Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HYVÄÄ PÄIVÄÄ KITINÄN TOIMITTAJAT JA PIKKU-APUTOIMITTAJAT!

Tässä Stadin veikkonen taas!

Perusasiat: Arska voi hyvin ja käy suhteellisen heikosti pyydykseen. On touhuamassa mieron tiellä ja tukikohdassaan hyvässä seurassa ja yksin.

Noniin ja kiitos kirjoittajille ja
ERITYISESTI KIITOS SIITÄ, ETTÄ TOIVOMUKSENI JA VAATIMUKSENI SIITÄ, ETTEI PALSTALLENI SAA LAITTAA KAKKAJUTTUJA JA KUVIA ON VIHDOINKIN MENNYT PERILLE! Kovapäisiä moni oli, mutta sain onneksi ruotuun kaikki. KIITOS! Jatketaan hyvällä maulla ja tuoksuilla!

homeboyn viimeinen postaus oli hauska ja vitsi oli hyvä ja sokerileipuriselitykset myös. Mutta divari-innostusta saisit valottaa ja tunnustaa mikä tuo houskakkajuttu oikein on ja latojajuttu. Minulle on hyvä selittää kaikki!

Siis ihanaa ja ehanaa!!!

Sitten parit kopiot omista kirjoituksistani. Vaikka itse sanonkin niin oli asiaa ja onnistuin ärsyttämään itseäni, hehheh!


------------
Muuhun ketjuun tänään kirjoitettu:

Kyllä Spede oli mahtava ja Vesku ja Siimes... voi niitä aikoja.

Nyt on niin paljon tylsempää. Paitsi muutamat harvat. Mutta uusille sukupolville tämä asia ei ole ongelma
kun eivät tiedä paremmasta. Kauhistus, jos nykynuoret tai aikuiset nuoret "pääsisivät" hetken 23 vuodenkin takaiseen Suomeen niin
mikä protesti siitä tulisi! Olisihan "kauheaa" nähdä kuinka helppoa Suomessa "kaikki" oli silloin ja kaikki perusasiat toimivat. Heikosti on tosin ollut vain ongelmakäyttäjillä ja sairailla tasaisesti vuodesta toiseen!

Vastatkaa tähän, te, jotka ette ole kokeneet 1970-luvun loppua ja 1980-lukua ja aina vuoteen 1990, jolloin kaikki alkoi murtua pikkuhiljaa Suomessa ja Suomeen kohdistuviin asioihin... vastatkaa, että olen ihan väärässä! Kaipaan sitä. Hehän sen tietävät!

Että juttuni olisi TÄYSIN paikkaansapitävä niin säilyttäisin tästä ajasta tekniikan ja turvallisuuden kehittymisen VAIN autoissa ja elektroniikassa.
Internetin ottaisin nykyaikaankin, mutta mutta rajoitettuna ja hyödyllisenä (APUA- silloin ei kyllä olisi Kitinääkään- anteeksi) Kitinän tyyppinen saisi olla. Keskustelu internetissä nimittäin on nykyajassa hyvä asia.

MUTTA

Oi toimivat lumityöt, ymmärrettävät lääkärit ja työntekijät, tavoitettavuus lankapuhelimella vain, somat OIKEAT apteekit, oikeat huoltoasemat, paremmat rakennukset, ei tietoa uusista valtioista, matkoille pääsi, aikuiset työntekijät olivat varakkaampia kuin opiskelijat hehheh, ei ollut monia "tyhjiä" "palveluja", miehet eivät ennen tappaneet koulussa yms, vähemmän avohuollossa hulluja, perusterveydenhuolto toimi todella hyvin, yliopisto-opinnoissa oli TYYLIÄ, osakunnat olivat terveellä toimintapohjalla, vanhempia arvostettiin enemmän, kaikki koettiin syvällisemmin, kaupoissa myytiin tavallisempia tuotteita vailla suuria ketjuja, internetin negatiivisia asioita ei ollut.


----------------------------------------------------------

Ja toinen juttu, muuhun ketjuun kirjoitettu (siis minä):

Minä inhoan tekstin lainauksia toisilta :h: meni pohjasta. Luon kaikki itse. Minua säälittää usein Fb:ssä liikkuvat aikajanakuvat,
joissa on toisten puolivillaisia ajatuksia.

Kehittäkää itse omasta päästänne! Onko se tosiaan niin vaikeaa! OIKEASTAAN tämä ei ole meille Kitinäläisille, koska meillä on erinomaisia loistavan persoonallista tekstiä aikaansaavia!!

No Nibahan on yksi heistä! TOKI, minä olen juu ja Prosessi, Mussukka, Saira, Manalan mister oikeinkin hyvä vaikka väkivaltaisuutta voisi
vähentää, Nergalissa on potentiaalia vaikka aivan kamalaa tekstiä liikaa kuten tiedätte. So Hard on loistavan selkeä kirjoittaja, Nuor Daavid on hyvä, Kreitsu on sekä hauska että värikäs, Kiukkutipu on parhaimmillaan hyvä mutta huonoimmillaan huono, Mustis on loistava ja Hämis tuottaa hyvää perustekstiä halutessaan ja Aurinkokin halutessaan ja KKK myös varsin värikästäkin. MUUTKIN MIEHET osaavat kirjoittaa paljon keskivertoa paremmin yleistekstiä. Homeboy on toki hyvä kirjoittaja, tokikin esimerkiksi. Naisetkin toki osaavat vaikkakin Kitinässä on huikeasti enemmän monipuolisia mieskirjoittajia ja yleensähän TIETENKIN naiset tuottavat muutoin parempaa proosaa (ulkopuolella Kitinän).
Ja anteeksi jos en sinua rakas mainitsematon, maininnut! Huomaan itsekin jo pari, joita en noteerannut! ANTEEKSI TEILTÄ!

Siksi minäkin olen Kitinässä kun täällä on TEKSTIÄ keskimääräistä enemmän. Ja vähemmän kuitenkin ihan tyhmää laumasieluisuutta, ja ihan kamalaa tylsyyttä, vaikka sitäkin on ihan tarpeeksi!



---------------------------------------------------------------------
Terveisin ja oikein onnellista viikonloppua kaikille väreihiin KATSOEN hehheh.
Olen taas nimittäin ainakin osa-aikainen värimestarinne.

Nyt olin päivittämässä Kitinää ja nyt lähden touhuilleni vihdoin. Tosi HIDAS lauantainalku, mutta kiihtyy sunnuntai-iltaan asti hurjaan hyrränpyörintään! EI KUITENKAAN PROPELLINPYÖRINTÄÄN! Uskokaa pois vaan! Kiistän vahvasti omaavani propellihattua!

mutta kokoaikainen sanomamogulinne ja paisuneen suositun palstani toimitusjohtaja


ERKOS ATOS ARSKIS
Värimestari
Vuoden 2009 Kitinäläinen
Palstajohtaja
Mukava akateeminen laskea osaava ikuinen aikuinen poika
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Mulle ei tullut mainoksia ollenkaan, vaan pääsin suoraan ihailemaan pärinää :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Kuva
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kuvia on taas tullut leikattua (mm. Seura) lehdistä: Madonna, J.K. Rowling jne. RuNkkumateriaalia. :mrgreen:

Kalle-lehti järjesti joskus 80-luvun alussa käteenvetämisen SM-skabat. Voittaja veti "mällit" 3,2 sekunnissa... :zap:

Näin viime yönä untakin Madonnasta. :h:

Vitsi:

- Terve, Reino. Mites uraputki?
- Olen menossa Nesteeseen.
- Siellä olet kyllä nesteessä.
(Neste Oil Oyj: suomalainen öljynjalostus ja markkinointiyhtiö. Nesteessä: ns. kusessa)

Äitimuorin synttärit viiden päivän päästä. Annan lahjaksi kaksi (2) DVD-leffaa. Niitä riittää.

Homeboy
valiosiviili
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarska kirjoitti:Hei kaikille kokoihin ja väriin ja muotoihin katsomatta!

Tässä puhuu taasen toimitusjohtaja Arska Stadinarska.

Tämä postaus on OSITTAIN sama minkä laitoin viikonpäiväketjuun ja sain haukut ND:ltä kun kuulemma sekoilin. Mutta se
oli sikäli täysin oikein sanottu, sillä tämän postauksen paikka on nimenomaa oma blogini, kun siinä on runsaasti hauskaa tai sitä "sekoilua"...
Laitan tämän ketjuuni, koska omasta mielestäni juttu oli hauska ja Lapitiihän ainakin on tyytyväinen, hehheh

Minä en kyllä ole yhtään sekaisin, en ole ollut koskaan, mutta olen ehkä joskus tällainen hassu.


Aijuuja siis Ylihankala veikkonen täytti vuosia. Nyt en ihan tarkkaan muista mikä se luku oli, mutta muistaisin melko varmasti, että 63. Siis oikein hyvää synttäriä! Mutta eikös tuo samalla ole eläkeikä? Vai menetkö 65 vuotiaana?

Toivottavasti muistin iän oikein! Joka tapauksessa synttäristä oli kysymys ja ikähän on vain numero!!

Se on hienoa, ettei Kitinässä ole aivan lapsukaisia täällä kaikki. Eikä kai oikeastaan kukaan!

Mutta olin menemässä siihen,että...aijuu ensinnäkin ymmärsin Niban alkujutun, joka sinänsä jo oli saavutus. En tosin varmuuden vuoksi avannut linkkejä... hehheh.

EI KAI TÄMÄ TAAS ala tulla niin pitkäksi, että kaikki hurjasti lukemista harrastavat eivät jaksa lukea, hehheh (Arska on hieman tyhmänilkeä joskus)

ASIAAN. Se koskee, olette varmaan ällikällä yllättyneitä, Stadinarskan sanomia ja varmojen vastausten legendaari seksi käynyttä plokia.

Viimeisen postaukseni jälkeen siellä tapahtui asia, joka aiheutti mulle JAAKOBINPAININ. Se asia kun Hans Örjan Jörgensson nousee filmillä jostain mutalammesta ja alkaa pärisemään! VOI VITSI.

Sehän on plogillani , blokillani bpokillani, pokillani, blocillani...no oli miten oli siis tällä kirjoituslaatikolla, you know, KIELLETTYÄ materiaalia!

Mutta se on nyt muutamassa päivässä nauramisen takia PIDENTÄNYT ELINAIKAANI NOIN 7 KUUKAUDELLA!!!

Jaakobinpainini kuuluu: Kuinka kieltää materiaali, joka pidentää Stadinarskan elämää noi 7 kuukaudella?

En osaa sanoa yhtään mitään.

Sitten Mussukkani murunen :h: (nyt täytyy taas kehua häntä kun oli jo hieman tuohduksissaan Arskalle kun en ollut huomioinut) skriivasi asiasta ja Kreitsu, josta hänestäkin tykkään aikas lailla paljon, näin ihan salaa sanottakoon! Taisin vain ärsyttää häntä lukupiirissä, mutta sehän on meidän poikien taktiikka! Ihana cityammuni!!! :h:

Nyt uskon, että muut ihannoimani neidot :h: täällä eivät tule musasukkaisiksi vaan tietävät minun palvovan myös heitä! Tampereella, Turussa ja Helsingissä mm.

Joo, että sellaista. Mä mietin vielä, mutta ilmeisesti ratkaisuni on sellainen, että kiellän normaalit inhottavat kasat tai läjät, jotka eivät tuota elinpidennystä, ohoh, siis elämänpidennystä ja sallisin ne kuvat tai jutut, jotka mahdollistavat minun postaavan teille vielä yli 100-vuotiaana!!

Mitäs mielipidepuolta tahi yleisesti mielipuolta te mielip...ystäväni olette asiastani!

ÖRJAN Hans Jörgen paksupemppu on hauska veikko. VOISITTEKO paljastaa minulle (ei en pyydä alastonkuvaa vaikka se muutamista olisikin kivaa saada) KUKA TÄMÄ ÖRJAN BÖRJAN oikein on? Onko hän sukua Sleazoidille tai Mistermanalalle, jotka tosin ollevat sukua keskenään?

Talvisin maalisterveisin Stadista

Stadi on kaunis ja Stadinarska tosi kau...


MAALIARSKA 8)
Joka sekunti mukavuutta kaikille suoltava erikoisarska Stadista :D

NO NIIN JA SITTEN TIETYSTI tämän postauksen alkuperäisen kirjoituksen jälkeen oli tullut ällöttävä kuva taas. Minä lopetan puhumasta koko asiasta kyllä. Ihan turhaa. LIITÄN TÄHÄN taas jotain todella kaunista niin törky menee pois...

Kuva
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:>seuraava viestiketju
Katsos kun Nipanen on näppärä veikko! Koettaa kilpailla vanhan vakaan Stadinarskan kanssa ketjusta hehheh.
Varsinaista pyristelyä!

Pitää keksiä hauskalle Nipalle jotain hauskaa vastaavaa, mutta nyt en keksi mitä! En ole illalla kovin näppärä! Yöllä saan parhaimmat ajatukseni!

Terveisin


STADIN ERKOS


Kuva
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Söpö kuva. :)

Muistutan huomisesta huippukokouksesta.

Vitsi:

Homeboy käveli kadulla ja tapasi sattumalta SA:n, joka pelasi tennistä autotallin ovea vastaan.
- Millainen autotallin ovi on tennisvastustajana?
- Jalkatyössä on kyllä parantamisen varaa. :lol:

Pelle Miljoona-vitsi vielä:

- Miksi, Pelle? Miksi olet laittanut uuden albumisi nimeksi "Mafia"?
- Järjestäytynyt rokillisuus... :lol:
(Järjestäytynyt rokillisuus: väännös sanoista järjestäytynyt rikollisuus)

Homeboy
klassinen aprikoosihillo
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

HB:n ja SA:n huippukokous torstaina 14.3. Paikka: Hesburger Mannerheimintiellä Töölössä. Aika: kello 12.00.
HB tilasi pienen Coca Cola Zeron ja donitsin ja veti ne "tuulensuojaan". SA tilasi myös jotain. Keskustelunaiheita mm.:
- Kitinä ja kitinäläiset
- TV
- Armeija
- Ihmissuhteet
Eroaminen tapahtui sovussa. Kumpikin lähti tahoilleen.

Päivän siteeraus:

"Hän ei ole Stadin Arska, vaan kuka?" - Kuvakisa (Demokraatti 15.3.2013) :)

Vitsi:

- Harrastatko vielä urheilua?
- Juoksua, nyrkkeilyä, yleisurheilua ja uintia.
- Kuinka sinä jaksat?
- Helposti. Ostan aina istumalipun. :lol:

Se oli joskus viime vuosisadalla. Jotkut USA:n tullilaitoksen huumekoirat olivat niin taitavia haistamaan huumeet, että mafia lähetti niiden perään erityisiä tappajia.
- Okay, Spot. *click* Say your prayer...Bang! :9mm:

En suosittele huumeiden käyttöä kenellekään. Sen sijaan suosittelen kohtuullista röpöttämistä. Myös Arskalle. Enkä nyt tarkoita Arnold Swartzeneggeriä. :wink: :beer: :miitti:

Homeboy
normispede
s.o.b. (son of a bitch)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hallo Kitinään!

Pitkästä aikaa taas katson Kitinää. Se johtuu siitä kun olen nyt jälleen ns. "tien päällä"-
etten sanoisi jopa kaukana!
Eikö nyt kuitenkin ole tapana, ettei yksityiskohtiin mennä, ja sivuasioihin.
Minå olen kuitenkin vanha tuttu Stadinarska. Minulla on kuitenkin
varsin mukava lämmin olo ja vapaa-aikaakin matkallani. En ole myöskään yksin vaan
ystäväperheen "ilona".
Minä kun en shoppailusta välitä niin koetan ahmia aina vieraan maan tapoja ja kulttuuria

Mutta tylsä minä kun en nyt halua mennä yksityiskohtiin.

Tapasin Hb:n tosiaan tuolla upeassa ravintola Hesessä! Ja kuulemma otin jotakin! No otin kahvin ja
keksin ja keskusteluaiheeksi nousi myös terveys, lähinnä Hb:n.
Myös kerroin, että voisin valmentaa hänet eka treffeille naisen kanssa. Mutta en tiedä
innostuiko Hb asiasta.

Mutta olen myös vakavasti miettinyt montakohan ystävää minulla täällä Kitinässä
mahtaa olla vai olenko onnistunut olemaan liian tylsä jo pitemmän aikaa.
Kannattaako tämä siis mun kirjoitukseni!

JOS KERNAASTI VOISITTE TE, JOTKA "VIIHDYTTE" SEURASSANI , sanoa sen täällä. Muutamat tukij...äh, ystäväni tiedän, mutta esim. LAPITII kehui minua aika puun takaa.

Pyydän, en narsistina, vaan todellisuudentiedon haluisena, teitä ilmoittamaan
onko Sa kiva ja olisiko mukava jos jatkaisin
JA NIMENOMAA MIKÄ MINUSSA on parasta, jos on, heh,
ja mikä huonointa
ja kehitysehdotuksia, please!

Äsken älykännykkäni lakkoili ja joudun muokkaamaan...

Terveisin ystävänänne jatkamaan haluava

STADINARSKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:Hallo Kitinään!

Pitkästä aikaa taas katson Kitinää. Se johtuu siitä kun olen nyt jälleen ns. "tien päällä"-
etten sanoisi jopa kaukana!
Eikö nyt kuitenkin ole tapana, ettei yksityiskohtiin mennä, ja sivuasioihin.
Minå olen kuitenkin vanha tuttu Stadinarska. Minulla on kuitenkin
varsin mukava lämmin olo ja vapaa-aikaakin matkallani. En ole myöskään yksin vaan
ystäväperheen "ilona".
Minä kun en shoppailusta välitä niin koetan ahmia aina vieraan maan tapoja ja kulttuuria

Mutta tylsä minä kun en nyt halua mennä yksityiskohtiin.

Tapasin Hb:n tosiaan tuolla upeassa ravintola Hesessä! Ja kuulemma otin jotakin!
Jep. Myös kotimainen ja ulkomainen lehdistö pani merkille tuon huippukokouksen:

"Stadin kundit Tölikässä" - Helsingin Sanomat

"Hesburger tapaamisen näyttämönä - HB veti laihduttamisyrityksistä huolimatta suklaadonitsin tuulensuojaan" - Turun Sanomat

"Seuraava huippukokous Nääsvillessä?" - Aamulehti

"Två finnar träffade - Heja grabbar!" - Dagens Nyheter

"Talks in northern Europe" - New York Times

"The greatest meeting under the sun" - The Sun

"The meeting" - The Times

"Caballeros..." - El Mundo

Vitsi:

- No Katri-Helena. Laula se kengänkiillotuslaulu.
- Mikä #¤%&*:n kengänkiillotuslaulu?
- No tää: "Ooo Paloma Blancaaa / kuka sun kenkiä plankkaa..." :lol:

Arska. Sinun on opittava röpöttämään. :idea: :beer: :miitti: :swirl:

Lähden tästä divariin ostamaan sarjiksia. :idea:

Homeboy
murea wienerleike
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Kuva
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Terwe Teille kansalaiset tummat ja vaaleaksi paahtuneet!

Kiitos osin hauskoista kuvista. Nuoren Taavetin kiva labyrintti oli aivan mukava, mutta
kyllä tuo on jo vanhanaikainen. Mutta kiva tehdä lyijykynällä. Onko siinä jokin bitsi
mitä en ymmärrä.

Ihan en Asterix-Obelix kuvaakaan ymmärrä, mutta se on kai HAUSKA
vastaisku inhottavalle Nergalin kuvalle.

Mistä nuo kakka ja homoeroottidet kuvat kumpuaa? Kiinnostaako ne lähettäjiä,
koska niitä kuitenkin netissä lienee paljon. Mua tuollaiset veri-revitykset ja kakat
inhottaa 100 pros.

Homeentuneelle (kestätkö leikkisän sanan) sanon etten todellakaan ala
röpöttää. Sen lupaan.

Olenko aivan tylsällä päällä? Mutta minähän olen tylsä! Hehheh.

Olen vielä matkoilla, mutta eikö ole yhtään kiva kun muistelen teitäkin taas!

Mulla on sikäli "normaali" olotila ja terveys ja järki - kokemuksiahan aina tulee.

Hyvää vointia kaikille . Nyt en saa väriä kännykästä- valitan!

STADINARSKALAINEN KANSAN ARSKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Homeentuneelle (kestätkö leikkisän sanan) sanon etten todellakaan ala
röpöttää. Sen lupaan.
Pettymys. :(

Treffeillä toissapäivänä. Ensin Cafe Torpanrannassa, sitten kävelemään. Vaihdettiin puhelinnumeroita, eukko haluaa tavata vastakin. Ihmeellistä, mutta totta. :shock:

Pientä nenänvalkaisua taas, mutta ensi viikolla vedän naamat. :beer:

Vitsi:

- Mitä yhteistä on bridgellä ja seksillä?
- Jos partneri on huono, molemmissa oma käsi on ratkaiseva. :)

Spice Girls. Mahtavaa ruNkkumateriaalia. :wink:

Äitimuorilla synttärit viime su. Soitin silloin onnittelusoiton, tänään vien lahjan.

Homeboy
kenraali mannteufel
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Homeentuneelle (kestätkö leikkisän sanan) sanon etten todellakaan ala
röpöttää. Sen lupaan.
Pettymys. :(

Treffeillä toissapäivänä. Ensin Cafe Torpanrannassa, sitten kävelemään. Vaihdettiin puhelinnumeroita, eukko haluaa tavata vastakin. Ihmeellistä, mutta totta. :shock:

Pientä nenänvalkaisua taas, mutta ensi viikolla vedän naamat. :beer:

Vitsi:

- Mitä yhteistä on bridgellä ja seksillä?
- Jos partneri on huono, molemmissa oma käsi on ratkaiseva. :)

Spice Girls. Mahtavaa ruNkkumateriaalia. :wink:

Äitimuorilla synttärit viime su. Soitin silloin onnittelusoiton, tänään vien lahjan.

Homeboy
kenraali mannteufel
Vai pettymys! Nyt mä tunnen olevani tylsä kun olen jo lapsesta
asti tiennyt, etten tule olemaan humalassa tai polttamaan tai muuten tuhoamaan
kehoani!
Sille ei voi mitään jos ennalta-arvaamaton tauti iskee ennenaikaisesti,
mutta vapaaehtoisesti en tyhmyyksiä ala tehdä!

Alkoholista ja tupakastakin selviää jotkut saamatta ongelmua, mutta harvat.
Ne eivät lisää uskoa terveeseen elämään.

Eikä lisää sellaiset ihmiset, jotka ovat varastelleet, jopa tappaneet ja resonneet ja
olleet hyvin vahingollisia ja eikös sellaisia palvota ja pääsevät lehtien palstoille.
Se on todella vahingollista, että pahanteoista palkitaan suurotsikoin! Yäk.

Tää oli niin taas saarna. Tiedän erittäin hyvin, että ihmisen luonne ja luonto on erilainen
ja arvostukset erilaiset.

Ja sitten kevennys juuri Homeelle. Sinun röpötyksesi on ymmärtääkseni ihan hallinnan
tasolla ja olet hyvällä tiellä laihdutuksessa ja liikunnassakin.
Älyttömän paljon onnea, jos ja kun se etsimäsi nainen pysyy! Vau.

Palataan asiaan. Anteeksi terveystylsyyteni. Se on vain niin paljon helpompi tapa
elää.

Totesi

STADINARSKA
400 m ilman dopingia 17 vuotiaana 51,84. (Lentävä lähtö viestinjuoksun kaarreosuus) Sen jälkeen akillesjänne ilmoitti että perkele ja
mä uskoin ennenkuin katkesi. Myöhemmät tulokset oluvat huonompia kun piti
valmistua joskus. Olen siis ollut ns. Kansallisen piirikuntatason urheilija.
Ja tiedän että 40 vuotiaalla ei ole 20 vuotiaan ruumista, mutta toisinpäin
se valitettavasti joskus on...
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Vai pettymys! Nyt mä tunnen olevani tylsä kun olen jo lapsesta
asti tiennyt, etten tule olemaan humalassa tai polttamaan tai muuten tuhoamaan
kehoani!
Sille ei voi mitään jos ennalta-arvaamaton tauti iskee ennenaikaisesti,
mutta vapaaehtoisesti en tyhmyyksiä ala tehdä!

Alkoholista ja tupakastakin selviää jotkut saamatta ongelmua, mutta harvat.
Ne eivät lisää uskoa terveeseen elämään.

Eikä lisää sellaiset ihmiset, jotka ovat varastelleet, jopa tappaneet ja resonneet ja
olleet hyvin vahingollisia ja eikös sellaisia palvota ja pääsevät lehtien palstoille.
Se on todella vahingollista, että pahanteoista palkitaan suurotsikoin! Yäk.

Tää oli niin taas saarna. Tiedän erittäin hyvin, että ihmisen luonne ja luonto on erilainen
ja arvostukset erilaiset.

Ja sitten kevennys juuri Homeelle. Sinun röpötyksesi on ymmärtääkseni ihan hallinnan
tasolla ja olet hyvällä tiellä laihdutuksessa ja liikunnassakin.
Miten helpotat paineita kun et röpötä? :?

Olet oikeassa, hommat on hallinnassa. :kontrolli:

Seuraavat treffit em. eukon kanssa ti 26.3.

Vitsi:

- Tarjoilija. Keitossani on kärpänen.
- Outoa. Niitä oli kaksi kun se lähti keittiöstä. :lol:

Saatan tehdä tänään kalakeittoa, ostin eilen silakkafileitä kun oli tarjouksessa. :idea:

Resepti:

Vettä
n. 150 grammaa silakkafileitä
kaksi porkkanaa
yksi peruna
lihaliemikuutio
jauhoja suurustukseen hyppysellinen

Bon appetit!

Homeboy
marinoitu roskakala
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kerros kerroshome, että mitkäs paineet sä purat röpöttämällä?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:Kerros kerroshome, että mitkäs paineet sä purat röpöttämällä?
No tällaisena yliherkkänä ihmisenä vaan on aika usein tuollaista epämääräistä ahdistusta ja potutusta. Joskus syystäkin, milloin mistäkin syystä, mutta ne syyt on private ones.
Joskus taas on vuorokausirytmi epäjärjestyksessä ja vedän naamat että sais unta. :idea: :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Homeboy65 kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Kerros kerroshome, että mitkäs paineet sä purat röpöttämällä?
No tällaisena yliherkkänä ihmisenä vaan on aika usein tuollaista epämääräistä ahdistusta ja potutusta. Joskus syystäkin, milloin mistäkin syystä, mutta ne syyt on private ones.
Joskus taas on vuorokausirytmi epäjärjestyksessä ja vedän naamat että sais unta. :idea: :wink:
Krapulassa ahdistaa ja silloin juodaan viinaa ja sitten on taas krapula ja sitten juodaan viinaa ja sitten...
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Alkoholismi tuo mukanaan lähes aina masennuksen. Sun hoitosi aiheuttaa sun oireesi.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Väärin. Minulla on alkoholinkäyttö n y k y ä ä n aivan kohtuullisella tasolla. Vedän naamat n. kerran viikossa tai vähemmän.

Viimeksi käytin alkoholia btw viikko sitten.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Ei alkoholisti tunnustaa ongelmaansa, viina vain ja ainoastaan pahentaa tilannetta kuin tilannetta.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Vastaa Viestiin