Pappailu?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

No jos nyt oikein muistan, niin ei siinä ollut sen ihmeelisempää kuin oman perseen pyyhkiminen. Eikä silloin kukaan puhut että pitäis pyyhkiä "oikeeseen suuntaan". Terve tyttö. Vai pitäiskö sanoa että melkeen nainen. Saa kohta naimaluvan... Eikäkö sehän sai sen jo!! Eikä tarvittu edes pesismailaa ;) Toisaalta en ole ollenkaan vakkuutunut tuosta luikurista....
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mua arveluttaa oman perseeni pyyhkiminenkin. Sellainen pitääksnoiny mua ihan homona -fiilishän siitä väkisinkin tulee. Siksi jätänkin yleensä pyyhkimättä, kun kakin julkisilla paikoilla.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti:On se nyt kumma ettei ihmisellä saa olla mielipiteitä lapsista


Oliko siellä joku semmonenkin? Minusta sinä vaan huutelit pedovihjauksia tai nuppivikaisuutta.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti:
Ehkä ne Ei Vaan Osaa.


10 päivän kokemuksella ja ehkä 5 pesukerran jälkeen, en todellakaan osaa.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

masa kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Ehkä ne Ei Vaan Osaa.


10 päivän kokemuksella ja ehkä 5 pesukerran jälkeen, en todellakaan osaa.


Sulla on aikaa oppia :)


(Tää on nyt kyllä hölmöimpiä riitelyn aiheita ever)
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Gaia kirjoitti:
masa kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Ehkä ne Ei Vaan Osaa.


10 päivän kokemuksella ja ehkä 5 pesukerran jälkeen, en todellakaan osaa.


Sulla on aikaa oppia :)


ei perhana ehdi. Pitää eka kato mennä ilmoittautuun poliisille ja sit alkaa juoksemaan psykologin vastaanotolla.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:
Vesper kirjoitti:On se nyt kumma ettei ihmisellä saa olla mielipiteitä lapsista

Oliko siellä joku semmonenkin? Minusta sinä vaan huutelit pedovihjauksia tai nuppivikaisuutta.

Niin, se on se mielipide. Niin tyttöjen kun poikienkin takapuolia pesseenä en ole moista hämmennystä kokenut. Minun mielestäni kun vauva/lapsi ei ole siinä mielessä seksuaalinen, että kokisin heidän vehkeidensä pesemisen mitenkään vaivaannuttavana. Kun taas sellaisen vaikutelman sai Pertin kommentista.

Pupunen sen jo taisi aiemmin selittääkin.

RP kirjoitti:Peset lapsesi alapäätä --> vaivaannut --> koet tekeväsi siis jotain väärää eli koskettelet vääriä paikkoja --> lapsen pitäminen seksuaalisena olentona. Varsinkin jos tämä tunne tulee vaan kun kyseessä toista sukupuolta olevasta lapsesta niin mitä muutakaan voi ajatella. Jotenkin noin se ajatus omassa päässäni muotoutuu oli se sitten niin tai ei.


Sinähän tulit ketjuun vasta myöhemmin, toki aiheena edelleen alapäät, mutta mielestäni eri kantilta. Joten nuppitohtori/poliisi-kommenttini ei koskenut sinua, vaikka ilmeisesti sen henkilökohtaisesti otitkin. Ja sittenhän heittäydyitkin jo henkilökohtaisuuksiin...
Work like a captain, play like a pirate.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti:
masa kirjoitti:
Vesper kirjoitti:On se nyt kumma ettei ihmisellä saa olla mielipiteitä lapsista

Oliko siellä joku semmonenkin? Minusta sinä vaan huutelit pedovihjauksia tai nuppivikaisuutta.

Niin, se on se mielipide. Niin tyttöjen kun poikienkin takapuolia pesseenä en ole moista hämmennystä kokenut. Minun mielestäni kun vauva/lapsi ei ole siinä mielessä seksuaalinen, että kokisin heidän vehkeidensä pesemisen mitenkään vaivaannuttavana. Kun taas sellaisen vaikutelman sai Pertin kommentista.

Pupunen sen jo taisi aiemmin selittääkin.

RP kirjoitti:Peset lapsesi alapäätä --> vaivaannut --> koet tekeväsi siis jotain väärää eli koskettelet vääriä paikkoja --> lapsen pitäminen seksuaalisena olentona. Varsinkin jos tämä tunne tulee vaan kun kyseessä toista sukupuolta olevasta lapsesta niin mitä muutakaan voi ajatella. Jotenkin noin se ajatus omassa päässäni muotoutuu oli se sitten niin tai ei.


Sinähän tulit ketjuun vasta myöhemmin, toki aiheena edelleen alapäät, mutta mielestäni eri kantilta. Joten nuppitohtori/poliisi-kommenttini ei koskenut sinua, vaikka ilmeisesti sen henkilökohtaisesti otitkin. Ja sittenhän heittäydyitkin jo henkilökohtaisuuksiin...


Hä. Minähän koko jutun aloitinkin ja sinä se olit joka ekana meni henkilökohtaisuuksiin pertsalle muka "mielipiteellä"
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Joo, mutta sä puhut pesujen hankaluudesta ja me taas puhutaan noista pertsan ja ylermin vaivautuneisuuksista. Me puhutaan siis pitkälti eri asioista. Tai puhuttiin kunnes ei enää puhuttu.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

yhtälailla sopii ihmetellä teidän kilarimaista ja syyttelevää suhtautumista asiaan.

Ja kyllä, ilmoittaudun ylermin kanssa yhtä lailla vaivautuneeksi pimpan pesemisessä, ja haluaisin kyllä kuulla muidenkin isukkien mielipiteitä. Dave?
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gaia kirjoitti:(Tää on nyt kyllä hölmöimpiä riitelyn aiheita ever)


Vihdoin joku sanoi jotain järkevää.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:
Gaia kirjoitti:(Tää on nyt kyllä hölmöimpiä riitelyn aiheita ever)
Vihdoin joku sanoi jotain järkevää.

Awww.... :h:
Work like a captain, play like a pirate.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

So Hard kirjoitti:
Gaia kirjoitti:(Tää on nyt kyllä hölmöimpiä riitelyn aiheita ever)


Vihdoin joku sanoi jotain järkevää.


No menkää vaikka pussauskoppiin komppailemaan toisianne.

Masa: koska olen itse pessyt aikuisten sekä lasten perseitä enemmän kuin laki sallii, muistan vaivautuneeni ehkä kolme kertaa ja vain aikuisten kanssa. Ensimmäisellä kerralla kun jännitti ja nolotti, sitten oli kerta jossa potilas itki sitä että joutuu olemaan pestävänä ja sitten silloin kun tapaus oli törkeän seksikäs ja flirttaileva ehkä jopa ehdotteleva.

Siksi se on musta hieman outoa, kyllä. No joku iskä tässä on jo sanonut ettei muista kokeneensa tuollaista, ja sitten näemmä vieraitten pesuja suorittavia.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Vähäinen on vauvanpyllypesukokemukseni, mutta ymmärrän kyllä miesten lievän hämmennyksen asian tiimoilta. Jos ei ole aikaisemmassa elämässä (ennen lastensaamista) joutunut pikkuvauvojen pimppoja ja pippeleitä pesemään, niin saattaahan tuo vähän kummalta ensin tuntua. Tai ehkä myöhemminkin.

Jotenkin se on mielestäni positiivinen asia, että miehet tunnistavat ja tunnustavat sen vaivaantuneisuuden. Se, ettei sitä tunnetta kehtaisi edes itselleen myöntää, olisi mun mielestä vähän paskempi juttu.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä olen kyllä aika lailla varma siitä, että moni tuore isä kokee tyttölapsensa pimpan pesun jollain lailla, edes hieman siis, vaivaannuttavaksi. Nyt en puhu mistään yyberstandardi peppupesusta, vaan pimpan pesemisestä esmes kakkaamisen jälkeen, jolloin se pitää ihan kunnolla siis pestä.

En tiedä onko tämä jotain vitun evoluutiopsykologiaa tai muuta sittiä, mutta tämä asia ei todellakaan kypsien naisten värkkejä aiemmin kolunneelta mieheltä luonnistu kuin napin painalluksella. Ensinnäkin pimppi on kaikesta huolimatta outo tai ainakin oudohko paikka pesumielessä, eikä tätä faktaa millään poissulje automaattisesti se, että kyse on oman tyttären pimpistä. En tiedä tuleeko äideillä sitten jotenkin geenien mukana jokin "vapautus" vastaavaa tilannetta poikansa kanssa käydessä, mutta voi tässä senkin suuntaista olla taustalla.

Pupu ja muut puhuvat seksuaalisuudesta tässä yhteydessä. Onhan siinä varmasti sitäkin, mutta itse ajattelen tuon pimpin pesun jollain tapaa niin ääri-intiiminä ja häveliäisyyden riisuvana toimenpiteenä, jossa vieläpä pelkään rikkovani mestat, etten vieläkään vaan osaa ottaa asiaa täysin varauksetta, ruutiinilla ja rennosti.

Tässä nyt mennään pöpelikköön, jos asiasta aletaan isiä syyllistämään, kuten jo todettua, koska tässä ei varmastikaan ole kyse mistään nuppivikaisuudesta tai resessiivisestä pedofiliasta nyt puhumattakaan.

Mä nyt koen jonkinlaista ylpeyttä itsestäni, että kehtaan tämän asian täällä ääneen myöntämään ja tätä puolustamaan. Ehkä osin siksi, että asia ei ole minulle mitenkään ongelmallinen, vaan melkein jopa huvittava.
Jollain lailla ymmärtäisin Pupun syyllistävät kommentit, jos olisin laistanut pimppipesusta alusta pitäen, mutta kun olen mukisematta pimpin joka kerta pessyt - ilman naukua vaimolle.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti:Masa: koska olen itse pessyt aikuisten sekä lasten perseitä enemmän kuin laki sallii, muistan vaivautuneeni ehkä kolme kertaa ja vain aikuisten kanssa. Ensimmäisellä kerralla kun jännitti ja nolotti, sitten oli kerta jossa potilas itki sitä että joutuu olemaan pestävänä ja sitten silloin kun tapaus oli törkeän seksikäs ja flirttaileva ehkä jopa ehdotteleva.

Siksi se on musta hieman outoa, kyllä. .


Joo, mäkin olen tehnyt vaikka minkälaista autorempaa jarruremontista venaremppaan, joten musta on vähän outoa että joku muu ei semmosta hanskaa. Suorastaan epäilyttävää sano.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

masa kirjoitti:Joo, mäkin olen tehnyt vaikka minkälaista autorempaa jarruremontista venaremppaan, joten musta on vähän outoa että joku muu ei semmosta hanskaa. Suorastaan epäilyttävää sano.


Missaa nyt se oleellinen jälleen kerran. Mä olen sen kirjoittanut jo kerran ja vesper lainannut kerran. Lue vaikka kolmannen kerran. Kyse ei ole siitä osaatko pestä vai et, joten kokemuksella ei ole mitään merkitystä.

Ja sun mielestä oli kauhean epäilyttävää jos joku mies suhtautuu lapsensa alapäänpesuun ilman vaivautumisia ym. Heh heh.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pupu ja muut puhuvat seksuaalisuudesta tässä yhteydessä. Onhan siinä varmasti sitäkin, mutta itse ajattelen tuon pimpin pesun jollain tapaa niin ääri-intiiminä ja häveliäisyyden riisuvana toimenpiteenä...


Ja tämä ei sovi seksuaalisuuteen miten?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti:Ja tämä ei sovi seksuaalisuuteen miten?

Ymmärsit varmasti pointtini. Eli ihmiset on erilaisia ja se nyt vaan pitää hyväksyä syyllistämättä turhaan.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Kysyin mieheltä. Ei koe vaivaannuttavana. Mokoma piilopervo!
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti:Missaa nyt se oleellinen jälleen kerran. Mä olen sen kirjoittanut jo kerran ja vesper lainannut kerran. Lue vaikka kolmannen kerran. Kyse ei ole siitä osaatko pestä vai et, joten kokemuksella ei ole mitään merkitystä.

Ja sun mielestä oli kauhean epäilyttävää jos joku mies suhtautuu lapsensa alapäänpesuun ilman vaivautumisia ym. Heh heh.


En nyt kyllä ymmärrä oikein että mitä yrität selittää, ja se ei todellakaan johdu minusta.

Ensin keulit että olet pessyt tuhannen yksi persettä, etkä hämmenny mistään suuren kokemuksesi turvin, ja toisaalla sanot että ei ole väliä osaako pestä perseen vai ei, koska kokemuksella ei taaskaan ole mitään merkitystä. Eli millä nyt sitten olikaan merkitystä?

Minä piruilin autohommalla sitä, etten minäkään pelkää sellaista asiaa johon olen tottunut. 10 päiväisten pikkutyttöjen pimperon pesuihin ja kakan kaivamiseen häppäreitten välistä en ole tottunut. Omasta kokemuksesta taas tiedän että pojan nakki ei mene rikki vaikka porstalla pesisi, mutta tuon toisen vehkeistä en tajua höykäsen pöläystä. Ja olin minä poikalapsenikin kanssa aika hämmentynyt alussa. En vaivaantunut, mutta pelkäsin että se piru menee rikki mun suurissä ja känsäisissä kourissa.

Ja kyllä. Minusta mies joka pesee pikkulapsen pimperon huolella häppäreitten välistä sormella huljuttaen on joko pervo tai suuren kokemuksen omaava, jos ei homma mitenkään ole vaivaannuttavaa.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Okei, mikä on tässä viestissä esim. se epäselvyys, aloitetaan siitä:

Vesper kirjoitti:
masa kirjoitti:
Vesper kirjoitti:On se nyt kumma ettei ihmisellä saa olla mielipiteitä lapsista

Oliko siellä joku semmonenkin? Minusta sinä vaan huutelit pedovihjauksia tai nuppivikaisuutta.

Niin, se on se mielipide. Niin tyttöjen kun poikienkin takapuolia pesseenä en ole moista hämmennystä kokenut. Minun mielestäni kun vauva/lapsi ei ole siinä mielessä seksuaalinen, että kokisin heidän vehkeidensä pesemisen mitenkään vaivaannuttavana. Kun taas sellaisen vaikutelman sai Pertin kommentista.

Pupunen sen jo taisi aiemmin selittääkin.

RP kirjoitti:Peset lapsesi alapäätä --> vaivaannut --> koet tekeväsi siis jotain väärää eli koskettelet vääriä paikkoja --> lapsen pitäminen seksuaalisena olentona. Varsinkin jos tämä tunne tulee vaan kun kyseessä toista sukupuolta olevasta lapsesta niin mitä muutakaan voi ajatella. Jotenkin noin se ajatus omassa päässäni muotoutuu oli se sitten niin tai ei.


Sinähän tulit ketjuun vasta myöhemmin, toki aiheena edelleen alapäät, mutta mielestäni eri kantilta. Joten nuppitohtori/poliisi-kommenttini ei koskenut sinua, vaikka ilmeisesti sen henkilökohtaisesti otitkin. Ja sittenhän heittäydyitkin jo henkilökohtaisuuksiin...
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti:^Okei, mikä on tässä viestissä esim. se epäselvyys, aloitetaan siitä:


Öh, kaikki. Mitä kohtaa tuosta ajattelit tarjota. Mun, patzin vai omaasi?

Oisit kaivanut mielummin tämän. Tuohon patzin noloon vittuiluun kulminoituu kaikki.

Vesper kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:Huomio 10 pv vanhan tytön isänä. Tehkää poikia. Poikien alapäät on paljon helpompi pestä/pitää puhtaana.
Olen muuten tuota pohtinut, että miten vaivaantunutta tai vaikeaa tuo mahtaisi ollakaan.

Jos isä vaivaantuu oman vauvaikäisen tyttären alapääpesuista, kannattaa hankkiutua nuppitohtorille. Tai ilmoittautua poliisille.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Kuule, lue se ihan kokonaan ja jos ei sittenkään mene jakeluun miksi meistä lapsen värkkien pesun vaivautuneisuus on hmm outoa niin se on sitten voi voi. Koska se seisoo siinä viestissä kahteen kertaan; vespan suulla ja mun suulla.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Zeb kirjoitti:Kysyin mieheltä. Ei koe vaivaannuttavana. Mokoma piilopervo!


No ei täälläkää, piilopervoja sekin. Kyllähän se opettelua vaati että osaa ja tietää miten hoitaa nämä alapääpesut, mutta ajan kanssa alkoi skulaamaan.
Vastaa Viestiin