Pappailu?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 14:02

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Eihän tässä nyt kukaan noita pedujuttuja tosissaan heitä, mutta se on selvää jos vaivaantuu vauvan pesemisestä (pelkää saa toki) on joku seuraavista:

- outo kusipää
- friikki mulkku
- pervo

Väitän, että kundit jotka vaivaantuvat vauvan pesemisestä,ovat sitä jengiä, jotka teininä ja vähän vanhempinakin yrittivät kopeloida ja väkisinmakaa sammuneet friidut.
Pillu on muutenkin ollut hankalasti saatavilla ja touhu on mennyt niin säälittäväksi, että siitä on tullut jonkin sortin ihme trophy, jonka joku jumalatar hetkeksi lahjoittaa jos on vain osannut esittäytyä oikein jonkin aikaa.
Mut jou, tehän voitte pestä toistenne vauvat ja samalla tuijottaa toistenne kyrpiä. Kannattaa ottaa vielä "puolueeton" tuomari mukaan. Pertti voi pidellä vehkeitänne ja arvioida kaikki värähtelyt. Pertin kotonahan lapset pesee isukin pippelin, koska on niiden vuoro.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Ei sitä vissiin ihan syyttä sanota, että lapsettomat ovat onnellisempia.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Ja erikseen, Patz olet idiootti.

No tämähän ei yllätä ketään.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Ei ole totta. Taasko sä syytät mua jostain olemattomista sanomisista ja sun pahasta olosta? :facepalm:

Enpäs sanokaan, tästä tulee vaan sanomista.
Viimeksi muokannut Vesper, 31.12.2010 12:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Work like a captain, play like a pirate.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Nyt menee peli likaiseksi. Hyhhyh. *vaivaantuu*
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Zeb kirjoitti:Nyt menee peli likaiseksi. Hyhhyh. *vaivaantuu*


Tuumasin kyllä tämän kaikkien aikojen rimanalituskeskustelun (muistissa on raikkaat maahanmuuttokeskustelut Hebulin kanssa ja eräs keskusteluni Ylermin kanssa aikoinaan) jälkeen, että alan keskittyä vaan paskanjauhanta ja "erotiikka" palstan juttuihin. Kerron sitten vähänkin syvemmät tuntemukseni vaikka kaveripiirilleni.

Ehkä olen sitten herkkänahkainen, mutta jotakin rajaa silläkin paskalla mitä täältä saa lukea.

Joten pieru *prööt* ja puujalkavitsi here I come.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Iskällä on iso maha, koska iskä on kuulemma läski. Mutta kumpi on syy ja kumpi seuraus?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Ehkä olen sitten herkkänahkainen, mutta jotakin rajaa silläkin paskalla mitä täältä saa lukea.

Kerrotko mulle vielä, että miten tää nyt on niin erityisesti riman alittanutta touhua? Eikö täällä saa enää mielipidettään sanoa? Myönnetään, olisin voinut tietysti sanoa asian kauniimmin, mutta ei se kaunis lahjakääre asian päällä tee siitä asiasta yhtään sen kauniinpaa.
Kerrataan nyt vielä, että minun mielestäni on kummallista, että vanhempi vaivaantuu oman lapsensa pissavehkeistä. Ja se ei minun mittapuullani ole ihan normaalia. Se, että se jonkun muun mielestä sitä on, ei käsittääkseni tee mielipiteestäni sen huonompaa. Mutta ehkä mielipiteeni osui juuri sinne sinun kipuhermoon asian suhteen...

Ja se pissavehkeiden pesun osaamattomuus on sitten asia erikseen.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vesper kirjoitti:Kerrotko mulle vielä, että miten tää nyt on niin erityisesti riman alittanutta touhua? Eikö täällä saa enää mielipidettään sanoa? Myönnetään, olisin voinut tietysti sanoa asian kauniimmin, mutta ei se kaunis lahjakääre asian päällä tee siitä asiasta yhtään sen kauniinpaa.
Kerrataan nyt vielä, että minun mielestäni on kummallista, että vanhempi vaivaantuu oman lapsensa pissavehkeistä. Ja se ei minun mittapuullani ole ihan normaalia. Se, että se jonkun muun mielestä sitä on, ei käsittääkseni tee mielipiteestäni sen huonompaa. Mutta ehkä mielipiteeni osui juuri sinne sinun kipuhermoon asian suhteen...

Ja se pissavehkeiden pesun osaamattomuus on sitten asia erikseen.


Minulla ei ole tyttövauvaa, vitun mäntti. Olen vaan pohtinut, että mitenkähän hankalaa (vittu se osaamattomuus on ihan helvetin vaivaannuttavaa inssille joskus, luomakunnan kruunuja kun olemme) se olisi jos sellainen tulisi.
Came here for school, graduated to the high life
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

exPertti kirjoitti:Minulla ei ole tyttövauvaa, vitun mäntti. Olen vaan pohtinut, että mitenkähän hankalaa (vittu se osaamattomuus on ihan helvetin vaivaannuttavaa inssille joskus, luomakunnan kruunuja kun olemme) se olisi jos sellainen tulisi.


Pitää treenata vaimon kanssa ensin. Voitte myös pukea vaipan toisillenne.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ensin mammailu vedetiin pohjamutiin, nyt myös pappailu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Minusta näyttää siltä, että te kaikki puhutte samasta asiasta eri sanoilla. Osa sanoo että hämmentää aluksi kun ei osaa ja osa että vaivaannuttaa (kun ei osaa). Osa taas on niin seppiä syntyessään että osaa kaiken eikä ole yhtään hämmentynyt tai vaivaantunut. Se osa joka oli ensin hämmentynyt osaamattomuuttaan tai on seppä, käsittää sanan "vaivautunut" niin että siitä tulee negatiivinen ilmiö ja on sitä mieltä, että jos on vaivautunut niin pitää mennä nuppitohtorille ja poliisille. Niinkuin pitäisikin JOS se olisi negatiivinen ilmiö.

Ai anteeksi, mulla ei oo lapsia, en saa osallistua keskusteluun.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:vitun mäntti.

Sieltähän se rimanalitus tulikin.
Work like a captain, play like a pirate.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Musta tuntuu, että tässä on kyse väärinkäsityksistä puolin ja toisin.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti:Kerrataan nyt vielä, että minun mielestäni on kummallista, että vanhempi vaivaantuu oman lapsensa pissavehkeistä. Ja se ei minun mittapuullani ole ihan normaalia. Se, että se jonkun muun mielestä sitä on, ei käsittääkseni tee mielipiteestäni sen huonompaa. Mutta ehkä mielipiteeni osui juuri sinne sinun kipuhermoon asian suhteen...


Hmm...Kuulostaa ihan vastaavilta perusteluilta kuin homofoobikoilla. Mikä tarve tässäkin asiassa on päättää mikä on normaalia ja sitten katsella nenänvartta pitkin; "Du är inte normal."
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti:Hmm...Kuulostaa ihan vastaavilta perusteluilta kuin homofoobikoilla. Mikä tarve tässäkin asiassa on päättää mikä on normaalia ja sitten katsella nenänvartta pitkin; "Du är inte normal."

No olenko päättänyt? Kerroin vain mielipiteeni. Ja niitä on meillä kaikilla, ainakin toivottavasti.
Work like a captain, play like a pirate.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mun mielestä kaikki, jotka imeskelevät toisten varpaita on sairaita motherfuckereita jotka pitäisi telottaa. Se on vain mun mielipide, mutta ne on. Hyi helvetti. Varpaat on saatanasta!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti:No olenko päättänyt? Kerroin vain mielipiteeni. Ja niitä on meillä kaikilla, ainakin toivottavasti.


Olet. Et tosin ole ainoa tässä ketjussa. Alla oleva ei ole mielipide, vaan selkeää vastakkaisen mielipiteen syyllitämistä.

Jos isä vaivaantuu oman vauvaikäisen tyttären alapääpesuista, kannattaa hankkiutua nuppitohtorille. Tai ilmoittautua poliisille.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti:Alla oleva ei ole mielipide, vaan selkeää vastakkaisen mielipiteen syyllitämistä.

Oliko tämä nyt sun mielipide vai mun mielipiteeni syyllistämistä?
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 14:02

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Vagabondo kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Kerrataan nyt vielä, että minun mielestäni on kummallista, että vanhempi vaivaantuu oman lapsensa pissavehkeistä. Ja se ei minun mittapuullani ole ihan normaalia. Se, että se jonkun muun mielestä sitä on, ei käsittääkseni tee mielipiteestäni sen huonompaa. Mutta ehkä mielipiteeni osui juuri sinne sinun kipuhermoon asian suhteen...


Hmm...Kuulostaa ihan vastaavilta perusteluilta kuin homofoobikoilla. Mikä tarve tässäkin asiassa on päättää mikä on normaalia ja sitten katsella nenänvartta pitkin; "Du är inte normal."


Tää on tätä Kitinän antaa-kaikkien-kukkien-kukkia-vaan-idiootti-paskapää-siiven lässytystä.

Kun eläin vaivaantuu poikasensa pesemisestä, koska se on eri sukupuolta, täyspäisellä tulee heti mieleen, että ton tyypin kannattas käydä kuninkaallisella kallonporaajalla.

Vagabondojen ja muiden vittunaamojen maailmassa ihan mikä tahansa sick twisted fuck on kaunista ja kaiken arvostelun yläpuolella, koska sehän on ylpeetä olla kertomassa sekopäälle tai kusipäälle, että se on sekopää kusipää.

Mutta auta Jeesus jos sanojana on Gattaca. On sulaa mielisairautta, kusipäisyyttä ja oikeaa pahuutta jos ei ole kuullut jostain teknisestä vempeleestä, mutta on täysin fine seksuaalisista syistä kummastua lapsensa pesemistä.
Jos Gattaca kertoisi, että pesipä äitinsä tuossa, kun ei vanhuuttaan enää itse kykene, ja että koki hieman epämukavana pestä sen kuolaavan idiootin alapään, niin Vagabondot, Ylermit ja masat olisi ensimmäisenä haukkumassa kusipää-perverssiksi ja soittamassa poliiseja.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti:
masa kirjoitti:Ei ole totta. Taasko sä syytät mua jostain olemattomista sanomisista ja sun pahasta olosta? :facepalm:

Enpäs sanokaan, tästä tulee vaan sanomista.


Arvaan että täällä taas leviteltiin jotain luottamuksellisia yksityisasioita. Ei olisi eka kerta.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Alla oleva ei ole mielipide, vaan selkeää vastakkaisen mielipiteen syyllitämistä.

Oliko tämä nyt sun mielipide vai mun mielipiteeni syyllistämistä?


Fakta. Piti vissiin lähteä hyökkäykseen, kun ei puolustusta löytynyt.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Crowbar kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Hmm...Kuulostaa ihan vastaavilta perusteluilta kuin homofoobikoilla. Mikä tarve tässäkin asiassa on päättää mikä on normaalia ja sitten katsella nenänvartta pitkin; "Du är inte normal."


Avautumista


Mä ymmärrän, että mun kommentti kolahti sun omaantuntoon, kun olet aina niin innolla saarnaamassa omaa maailmakuvaasi ainoona oikeana. Miksi sä oot aina niin vihainen?
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Viesti Kirjoittaja Leevi »

masa kirjoitti: Arvaan että täällä taas leviteltiin jotain luottamuksellisia yksityisasioita. Ei olisi eka kerta.

Tässä ehkä se syy että tulee pidettyä sopivaa etäisyyttä ja pääosin vain luettua palstaa. Tässäkin ketjussa olisi sivukaupalla mihin tarttua, mut äh, en jaksa, on muuta tekemistä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti:Fakta. Piti vissiin lähteä hyökkäykseen, kun ei puolustusta löytynyt.

Anteeks mitä? Kulta pieni, lupaan kyllä että huomaat sitten kun hyökkään.

Mä luulen että mun täytyy nyt mennä sinne nuppitohtorille, en vaan tajua. Ja ehkä ilmoittaudun poliisillekin, alkaa välkkyä henkirikokset mielessä.
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin