Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Olen, en väitä, etteivätkö ihmiset tekisi virheitä, mutta nollatoleranssista lähdetään.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:Olen, en väitä, etteivätkö ihmiset tekisi virheitä, mutta nollatoleranssista lähdetään.


Autoa ei saa ajaa väsyneenä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

RP kirjoitti:Tästä lienee suhteellisen turha jauhaa sontaa ihmisen kanssa jolle ei näytä olevan edes teoreettisella tasolla ymmärrystä 1,5v lapsen käytöksestä, oppimiskyvystä jne.


Pupu! Ensimmäinen "sinulla ei ole lapsia, sinä et voi tietää" -kommentti! :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:
Meillä on se noty-bench harjoittelu käynnissä ja on ruvennut uppomaan. Tuntuu ajatuksena pahalta, että oman lapsen pitäisi pelätä minua, sitähän pienelläkin väkivallalla uhkaaminen on.


http://www.eroperhe.net/keskustelu/inde ... ic=32491.0


Kidutat lastasi!
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

masa kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Meillä on se noty-bench harjoittelu käynnissä ja on ruvennut uppomaan. Tuntuu ajatuksena pahalta, että oman lapsen pitäisi pelätä minua, sitähän pienelläkin väkivallalla uhkaaminen on.


http://www.eroperhe.net/keskustelu/inde ... ic=32491.0


Kidutat lastasi!


Niih!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:http://www.eroperhe.net/keskustelu/index.php?topic=32491.0


Kidutat lastasi!


Kaikkia meitä tarvitaan, sano. :)

BTW, pitäisiköhän tuosta vetää johtopäätös, että keskustelussa keskustellaan tarkalleen ottaen siitä, että ongelma onkin aikuisten väleissä eikä lasten tottelemattomuudessa (LUE: mies on sika, ei siitä lapsia pidä rankaista). Ja palsta on nimeltään "eroperhe.net".
Viimeksi muokannut exPertti, 24.08.2010 9:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Came here for school, graduated to the high life
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ai noty bench olikin naughty bench? :D
Vai mit vit. No aika hauskaa seurailla tätä keskustelua.
Keppiä sille jonka lapsi on kuriton :twisted:
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Kaikkia meitä tarvitaan, sano. :)


Niin. Siinä missä sinä syvästi paheksut Davea, olet jonkun toisen mielestä epäonnistunut pahasti vanhempana mikäli laitat lapsesi tuhmapenkille.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Kaikkia meitä tarvitaan, sano. :)


Niin. Siinä missä sinä syvästi paheksut Davea, olet jonkun toisen mielestä epäonnistunut pahasti vanhempana mikäli laitat lapsesi tuhmapenkille.


Toisaalta aina yhtä viisas lainsäätäjämme on katsonut minun tapani hyväksi ja Daven tavan pahaksi.
Came here for school, graduated to the high life
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Keppiä sille jonka lapsi on kuriton :twisted:


:D

Meillä on käytössä nurkka, tosin sinne ei jätetä vaan siellä käsitellään asia.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Kaikkia meitä tarvitaan, sano. :)


Niin. Siinä missä sinä syvästi paheksut Davea, olet jonkun toisen mielestä epäonnistunut pahasti vanhempana mikäli laitat lapsesi tuhmapenkille.


Toisaalta aina yhtä viisas lainsäätäjämme on katsonut minun tapani hyväksi ja Daven tavan pahaksi.


Ja lain säätäjä tietää.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Tuosta "erokeskustelusta" vielä.

"Tämän keskustelun perusteella voidaan siis ajatella, että perheneuvolan edustama asiantuntemus on täysin epäpätevää."

LOL
Came here for school, graduated to the high life
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jos lukisi samaa palstaa, sieltä löytyisi mm. "vaipat tappaa lapsen" ja "purkkiruoka on myrkkyä!"-topikit, ihan varmasti. Tervetuloa/-menoa mammapalstalle..
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:Jos lukisi samaa palstaa, sieltä löytyisi mm. "vaipat tappaa lapsen" ja "purkkiruoka on myrkkyä!"-topikit


Siinäs näitte! Kyllä ne tietää.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:Jos lukisi samaa palstaa, sieltä löytyisi mm. "vaipat tappaa lapsen" ja "purkkiruoka on myrkkyä!"-topikit, ihan varmasti. Tervetuloa/-menoa mammapalstalle..

Woot-kot-kot-kot?
Sinne siis kirjoittelee kaikki seinähullutkin. Eikö siellä moderoida ollenkaan? Aika puistattava idea että tommosia alkais lukemaan.

Teitin kakru on kyllä aika hyvin käyttäytynyt mitä oon ollut teillä, ei mikään paholainen :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Teitin kakru on kyllä aika hyvin käyttäytynyt mitä oon ollut teillä, ei mikään paholainen :D


:h:
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Tähän väliin haluan kertoa, että minua on lähestytty luottamuksellisesti yv:llä kitinäläisen toimesta.

Viesti kertoo, että hän on samaa mieltä kanssani, mutta yleisen lynkkausmielialan takia ei uskalla sanoa sitä ääneen.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti:mutta yleisen lynkkausmielialan takia ei uskalla sanoa sitä ääneen.


Väkivallalla kasvattamista!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriD kirjoitti:Autoa ei saa ajaa väsyneenä.

Ei, enkä siihen pyrikään. En myöskään toitota, että muutaman kerran elämänsä aikana on voitava ajaa väsyneenä.

Yleinen lynkkausmieliala, mikä sana. Samaan tapaan varmaan joku kannattaa naisten pitämistä nyrkin ja hellan välissä, mutta ei uskalla tuoda mielipidettään julki lynkkausmielialasta johtuen. Olisiko mielialaan syynä asian vääryys?
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

^^^Äläs nyt setä vedä hernettä turhaan. Kukaan ei väitä, että muutaman kerran luunapitettu tai tukistettu lapsi olisi "pahoinpidelty" ja traumatisoitunut.

Luulisin, että tajuat itsekin keskustelun koskevan sitä, onko(tai miksi olisi) FYYSINEN kurittaminen oikeutettua lapsen ollessa kyseessä, koska emme toimi niin aikuistenkaan kanssa. Loppujen lopuksi pointti on se, nähdäänkö lapsen ihmisarvo ja koskemattomuus samanlaisina kuin aikuisen, vai "vaatiiko paha lapsi" vähän rajumpaa koulutusta oppiakseen hyväksi. Hienoinen paradoksi, eikö?

Eikä kaikkien tarvitse olla samaa mieltä tästäkään asiasta. Huvittavaa, ettei asianomainen hlö uskalla puolustaa kantaansa julkisesti, jos siinä ei omasta mielestään ole mitään hävettävää. Eipä sillä, keskusteluun osallistuminen on 130% vapaaehtoista, ja usein jätän itsekin kommentoimatta asioita, joista tietäisin aiheutuvan mielipahaa/epäsopua.
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Älä jätä kommentoimatta. Evoluutio edellyttää jatkuvaa konfliktia, joten täyslaidallisia vain kehiin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriD kirjoitti:Tähän väliin haluan kertoa, että minua on lähestytty luottamuksellisesti yv:llä kitinäläisen toimesta.

Viesti kertoo, että hän on samaa mieltä kanssani, mutta yleisen lynkkausmielialan takia ei uskalla sanoa sitä ääneen.


Häntä on varmaan lyöty lapsena kun noin pelkää. :)
Came here for school, graduated to the high life
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Tähän väliin haluan kertoa, että minua on lähestytty luottamuksellisesti yv:llä kitinäläisen toimesta.

Viesti kertoo, että hän on samaa mieltä kanssani, mutta yleisen lynkkausmielialan takia ei uskalla sanoa sitä ääneen.


Häntä on varmaan lyöty lapsena kun noin pelkää. :)


Tai hän pelkää Nöti benchiä! :)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriD kirjoitti:Tähän väliin haluan kertoa, että minua on lähestytty luottamuksellisesti yv:llä kitinäläisen toimesta.

Tähän väliin haluan kertoa, että toimesta tekeminen on suomen kielen raiskausta. Ei muuta kuin luunappia kehiin ja vähän tukasta ravistelua, niin järki palaa päähän.
:kele:
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti:^^^Äläs nyt setä...


Ikäsyrjintää!
Vastaa Viestiin