Pappailu?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti:Kyllähän se opettelua vaati että osaa ja tietää miten hoitaa nämä alapääpesut, mutta ajan kanssa alkoi skulaamaan.


Hallelujaa. Ensimmäinen järkevä ja ymmärtävä kommentti sinulta tähän keskusteluun.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti:^Kuule, lue se ihan kokonaan ja jos ei sittenkään mene jakeluun miksi meistä lapsen värkkien pesun vaivautuneisuus on hmm outoa niin se on sitten voi voi. Koska se seisoo siinä viestissä kahteen kertaan; vespan suulla ja mun suulla.


Eli tämä:


RP kirjoitti:Peset lapsesi alapäätä --> vaivaannut --> koet tekeväsi siis jotain väärää eli koskettelet vääriä paikkoja --> lapsen pitäminen seksuaalisena olentona.



Minusta ihminen on seksuaalinen olento koko ikänsä. Eikä tuota seikkaa muuta edes se seikka, että alle 2 vuotiaat tytöt osaavat jo itsensä hyväilyn taidon.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

masa kirjoitti:
RP kirjoitti:Kyllähän se opettelua vaati että osaa ja tietää miten hoitaa nämä alapääpesut, mutta ajan kanssa alkoi skulaamaan.


Hallelujaa. Ensimmäinen järkevä ja ymmärtävä kommentti sinulta tähän keskusteluun.


Joo, katso jos lukisit postauksia niin olisit nähnyt aika monta viestiä siitä miten sanoin sen olevan aikasta normia että ei osaa ja se on niinku ihan ymmärrettävää että se hämmentää, MUTTA vaivautuneisuus on outoa (pertsa, ylermi).

Ja olisit myös nähnyt sen missä totean että lapsi on seksuaalinen olento, MUTTA oman lapsen näkeminen sillä tavalla seksuaalisena olentona että alapääpesu vaivaannuttaa on outoa.

Joo, uskon ei varmaan mene jakeluun, ei.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti:Joo, uskon ei varmaan mene jakeluun, ei.


No ei kyllä mene joo. Jatkan vaivaantumistani.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^No mä en taas ymmärrä miksi ei joku ymmärrä sitä miksi vauvan näkeminen sillä tavalla seksuaalisena olentona ei aiheuttaisi paheksuntaa. Ja tämmöset päätelmät me vähän niinku vespan kanssa tehtiin pertsan kommentista, ja sitten mä myös ylermin.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti:^No mä en taas ymmärrä miksi ei joku ymmärrä sitä miksi vauvan näkeminen sillä tavalla seksuaalisena olentona ei aiheuttaisi paheksuntaa.


Täh. sillä vauvalla on piip. Sellaisen vastaavan , mutta isomman ja kuluneemman perässä on miehet ikänsä juosseet. Nyt siinä pesupöydällä on sun oman lapsesi piip ja sä tiedät että kaikki kylän kuspäisimmät kakarat tulee haluamaan sitä samaa, mitä sä olet ikäsi halunnut ja yrittänyt. Vähemmästäkin isät menevät lukkoon.

Ja mä en taas ymmärrä, miten vauva ei ole muka seksuaalinen olento. Sillähän on jumalauta piip tai toimiva ja terhakkaasti seisova pili. En ne täysmittasia ole, mutta vaikka sitten miniatyyrejä, mutta ihmisiä ja seksuaalisia olentoja kuitenkin. Samat laitkin niitä koskee kuin täysikäisiä, joten ei ne mitään helvetin nukkejakaan ole.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä olen sanonut nyt about sata kertaa että vauva on seksuaalinen olento mutta minä en näe omaa lastani enkä muidenkaan lapsia sillä tavalla seksuaalisina olentoina että hygieniasta huolehtimen aiheuttaisi seksuaalisuudesta johtuvaa vaivautuneisuutta. Ja IMO mun on aika vaikea ymmärtää miten kukaan voi.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti: vauva on seksuaalinen olento mutta minä en näe omaa lastani enkä muidenkaan lapsia sillä tavalla seksuaalisina olentoina


Et taida enää itsekään tietää mitä mieltä olet. :lol:
Viimeksi muokannut masa, 30.12.2010 23:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

masa kirjoitti:
RP kirjoitti: vauva on seksuaalinen olento mutta minä en näe omaa lastani enkä muidenkaan lapsia sillä tavalla seksuaalisina olentoina


Et taida enää itsekään tietää mitä mieltä olet. :lol:


Kyllä mä tiedän mitä mieltä olen, sä et vaan yllätys tajua.

Jos pesen aikuista miestä ja se saa stodiksen niin koen seksuaalista vaivautuneisuutta koska kyseessä on aikuinen seksuaalinen olento.

Kun pesen vauvaa tai pikkulasta joka saa stondiksen en koe vaivaantuneisuutta koska lapsi ei ole mulle sillä tavalla seksuaalinen olento kuin aikuinen mies on... vaikka kaikilla on seksuaalisuus syntymästä lähtien (jonka olen jo aiemmin maininnutkin, ja vähän myöhemminkin).

Jos sä et ymmärrä eroa näiden välillä niin se on jo hiukan isompi voi voi.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti:
Kyllä mä tiedän mitä mieltä olen, sä et vaan yllätys tajua.


Tajuanhan minä. Sinusta pikkulapsi, kun se on omasi ei ole seksuaalinen olento. Vaikka se toisaalta taas onkin, paitsi silloin kun se on omasi. Tai vaikka naapurin, kunhan se ei vaan ole omasi. Mutta siis vauva on seksuaalinen olento jos se on jonkun muun vauva, jota sinä et pese koska raavaiden miesten kullien peseminen on eri juttu ja oikeastaan ne vasta onkin seksuaalisia olentoja kun taas vauvat ei ole. Paitsi että ne kyllä on, paitsi sinun.

Mutta silti se on kyllä ihmeellistä, että ylermiä vaivaannuttaa huljutella isoa etusormeaan tyttärensä häppäreiden välissä. On toi varmaan tehnyt anaaliluotauksiakin konnille, joten luulisi että silloin vaivaannuttaisi vielä enemmän.

Morjens.
Viimeksi muokannut masa, 30.12.2010 23:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:
RP kirjoitti: vauva on seksuaalinen olento mutta minä en näe omaa lastani enkä muidenkaan lapsia sillä tavalla seksuaalisina olentoina
Et taida enää itsekään tietää mitä mieltä olet. :lol:

Kyllä nyt taitaa olla vika vastaanottimessa, ei lähettimessä.
Work like a captain, play like a pirate.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^^Joo eli et tajua, yllätys. Ehkä se joku kaunis päivä valkenee sulle, jaksan epäillä.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti:^^Joo eli et tajua, yllätys. Ehkä se joku kaunis päivä valkenee sulle, jaksan epäillä.


Kuule ihan samat sanat.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

masa kirjoitti:
RP kirjoitti:^^Joo eli et tajua, yllätys. Ehkä se joku kaunis päivä valkenee sulle, jaksan epäillä.


Kuule ihan samat sanat.


Ok. Vielä kerran, jos sun edessä on alaston kaunis nainen ja alaston pikkutyttö niin väitätkö että näet molemmat samanlailla seksuaalisina olentoina. Haloo sinne taas. Minä en näe, siinä on se ero, näköjään.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti:Ok. Vielä kerran, jos sun edessä on alaston kaunis nainen ja alaston pikkutyttö niin väitätkö että näet molemmat samanlailla seksuaalisina olentoina. Haloo sinne taas. Minä en näe, siinä on se ero, näköjään.


En tietenkään näe, koska en ole seksuaalisesti kiinnostunut lapsista. Mutta silti niillä molemmilla on samankaltaiset vehkeet. Toisella valmiit, toisella kehittymässä ja niitä vehkeitä tulee kohdella ihan samalla kunnioituksella oli ne siten naisessa tai pikkutytössä.

Minusta sinun ajatusmaailmasi on käsittämätön ja minusta sinä kuulostat siltä mutsilta, joka painuu teinikäisten lastensa huoneeseen koputtamatta, koska tahansa ja minkäänlaista kunnioitusta antamatta.

Edit.

No, vetele minusta ja casesta minkälaisia johtopäätöksiä hyvänsä, mutta minusta alun pedovihjailut olivat kerrassaan vastenmielistä ja moukkamaista paskaa. Piste.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Minä en tajua sitä että miten on muka sitten vaivaannuttavampaa pestä tyttölapsen alapäätä kuin poikalapsen. Luulisi tuolla logiikalla että olisi vielä vaivaannuttavampaa pestä poikaa, se kun on kaiken muun nolon lisäksi varmaan homoakin.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti:Minä en tajua sitä että miten on muka sitten vaivaannuttavampaa pestä tyttölapsen alapäätä kuin poikalapsen.


Logiikkasi on hukassa. Vaivaantuminen tulee siitä, että poikalapsen alapäätä on tullut pestyä koko ikänsä. Tyttölapsen alapäätä ei.


edit:

Nyt nukkumaan. pertsaylermisivustahuutaja jatkakoot aamulla.
Viimeksi muokannut masa, 31.12.2010 0:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Ei meistä kukaan ole vauvana alapäätään pessyt.

Ymmärrän että on teknisesti vaikeampaa, mutta... No, ei kannata jatkaa.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

masa kirjoitti:Minusta sinun ajatusmaailmasi on käsittämätön ja minusta sinä kuulostat siltä mutsilta, joka painuu teinikäisten lastensa huoneeseen koputtamatta, koska tahansa ja minkäänlaista kunnioitusta antamatta.


:D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:No, vetele minusta ja casesta minkälaisia johtopäätöksiä hyvänsä, mutta minusta alun pedovihjailut olivat kerrassaan vastenmielistä ja moukkamaista paskaa. Piste.

Kuten nykyään kaikki mun sanomani. Pitäskö sun vähän miettiä sitä?
Work like a captain, play like a pirate.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:pertsaylermisivustahuutaja jatkakoot aamulla.


Häh, siis oliko sivustahuutajakin tässä vaivaantuneiden kerhossa?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Zeb kirjoitti:
masa kirjoitti:pertsaylermisivustahuutaja jatkakoot aamulla.


Häh, siis oliko sivustahuutajakin tässä vaivaantuneiden kerhossa?


Toivottavasti ei. Osaltani lopetan tähän, ei kiinnosta hakata päätä seinään ja pointtini tuli selväksi. Joku ymmärsi, joku ei. So not.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vittu mitä paskaa. Ilmoittautuisitte kallotohtorille tai vaikka suoraan niuvanniemeen jos haukutte suoraan tuntemattoman pedofiiliksi ja joksikin saatanan puskaraiskaajaksi ja kas kun ei hitleriksi ja sitten vittu kehtaatte vielä sanoa sitä joksikin helvetin "mielipiteeksi".

Ja erikseen, Patz olet idiootti.
Came here for school, graduated to the high life
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti:Kuten nykyään kaikki mun sanomani. Pitäskö sun vähän miettiä sitä?


Ei ole totta. Taasko sä syytät mua jostain olemattomista sanomisista ja sun pahasta olosta? :facepalm:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

:laatta:
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin