Pappailu?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Lapsettoman puskasiiven idarihuutelu ei taas yhtään ihmetytä. Jostain kumman syystä tolle posselle kaikki on aina vesiselvää ja muut pedareita tai sekoja ja vähintään kiihottuvat edes jollain lailla lapsistaan.
Lapsettomuuskortti vedetty!
Work like a captain, play like a pirate.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti: Mutta edelleen, vaivaantumista taas en ymmärrä. Piste.
Minusta siinä ei taas ole mitään ihmeellistä ja uskoisin että melko moni isukki tuntee samoin.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

En usko että itseä vaivaannuttaisi jos olisi poikavauva. Hihi, pippeli! Nyt saa vetää pojattomuus-kortin.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Zeb kirjoitti:Nyt saa vetää pojattomuus-kortin.
Kuulostaa tuokin paremmalta kuin pedofiili-kortti.
Came here for school, graduated to the high life
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tuskin siinä automaattisesti tarvii pedofiliasta olla kyse jos vaivaannuttaa. Mutta outoa silti minusta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä luulen, että vaivaantuminen/epämiellyttävyyden kokeminen on sen verran yleistä, että meidän vaivaantujien ei tarvitse asiaa tämän enempää selvittää, vaan "todistustaakka" on teillä oudoksujilla 8)
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ei ole tarvetta mitään todistaa. Vaivaantukaatte rauhassa :) Auttaisikohan muuten jos pesisi sitä pyllyä enemmän, ettei olisi niin spesiaalia?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Kyllä mä ymmärrän alun hämmennyksen siitä että miten nyt hoidetaan yms. mutta semmonen jatkuva vaivautuneisuus oman lapsen hygieniasta huolehdittaessa vaan saa semmosen seksuaalisen vivahteen omaan päähäni, kyse ei siis ole pedofiliakortista.

Peset lapsesi alapäätä --> vaivaannut --> koet tekeväsi siis jotain väärää eli koskettelet vääriä paikkoja --> lapsen pitäminen seksuaalisena olentona. Varsinkin jos tämä tunne tulee vaan kun kyseessä toista sukupuolta olevasta lapsesta niin mitä muutakaan voi ajatella. Jotenkin noin se ajatus omassa päässäni muotoutuu oli se sitten niin tai ei. Siksi itse pidän vaivautuneisuutta outona. Kun en vaan keksi miksi muuten vaivaantuisi.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 15:13

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Pesemisestä, mä olin ihan huuli pyöreänä kun meillä oli pikku B hoidossa.. ja se oli sontinut lahkeetkin täyteen. Mua ei ne vehkeet häirinnyt vaan se, että mulla ei ollut hajuakaan miten sellaista vauvaa tulee pestä tai pitää kiinni pestäessä. Mentiin sitten yhdessä suihkuun, kun siitä touhusta ei tullut mitään lavuaarin päällä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kyllä mulla tulee pieni hävetyksen tunne, kun pojalla on aamusta stondis ja yritetään parhaillaan opettaa pippelin alhaalla pitämistä potalla, ettei tapahdu Me, Myself & Irene-efektiä.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

DitaVonShagwell kirjoitti:Pesemisestä, mä olin ihan huuli pyöreänä kun meillä oli pikku B hoidossa.. ja se oli sontinut lahkeetkin täyteen. Mua ei ne vehkeet häirinnyt vaan se, että mulla ei ollut hajuakaan...
Jaa?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Elppis kirjoitti:Kyllä mulla tulee pieni hävetyksen tunne, kun pojalla on aamusta stondis ja yritetään parhaillaan opettaa pippelin alhaalla pitämistä potalla, ettei tapahdu Me, Myself & Irene-efektiä.
Samassa kohtaa korkeintaan itse pohdin, että "isin poika". :)
Came here for school, graduated to the high life
salanikki
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 02.04.2009 19:25

Viesti Kirjoittaja salanikki »

RP kirjoitti:
Peset lapsesi alapäätä --> vaivaannut --> koet tekeväsi siis jotain väärää eli koskettelet vääriä paikkoja --> lapsen pitäminen seksuaalisena olentona. Varsinkin jos tämä tunne tulee vaan kun kyseessä toista sukupuolta olevasta lapsesta niin mitä muutakaan voi ajatella. Jotenkin noin se ajatus omassa päässäni muotoutuu oli se sitten niin tai ei. Siksi itse pidän vaivautuneisuutta outona. Kun en vaan keksi miksi muuten vaivaantuisi.
Mä taas ajattelen sen niin, että aina on toitotettu ja on itsestäänselvää, että kenenkään "intiimeille alueille" ei kosketa ilman lupaa ja yhtäkkiä sitä vaan joutuu sorkkimaan lapsen alapäätä monta kertaa päivässä ja se siinä vaivaannuttaa. Itse äitinä ainakin välillä edelleen taaperon pippelin pesu hieman vaivaannuttaa vaikka sitä on jo useamman vuoden tehnyt päivittäin. Ja omassa päässähän se vika tietysti on, ja siksi sitä vaivaannusta ei lapselle pidäkään näyttää. Ja ajatuksena vaivaannuttaisi myös tytön alapään pesu vaikka se itelle tutumpaa hommaa onkin.
lolleroinen ja repskops
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

salanikki kirjoitti: Mä taas ajattelen sen niin, että aina on toitotettu ja on itsestäänselvää, että kenenkään "intiimeille alueille" ei kosketa ilman lupaa ja yhtäkkiä sitä vaan joutuu sorkkimaan lapsen alapäätä monta kertaa päivässä ja se siinä vaivaannuttaa. Itse äitinä ainakin välillä edelleen taaperon pippelin pesu hieman vaivaannuttaa vaikka sitä on jo useamman vuoden tehnyt päivittäin. Ja omassa päässähän se vika tietysti on, ja siksi sitä vaivaannusta ei lapselle pidäkään näyttää. Ja ajatuksena vaivaannuttaisi myös tytön alapään pesu vaikka se itelle tutumpaa hommaa onkin.
Tota, onko kenties joku syy miksi tätä ei voi sanoa omalla nimimerkillä vai että mitä? Vai onko taas tapaus "ei oo nikkii, luen vaan, pakko kommentoida".
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Kyllä mulla tulee pieni hävetyksen tunne, kun pojalla on aamusta stondis ja yritetään parhaillaan opettaa pippelin alhaalla pitämistä potalla, ettei tapahdu Me, Myself & Irene-efektiä.
Samassa kohtaa korkeintaan itse pohdin, että "isin poika". :)
Sama repliikki omalla miehellä ;)

Vähän sama kun eilen, kun täsmälleen (olisko 2vk ikäeroa) samanikäinen jäpikkä oli meillä kylässä, kaveri sanoi ettei meidän pojalla voinut vahingossakaan olla 27 jalkaa, kun heillä vielä 25 menee. Pistettiin jalkapohjat vastatusten ja on sillä isovarpaan verran isompi jalka, vaikka muuten samankokoisia ovat :D Iskän 47 mono ja äisin siro 39 (:D) tekivät tehtävänsä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 14:02

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

masa kirjoitti: Lapsettoman puskasiiven idarihuutelu ei taas yhtään ihmetytä. Jostain kumman syystä tolle posselle kaikki on aina vesiselvää ja muut pedareita tai sekoja ja vähintään kiihottuvat edes jollain lailla lapsistaan.
No nythän sä alleviivat minua. Näin lapsettomana en ole tippaakaan vaivaantunut toisten lapsien pesusta, mutta ehkä se seksuaalinen värähtely ja jouks nuzz smuzz vaatiikin lähisukulaisuutta.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Kyllä mulla tulee pieni hävetyksen tunne, kun pojalla on aamusta stondis ja yritetään parhaillaan opettaa pippelin alhaalla pitämistä potalla, ettei tapahdu Me, Myself & Irene-efektiä.
Samassa kohtaa korkeintaan itse pohdin, että "isin poika". :)
Sama vika. Komeesti stondaa, peukku ylös!
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Crowbar kirjoitti:No nythän sä alleviivat minua.
No enkä alleviivaa. En ota teikäläistä todellakaan tosissani, vaan viivaus oli tarkoitettu tuolle toiselle superäidille.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä luulen, että vaivaantuminen/epämiellyttävyyden kokeminen on sen verran yleistä, että meidän vaivaantujien ei tarvitse asiaa tämän enempää selvittää, vaan "todistustaakka" on teillä oudoksujilla 8)
Todellakin.

Mies joka ei ole lainkaan vaivautunut pestessään tyttärensä pimperoa, on huolestuttavamman kuuloinen tapaus, tai sitten omaa rutiinia enemmän kuin kukaan nainen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mun mielestä inhimillistä ollakin hieman varuillaan ja ihmeissään, kyse on kuitenkin mistä on.
The great club outshines the individual, always and forever.
salanikki
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 02.04.2009 19:25

Viesti Kirjoittaja salanikki »

RP kirjoitti:
Tota, onko kenties joku syy miksi tätä ei voi sanoa omalla nimimerkillä vai että mitä? Vai onko taas tapaus "ei oo nikkii, luen vaan, pakko kommentoida".
Joo pahoittelut keskustelun häiritsemisestä, olen seuraillut palstaa enemmän ja vähemmän aktiivisesti alusta asti, mutta vasta nyt on jostain syystä tullut jo kaksi kertaa tarve kommentoida (edellinen siinä lasten tönimiskeskustelussa) ja olin liian laiska luodakseni itselleni tunnukset. Lupaan pyhästi, että jos vielä kolmannen kerran tunnen tarvetta kommentoida niin luon itselleni ihan ikiomat tunnarit :)
lolleroinen ja repskops
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:Mun mielestä inhimillistä ollakin hieman varuillaan ja ihmeissään, kyse on kuitenkin mistä on.
Plää plää, varuillaan ja ihmeissään. Ei helvetti, jos ihan oikeasti on issueita muksun perseen pesemisessä niin miten helvetissä tässä maailmassa oikein selviää hengissä.

Tosiaan, muksun vehkeiden pesu on rutiinia, hoitoon kuuluvaa, eikä mikään hiton issue.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

masa kirjoitti: Mies joka ei ole lainkaan vaivautunut pestessään tyttärensä pimperoa, on huolestuttavamman kuuloinen tapaus, tai sitten omaa rutiinia enemmän kuin kukaan nainen.
Eli poikalapsen heijarin näkeminen saa taputtamaan ja tyttölapsen hygienian hoito eli se pimpan peseminen saa vaivautumaan. Selvä.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

RP kirjoitti: Ei helvetti, jos ihan oikeasti on issueita muksun perseen pesemisessä niin miten helvetissä tässä maailmassa oikein selviää hengissä.
Pannaan kypärä päähän ettei satu?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:No enkä alleviivaa. En ota teikäläistä todellakaan tosissani, vaan viivaus oli tarkoitettu tuolle toiselle superäidille.
Ai mulle vai?

On se nyt kumma ettei ihmisellä saa olla mielipiteitä lapsista jos ei ole itse niitä alulle saattanut. Väitän, että olen tähän ikään mennessä pessyt enemmän lasten persauksia kun sinä tulet koko ikäsi aikana pesemään, että ehkä mulla kuitenkin voi olla joku mielipide tähänkin asiaan. Se, että mielipiteeni eroaa sinun mielipiteestäsi ei tarkoita sitä, että mielipiteeni olisi väärä. Se nyt vaan sattuu eroamaan sinun milipiteestäsi/kokemuksestasi. Ja näyttäisi olevan parilla muullakin saman suuntainen. Ja ihan sellaisilla lapsellisillakin.
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin