Lasten ihmissuhteet ja muita havaintoja

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

EveryWoman kirjoitti:Mikä sun oli, ellei sosiaalisten pisteiden kärttäminen tietyltä ihmisryhmältä?
Luuletko tosiaan, että haluan/tarvitsen hyväksyntää tältä papparyhmältä (jos tarkoitit "tietyllä ihmisryhmällä" KK:ta, Masaa ja Elcoa)?

Ihmetytti vaan ihan tosissaan, miksi piti suurieleisesti poistaa nikki ja tulla sitten kuitenkin vielä huutelemaan?

Jotenkin tuli nyt vain tämä mieleen koko tilanteesta:
Jouni kirjoitti: Vierii kyynel, vierii toinen, vierii
silmistä vesi veden jälkeen
rinnoilta helmoille, helmoilta
joeksi ja joesta järveen
järvi syvä kuin synkin suru on
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

MGandhi kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Mikä sun oli, ellei sosiaalisten pisteiden kärttäminen tietyltä ihmisryhmältä?
Luuletko tosiaan, että haluan/tarvitsen hyväksyntää tältä papparyhmältä (jos tarkoitit "tietyllä ihmisryhmällä" KK:ta, Masaa ja Elcoa)?
En minä tiedä, miltä ryhmältä kukakin hakee hyväksyntää. Avauksesi vain muistutti klassista vertaisryhmän hyväksynnänhakuyritystä niin täydellisesti, että rohkenin epäillä sen saattavan olla motiivinasi. Ryhmän määrittelyn jätin sinun huoleksesi.
Ihmetytti vaan ihan tosissaan...
No uskotaan, kun niin sanot. Mutta huomaatko itse, että kommenttisi näyttää paljon enemmän ilkkumiselta kuin viattomalta tiedonjanolta?
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

MGandhi kirjoitti:Ihmetytti vaan ihan tosissaan, miksi piti suurieleisesti poistaa nikki ja tulla sitten kuitenkin vielä huutelemaan?
Daah. Koska varmaan tuli vielä sanottavaa. :D
Miten tota ei voi tajuta?

Eikä nikkiä saa poistettua pienieleisesti. Ja miksei saa sanoa jos tuli paha mieli?

Luulen, että ihmiset tylsyyksissään heittävät muiden jutuista palautetta, sellasta turhaa siis. Pahana hetkenä ehkä vahingossa ilkeämmällä tavalla töksäytellen. Niin kai tässäkin. En mä ainakaan hae mitään ryhmäpisteitä jos joskus keksin älähtää typeryyksiä, mielestäni ihan turha (EW) sellasta automaattisesti olettaakaan... Jotenkin tää porukka lokeroidaan ihan turhaan, vai mitähän muut on mieltä? Itse en juuri edes nykyään katso kenen sormista mikäkin juttu on, en siis ainakaan ekalukemalta.

Harmi kun en pääse lukee mukelosta. killkill vois ees päivittää blogiaan, vähän niin ku hyvitykseks.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

EveryWoman kirjoitti: No uskotaan, kun niin sanot. Mutta huomaatko itse, että kommenttisi näyttää paljon enemmän ilkkumiselta kuin viattomalta tiedonjanolta?
Joo kyllä huomaan, koska sen oli tarkoituskin olla sen sävyistä.
Valkonikki

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

EveryWoman kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: onpa kunniakasta tulla paikalle huutelemaan lisää asiattomuuksia.
Eipä mua ole koskaan kukaan kunniakkaaksi haukkunutkaan. Vähiten minä itse.
Ihmisellä on aina jokin motiivi teoilleen. Mikä sun oli, ellei sosiaalisten pisteiden kärttäminen tietyltä ihmisryhmältä?
Se tuli ritarillisesti puolustamaan Bettyä syytöksiltäni, yrittäen saada minut kohdistamaan kiukkuni itseensä ja toimimaan siten suojakilpenä, tajuamatta Bettyn itsensä osaavan ihan itse hoitaa omat ihmissuhteensa, huomattavasti paremmalla lopputuloksella.
Valkonikki

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

Vesper kirjoitti:
Valkonikki kirjoitti:Ei ollut.
Olen nyt ehkä 7 vuotias jankkaaja, mutta sanon silti että olipas. Yllä oleva on sinun tulkintasi minun tarkoitusperistä.
Myönnän silti, että otin asian varmastikin liian kevyesti, en ehkä käsittänyt mielipahasi määrää. Pahoittelen siis sitä.
Ok, mielessäni kyllä kävi, että välillä on vaikea huomata heittävänsä bensaa liekkeihin. Etenkin kun ei tiedä kuka on nukkunut ja minkä verran.

Yleensähän en reagoi kovin voimakkaasti epäreiluiksi kokemiini asioihin, koska niille tavallisesti löytyy selkeät selitykset, joita käytän lieventävinä asianhaaroina. Toisaalta koko elämä muuttuu aika epäreiluksi, jos annan muiden kohdella itseäni miten sattuu mitä erilaisimpien lieventävien asianhaarojen varjolla.
Enkä oikeasti tajua heidän (tässä tapauksessa kk:n) motiivejaan, en usko että he toivoivat sinun poistuvan palstalta kokonaan, tai että he olisivat tarkoituksella halunneet loukata.
Minä uskon, että he ovat tarkoituksella halunneet loukata. Ei kukaan voi olla niin tyhmä, ettei tajuaisi tuollaisen palautteen tuntuvan pahalta.
Valkonikki

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

Fcuk kirjoitti:Harmi kun en pääse lukee mukelosta.
Facebookissa pääsee.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Valkonikki kirjoitti: Se tuli ritarillisesti puolustamaan Bettyä syytöksiltäni, yrittäen saada minut kohdistamaan kiukkuni itseensä ja toimimaan siten suojakilpenä, tajuamatta Bettyn itsensä osaavan ihan itse hoitaa omat ihmissuhteensa, huomattavasti paremmalla lopputuloksella.
OOOOH! Aivan ihana tarina! Nyt on mun vuoro kyynelehtiä liikutuksesta! Melkein tekis mieli poistaa tunnukset ja tulla sitten takas huutelemaan kyynelten seasta.

Kyllä mä tulin kommentoimaan ihan puhtaasti siitä syystä, että:
1) sun läpät ON palstan tylsimmät (Ninni tarjoaa sentään draamaakin välillä)
2) kosteasilmäiset exitit ovat noloja
3) raivokkaat comebäkit ovat vielä nolompia
4) teet kärpäsestä härkäsen

niin ja...
5) sulla olis oikeesti syytä olla vittuuntunut.

Joten, hei, ole hyvä!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

MGandhi kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: No uskotaan, kun niin sanot. Mutta huomaatko itse, että kommenttisi näyttää paljon enemmän ilkkumiselta kuin viattomalta tiedonjanolta?
Joo kyllä huomaan, koska sen oli tarkoituskin olla sen sävyistä.
Siis motiivinasi oli loukkaamisenhalu. Olisit heti sanonut.

Edit: Vahingossa muokkasin, piti lainata!
Viimeksi muokannut EveryWoman, 03.02.2009 21:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

No jopas.

Kalju ulvoi että "Bloggaa", paikalle ratsastaa keppihevosella toinen kuula ja kimittää "Tymä tymä...itkevä nainen", välissä on DD-kuppi jonka mielestä kaikki oli perseestä ja lopussa ihminen joka halusi vain kirjoittaa dissattiin kokonaan.

Fuck, this is internets!1

4chan häviää kohta Kitinälle järjettömyydessään.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

1108 kirjoitti:No jopas.

Kalju ulvoi että "Bloggaa", paikalle ratsastaa keppihevosella toinen kuula ja kimittää "Tymä tymä...itkevä nainen", välissä on DD-kuppi jonka mielestä kaikki oli perseestä ja lopussa ihminen joka halusi vain kirjoittaa dissattiin kokonaan.

Fuck, this is internets!1
Yllättäen numerosarja tuli kertomaan miten homma _oikeasti_ meni. Numerosarja muistelee aikoja, jolloin oli vielä terävä kielestään ja osasi napakan kommentoinnin. Tajuaa itsekin, että kaukana ovat ne ajat. Nyt numerosarja osaa puhua sujuvaa internettiä ja osaa myös etsiä hauskoja muiden nörttien keksimiä hauskoja internetläppäkuvia, joita sitten liimailee eri ketjuihin. On nähnyt muillakin foorumeilla näin tehtävän.

FAIL!!11 EPIC FAIL!!1
Valkonikki

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

Kenelle täällä muka on vielä jotain uutta tai ihmeellistä siinä tosiasiassa, että Kitinään kirjoittelee lähinnä ilkeilyyn erikoistuneita tai sen seuraamisesta nauttivia ihmisiä. Kaikki kiltit, mukavat ja älykkäät ovat lähteneet nostelemaan tai ovat melko hiljaisia. MGandhi on hyvä esimerkki ensimmäisen ryhmän edustajasta. Paikkailee omia puutteitaan mollaamalla muita. Sitten on niitä fiksumpia, jotka kuitenkin naureskelevat sellaiselle, ainakin siihen asti kunnes osuu omaan nilkkaan.

Ala-astetasoinen koulukiusaaminen elää ja voi hyvin netissä.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Valkonikki kirjoitti:Kenelle täällä muka on vielä jotain uutta tai ihmeellistä siinä tosiasiassa, että Kitinään kirjoittelee lähinnä ilkeilyyn erikoistuneita tai sen seuraamisesta nauttivia ihmisiä.
Ilmeisesti sinulle tähän asti?
Valkonikki

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

MGandhi kirjoitti:
Valkonikki kirjoitti:Kenelle täällä muka on vielä jotain uutta tai ihmeellistä siinä tosiasiassa, että Kitinään kirjoittelee lähinnä ilkeilyyn erikoistuneita tai sen seuraamisesta nauttivia ihmisiä.
Ilmeisesti sinulle tähän asti?
En ole prosessi. Tosin ei hänkään vaikuta yllättyneeltä. Sinä oletkin hyvin ennustettava, ihmettelen lähinnä että EveryWoman ei ole tajunnut sitä.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

MGandhi kirjoitti:Numerosarja muistelee aikoja, jolloin oli vielä terävä kielestään ja osasi napakan kommentoinnin.
Hei nyt kolme asiaa:

A) EN ole ikinä osannut terävää kirjoitustyyliä.
B) Muistelen sinun osanneen, mutta näemmä se on karannut käsistä.
C) Olin kuitenkin oikeassa, älä itke vastaan.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Valkonikki kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
Valkonikki kirjoitti:Kenelle täällä muka on vielä jotain uutta tai ihmeellistä siinä tosiasiassa, että Kitinään kirjoittelee lähinnä ilkeilyyn erikoistuneita tai sen seuraamisesta nauttivia ihmisiä.
Ilmeisesti sinulle tähän asti?
En ole prosessi. Tosin ei hänkään vaikuta yllättyneeltä. Sinä oletkin hyvin ennustettava, ihmettelen lähinnä että EveryWoman ei ole tajunnut sitä.
Mistä päättelet, että en ole tajunnut joidenkuiden ilkeilynhalua? Jos siitä, että esitän heille asiasta kysymyksiä, suosittelen palaamista päättelyketjun äärelle.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

1108 kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Numerosarja muistelee aikoja, jolloin oli vielä terävä kielestään ja osasi napakan kommentoinnin.
Hei nyt kolme asiaa:

A) EN ole ikinä osannut terävää kirjoitustyyliä.
B) Muistelen sinun osanneen, mutta näemmä se on karannut käsistä.
C) Olin kuitenkin oikeassa, älä itke vastaan.
Tämä onkin hedelmällistä!

A) Ite oot!
B) Enkä oo! Ite oot!
C) Enkä oo! Ite oot!

Minäkin olin oikeassa, joten riennäpä etsimään joku hassu kuva! Hushus!
Valkonikki

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

MGandhi kirjoitti: Kyllä mä tulin kommentoimaan ihan puhtaasti siitä syystä, että:
1) sun läpät ON palstan tylsimmät (Ninni tarjoaa sentään draamaakin välillä)
Luuletko, että aasin serveritila loppuu kesken jos jatkan kirjoitteluani vai että muutan elämäni dramaattisemmaksi viihdyttääkseni sinua, kunhan vain saat kerrottua tekstieni olevan tylsiä? Jostain kumman syystä luulen, että molemmat vaihtoehdot ovat vääriä. Jos taas sanot ihan muuten vaan, ilman minkäänlaista varsinaista tavoitetta, piittaamatta siitä miltä se minusta tuntuu, olet vain ilkeä ihminen. Yleensä sellainen valinta ei ole kovin kannattava, siitä seuraa vain harmeja itselle.
2) kosteasilmäiset exitit ovat noloja
3) raivokkaat comebäkit ovat vielä nolompia
Suuri taistelu Noloutta vastaan? Aika - ööh - noloa. Nolouden pelko on varmasti eniten elämän mielenkiintoisuutta rajoittava ilmiö. Hauskuudesta nyt puhumattakaan.
4) teet kärpäsestä härkäsen
Ehkä. Ja sekö on niin suuri synti, että siitä kannattaa rankaista tarkoituksellisella loukkaamisella? Suhteellisuudentajusi taitaa vähän vipata.
niin ja...
5) sulla olis oikeesti syytä olla vittuuntunut.

Joten, hei, ole hyvä!
Kiitos. Onneksi olen tottunut olemaan henkinen kaatopaikka, toivottavasti oma olosi parani edes vähän.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Valkonikki kirjoitti: Sinä oletkin hyvin ennustettava.
Ehkä, mutta sä olet lähinnä säälittävä, jos pitää tulla internetissä anonyymisti huutelemaan, jossa ollaan enemän tai vähemän anonyymeja ihan omalla nikilläkin.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Mua alkoi tässä mietityttää, että kiellänkö mahdollisesti itseltäni joitakin tosiasioita, kun havaitsin juuri osaavani erottaa paskan vittuilun viihdyttävästä vittuilusta. Tai siis ainakin äärimmäisen paskan mukiinmenevästä. Tai jotain.

...Siis onko oletettava, että jollain tasolla itsekin nautin vittuiluun perustuvasta palsta"viihteestä", kun kerran osaan tehdä tuollaisen erottelun?
Viimeksi muokannut EveryWoman, 03.02.2009 20:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^^Voi toista, vituttaako kun ei vittuunnuta?
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

1108 kirjoitti:^^Voi toista, vituttaako kun ei vittuunnuta?
Vituttaa ihan vitusti! Tästä en varmasti selviä!

Koska sä olet (ennen prosessia tänään) muutenkaan ikinä nähnyt, että kukaan ikinä vittuuntuisi palstalla (tai millään palstalla) mistään? Kaikki ovat aina zenmäisen tyyniä. Enhän mä voisi olettaakaan, että sä tällaisesta vittuuntuisitkaan.
Valkonikki

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

MGandhi kirjoitti:
Valkonikki kirjoitti: Sinä oletkin hyvin ennustettava.
Ehkä, mutta sä olet lähinnä säälittävä, jos pitää tulla internetissä anonyymisti huutelemaan, jossa ollaan enemän tai vähemän anonyymeja ihan omalla nikilläkin.
Pahoittelen, mutta en näe tätä "keskustelua" rekisteröitymisen vaivan arvoisena sen paremmin kuin muitakaan. Pikemminkin päinvastoin, tämäntyyppiset keskustelut ovat erinomainen syy olla rekisteröitymättä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

EveryWoman kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: No uskotaan, kun niin sanot. Mutta huomaatko itse, että kommenttisi näyttää paljon enemmän ilkkumiselta kuin viattomalta tiedonjanolta?
Joo kyllä huomaan, koska sen oli tarkoituskin olla sen sävyistä.
Siis motiivinasi oli loukkaamisenhalu. Olisit heti sanonut.
MGandhi: Oletan että hyväksyit motiivia koskevan tiivistykseni, koska et esittänyt vastalausetta. Jatkokysymys: mitä olisit sanonut, jos olisit palstan sijaan ollut yksin prossun kanssa vaikkapa chatissa?
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

EveryWoman kirjoitti:Jatkokysymys: mitä olisit sanonut, jos olisit palstan sijaan ollut yksin prossun kanssa vaikkapa chatissa?
Keskustelu olisi mennyt jotenkin tähän suuntaan:

Prosessi: Oho olipa ulkona kivaa
MGandhi: Oli vai ulkona vois olla muutakin "kivaa".
Prosessi: Kuten niinQ mitä?
MGandhi: Voisiksä kertoo mitä sulla on päällä?
Prosessi: No paita ja housut.
MGandhi: Millaset housut?
MGandhi: *mulla seisoo jo*
Prosessi: No sell... Siis miksi sinä seisot?
MGandhi: Siis mun jättikyrpä seisoo ja kuvittelen sua housuitta ja vedän käteen.
Prosessi: Sinä olet epäkorrekti.
MGandhi: *polttaa tupakkia rentoutuneena*
Prosessi: *ei ota viestejä vastaan Mgandhilta*
MGandhi: FUFUFUFUFUFUFUFUFUFUFUFUUUCK!!!111 HUOOOORRRAAAaaaaaahhhh!!!!11111
Vastaa Viestiin