilkusta muun takavalosaarekkeen päällä. Mutta aika on jo ajanut tuon ohi.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:Oletan, että -96 astrasi ei suoranaisesti innosta sinua etkä haaveile -97 astran hommaamisesta?

Kieltämättä pari seikkaa voisi olla toisin, mutta eivät haittaa niin paljon että toista pommia alkaisin hankkimaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

exPertti kirjoitti:Plääh.


Arvaa paljonko sinun mielipiteesi vaikuttaa minun kiinnostukseeni?! :wink:
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Bliss kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Plääh.


Arvaa paljonko sinun mielipiteesi vaikuttaa minun kiinnostukseeni?! :wink:


Luultavasti saman verran kuin sinun mielipiteesi minun kiinnostuksiini? :)

Silloin oliko -92 tienoilla kun tuo auto tuli markkinoille minulla oli voimakaskin kiinnostus siihen. Nytkin kyllä voisin harkita bemaria jos uuden viisisatasen tai vaihtoehtoisesti satasarjaisen saisi kohtuuhintaan.
Came here for school, graduated to the high life
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

exPertti kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Arvaa paljonko sinun mielipiteesi vaikuttaa minun kiinnostukseeni?! :wink:


Luultavasti saman verran kuin sinun mielipiteesi minun kiinnostuksiini? :)


Melko lähellä. :P
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Bliss kirjoitti:
Kiinnostais kyllä :?



Iske joku karvarannemokkakikkelikebab-paikan pitäjä. Nehän tommosilla huorahaaveilla ajelee :P
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

masa kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Kiinnostais kyllä :?



Iske joku karvarannemokkakikkelikebab-paikan pitäjä. Nehän tommosilla huorahaaveilla ajelee :P


Kiitos ei. Pelkkä auto, ilman mokkakikkeleitä. Itseasiassa ilman minkäänlaisia kikkeleitä.
Ei mun ole tarvinnut ikinä iskeä äijänketaleita saadakseni haluamiani ajoneuvoja. Niitä kun saa ihan rahalla kaupasta. :P
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Myydään Opel Astra 1.6l, vm. 1995, ajettu vajaa 300tkm, huoltokirja on (yllättäen) pitkä kun näläkävuosi.

Merkkihuollatettu koko taipaleelta ja muutenkin pidetty hyvin. Aluvanteet kesä ja talavi, talvinakit on iiiiihan liian leveät hangessa pöristelyyn, etelässä on pärjänny vaikka nastat onkin.

Väri punainen, 2cm naarmu ovessa, haisee tupakalle. Rokkivehkeet on, 10cd vaihtaja ja sen verran älyä kajareissa että ei tarvitse pitää täysillä.

Auton paras ominaisuus ehdottomasti on ylenmääräisten sähkölaitteiden puute, näilläkin nakkisormilla on onnistuttu kuluvia osia vaihtamaan.

Myydään eniten tarjoavalle (veli tarjos jo vähäsen).

edit:

Ajettu piirua vaille 260tkm
Katsastettu 12/2007

edit2: Linkitetty nettimopoihin
Viimeksi muokannut McJanne, 01.04.2008 12:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

McJanne kirjoitti:Myydään Opel Astra 1.6l, vm. 1995, ajettu vajaa 300tkm, huoltokirja on (yllättäen) pitkä kun näläkävuosi.

Merkkihuollatettu koko taipaleelta...


Odotan mielenkiinnolla miten käy kaupaksi. Ei taida montaa merkkihuollatettua tuollaista olla maailmassa?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

exPertti kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Myydään Opel Astra 1.6l, vm. 1995, ajettu vajaa 300tkm, huoltokirja on (yllättäen) pitkä kun näläkävuosi.

Merkkihuollatettu koko taipaleelta...


Odotan mielenkiinnolla miten käy kaupaksi. Ei taida montaa merkkihuollatettua tuollaista olla maailmassa?


Ei ole ei. Vaimokkeen siskonmiehen lempilapsi oli ennen kun joutu mun uhriksi, ei kai se 4kk ajolla ole voinut ihan paskaksi mennä...

Aini, piti vielä sanoman että katastettu joulukuussa.
Kirjoitan tätä alasti
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:Kiinnostais kyllä :?

Skarppaa nyt vähän narttu. Jos sen pitää olla ikivanha biimeri, niin sitten M1, 2002 ti, tai edes 635 CSi.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Herra Manala kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Kiinnostais kyllä :?

Skarppaa nyt vähän narttu. Jos sen pitää olla ikivanha biimeri, niin sitten M1, 2002 ti, tai edes 635 CSi.


Kyllä kyllä, mutta mä olen realisti :P
2002 ti olis erittäin kiva, mutta niitä ei roiku ihan joka parkkiksella
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

McJanne kirjoitti:Hoho, tarjolla 850 T5 Vulva (2.3 liiteriä). Kiusaus on suuri... liian suuri...

No kato, tämmönenhän on menny ihan ohitse. Luulis nyt että 260 tonnin käteistarjouksia tekevällä uusmiljonäärillä olis varaa ostella vähän luotettavampaa rautaa perseen alle kuin yli 10 vuotta vanhoja pommeja.
Vastaa Viestiin