Pappailu?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti:Mä luulen että mun täytyy nyt mennä sinne nuppitohtorille, en vaan tajua. Ja ehkä ilmoittaudun poliisillekin, alkaa välkkyä henkirikokset mielessä.


Kas, marttyyrivaihe.

Mä yritin vaan avata syitä vastapuolen hermostumiseen, kun virittelit sädekehää pääs päälle ja ihmettelit mistä expertti nyt noin suuttu, kun mielipiteenihän mä vaan kerroin. Sun, RP:n ja Crowbarin asenne oli rinnastettavissa ihan suoraan esim. homofobiaan. Crowbarin kohdalla se ei kyllä yllättänyt yhtään.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 14:02

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Vagabondo kirjoitti: Sun, RP:n ja Crowbarin asenne oli rinnastettavissa ihan suoraan esim. homofobiaan. Crowbarin kohdalla se ei kyllä yllättänyt yhtään.


LOL! Ei tietenkään ole.
Mutta kokeillaas nyt. Sinä siis et ota kantaa siihen onko häiriintynyttä seksuaalisista syistä vaivaantua vauvaa pestessä, vaan otat kantaa siihen että on irrationaalista ja häiriintynyttä pitää tätä vaivaantujaa pöpinä.

Homofobiaan verratessasi otat kuitenkin kantaa asiaan ja sanot, että sinun mielestäsi on täysin ok vaivaantua. Pääsemme siis lopputulemaan, jossa sinä olet yksi seuraavista:

- friikki mulkku
- outo kusipää
- pervo
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Tehkää lisää lapsia, niin ette ehdi joutavista netissä vääntämään.

Toisessa ketjussa esitettyyn tutkimukseen viitaten - sitä en tiedä olenko lasten tultua yhtään onnellisempi/onnettomampi, mutta huomattavasti vähemmän jää aikaa murehtia kaikkea joutavaa >> johtopäätös: olen tavallaan onnellisempi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Sairas kusipää!!11111! Vai että lisää lapsia, sehän on pedofiliaa!!!11!!

Asiasta sen verran, että muistatte kai kaikki rakkaat lajitoverit, että asiat riitelevät, eivät ihmiset.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Crowbar kirjoitti:Mutta kokeillaas nyt. Sinä siis et ota kantaa siihen onko häiriintynyttä seksuaalisista syistä vaivaantua vauvaa pestessä, vaan otat kantaa siihen että on irrationaalista ja häiriintynyttä pitää tätä vaivaantujaa pöpinä.

Homofobiaan verratessasi otat kuitenkin kantaa asiaan ja sanot, että sinun mielestäsi on täysin ok vaivaantua.


Joo, en ole ottanut kantaa asiaan, koska se ei mielestäni ole aiheuttamansa kohun arvoinen eikä minulla ole kokemusta asiasta. En myöskään ymmärrä mitä pahaa siinä on, jos joku vaivautuu toista sukupuolta olevan oman jälkeläisen intiimialueiden pesemisestä. Osaatko perustella miksi tälläinen vaivautuminen häiritsee sinua niin paljon, että henkilö on mielestäsi pervo friikki?
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kiivasta. Jotta koko Kitinä saadaan jaettua rintamalinjoihin, meilläkin on näin:
Zeb kirjoitti:Kysyin mieheltä. Ei koe vaivaannuttavana. Mokoma piilopervo!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Melnais kirjoitti:Kiivasta. Jotta koko Kitinä saadaan jaettua rintamalinjoihin, meilläkin on näin:
Zeb kirjoitti:Kysyin mieheltä. Ei koe vaivaannuttavana. Mokoma piilopervo!


Jaahas, taas löytyi sitten keskuudestamme yksi pervertikko. Tällaista tämä on, ei olisi uskonut!

Seuraavaksi kun mies tarjoutuu vaihtaamaan vaipan niin huudan sille että senkin sick fuck, kyllä mä tiedän miksi sä haluat sen vaipan vaihtaa!
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti:Enpäs sanokaan, tästä tulee vaan sanomista.


LLOLOLOLOL, kuulin minäkin tuon viestisi sisällön :rofl:

Alkaa kuulostamaan että meillä on palstalla uusi Fawkes tai vähintään Kinkygrilli. :lollero:

Edit. Taisi olla muuten jo kolmas tai neljäs kerta kun yrität lyödä luottamuksellisilla asioilla julkisesti. Mahdat olla helvetin ylpeä itsestä taas.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Vagabondo kirjoitti:Joo, en ole ottanut kantaa asiaan, koska se ei mielestäni ole aiheuttamansa kohun arvoinen eikä minulla ole kokemusta asiasta. En myöskään ymmärrä mitä pahaa siinä on, jos joku vaivautuu toista sukupuolta olevan oman jälkeläisen intiimialueiden pesemisestä. Osaatko perustella miksi tälläinen vaivautuminen häiritsee sinua niin paljon, että henkilö on mielestäsi pervo friikki?


No pitääkö sullekin vääntää rautalangasta, älä esitä niin helvetin tyhmää.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Mahdat olla helvetin ylpeä itsestä taas.

Ja sinä ilmeisesti itsestäsi? Pitäskö kuitenkin ihan vaikka vaan kertoa kaikki täällä, niin ei olisi sitten enää mitään epäselvää kenelläkään?

On se kumma miten tää aina kääntyy näin päin. Etnkin kun ei ollut yksi eikä kaksi ihmetystä mitä meikäläisenkin yv-laatikkoon kolahti sun flippailua ihmettelemään. Mutta onneksi sä itse käyttäydyt aina niin helvetin korrektisti.
Work like a captain, play like a pirate.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Vagabondo kirjoitti: Sun, RP:n ja Crowbarin asenne oli rinnastettavissa ihan suoraan esim. homofobiaan. Crowbarin kohdalla se ei kyllä yllättänyt yhtään.


Paitsi ettei homoudessa ole mitään epänormaalia, oman lapsensa sukupuolielimistä seksuaalisesti vaivautuminen taas.... noh, mielestäni on. Mutta, heitä homo voltti vai mitensenytmeni.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti:Pitäskö kuitenkin ihan vaikka vaan kertoa kaikki täällä, niin ei olisi sitten enää mitään epäselvää kenelläkään?




Se olisikin mielenkiintoinen satu sinun kertomana. Sinä kun tunnut elävän asian suhteen ihan käänteisessä maailmassa missä asiat menivätkin ihan toisin kuin realimaailmassa. Tosin eipä tuo liene kellekään mikään uutinen, koska olet mitä luultavimmin toitottanu asiaa ympäriinsä kuten kaikkien muidenkin asioita.

Vesper kirjoitti:On se kumma miten tää aina kääntyy näin päin. Etnkin kun ei ollut yksi eikä kaksi ihmetystä mitä meikäläisenkin yv-laatikkoon kolahti sun flippailua ihmettelemään. Mutta onneksi sä itse käyttäydyt aina niin helvetin korrektisti.




Siis missä ihmeen luulotautisen kaksoismaailmassa sä oikein elät? Sinä täällä vetelet jatkuvasti kilareita puheistani ja jostain ihmeen syystä kuvittelet että ne on osoitettu sinulle ja sitten syyttelet että minä loukkaan sinua jatkuvasti.
Viimeksi taisin leikillä heittää "mikä biisi sopii kitinäläiseen -ketjuun " sinulle Divine biisin "I'm so beatufull" ja sinä räjähdit siitä totaalisesti. Sitä saikin siten pyydellä YV:n voimin anteeksi oikein urakalla :doh:

Ja tottakai saatana vedän kilarit kuin luottamuksellisia yksityisasioita levitellään julkisesti. Kuvittelin alunperin että suhun voisi luottaa, mutta huomaan verisesti olleeni todella väärässä.

Jos todellakin haluat lähteä tälle tielle, niin lupaan että vedän sellaisen laidallisen paskaa niskaasi, että nuolet haavojasi vielä 20 vuoden päästä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Se olisikin mielenkiintoinen satu sinun kertomana....

Siis missä ihmeen luulotautisen kaksoismaailmassa sä oikein elät?....

Jos todellakin haluat lähteä tälle tielle, niin lupaan että vedän sellaisen laidallisen paskaa niskaasi, että nuolet haavojasi vielä 20 vuoden päästä.

Miten mulla on itselläni muistikuva, että joku muukin kuin minä olen joskus palstalla kiinnittänyt huomiota sun käytökseen mua kohtaan. Kukahan se oli, muistaako kukaan? Että tuskin mä nyt missään fantasiamaailmassa elän.
Mun mielestä mä tässäkin ketjussa kommentoin alkujaan Pertin vaivaantuneisuutta, mutta jotenkin onnistuit ottamaan sen itseesi ja olikohan se lapseton paskamutsi, millä ensimmäisenä sivalsit?

Mutta olis toki kiva kuulla tosta paskalastista lisää, mä kun en mielestäni ole tehnyt mitään päivänvaloa kestämätöntä. Vai tarkoitako saamiani "pakkeja"? Mutta anna mennä, jään oikeen tähän odottamaan.
Work like a captain, play like a pirate.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti:Miten mulla on itselläni muistikuva, että joku muukin kuin minä olen joskus palstalla kiinnittänyt huomiota sun käytökseen mua kohtaan. Kukahan se oli, muistaako kukaan?


joo, kertokaa nyt joku sitten minullekin mun käytöksestäni sua kohtaan.

Vesper kirjoitti:Että tuskin mä nyt missään fantasiamaailmassa elän.
Mun mielestä mä tässäkin ketjussa kommentoin alkujaan Pertin vaivaantuneisuutta, mutta jotenkin onnistuit ottamaan sen itseesi ja olikohan se lapseton paskamutsi, millä ensimmäisenä sivalsit?


Siis sähän quottasit mut ja pertsan saman lainaukseen ja vihjailet pedoilla ja pöpillä. Tottakai otan sen itseeni, kun olen mukana quotessa.

Vesper kirjoitti:Vai tarkoitako saamiani "pakkeja"? Mutta anna mennä, jään oikeen tähän odottamaan.


Jään odottamaan lisää puukoniskujasi. Selässä on vielä ehjää.
Viimeksi muokannut masa, 31.12.2010 17:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Jään odottamaan lisää puukoniskujasi. Selässä on vielä ehjää.

Kuin myös. Postaa vaikka joku loukkaava video. Läpällä tietty!
Work like a captain, play like a pirate.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

No hei, ainoastaan sokeat ihmiset ei huomaa että teidän välillä on joskus ollut jotain kaveruustasoa isompaa. Ja tämä tulee ihan viestejä lukemalla, kukaan ei ole mitään kertonut. Että juu, mielestäni on sun puolelta masa ollut pientä nokittelua ilmassa, korjaa toki jos olen väärässä.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti:, korjaa toki jos olen väärässä.


Olet väärässä.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

No minä en kyllä huomannut ennen kuin tämän viimeisen sivun perusteella. Älkää hyvät ihmiset retostelko täällä vaikka kuinka vituttaisi. Itselle siinä tulee vaan paha mieli lopulta.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

masa kirjoitti:
RP kirjoitti:, korjaa toki jos olen väärässä.


Olet väärässä.


Selvä se sitten on, ei se sen vaikeampaa ollut.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti:¨
Kuin myös. Postaa vaikka joku loukkaava video. Läpällä tietty!


Ole hyvä. Ja edelleen, laulun sanat.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Kwh_yOzJ6AY[/youtube]
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Ole hyvä. Ja edelleen, laulun sanat.

Ai, ne olikin sanat, my bad. Edellinen samaisen video postaus oli kyllä alustettu sanoilla "Kuka teille tulee videosta mieleen?".

Ja löytyihän se aiemmin mainitsemani mm. Drinking game -ketjusta.
Work like a captain, play like a pirate.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Juniori huutaa^3. Päivät kitisee, illat kiukuttelee. Ja yöt huutaa.

Ensi vkolla joka tap tulossa 5 päivystysyötä putkeen ja ensi yönkin joutuu valvomaan että vaimo saa vähän nukkua. O joy.

On hetkiä jolloin jälkiabortti on käynyt mielessä. Tää heijastuu jo koko porukan hyvinvointiin.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vesper kirjoitti:Mun mielestä mä tässäkin ketjussa kommentoin alkujaan Pertin vaivaantuneisuutta, mutta jotenkin onnistuit ottamaan sen itseesi ja olikohan se lapseton paskamutsi, millä ensimmäisenä sivalsit?


Hämmästyttäähän se ettei helvetti edes perttiä saa rauhassa pedofiiksi haukkua.
Came here for school, graduated to the high life
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Tää homma vetää jo vertoja Lapitiin taannoisille sekoiluille.. Vuoden kitinäläinen äänestyksessä noilla meriiteillä ollaan kyllä jo vahvoilla.
Vastaa Viestiin