Pappailu?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:No joo, mutta nehän ovat ohimeneviä vaiheita, ei sellaisia lasketa.


Kaikki lasketaan.


*jättää vastaamatta sen asiaankuuluvan vastauksen, on itsekontrollin mestari*
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:
Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:No joo, mutta nehän ovat ohimeneviä vaiheita, ei sellaisia lasketa.


Kaikki lasketaan.


*jättää vastaamatta sen asiaankuuluvan vastauksen, on itsekontrollin mestari*


Älä oo noin suppee.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:No joo, mutta nehän ovat ohimeneviä vaiheita, ei sellaisia lasketa.


Kaikki lasketaan.


*jättää vastaamatta sen asiaankuuluvan vastauksen, on itsekontrollin mestari*


Älä oo noin suppee.


Valitan, lopetin just riehumisen.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

No mutta, sehän selviää tarkastelemalla avioeroprosenttia. Seksielämä on sellainen fifti-sixti. Daah.

Anyway, on synnyttäneet naiset kertoneet, jotta piNpin mukaan seksi on ihQuNpaa.
Yönmustaritari

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Rouva Pupu kirjoitti:No mutta, sehän selviää tarkastelemalla avioeroprosenttia. Seksielämä on sellainen fifti-sixti. Daah.

Anyway, on synnyttäneet naiset kertoneet, jotta piNpin mukaan seksi on ihQuNpaa.


Aina siitä, mistä aita on matalin. Koitetaanpas siitä, missä ei ole aitaa ollenkaan.

Voisiko tulla paremmaksi petimieheksi jos pistää vaan akan synnyttämään.? Onko siittäminen edes mahdollista jos on huono panemaan?

Taitaa olla hyödytön tiedustelu. Kirjoitan sit Suosikkiin.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Rouva Pupu kirjoitti:No mutta, sehän selviää tarkastelemalla avioeroprosenttia. Seksielämä on sellainen fifti-sixti. Daah.


Tilastotieteet pitäisi kieltää, kun kerran lähes kukaan ei osaa tulkita tilastoja.
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Yönmustaritari kirjoitti:Onko siittäminen edes mahdollista jos on huono panemaan?


Haha, tästä muistuikin elämäni paras kumitta sänkyyn vonkaus eräältä 16-kesäseltä joskus festarihumussa: "Et sä voi tulla ees raskaaks jos et laukee ja lupaan tehä kaikkeni ettet!"

Kokeilen huomenna seksiä. Sit voin kertoa miltä pimpistä tuntuu kahden oikean synnytyksen jälkeen. Ja kesällä kerron uusittiinko akti eli miten kävi seksielämän.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetz kirjoitti:Kokeilen huomenna seksiä. Sit voin kertoa miltä pimpistä tuntuu kahden oikean synnytyksen jälkeen. Ja kesällä kerron uusittiinko akti eli miten kävi seksielämän.


Oot heikko!
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

BettyB. kirjoitti:
Geetz kirjoitti:Kokeilen huomenna seksiä. Sit voin kertoa miltä pimpistä tuntuu kahden oikean synnytyksen jälkeen. Ja kesällä kerron uusittiinko akti eli miten kävi seksielämän.


Oot heikko!


Sait ylipuhuttua, eikä se naapurin kalju ees oo niin käsittämättömän komee pakkasposkisena... Checked.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Geetz kirjoitti:Kokeilen huomenna seksiä.

Joko kirjasit toimintasuunnitelmaan kaikki asennot ja kestot? Ja kuinka monta kertaa meinaat tulla... Yhtiömme toivottaa hyvää harrastushetkeä ja lähtee itse testailemaan.
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Vihtahousu kirjoitti:
Geetz kirjoitti:Kokeilen huomenna seksiä.

Joko kirjasit toimintasuunnitelmaan kaikki asennot ja kestot? Ja kuinka monta kertaa meinaat tulla... Yhtiömme toivottaa hyvää harrastushetkeä ja lähtee itse testailemaan.


No itseasiassa oon kyllä sen verran monta suihkuhetkeä viettäny ajatellen sitä yhtymistä, että onhan sitä aika tarkat pläänit tehny mieli pieni... Mut on tässä niitä muttia silti välissä liikaa. a) se on naimisissa b) mä oon naimisissa c) se ei oo viel tavannu mua mahattomana, joten voihan se olla, että diggas vaan mahallisena (jotkut tekee niin) ...

;)
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

Geetz kirjoitti:c) se ei oo viel tavannu mua mahattomana, joten voihan se olla, että diggas vaan mahallisena (jotkut tekee niin) ...



Tästä muuten tuli mieleen, et enpä ole koskaan saanut keski-iän ylittäneiltä miehiltä niin paljon huomiota kuin raskaana ollessani. Muutamaankin kertaan miehet jäivät katsomaan perään ja kommentoimaan kun kuljin maha pystyssä kaupungilla. Joskus mietin sitä, et liittyiskö se niiden nuoruuteen, veis ne tavallaan siihen ikään kun ovat itse perustaneet perhettään, vaimot olleet hedelmällisiä, tulevaisuus edessä tms.?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

prosessi kirjoitti:Tilastotieteet pitäisi kieltää, kun kerran lähes kukaan ei osaa tulkita tilastoja.


Niin, varsinkin kun olin niiin mahdottoman tosissani.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Rouva Pupu kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Tilastotieteet pitäisi kieltää, kun kerran lähes kukaan ei osaa tulkita tilastoja.

Niin, varsinkin kun olin niiin mahdottoman tosissani.

Kielletään kaikki, koska kaikki ei osaa kaikkea.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Rouva Pupu kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Tilastotieteet pitäisi kieltää, kun kerran lähes kukaan ei osaa tulkita tilastoja.


Niin, varsinkin kun olin niiin mahdottoman tosissani.


Niin mäki!
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Onko ihan normaalia, että raskauden varmistuttua olen alkanut nähdä painajaisia harva se yö?
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

killkill kirjoitti:Onko ihan normaalia, että raskauden varmistuttua olen alkanut nähdä painajaisia harva se yö?


On.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

killkill kirjoitti:Onko ihan normaalia, että raskauden varmistuttua olen alkanut nähdä painajaisia harva se yö?


Jossakin jalla jalla tulet isäksi jne. kirjassa sanottiin, että painajaiset valmistavat sinua isyyteen.

Minä näen nykyään painajaisia siitä, että tyynyni on meidän vauva. Pidän sitä nukkuessa kuin kukkaa kämmenellä rintakehäni päällä ja hätäännyn jos se meinaa tippua. Olo on sanalla sanoen merkillinen kun tajuaa ettei se olekaan vauva herättyään hieman.
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

^Ymmärtäisin suoranaisesti vauvaan liittyvät unet, mutta alienit ja seksi niiden kanssa, psykopaatit ja poltergeist-ilmiöt?

Vai pitäisikö nämä tulkita freudilaisittain "seksi raskaana olevan naisen kanssa", "naapurin kakarat" ja "uhmaikäinen esikoinen joka heittelee kaikki tavarat huut helkkariin"?
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

killkill kirjoitti:^Ymmärtäisin suoranaisesti vauvaan liittyvät unet, mutta alienit ja seksi niiden kanssa, psykopaatit ja poltergeist-ilmiöt?

Vai pitäisikö nämä tulkita freudilaisittain "seksi raskaana olevan naisen kanssa", "naapurin kakarat" ja "uhmaikäinen esikoinen joka heittelee kaikki tavarat huut helkkariin"?


Painajainen kuin painajainen. Itse olen läpi elämän nähnyt unia käärmeistä (vain ja ainoastaan) juuri ennen täydellistä elämänmuutosta. Näin yhden sellaisen unen tuossa loppukesästä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Oletteko ajatelleet pitää isyyskuukauden? Tämän vuoden alusta lähtien mies saa neljä viikkoa vanhempainlomaa, jos pitää siitä viimeiset kaksi viikkoa eli aika tuplaantuu. Itse teen näin, joten toukokuu kuluu leppoisissa merkeissä olettaen, että saan gradun valmiiksi maalis- ja huhtikuun aikana.
Paras päivä ikinä.
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Saattaa olla siinä ja siinä että saa edes viikon vapaata - kesälomasta puhumattakaan - kun juniorin pitäis syntyä. Kaikki muut haluavat pitää juuri silloin kesälomansa. Kyllä taas nähtiin, miten tärkeä ratas mä meidän organisaatiossa olen.

On se nyt vittu.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Tiuhempaa päivitystä blogiin, kiitos!

Ja koskee myös muita kitinän bloggaajia. Niin!
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

No kerpele. On se nyt kun (melkein) ainoa lukijakin hermostuu.

Nyt ei ole valitettavasti tapahtunut mitään päivitettävää - rakenneultraa odotellessa.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti:Nyt ei ole valitettavasti tapahtunut mitään päivitettävää - rakenneultraa odotellessa.

Saa siellä muitakin kun vauvajuttuja lukea!! :]
Vastaa Viestiin