Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:Väärin. Minulla on alkoholinkäyttö n y k y ä ä n aivan kohtuullisella tasolla. Vedän naamat n. kerran viikossa tai vähemmän.

Viimeksi käytin alkoholia btw viikko sitten.
Kokeile vuosi ilman alkoa ja katso ahdistaako.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Väärin. Minulla on alkoholinkäyttö n y k y ä ä n aivan kohtuullisella tasolla. Vedän naamat n. kerran viikossa tai vähemmän.

Viimeksi käytin alkoholia btw viikko sitten.
Kokeile vuosi ilman alkoa ja katso ahdistaako.
Jos kokeilisin varmaan ahdistuisin. Mutta en kokeile.

Vitsi:

Pubissa saa selviinkin kysymyksiin humalaisia vastauksia. :)

Ensi viikolla taas vodkaa "tuulensuojaan". :beer:

Homeboy
kookaburra
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ei siinä sitten mitään. Lisää paskaa housuun vaan.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:Ei siinä sitten mitään. Lisää paskaa housuun vaan.
Ei välttämättä. Voisin jatkaa"nenänvalkaisua" pääsiäisen yli. Sitten pistän lauluksi:


ON PAKKO RÖPÖTTÄÄ

(intro)

On pakko röpöttää
On pakko röpöttää

Ei ole huolen häivää
Ei enää selvää päivää
Uskon taas luojaan
Vedän "tärpättiä" tuulensuojaan

On pakko röpöttää
on pakko röpöttää
(kuoro: on pakko röpöttää, on pakko röpöttää...)

Ei mikään enää pänni
täytyy vetää känni
elämä on piinaa
jos ei saa joskus viinaa

(soolo)

On pakko röpöttää
On pakko röpöttää... :beer: :miitti: :swirl:

Mahtava biisi. Perustuu yhteen ainoaan, mutta suggestiiviseen riffiin. Suomi on saanut uuden hitin. :lol:

Vitsi:

- Tarjoilija. Miten tämä kärpänen tuli keittooni?
- Luultavasti lentämällä. :)

Homeboy
trubaduuri
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei taasen kaikki Stadinarskan Sanomien uskolliset ja uskomattomat lukijat!

Alkoholi viritti hyviä juttuja tänne, mukava saada hyviä kannanottoja!

Tietenkin itse olen niin suuren raittiuden puolesta kuin mahdollista.

Olen nyt kotomaassa, mutta en oman koneeni ääressä nytkään- päätin vain kirjoittaa
hiukan tässä vaiheessa. Olenhan ollut aika kauan taas kirjoittamatta, ja mikäpä se
hassumpaa olisikaan kuin Stadinarskan palsta ilman Stadinarskaa.

Mulla on melkoinen uni ja näin joudun jatkamaan huomenna varmaan! Tulen otta-
maan kantaa alkoholikeskusteluun ja HB:n tilanteeseen. Minusta viimeksimainitun
taholta on tullut hiukan nurkkaanajetun ihmisen uhmakkuuttakin.
Minä tulen esittämään myös esim. vuoden taukoa

Huh, silmäni painuvat kiinne!

STADIN POIKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Mulla on melkoinen uni ja näin joudun jatkamaan huomenna varmaan! Tulen otta-
maan kantaa alkoholikeskusteluun ja HB:n tilanteeseen.
Otahan kantaa vaan.

Huomaa ensimmäisen sanan viimeinen tavu, joka tekee imperatiivin eli käskymuodon kohteliaammaksi. :wink:

Viime sunnuntaina join vajaa 4 keskaria ja maanantaina yhden keskarin ruokailun yhteydessä. Sen jälkeen en ole alkoholiin koskenut. Tarkoitus on kyllä vetää naamat ensi tiistaina.

Tähän postaukseen sopiva vitsi:

- Miksi Jeesus sai porttikiellon AA-kerhon tapaamisiin?
- Hän muutti jatkuvasti kahvin viiniksi. :lol:

Täytyypä tsekata mitä PetriFB on taas kirjoittanut. Varmaan jotain hyvin järkiperäistä kuten tapana on. :roll:
(Sarkasmimittari näyttää punaista... - Latojan huomautus)

Homeboy
mitä herkullisin pehmovanukas
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää päivää ja kirveenvarsia vai mitenkös se oli.

Arska aloittaa pääsiäisajan nyt ihan näin ja laitan tähän pikku raapustuksen kun oikeastaan lupasin viimeksi heti "huomenna" laittaa.

Ja lupasin ottaa kantaa noihin , lähinnä alkoholikirjoituksiin.

Kyllä alkoholin hallitsematon nauttiminen koituu myöhemmin tuhoksi, mutta puhe oli Homeboyn juomisesta.

OTAN VIELÄ myöhemmin kantaa, mutta nyt totean, että HB on itse oivaltanut terveydenkin merkityksen ja alkanut liikkua ja laihtua ja samoin vähentää alkoholin käyttöä. Kuitenkin olin huolissani tuosta ikäänkuin uhmakkaasta toteamuksesta, ettei voisi kokeilla hieman pitempää aikaa juomatta.
Myös olin ilahtunut HB:n hienosta avoimesta vastauksesta juomisen syihin (huolet, ahdistus yms) . Sen kun muutkin pystyisivät noin hienosti tunnustamaan niin oltaisiin jo pitkällä.
Hirveän vaikea sanoa mitään muuta kuin erilaiset kokeilut hallita tilanne muuten kuin aina juomalla olisivat nyt se ratkaisu.

Homeboylla on älykkyyttä suotu suuri määrä ja luotan siihen, että sen hyödyntäminen entistä voimakkaamin antaa alaa jatkossa.

Itse en röpötä, mutta en osaa sanoa minkälaisia ja minkäkokoisia nuo huolet ovat toisilla. Sen ymmärrän, että on hyvin keveää liikaa antaa noihin ongelmiin ohjeita toisille. Usko ja ilo ovat ymmärtääkseni asiat, jotka olisivat peruskestäviä parantavia asioita.

MUTTA NYT EN ENEMPÄÄ VIRKO TÄSSÄ-

Stadinarskan Pääsiäinen sujuu osin sosiaalisesti, osin rauhallisesti musiikinkin kanssa, osin tietenkin syöden, mutta päiväketjussa jo totesin, että ei pashaa hirmusti koska haluan hallita painoani... Mämmistä en tykkää, mutta sen syöminen on osa pääsiäiskärsimystä ja vaadin AINA kermamaitoa ja sokeria mämmin kanssa ja mämmi myös lämpimänä!

Sellaista. Ja valoa.


NÄIN SANOEN TOIVOTAN KAIKILLE

MAHDOLLISIMAN ONNELLISTA JA HYVÄÄ PÄÄSIÄISAIKAA!


Ja kyllä minä tiedän, että nämä pyhät, kuten kaikki pitkät pyhät ovat kärsimystä monasti yksinäisille, mahdollisesti perheettömille yms. Lisäävät ahdistusta tai epätoivoa mahdollisesti...

HEILLE TOIVOTAN MYÖS HYVÄÄ PÄÄSIÄSTÄ JA tehkää te jotain hauskaa, jonka tiedätte itse itsellenne olevan kivaa! Tietäkää, että teitäkin on paljon. Nyt Kitinässähän ei ole paljoa kait yksinäisiä, vaan perhekeskeisiä, ehkä luvalla sanoen hieman itsekeskeisiä, juttuja on ollut enemmälti
Kitinässä, mutta tämä on kaikkien forumi ja nimenomaa kertoo elämästä. Näin se on!

Kitinässähän on ollut sekin hauskanhuvittava juttu, että esim. viikonlopun ja pyhien aikaan ei juurikaan ole kirjoituksia. On ihan selkeää näin empiirisenä havaintonani, että ei haluta kirjoittaa, jotta ei leimauduta pyhäaikoina ja vapaa-aikoina Kitinän yksinäiseksi vangiksi! Heh.
Näin voi yleisesti todeta. Milloin olisikaan enempää aikaa kirjoittaa oikeasti!

Mutta kun tämän sanon niin samantien teen jotain TODELLA ärsyttävää, ja kerron etten itse OIKEASTI ehdi nyt pyhinä kirjoittaa. Pääsiäiseni on ohjelmoitu niin (jota oikeastaan inhoan periaatteessa), että on pakko käyttää kaikki mahdollinen "lepoaika" ihan tarpeellisiin asioihin.

Mutta pyrin siihen, ettei aika olisi koskaan täytetty ohjelmoinnilla. Mulla on ollut huolestuttavissa määrin tällaista!

Eli


IHAN MAHROTTOMAN MAKIATA PIÄSIÄISTÄ KAJKILLE KITINÄN MUKAVILLE IMMEISILLE :h:

TOIVOO Ystävänä Teille kaikille ihan varmasti olla haluava, toivon mukaan loppujen lopuksi mukava

VIHREÄ RAIRUOHOINEN STADIN PÄÄSTÄISMUNA-ARSKA :P
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Se on vissiin ns. lankalauantai. Autoretkellä paikasta toiseen eli nyt ilmeisesti odotan
likkaystävääni Raumalla ja matka tuosta hiukan luoteeseen.

Mutta päivitys ihan sen vuoksi juur Kitinään kun alkojutuista bamlattu niin arvatkaapa
mitä!
Olin eilen iltana kuulemma ILOINEN! Ja että vielä lisään löylyä kiukaalle, kuulemma
peräti hauska. Siis minä!
Nojuu- ehkä olen sellainen monasti, mutta JOTTA OLIN NAUTTINNA VALKOISTA VIINIÄ
ja hyvässä seurassa ja keskustelussa taisi mennä jopa kolme lasia!
Kilahtipa koppaan!
Jotta nyt olen juoppo ja kovaa vauhtia tulossa rappioalkoholistiksi.

Nyt olen oikein tavallinen eli ikävä ja harmaan asiallinen ja pöyristyttävän tylsä.
Ahaa...matka jatkuu...

Stadin pääsiäisarskapupu

Aina SA muttei toivottavasti ei koskaan PA, eikä autona mielellään KA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mitäs uutta värikkäässä keskustelussa ei mitään..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:Mitäs uutta värikkäässä keskustelussa ei mitään..

Voi anteeksi Nippeli kun ei ollut nyt kovinkaan värikästä. Minä kun iskostin itseeni tällaisen harmaan "insinöörin moodin" niin en saa sitä millään sisimmästäni pois kun olen astunna Kitinään! Vaikkakaan en ole insinööri vaan...no ...ei nyt korosteta itseään! Niitä on oikeasti ihan liikaa, jotka tosissaan korostaa itseään ja uskoo olevansa parempia, hehheh.

Minä sensijaan tiedän...hetkonen nyt en muista mitä tiedän, ehkä en jatka tästä.

AI MUTTA HYVÄ TAVATON. KOKO KITINALLE KITINÄLLE raivokkaan rattomaiset onnittelut Pääsiäisen suorittamisesta. Erään likan kanssa pohdittiin kuinka elämä on usein suorittamista ja laskettiin paljonko se Pääsiäisen aikaan on sellaista. Päästiin muuten ihan liian suuriin lukuihin.
JOS oikein rehellinen olen niin en nauttinut koko päästäisestä vaan ainoastaan osittain, jotka liittyivät hauskaan sosialistisuuteen, korjaan kansallis...korjaan totisesti siis sosiaalisuuteen!

No niin- NYT TULI hiukan!

Siis sitä värikkyyttä, jota Nuori Daavid sanoo kohteliaasti joskus sekoilemiseksi. Minulla ei oikeastaan ole aina lupaa sekoilla!

MUTTA se onkin ihan totta! Kun tulin tänne, pidin tätä oikeasti aika pähkähassujen pesänä ja kummallisuuksien kulinaaripaikkana ja SIKSI aloitin propellipääroolin! Uskokaa tai älkää, mutta minä ihan älykkäänä ihmienä päättelin, että olen AINOA täysjärkinen täällä Kitinässä. Huomioin, että Prosessi kirjoitti hyvin ja että hän on "tavallinen" ja sitten Suvinen myös aina tosikkomaiseen, hieman yksioikoiseen tyyliinsä, mutta hyvin kirjoittaneena olisivat järkevät täällä! Mustaenkelin tiesin myös mukavaksi.
Miehiä minä pidin aivan outoina. Oli niin ihmeellisiä väkivaltakommentteja monilta. Sitten lääkärikin, joka ei tuntunut yhtään lääkäriltä, ja sellainen toinenkin.

MUTTA SITTEN kun olen huomannut, että loppujen lopuksi täällä on ihan normaaleja hyvin älykkäitäkin ja sanavalmiita ihmisiä niin minä olenkin jäänyt ihmiseten mieleen kummajaisena, vaikka olen tuiki normaali tai sopivasti epänormaali vaaraton ihminen!

TOKI silloin oli Ann ja Poikuus ja muutamia hassuja, jotka lisäsivät uskoani, että tämähän on ihan hullu yhdyskunta!!

Miksihän minä taas tätä puhun? En tiedä. Pohdin vain samaan aikaan tätäkin. Homeboyta en tuntenut ollenkaan ja silloin kun tutustuin sen ainoan kerran kun olen meetingissä ollut, mm. kivaan Keikaukseen, niin Homeboyhan oli siinä sivulla. En ollut siihen asti tuntenut ketään Homeboyn kaltaista, joten Kitinä värittää. Toki olen ollut hyvinkin tosissani siitä, että ne tappoajatukset ja Arskan kuolemantoiveet olivat kyllä todella surkeaa juttua täällä. En oikeastaan millään voi hyväksyä. Siinä menee rajani niin selkeästi yli.

Mutta sitten tuo palstalleni tulleet kakkakuvat. Kukaan ei ole oikeammin uskonut, että se minua häiritsisi, mutta hieman. En ennen Kitinää ole koskaan leikitellyt paska-asioilla, mutta kait se mopo lähti käsistä.

OLEN USEIN pohtinut tuota tässä blogissani alkuaikoina ollutta Prosessin kommenttia minulle ja kysymystä niistä autoista, ja että keskityn ikäänkuin sivuasiaan! On se totta. Prosessille vielä kiitos. Se on auttanut minua itsetutkiskelussa.

Mikä sitten Stadinarskaa on ärsyttänyt oikeasti. No on se se oikeasti kun joku "valopää" sanoo, että tuo ja tuo on huono ja samalla kirjoittaa itse noin epähumaanisti. Eihän tuollaista tyhmyyttä ja oikeaa itserakkautta VOI esittää, mutta täällä voi!

Mutta ohitan sen päänkohautuksella. En nyt tarkoita itseäni vaan yleisesti täällä ei oikeastaan keskustella vaan yksinomaa tuomitaan joku paskaksi ja itse itsensä siinä oikeaksi. Se on Kitinän silmiinpistävin puoli se keskustelun töksäytystyyli. Arvoa ei anneta eikä muita arvosteta!

Tuolla oli uusi kirjoittaja HILLA, joka jälleen oli jonkun sivunikki! Eikai se vain ollut se Juuli, sillä silloinhan se olin minä, tai en se ollut minä, mutta Juuli olin minä- se on vain päätetty! Luulisin, että Hilla oli Nipanen.

SAMALLA TOIVOTAN KITINÄN KANSALLE MITÄ RIEMULLISINTA ARKIAIKAA JA JOKA TÄTÄ ARKIAIKAA RIKKOO NIIN SE SITTEN ON IKVÄ IMMEINEN

Terveisin

Yhteinen hyvämme ja pahamme


HERRA STADINARSKA
Mukava tavallinen herraskainen ja luodon paimen
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: Homeboyta en tuntenut ollenkaan ja silloin kun tutustuin sen ainoan kerran kun olen meetingissä ollut, mm. kivaan Keikaukseen, niin Homeboyhan oli siinä sivulla. En ollut siihen asti tuntenut ketään Homeboyn kaltaista, joten Kitinä värittää.
Jep. Syyskuussa 2007 Kurvissa jossain raflassa, paikalla mm. grillimestari Niba.

Pääsiäinen meni rauhallisesti lähinnä kotosalla. Pakastimen sulatus. Faijan luona syömässä lauantaina. Systeri perheineen myös paikalla.

Viime ja toissa viikolla vain pientä maistelua, mutta tänään voisi vetää naamat. :beer: Lemonissakin voisi käväistä.

Vitsi joka toimii vain alkukielellä:

A woman in a library:

- I'm looking for good reading.
- Well, do you like Dick Francis?
- Yes. And how did you know my name is Francis? :lol:
(Dick Francis: kirjailija. Francis: naisen etunimi. Dick: miehen etunimi, myös "jorma", "kyrpä")

Täältä tähän.

Homeboy
konfliktien lehtolapsi
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Katsos Homeenpoikakin kirjoitti. Ihmettelin jo aamulla kun kirjoitin ettei Homehtunut
ollut pitkään aikaan kirjoittanut. Ajattelin josko joku deitti on saanut pään ihan pyörälle tai
se naamojenotto mutta normaalilta Homeelta vaikuttaa, heh.

Niin...ei mulla nyt oikeastaan muuta. Eikö mulla oo mitään värikästä nyt. En saa tästä
matkalta väriä!

SA
Hän on Stadinarska. Ei SturmAbteilung
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:Katsos Homeenpoikakin kirjoitti. Ihmettelin jo aamulla kun kirjoitin ettei Homehtunut
ollut pitkään aikaan kirjoittanut. Ajattelin josko joku deitti on saanut pään ihan pyörälle tai
se naamojenotto mutta normaalilta Homeelta vaikuttaa, heh.
Pää ei ole ollut pyörällä, eikä ole nytkään. Pyörän (käytetyn) hankkimista olen harkinnut, tai oikeastaan päättänyt. Joskus toukokuussa.

Röpöttäminen epäonnistui eilen. Rupes kesken kaiken väsyttää, menin nukkumaan. Tänään uudestaan. :beer:

Vitsi:

- Maija Vilkkumaa. Mitä poliisit sanovat, kun tulee hälytys?
- ??
- Pannaan maija vilkkumaan. :lol:

Menen hakemaan ilmaista safkaa erään seurakunnan myymälästä. Töölössä. :wink:

Homeboy
paksupääpiippo (ochlodes venatus)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Vitsi: Niba menee nussimaan Homeboyta, onko tuloksena:

A) Paskaa housussa
B) Kyrpää grillissä
C) Kumpaakin

?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Nergal kirjoitti:Vitsi: Niba menee nussimaan Homeboyta, onko tuloksena:

A) Paskaa housussa
B) Kyrpää grillissä
C) Kumpaakin

?
Nergal kävelee Tampereen kaduilla ja päättää ostaa mustaamakkaraa. Ostaako hän sitä:

A) puolukkahillon kera
B) ilman puolukkahilloa
?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Stadinarska kirjoitti:Uskokaa tai älkää, mutta minä ihan älykkäänä ihmienä päättelin, että olen AINOA täysjärkinen täällä Kitinässä.
Usko tai älä, tämä on erittäin helppo uskoa. Ettenkö sanoisi stereotypisen helppoa.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MrM kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Uskokaa tai älkää, mutta minä ihan älykkäänä ihmienä päättelin, että olen AINOA täysjärkinen täällä Kitinässä.
Usko tai älä, tämä on erittäin helppo uskoa. Ettenkö sanoisi stereotypisen helppoa.

KAIKILLE JA ERITYISESTI MRM:LLE

No mutta!

Anteeksi, Herraskainen Manalainen, varmasti ihan mukavainen, hiukan myöhäisestä vastauksestani, mutta jo blogini nimenkin mukaisesti vastaus on varma kuin kallio.
Tai oliko tuo nyt järkevä vertaus!

Joo, kiitos kommentistasi! Tosiaan silloin kun tulin Kitinään, niin vaan päättelin, että täällä on lähes kaikki aikas hassuja tyyppejä. Kait se olikin silloin aika posketonta touhua. Sinäkään et kyllä vakuuttanut minua hehheh, mutta oli sellaisiakin, jotka kirjoittivat hyvin arveluttavia asioita ja suorastaan painokelvotonta, oli Gatin juttuja ja Annin ja muita ihme-väkivaltaisia, minun kokemukseni mukaan hyvin "tyhmiä" juttuja! En ollut tottunut ikinä sellaiseen kielenkäyttöön kuin ...kuin niiltä oikeasti "erilaisilta"!!

Sitten tosiaan kun näille vielä vastattiin ja minä en toki ollut sisäpiirissä ja kun kirjoitin järkeviä niin vain hassuillekin vastattiin. Siitä minun tuli vahva tunne, että täällä ihmiset ovat aika sivistymättömiä tai muutoin omituisia ja kuinka ollakaan, aloin esiintyä enemmän tai vähemmän propellipäänä. Käsitystäni vahvisti nimenomaa sekin, että enemmän järkevät vastaisvat kuitenkin niille ihan oudoille.

Ja kun kerran on saanut leiman niin sitten on leimattu! Se on kuin tatuointi. Minulla ei ole koskaan ollut epäilystä omasta itsestäni tai mitä minä olen!

SITTEMMIN varsinkin nyt, tämä Kitinä on muodotumassa entistä enemmän vauva- ja perhekeskeiseksi. Eikä se ole mitenkään paha asia, mutta vain mainitsin! Elämä täällä kehittyy muiden mukana! Niinhän se pitääkin olla!

Ihan eri asia on, mitä ihmiset arvostaa. Äiti arvostaa toisten äitien arvioita lapsen asioista ja kuvista ja sinkkumies arvostaa varmaankin seksiä tai kauniita autoja yms. Ei tämä kirjoitusmaailma ole sen kummallisempaa.

Myös olen huomannut, että Kitinä on muodostunut hyvin järkeväksi. Miehet ovat usein kuin muovailuvahaa perhekeskeisyydessään. Oikeastaan lempeää luettavaa!

Esim Ylermi Ylihankala on isä ja on muuttanut tyyliään ihan täysin. Hän on samalla kertaa hyvin ärsyttävä maltillisuudessaan ja samalla hyvin kunnioitettava kirjoitustyylinsä ja kunnollisuutensa takia!

Minulla on tosiaan ihmeellisenkin vahva käsitys ihmisistä täällä Kitinässä vaikka onneksi en paljoa heitä mieti. Vain näin kirjoittaessani.

Monia aikaisemmin täysin "koulukiusaajina" tyhjänpuhujina minun päässäni tuntuneet ovatkin osittautuneet varsin kykeneviksi ja älykkäiksi ja oppineiksi. Tämä on ollut muutaminen, varsinkin miesten, kohdalla suuri yllätys!

Ja kuinka ollakaan, ne ihmiset, joita olen ajatellut peräti mukaviksi, ovatkin osoittautuneet jotkut hyvinkin itsekkäiksi ja omahyväisiksi. Näitä on kuitenkin tosi vähän. Sanoin tämänkin vain siksi, että virhearvioita syntyy kun ihmistä ei tapaa!

Sinusta minä olen aikaisemminkin sanonut, että sinulla on kirjoitustyylisi hyvin vaikuttava ja sana on terävä ja välillä erittäin anarkistinen. Juuri tämän asian takia olen joskus sanonutkin, että meistä voisi tulla oikeinkin hyvät ystävät, koska pidän aikalailla sarkastisuudestasi! Mutta sinuakin ajattelin aluksi ihan kummallisena. Ja ilmeisesti sinä minua joksikin kermaiseksi hulluksi... heh!

On erittäin hyvä, että ne hirveät asiat, joita kuvina olet levittänyt eteeni ja toiveitasi siihen ettei minua edes olisi, ovat mennyttä aikaa. Minussa on ollut vikaa ja varmasti sinussa!

Ehdotan Kitinän nykytyylin mukaisesti, että jatkamme sopivaa naljailua, mutta annamme toisillemme hienon arvon! Naljailu on järkevää siksi, koska kuitenkin perustaltamme ja asenteiltamme olemme erilaisia! Ja elämässä tämä asia on sitä väriä!


Ystävyyden ajatuksin :D :napu:

Vanha kunnon tai kunnoton Stadinarska :P

HUOMIO! PIDÄN AINAKIN PIENEN TAUON (ainakin 2 päivää) henkilökohtaisen kiirepläjäyksen takia, ja siksi en saata HETI vastata, mutta otaksun että aika pian kuitenkin! 8)
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei mä tein isonkin tekstin mutta mokasin
lähetyksessä. Perhananan älytön kännykkä!

Stadinarskahan ei koskaan kiroa! Ei kai se vaan ole se kamala Juuli taas!

Mun piti sana että syötän palstalastani ja että mikäs kodin homeella nyt on kun ei
kirjoita? Onkohan ärtynyt jostain!
Eukkouutiset ja divarit kehiin huutaa ... Huutaa...
Sa

Lopetan ennenkuin Taavetto väittää mun sekoilevan...heh

STADIN SANOMAIN PÄÄDIKTAATTORI
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Mun piti sana että syötän palstalastani ja että mikäs kodin homeella nyt on kun ei
kirjoita? Onkohan ärtynyt jostain!
Eukkouutiset ja divarit kehiin huutaa ... Huutaa...
Sa
En ole.

Eukko lähdössä Bulgariaan vain 3 kuukaudeksi. Hotelli maksaakin 490 e/kk eikä yli neljä donaa. Kuulin väärin. :oops:
Halpaa.

Divariin (Kaleva) menossa tänään. Eräs uusi divari (Oranssi planeetta) löydetty osoitteessa Hämeentie 95. Vai oliko se Hämeenkatu... :?
Vai oliko se Hämeentie Tampereella?

Vitsi:

Ravintolassa:
- Tarjoilija, keitossani on kuulolaite.
- Anteeksi mitä??

Vappu lähestyy. :cheer:

Homeboy
marinoitu ruNkku
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Mun piti sana että syötän palstalastani ja että mikäs kodin homeella nyt on kun ei
kirjoita? Onkohan ärtynyt jostain!
Eukkouutiset ja divarit kehiin huutaa ... Huutaa...
Sa
En ole.

Eukko lähdössä Bulgariaan vain 3 kuukaudeksi. Hotelli maksaakin 490 e/kk eikä yli neljä donaa. Kuulin väärin. :oops:
Halpaa.

Divariin (Kaleva) menossa tänään. Eräs uusi divari (Oranssi planeetta) löydetty osoitteessa Hämeentie 95. Vai oliko se Hämeenkatu... :?
Vai oliko se Hämeentie Tampereella?

Vitsi:

Ravintolassa:
- Tarjoilija, keitossani on kuulolaite.
- Anteeksi mitä??

Vappu lähestyy. :cheer:

Homeboy
marinoitu ruNkku
HYVÄÄ PÄIVÄÄ KANSA JA HOMEBOY!

Huomaan itse otsikon hassuudn, mutta kotihomeella riittää hjuumoria!

Eli pikk päävitys. Olisikohan tuo sitä eestiä?
Tuo ol typerätä. Kohta Daavid syyttää sekoilusta!

Inhaa tehdä älykännykällä, mut totean et Sa liikkuu paljon ja käy mukaville naisille
pyydykseen hehheh. Hohhoh. Ei tää nyt kaksiselta vaikuta...

Ehkä tyydyn sanomaan et mulla menee iham helkutin hienosti, muttei tämäkään
taida ketään innostaa? Toivottavadto joku on iloinen.
Kevät paistaa ja elämä ei anna ahdistusta!

Mutta homehtunut kaipaa vastauksia. Vastaan järjestuksessä---

hb-vadtauksetc:

-no hyvä
-bulgariastako 4000. Home! Sillä sais bulgariadsa kuulennn!
En silti tiiä- en ooollu pulkaatiassa ja jos mä saan päättää niin en taia mennäkään, mut
mielenkiinnosta voisin tutustua kulttuuroin.

Divaripäivitys oiva!
VITS PARAS MIKÄ KOSKAAN! Täysi kymppi. Nauroin. Mitä mieltä kansa on?

Inhottava nimimerkki, paranna ens kerrakso

-----------

ANTEEX KIRJOITUSVIRHEET! Huomaan sen mut kirjoitan kamaladsa asennossa ja nopsasti
Palaan normitolaani sitten kun palaan!

STADINARSKA
mukava nimimerkk tähän
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mä luulen, että multa on jäänyt vastaamatta jotain, mutta en ooihan varma. Ehkä vieläkin
voisi vasrata Prosessin kysymtkseen punaisesta autosra, mutta olen tainnut
vastata.

Joka tapauksessa kaikille hyvää lauantaita.
Minä hiukan otan relax kun pötsissä liikkuu.

STADINPOIKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Ootko väärästä purkista pillerit kun olet tunkenut itsesi lähes joka ketjuun ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Eilen illalla kävelemässä ennen MTV:n South Park-maratonia. Päätin röpöttää maanantaina 15.4. :beer:

Tänään Jehovan todistajia käymässä. Antoivat kaksi (2) Vartiotorni-lehteä. Kiva. :roll:

Tänään menossa divariin. Toivon että siellä on vielä Hitlerin pako-kirja, jota selailin, mutta harmillisesti jäi ostamatta. Jos löydätte jostain, tsekatkaa. Mielenkiintoinen teoria Hitlerin paosta ja kuolemasta vasta v. 1962 (!) muistaakseni Argentiinassa.

Vitsi:

- Miten käännät englanniksi "kielenkääntäjä"?
- Tongue-twister. :lol:

Homeboy
jauhelihapihvin kääntäjä
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BrianW kirjoitti:Ootko väärästä purkista pillerit kun olet tunkenut itsesi lähes joka ketjuun ?
Voihan...
Pillerijuttu hiukan vanhentunut!
Tuossa tosiaan aamulla oli hippaisen tukeva aamiainen ja päätin levätä ja mikäs
olikaan kädessä kuin kännykkä! Ja herätin keskustelua muutamissa ketjuissa!
Ja niin elämänmakuisesti ja asiallisesti ja tiivistäen kuin osasin!

Ja koska on tullut vain kaksi "pillerijuttua" niin lukijat ovat touvottavasti tervehtineet
kommenttejani ilolla ja kiinnostuksella

toivoo terveisin

SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Stadinarska kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Ootko väärästä purkista pillerit kun olet tunkenut itsesi lähes joka ketjuun ?
Voihan...
Pillerijuttu hiukan vanhentunut!
Tuossa tosiaan aamulla oli hippaisen tukeva aamiainen ja päätin levätä ja mikäs
olikaan kädessä kuin kännykkä! Ja herätin keskustelua muutamissa ketjuissa!
Ja niin elämänmakuisesti ja asiallisesti ja tiivistäen kuin osasin!

Ja koska on tullut vain kaksi "pillerijuttua" niin lukijat ovat touvottavasti tervehtineet
kommenttejani ilolla ja kiinnostuksella

toivoo terveisin

SA
Hyvin ovat juttusi keskustelun lopettaneet eri ketjuissa. Samalla lailla kuin Niban kommentit, joihin ketjut yleensä päättyvät.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Vastaa Viestiin