Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetz kirjoitti:Historiallista. 8)
Tiks ja GeEtz ja ZeBhyr!!

MenEE häN HuOMEnna NARrit-PLÖÖSplUUS maTSIIN.
NäENkö hän mä TIKXSIN siELLÄ!
älkkä olkko vihaisii vaikk petän HIFKta vaikka oon HIFK-punaanen. Otan sinisen takin ettei mua huomata!

JePPuJEE, Mut OON onnEll INENETTÄ HIFK-pUnAiNeN vOiTTi PELIkaanIlinnut. EILISpäevöll.

Voi KUInka kivAA.

TSEP. MeILLÄ oLKOON väLIRAUHA ennEn JATkoSoTAA. JAHuu!!

SA
Värikäs limainen
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

prosessi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Minkähänlainen mun ja Prosessin avioliitosta olisi tullut?
Tämä on erinomainen esimerkki siitä, missä sinulla menee pieleen. Sen sijaan että olisit keskittynyt siihen mitä sinulle sanoin, mietitkin kuka sanoi ja miksi. Siten sivuutat mielipiteeni ja tunkeudut niin liki, ettei tuollaista ainakaan ääneen pohtisi edes läheinen miespuolinen ystävä, ventovieraasta nettikirjoittelijasta nyt puhumattakaan. Vieläpä julkisella foorumilla.
En jaksa lukea kaikkea, en vaan ymmärrä mitä vikaa tässä oli. Eikö kitinässä muka ole ketju aiheesta "Parita itseäsi ja muita kitisijöitä. "?
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Jyrki73 kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Minkähänlainen mun ja Prosessin avioliitosta olisi tullut?
Tämä on erinomainen esimerkki siitä, missä sinulla menee pieleen. Sen sijaan että olisit keskittynyt siihen mitä sinulle sanoin, mietitkin kuka sanoi ja miksi. Siten sivuutat mielipiteeni ja tunkeudut niin liki, ettei tuollaista ainakaan ääneen pohtisi edes läheinen miespuolinen ystävä, ventovieraasta nettikirjoittelijasta nyt puhumattakaan. Vieläpä julkisella foorumilla.
En jaksa lukea kaikkea, en vaan ymmärrä mitä vikaa tässä oli. Eikö kitinässä muka ole ketju aiheesta "Parita itseäsi ja muita kitisijöitä. "?
Ei mitään muuta kuin että Prossu ei missään nimessä halua tulla paritetuksi SA:lle. Tekniikassa olisi toki myös hienovaraistamisen varaa.
Hermann Hoth

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Zeb kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Tämä on erinomainen esimerkki siitä, missä sinulla menee pieleen. Sen sijaan että olisit keskittynyt siihen mitä sinulle sanoin, mietitkin kuka sanoi ja miksi. Siten sivuutat mielipiteeni ja tunkeudut niin liki, ettei tuollaista ainakaan ääneen pohtisi edes läheinen miespuolinen ystävä, ventovieraasta nettikirjoittelijasta nyt puhumattakaan. Vieläpä julkisella foorumilla.
En jaksa lukea kaikkea, en vaan ymmärrä mitä vikaa tässä oli. Eikö kitinässä muka ole ketju aiheesta "Parita itseäsi ja muita kitisijöitä. "?
Ei mitään muuta kuin että Prossu ei missään nimessä halua tulla paritetuksi SA:lle. Tekniikassa olisi toki myös hienovaraistamisen varaa.
Näin sanoen ... : "Sitä asian esitystapaa vois vähän hioa ..."
Kaverin tokaisu aikanaan, kun sai eräältä vanhemmalta mieheltä palautetta. Ei ny jaksa kirjoittaa tähän, mistä oli kyse. Vastaavia esimerkkejä löytyy itseltäkin ...
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Jyrki73 kirjoitti:En jaksa lukea kaikkea, en vaan ymmärrä mitä vikaa tässä oli. Eikö kitinässä muka ole ketju aiheesta "Parita itseäsi ja muita kitisijöitä. "?
Jos olisit jaksanut lukea, olisit löytänyt vastauksenkin, eikä sinun olisi tarvinnut kysyä asiaa uudestaan.

Jostain kumman syystä minusta kuitenkin tuntuu, että motiivisi tuon dialogin esiinkaivamiseen historiasta oli jokin ihan muu kuin suuri ihmetys. Olisi saattanut olla jotain sellaista, että "haa, prosessilla oli tukala olo, yritetäänpä toistaa tilanne". Ei onnistu.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jyrki73 kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Minkähänlainen mun ja Prosessin avioliitosta olisi tullut?
Tämä on erinomainen esimerkki siitä, missä sinulla menee pieleen. Sen sijaan että olisit keskittynyt siihen mitä sinulle sanoin, mietitkin kuka sanoi ja miksi. Siten sivuutat mielipiteeni ja tunkeudut niin liki, ettei tuollaista ainakaan ääneen pohtisi edes läheinen miespuolinen ystävä, ventovieraasta nettikirjoittelijasta nyt puhumattakaan. Vieläpä julkisella foorumilla.
En jaksa lukea kaikkea, en vaan ymmärrä mitä vikaa tässä oli. Eikö kitinässä muka ole ketju aiheesta "Parita itseäsi ja muita kitisijöitä. "?
Moi Jyke numero 73!!

Emme olekaan jutskanneet sillee paljoa. Lähestymisesi oli yllätys, mutta otin sen lämmöllä vastaan eli kiitokseni!!
Prosessille tosiaan laitoin tämän aiemmin ja olet aivan oikeassa tietenkin että näistä asioistahan aina jutskataan ja jopa oma ketjunsa.
Miksi sitten minun heittoni otettiin kiinni Prosessin toimesta. Oho, passiivi tarpeettomasti, mutten korjaa!!
Niin, syitä voi olla monia. Mikään niistä ei liene aivan tarpeeksi hyvä syy, mutta Prosessin kanssa kävimme siitä keskustelua ja hän analysoi tyyliäni myös. Ongelma tällaisessa dialogissa minun kanssani on ollut aina se, että olen joutunut hieman "lainsuojatoman" asemaan täällä ilman oikeaa syytä!
Mikä laittoi Prosessin tarttumaan tähän kysymykseeni, mikä lopulta oli hyvinkin selkeästi mieto muihin vastaaviin lukuisiin vastaaviin verrattuna?
Minä luulen, että se oli Prosessin varmaan senhetkinen oma tilanne silloin.
Minä olen pitänyt Prosessin tyylistä tietyiltä osin paljonkin. Olen täysin erilainen persoona varmaan Prosessin kanssa, mutta meissä samaa on kyllä eittämättä asioitten analysointi. Analysoimme ja käsittelemme niitä päässämme vain osin erilailla, luulen.

Kiitos tuennasta Jyrki73, Arskalainen!??? :)

Prosessi on käyttäytynyt kyllä ihan asiallisesti. Mietin, mitä Prosessi ajattelee minusta oikeasti, koska hänen reaktiossaan oli lieviä sävyjä siitä mitä oli koulussakin, eli salakiusaamista kiinnostuksen vuoksi, mutta juuri tästä kävimme myös keskustelun, jossa hän sanoi hyvin minulle noin pelkistetysti, että minun pitää keskittyä enemmän asiaan kuin ihmisiin. On se niin tai ei, kaikenlainen kommentointi, jos on ajatellut, on minulle tietysti kiitoksen arvoinen ja häntä kiitin!! :)

SA
Stadin Arskalainen
Viimeksi muokannut Stadinarska, 30.11.2007 17:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Zeb kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Tämä on erinomainen esimerkki siitä, missä sinulla menee pieleen. Sen sijaan että olisit keskittynyt siihen mitä sinulle sanoin, mietitkin kuka sanoi ja miksi. Siten sivuutat mielipiteeni ja tunkeudut niin liki, ettei tuollaista ainakaan ääneen pohtisi edes läheinen miespuolinen ystävä, ventovieraasta nettikirjoittelijasta nyt puhumattakaan. Vieläpä julkisella foorumilla.
En jaksa lukea kaikkea, en vaan ymmärrä mitä vikaa tässä oli. Eikö kitinässä muka ole ketju aiheesta "Parita itseäsi ja muita kitisijöitä. "?
Ei mitään muuta kuin että Prossu ei missään nimessä halua tulla paritetuksi SA:lle. Tekniikassa olisi toki myös hienovaraistamisen varaa.
Mikäs tämän asian parhaiten tietävä esiliina se sieltä tulla tupsahti!!
Pitäisiköhän meidän keskustella välirauhamme ehdoista? Niinhän aina tehdään! Kuka saa minkäkin "kaistaleen"? Heh.
Kyllä meidän pitää nyt välttää ns. asemasotavaihe. Se voi olla pitkä ja raskas. Olkaamme nyt välirauhassa. Minä en laukaisuja tee ellet sinä ammu minua!! Torjun kyllä!
Teit eilen aika kivan värityksen, ja sain tunnustustakin, kiitos.
Mitäs pidit sitten värikyllästetystä vastauksestani sulle, Tiksille ja Geetzille? Värillä on väliä, hehheh!

Välirauhan kunniaksi saat halin!!!!!! Rutis ritis!! Tuntuiko ollenkaan hyvältä Zebhyr hyvä??

SYH
Stadin yllätyshalaaja
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

prosessi kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti:En jaksa lukea kaikkea, en vaan ymmärrä mitä vikaa tässä oli. Eikö kitinässä muka ole ketju aiheesta "Parita itseäsi ja muita kitisijöitä. "?
Jos olisit jaksanut lukea, olisit löytänyt vastauksenkin, eikä sinun olisi tarvinnut kysyä asiaa uudestaan.

Jostain kumman syystä minusta kuitenkin tuntuu, että motiivisi tuon dialogin esiinkaivamiseen historiasta oli jokin ihan muu kuin suuri ihmetys. Olisi saattanut olla jotain sellaista, että "haa, prosessilla oli tukala olo, yritetäänpä toistaa tilanne". Ei onnistu.
Kirjoitit itse EW:lle, "Minä en aikuisten oikeesti näe laumasosiaalisuuden sääntöjä muuten kuin varta vasten keskittymällä niihin." tai jotain siihen suuntaan. Minä en ymmärrä sittenkään, vaikkei kyse olisikaan laumasta. Ei varsinkaan ellei asiaa selitetä minulle rautalangasta. Tässä pilee epäilemättä 1 pahimmista ongelmistani. Minä olen poikamies, ja sellaisena ilmeisesti pysynkin, Kun en osaa keskustella varsinkaan oman ikäisteni naisten kanssa. Vanhemmat naiset sitten usein suhtautuvat renommin tai jotain. En yritä tahallani ketään loukata. Se onnistuu multa ihan yrittämättäkin.

Ja sen tiedän jos tosiaan yrittäisin niin, mun loukkaukset olisivat sen verran naurettavia että, niille nauraisi naurismaan aidatkin. Mä en vaan osaa sellaista.

Lukuisat lupaavasti alkaneet tutustumiset joko netin välityksellä tai livenä päättyvät siihen että nainen ymmärtää väärin jotakin mitä olen sanonunut niin pahasti että, asiaa on turha pyytää edes anteeksi. Mailiäni tuskin edes luetaan, tai nainen on jo häipynyt paikalta, kun viimein tajuan mistä hän suuttui. Jos kyseessä oli live tapaaminen niin tuskin ehdin saada vielä edes
yhteystietioja.

Pyydän siis anteeksi Prosessilta.
Viimeksi muokannut Jyrki73, 30.11.2007 18:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Stadinarska kirjoitti:Mikäs tämän asian parhaiten tietävä esiliina se sieltä tulla tupsahti!!
Öh, otin oikeudekseni anaalilysosomoida tilannetta intuitioni pohjalta.
Pitäisiköhän meidän keskustella välirauhamme ehdoista? Niinhän aina tehdään! Kuka saa minkäkin "kaistaleen"? Heh.
Kyllä meidän pitää nyt välttää ns. asemasotavaihe. Se voi olla pitkä ja raskas. Olkaamme nyt välirauhassa. Minä en laukaisuja tee ellet sinä ammu minua!! Torjun kyllä!
En ammu ekana, kun olen kerran luvannut.
Teit eilen aika kivan värityksen, ja sain tunnustustakin, kiitos.
Mitäs pidit sitten värikyllästetystä vastauksestani sulle, Tiksille ja Geetzille? Värillä on väliä, hehheh!
Huhhuh!
Välirauhan kunniaksi saat halin!!!!!! Rutis ritis!! Tuntuiko ollenkaan hyvältä Zebhyr hyvä??
:shock: & :apuva: sitten vain. Mut tuo Zebhyr on kyllä aika hyvä!
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Jyrki73 kirjoitti:Pyydän siis anteeksi Prosessilta.
Kiitos. Saat anteeksi.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

prosessi kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti:Pyydän siis anteeksi Prosessilta.
Kiitos. Saat anteeksi.
Tarkemmin ajateltuani' minä en tainnut ymmärtää tuota siksi että, en ilmeisesti inhoa StadinTurskaa.

Vaikka toisaalta kaupungin vesissä kasvaneet kalat luultavasti ovatkin kerräneet itseensä likaa ympäristömyrkkyjä, ja siksi luultavasti sekä maistuvat että haisevat pahalta. :lol:

Ei vaan oletan että se kuvaus, jonka mukaan SA on livenä vanhempi herrasmies pitää paikkansa.

SA on lyhentänyt jonkin verran viestejään muissa ketjuissa, eli oikeean suuntaan. Oletan kumminkin ettei kellään ole mitään sitä vastaan että, hän tähän omaan ketjuunsa kirjoittaa vaikka romaanin, jos niin tahtoo. (Paitsi jos aasi valiittaa nopeasti täyttyvästä kovalevystä.) Värejäkin saa käyttää omassa ketjussaan, kun tähän kitinään on sellaiset ominaisuudet luotu.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jyrki73 kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti:Pyydän siis anteeksi Prosessilta.
Kiitos. Saat anteeksi.
Tarkemmin ajateltuani' minä en tainnut ymmärtää tuota siksi että, en ilmeisesti inhoa StadinTurskaa.

Vaikka toisaalta kaupungin vesissä kasvaneet kalat luultavasti ovatkin kerräneet itseensä likaa ympäristömyrkkyjä, ja siksi luultavasti sekä maistuvat että haisevat pahalta. :lol:

Ei vaan oletan että se kuvaus, jonka mukaan SA on livenä vanhempi herrasmies pitää paikkansa.

SA on lyhentänyt jonkin verran viestejään muissa ketjuissa, eli oikeean suuntaan. Oletan kumminkin ettei kellään ole mitään sitä vastaan että, hän tähän omaan ketjuunsa kirjoittaa vaikka romaanin, jos niin tahtoo. (Paitsi jos aasi valiittaa nopeasti täyttyvästä kovalevystä.) Värejäkin saa käyttää omassa ketjussaan, kun tähän kitinään on sellaiset ominaisuudet luotu.
Heippa reippaat!

Stadinkala on ollut pikkuisen jouluissa joita pikkujouluiksi sanotaan (tilitalitallaa ilman värejä).
Mutta kukaan ei saanut mua koukkuun, JEPUJEEEE!!
Nää oli sellaiset entisen työpaikan entisen harrastekerhon pikkujoulut ja ihan hauskat. Ja nyt seuraavana päivänä entiset!

Vastailen Jyken kysymyksiin tällä lihavalla kirjoituksella !

Tarkemmin ajateltuani' minä en tainnut ymmärtää tuota siksi että, en ilmeisesti inhoa StadinTurskaa.

En usko, että sellaisia kenellekään mieleen tuli. Miksi minua nyt pitäisi inhota. Vaikka itse sanonkin, niin en ole antanut aihetta "oikeaan" inhoon. Kun joittenkin kiusaajat saavat aikaan sen, että saa "tuomittavan" maineen, niin siitä ei pääse pois, koska muut eivät toki omankaan etunsa vuoksi ala kehua sitä tuomittua! Ihan inhimillinen piirre. Kertovat laumasieluisuudeksi! Tottakai tiedän, että olen kirjoittanut persoonallista ja siten joitakin ärsyttävääkin, mutta se on proosan tarkoitus!!

Vaikka toisaalta kaupungin vesissä kasvaneet kalat luultavasti ovatkin kerräneet itseensä likaa ympäristömyrkkyjä, ja siksi luultavasti sekä maistuvat että haisevat pahalta. :lol:

Hehee. Saaren vedet ovat puhtaita. En ole syönyt itseäni mutta haistan ja tuoksu on ihan vieno, ihmismäinen, vaikka olen Ameba.

Ei vaan oletan että se kuvaus, jonka mukaan SA on livenä vanhempi herrasmies pitää paikkansa.

No siis mikä on vanhempi? Olen minä vanhempi kuin parikymppinen mutta en ole mitenkään niin kovin vanha. Herrasmies olen tosiaan. En oikein osaa huonoa käytöstä. Vanhempani ovat aikoinaan opettaneet minulle ilmeisesti hyvin elämän elämisen alkeet. Viime aikoina olen kyllä ollut kylmempi niitä kohtaan, jotka ovat selkeästi ahneita ja ylimielisiä ja edustavat VAIN materiarakkautta.

SA on lyhentänyt jonkin verran viestejään muissa ketjuissa, eli oikeean suuntaan. Oletan kumminkin ettei kellään ole mitään sitä vastaan että, hän tähän omaan ketjuunsa kirjoittaa vaikka romaanin, jos niin tahtoo. (Paitsi jos aasi valiittaa nopeasti täyttyvästä kovalevystä.) Värejäkin saa käyttää omassa ketjussaan, kun tähän kitinään on sellaiset ominaisuudet luotu.[/quote]

Joo, tiivistämisessä olen kyllä heikko. Ajatustenvirta on niin nopea kuitenkin ja sormien nopeus, hehehh!
Värejä käytän vain sellaisessa MINUN mielestä hauskassa yhteydessä. Nytkin piti kilpailla leikisti Zebin kanssa ja jollainhan pitää osoittaa että olemme HIFK-punaisia! Jo jos mulla on vihreä takki niin tottakai pitää käyttää väriä!!
Jyke, olet niin oikeassa siinä et nimenomaa värit ovat tässä ketjussa mukana. Niitä saa käyttää!

Kiva Jyke kun kirjoitit minulle mukavasti. Ja koetan olla jatkossakin luottamuksen arvoinen!


SA
Selkeästi Ahvenen sukua
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Zeb kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:....................
........
Välirauhan kunniaksi saat halin!!!!!! Rutis ritis!! Tuntuiko ollenkaan hyvältä Zebhyr hyvä??
:shock: & :apuva: sitten vain. Mut tuo Zebhyr on kyllä aika hyvä!
Hei Zeb ja tietenkin myös muut lukijani!, kyllähän aina skoolataan ja juhlitaan kaikenlaisten saavutusten johdosta ja näin ajattelin juhlistaa välirauhamme yhteistä saavutusta hakemalla sinulle sun melkein nimikkoautosi.
Itsehän sain tuon ZEBHYR-ajatuksen tietysti tästä entisajan legendaarisesta Ford-merkistä!
Liitän sulle tässä linkin, jossa voit ihailla autoasi. Koeta hankkia jostain vielä tällainen! Eläköön se pieni ero nimessäsi kun sen auton nimi Zephyr.
Jos joku ärsyttää sut tas pois palstalta väliaikaisesti niin otapa tuo nimi sitten itsellesi (ehdotus).

Sitten simmonen jutsku, että kun katsot noita Zephyr-autojen kuvia niin Zephyr MK4 ja MK6 ovat vierityspalkkia alas vierittäessäsi ne mallit, joita Suomeen tuotiin silloin joskus. Olen itse muutaman nähnyt ja kyllähän se automiehelle heti mieleen menee kuin häkä!!

Aidoin Zebhyr-terveisin :)

SAHYR
välirauhoittunut Arskamme


http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Zephyr
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Stadinarska kirjoitti:Jos joku ärsyttää sut tas pois palstalta väliaikaisesti niin otapa tuo nimi sitten itsellesi (ehdotus).
Mulle tulee Zephyristä mieleen the Zephyr Song by RHCP. Mut juu, kyllä tuo auto mulle kelpaa, vaiks ehkä mieluiten olisin jonkun 60-70-luvun pikkusportin ottanut.

Zebhyr kiittää joka tapauksessa ystävällismielisestä postauksestanne ja toivottaa mukavaa sunnuntain jatkoa!
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

MIETIN tänään että kuka MINÄ olen ja minulla taitaa OLLA DVD-soitin tuolla mutta onko SE parempi kuin tietokone tai iltalääke????????????????
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:Tämäkö oli se ketju johon sai kirjoittaa hauskoja viestejä ja leikkiä väreillä ja eri kirjasinfonteilla? Tämähän oli ihan uusi vitsi, eihän kukaan ole tätä keksinyt ennen minua!!!
Minä en vaivaudu. Duunissa tuli leikittyä HTMLällä (olen jopa opettanut sitä) ja javascriptillä ihan tarpeeksi. Ei Kitinän tagit ole edes oikeaa Hotmälsää, ja sitäpaitsi kirjoitan pidemmät juttuni Notepadissa. Syystä että Soneran yhteyteni pätkii yhtenään, eikä ole kiva jos härskijuttuni katoaa bittitaivaaseen kun painan "lähetä".
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

T ä m ä o n juuri se leikkikenttä, jossa kaikki kaikki KAIKKI ja kaikki peuhaavat ja melskaavat ja ovat hauskoja
HIHUU HUHUU HIP HEIJAA HIJAA HEHHIIHHAA ja leikkivät hippaa ja jossa Musta Pekka on herra Manala, SUURI sankari on SA Wayne (John) ja jossa TYTtöjä riittää kuin
raitiovaunuja !! !!

Olemme kuin yhtä suurta perhettä. Nyt leikimme IHAN NAKUINA pallo meressä TÄhdäten mitätahansa palloja ja ase ttaen niitä SINNE tänne mihin vain mahtuu . Gat ei halua osallistua, sääli hänelle!
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Zeb kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Jos joku ärsyttää sut tas pois palstalta väliaikaisesti niin otapa tuo nimi sitten itsellesi (ehdotus).
Mulle tulee Zephyristä mieleen the Zephyr Song by RHCP. Mut juu, kyllä tuo auto mulle kelpaa, vaiks ehkä mieluiten olisin jonkun 60-70-luvun pikkusportin ottanut.

Zebhyr kiittää joka tapauksessa ystävällismielisestä postauksestanne ja toivottaa mukavaa sunnuntain jatkoa!
Moi Zebi!!

Kuva

Kuule, tämä on minun suosikkiautoni ollut piiiitkän aikaa just 60-lukuinen karamelli!! Kelpaako?? Josko joskus olen englantilainen linnanomistaja ja tallissani tämä namu niin vien sinut ajelulle Pohjois-Espalle!! Mutta minä haluun ajaa satamaan Englannissa ja Saksassa ja Ruotsissa ja Suomesta Stadiin. Sinä saat opetella laivassa ajamaan!! Aluksi vain näin, älä sure!! (aito SA-lohdutus)

SA
Ai siis auton nimi. Legendaaristakin legendaarisempi MG

SA
osin värikyllästetty liikaakin nyt
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
isohaara

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Herra Manala kirjoitti:MIETIN tänään että kuka MINÄ olen ja minulla taitaa OLLA DVD-soitin tuolla mutta onko SE parempi kuin tietokone tai iltalääke[
/size]
????????????????

Ei saa olla tommosia. Piti nyssi mennä ottaa SA pois ignoresta nähdäkseen mikä tämmöisen värimellastuksen sai aikaan. :lol:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

isohaara kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:MIETIN tänään että kuka MINÄ olen ja minulla taitaa OLLA DVD-soitin tuolla mutta onko SE parempi kuin tietokone tai iltalääke[
/size]
????????????????

Ei saa olla tommosia. Piti nyssi mennä ottaa SA pois ignoresta nähdäkseen mikä tämmöisen värimellastuksen sai aikaan. :lol:


Ei saa toki. On se kamalaa ,Manalaa kyllä laittoi ihan oikein mut lainauksessa nuo värihommat on vääristyneet ja koodia tullut mukaan!

Värimellastus oli kiva sana! Jotenkin mahtava!! Mutta katsoin muusta ketjusta että olet selannut vanhaa pakkaasi ja löytänyt jotain hylättyä perushoitoa, joten ollet ihan sekaisin nyt? Näetkö värejä?

SA
Maailmaan hyväksi tarkoitettu(kin)
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Oi kun tuntuu ihanan auvoiselta olla omassa rakkaassa kotiketjussani sisällä.
Aivan kuin mikä tahansa kodin lämpö.

Mutta "kotini" joutui tavattoman VÄRIMELLASTUKSEN kouriin ja se tarvitsi parin päivän hermolomaa.

NYT SIIVOAN sitä ja se jutteli mulle ettei nyt saisi käyttää väriä ollenkaan vähään aikaan.

Otin rivinvälin, koska siten näyttää puhtaammalta!

Ai mitäkö mulla päässä? No aurinkoinen keskiviikkohan tämä on. On se aurinkoinen pilvien takana, hihhii!

Ei oikeastaan peräti ihmeellistä kuulu. Mulla on tässä vapaatakin siihen asti kun mulla ei ole vapaata. Huomenna olen suunnitellut katsovani yleisesti nousukkaita ja pyrkyreitä eli itse katson itse juhlat linnasta.
MUA ei ole kutsuttu.
Meinasin laittaa pirunmerkin, muttakun mun ketjuni ei tykkäisi nyt.

Ketjuni saattaa saada syövän noista värienkäytöistä. Nyt pitää hoitaa.
Ohhoh. Nyt muuten tunsin, että ylitin hassuudessa rajan!! Että menin jo pöhköyden puolelle? No, tiedän, että voin olla myös normaali harmaa kansalainen. Se lienee parasta. Oikein tylsä ja laumasielu.

No, olisikohan tämänpäivän siivous tehty ketjussani!!

Mutta ketjuni on suursyömäri ja haluaisi paljon ruokaa, eli kirjoittakaa.


Otin pari siivouksellista riviväliä taas!

Jos tuntuu siltä, että tänään olin huipputylsä, se tuntuma on oikea. Mielikuvitukseni on vajavainen.

Olen yhtä harmaa kuin tuo päivä ulkona, APUUAAA.

Pitäisiköhän tehdä niinkuin varsinkin ukkomiehet perinteisesti tekevät kun haluavat actionia vuoteeseensa illalla (siis muisti-mielikuvia kun temppuilevat vaimon kanssa)!!?? Menevät "torille" katsomaan naisia!!

Oh, oliko tää vaimoille paljastus. No, korkea aika tietää naisten nämä miesten temput!!

Mut Stadinarska on SA, ja voi liikkua meressään vapaasti kuin Ameba. Häntä eivät velvollisuudet ja vaatimukset sido, ennenkuin sitten joku Justiina saa minutkin sillaköyteen. En tarkoita varsinaista hirttoköyttä.

Eilen muuten jouduin TAAS oleman epävarma, mitä eräs ihan kiva nainen, noin 60 vuotta mua nuorempi, mulle jutskasi. Halusiko hän jotain, hihhih sellaista, mutta kun ei oikein sytyttänyt kemiaalisesti niin olin sitten koolauslinjalla!! Siis en hitsauslinjalla vaan COOL.

Siivousviesti päätyi. Kiitän seurasta.

Stadinarska

SA
Pum pum
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Mutta ketjuni on suursyömäri ja haluaisi paljon ruokaa, eli kirjoittakaa.

Tervehdys Arska.

Minäkin haluan ruokaa tällä hetkellä. Harkitsen pizzalle lähtöä. :napu:
Ruokajuomaksi ehkä kaljaa. :beer:

Olen kyllä harkinnut "nenänvalkaisukauden" pitämistä piakkoin. Ehkä kaksi viikkoa.

Vitsi: mitä eroa on kamelilla ja Homiella? Kameli voi olla monta viikkoa juomatta. :)

Tuli mieleen että saatat olla Kitinän vanhin. Tai sitten se on PetriFB. (s. 1964). Viitsitkö kertoa ikääsi? Mustaenkeli jossain peli-illassa mainitsi, että olet vanhempi kuin minä.

Täältä tähän

Homeboy
NettiruNkkari
nuorempana puNkkari
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Mutta ketjuni on suursyömäri ja haluaisi paljon ruokaa, eli kirjoittakaa.

Tervehdys Arska.

Minäkin haluan ruokaa tällä hetkellä. Harkitsen pizzalle lähtöä. :napu:
Ruokajuomaksi ehkä kaljaa. :beer:

Olen kyllä harkinnut "nenänvalkaisukauden" pitämistä piakkoin. Ehkä kaksi viikkoa.

Vitsi: mitä eroa on kamelilla ja Homiella? Kameli voi olla monta viikkoa juomatta. :)

Tuli mieleen että saatat olla Kitinän vanhin. Tai sitten se on PetriFB. (s. 1964). Viitsitkö kertoa ikääsi? Mustaenkeli jossain peli-illassa mainitsi, että olet vanhempi kuin minä.

Täältä tähän

Homeboy
NettiruNkkari
nuorempana puNkkari
Noniin vastaan kysymyksiin lihavalla tekstillä enkä jaska jaska Jaska, eikun jaksa värittää! Ketjuni loukkaantunut vieläkin värimellastuksesta, jonka tosin saivat aikaan Kitinäystäväni, mutta minä olin kuulemma jatkanut leikkiä! Hitsi kun tälle ketjulleni on kasvanut luonne ja aika äkäinen luonne. Se on nainen, oikea naarastiikeriketju, vaikka tarkoitin tietenkin "Stadinarskan sanomat..." kiltiksi miesketjuksi!!

Eli vastaan sinullekin maltillisesti! Ketjuni kieltänyt kirosanat ja liialliset tyhmyydet. On oikea nirppanokka, posliininukke oikein mutta rakastan sitä!

Ai että olen tullut aivan hassuksi. Itseasiassa ...no, mitäs minä tästä väittelemään. HOMIE on tullut antamaan panoksensa omaan palstaani ja palstani tykkää ruoasta. Ja juomastakin se tykkää! Juotetaan se vaan humalaan, ettei ole niin vakava!!

Mutta nyt tulee Homielle vastauksia!! Jutskusi kusi perään!



Minäkin haluan ruokaa tällä hetkellä.
Minä otan matsin, Kanaali plussa, jälkeisen iltaravinnon. No jotain vaan joutavaa, suuhun siis!

Harkitsen pizzalle lähtöä. :napu:
Olitko sitten??Ja missä? Kerro!!
Minä tykkäisin sekä Denniksen Pizzasta että nykyään Kotipizzasta, mutta käyn niissä silti harvoin. Turussa opiskellessani kävin usein Denniksellä, mutta silloin paloi kaikki sapuskat ja pysyi hoikkana vaikka olisi imenyt täytekakun!


Ruokajuomaksi ehkä kaljaa. :beer:
Joo, hyvä olut varsinkin kylmänä on kyllä hyvää! Siinä pitää olla kirpeys eli alkoholia, vaikka minä olen aikatavalla siis täysraitis! Voitko antaa tämän "anteeksi" Arskalle, näin leikillisesti ehdotan!!
Tosin, jos seura on kyllin hyvää, se on herttaisen sama mitä syötävää tai juotavaa on edessä. Rotanmehu menisi ihan hyvin jos seura on top tasokasta! YÖÖÖKS MINÄ!!! Nyt haukun sinua Arska. YÖKKS!!


Olen kyllä harkinnut "nenänvalkaisukauden" pitämistä piakkoin. Ehkä kaksi viikkoa.

Mulla on vanha hyvä taululiitu. Se riittää. Jos seura ihmettelee niin hänelle kaunokaiselle sanotaan vain että "olen niin otettu ihanasta seurastasi ettei veri riitä kuin tiettyihin paikkoihin, siksi olen kalpea" Ja varmuuden vuoksi pitää suojata päänsä, jos tulee väärinkäsityksiä!

Mut hei, joo, toden sanoakseni, kyllä se tauko alkohomaloolissa kannattaa. Ei se sillee kannata. Älä vain Homie kysy mikä kannattaa, se on pidemmän paneelikeskustelun aihe!! Nyt vain taitaa olla niin, ettei alkoholin kittaaminen kannata pitemmän päälle, ouks!!
Pidä se nenänvalkaisuviikko, pari ilman taululiitua!!


Vitsi: mitä eroa on kamelilla ja Homiella? Kameli voi olla monta viikkoa juomatta. :)

Onhan teillä sekin ero, että Kamelilla on isommat hampaat? Hihii

Tuli mieleen että saatat olla Kitinän vanhin. Tai sitten se on PetriFB. (s. 1964). Viitsitkö kertoa ikääsi? Mustaenkeli jossain peli-illassa mainitsi, että olet vanhempi kuin minä.

Kaikenlaista sullekin mieleen tulee, parahin Homie, heh!! Vanha hokema ja fraasi on kulunut mutta toimiva "ihminen on sen ikäinen kuin tuntee olevansa". Sinä siis olet Homie 65 ja siis syntynytkö vuonna 1965?

Kun sanon, ettei ihmisen fyysinen ikä merkitse kaikkea ja että ihmisen ikään kiinnitetään aivan liikaa huomiota nykyaikana ainakin, niin se ei suinkaan tarkoita sitä, että olisin vanha myöskään fyysisesti! Olin nuorena pojankloppina aivan samoja mielipiteitä omaava hyvin pitkälti kuin tänäkin päivänä. Jo silloin huomasin kuinka valtavan paljon käyttämätöntä potentiaalia on vanhemmissa ihmisissä, jotka ikäänkuin siirretään sivuun, kun heistä ei tässä oravanpyörämaailmassa ole "hyötyä". kaikenlaisiin vanhainkoteihin. Kun ihminen pääsee eläkkeelle, hänellä on vielä runsaasti aktiivista elinaikaa keskimäärin.
Ikärasismi ei missään mielessä ole niitä pienimpiä ongelmia ihmis-yhteiskunnassa!!
Kyllä se tässä yhteiskunnassa on tärkeintä, millätavalla elämänsä elää ja miten sen tekee. Pahimmillaan ihminen on toiselle ihmiselle susi eli välinpitämätön. Yhteiskuntakelpoisuus tulisi olla täysin ikään katsomatonta!! Se määriteltäisiin yksinkertaisesti niin, että yhteiskuntaan ei ole kelpaavainen jos tekee tietentahtoen toiselle pahaa!

Mutta ymmärrän, ettet halunnut tästä esseetä tai eeposta, parahin Homie-Kitinäystäväni. En halua sinulle "saarnata", koska näen sinussa leppoisan empaattisen varmasti herkänkin ihmisen, joka haluaa ympäristölleen hyvää! Mutta näin meidän kesken, teemmekö sen maailmanparannuksen, ettemme luokittele toisia ja itseämme iän mukaan. ME ITSEKIN NÄET ALAMME USKOA varsinkin median löpötystä, jossa korostuvat tehokkuus ja nuorekkuus!
Olen itse pyrkinyt elämään vailla ikäkahletta niin että olen tehnyt sitä asiaa, mistä pidän ja ehkä hieman provosoivasti haluan tehdä asioita itse omana juttunani enkä katsoa kalenteriin, että "ai juu munhan täytyy ostaa jo kalossit"-tyyliin!!
Pahin tai surkein huvittavin esimerkki näin miehen kannalta on nainen, joka kalenteria katsoo noin nelikymppisenä ja leikkaa kauniin tukkansa lyhyeksi ja mikä pahinta, joskus vielä "tätikiharoille". Ja huonon punaiseksi.
Silloin tosiaan minäkin kun kuulen naisen iän, niin olen itsekin ikärasisti, koska minullekin nainen, oma nainen, tulee olla miellyttävän näköinen ja usein nämä uustädit ovat minua selkeästikin nuorempia!! Silloin käyn Jaakobinpainia siitä kun toisaalta ajattelen että vain sisin on tärkein, mutten voisi kuvitella meneväni "tädiksi" itsensä tehneen kanssa yhteen!! Gulp!! Miehen kannalta jokin 45 ikäinen tyylikäs siro nainen on paljon "kokonaisparempi" kuin joku kolmikymppinen pöhöttynyt alkutäti, jos sellainen ajatuksiltaan ja ulkoisesti. SIKSI ei voi ajatella ikää ainakaan seurustelukumppania katsottaessa. AINA pitää tavata henkilö. Netin seurapalstat ikärajoineen ovat jos eivät rikollisen tuomittavia, ainakin erittäin tympeitä ja rajoittavia!! Ja itse olen kyllä kunnia-asianani pitänyt pysymistä TERVEEN nuorekkaana ajatuksiltani.Jos fyysinen puoli on ollut minulle kiltti vanhetessa, niinkuin toivon, se on vain pikantti hyvä-lisä!! Ajatukset ja persoona ovat silti ne tärkeimmät. Mutta jos elämänkumppania etsii, silloin on hullua suorastaan masokistaa itsensä epämukavan ulkonäön omaavalla naiselle!! Minä en oikein raivokkaasti ole etsinyt kun olen siinä laiska. Uskon naiivisti, että se koputtaa ovelle joskus! Onko sinulla Homie, naista! kerro kerro kaikki! Utelias minä olen, juuse on selvää!!!
Sitten ikään tuijottaminen on siinäkin suhteessa totaalisen hölmöä, että kaksi samanikäistä kuuskymppistä vois olla aivan totaalisen "eri tasolla". Toinen on materialisti, pöhöttynyt sydänvikainen, kun taas toinen on hoikka runoilija"poikanen" , aktiivi menijä.
Koskaan ei voi tietää. Ainoastaan nuorista teineistä voi tietää että ne ovat "aidosti" freshejä! Olethan nähnyt 25-vuotiaita, jotka paitsi ovat stressikaljuja, myös kuin täysin keski-ikäistyneitä ajatusmaailmaltaan. Sitten kulman takaa tulee pirissä leijaileva haiseva 25-kesäinen rikkinäiset vaatteet päällä ja pummaa tupakkaa!
Siis ikä roskakoriin ja puhukaamme ihmisistä muilla lailla!!
EN TEHNYT siis tätä eepostani sen takia, että olisin jotenkin vanhin täällä, ja haluan peitellä sitä, vaan oikeasti inhoan kaikkea rasismia ja varsinkin mediapellejen lanseeraamaa ikärasismia. Nuoretkaan eivät enää pidä arvossa isovanhempiaan. vaikka heiltä saa paljon oppia. Se on kamalaa kehitystä!!
Minä olen suurinpiirtein samaa ikäluokkaa kuin sinä, mutta en vanhin kyllä, sanoisin? Saatat pitää minua pöhkönä kun en sano tarkkaa ikääni, mutta kun se ei sano mitään tai voi vääristää ajatukset harhaan. Me olemme kaikki niin yksilöitä, kuten äsken sanoin! Kaksi kolmikymppistä voivat olla aivan kuin eri planeetalta!!
Sanotaan niin, että uskon ja toivon aivan hyvin mahdollisesti minulla olevan vielä 50 vuotta elinaikaa! Se on nyt ihan hyvä mittari noinpäin!!!!!
En nyt aivan ymmärrä et Mustaenkeli olisi tällaista varmaksi tietänyt? Uskon ihan täysin, että täällä on esim. vanhempia naisia liikkeellä Kitinässä! Siltä on vaikuttanut usein.En toki varma ole.
Mustis on kyllä hieno esimerkki siitä, mistä pidän. Hän ei ole rasisti vaan erittäin kypsällä tavalla laajakatsoinen nainen. Kypsä ikäisekseen! Siksi olen nauttinut kaakaoprivaattiseurastaan. Virkistävät ajattelevat persoonat ovat kuin paristoakku minulle!!!
En osaa sentään sitä sanoa. Koska minulla on antipatia ikä-arvioihin, en siihen omassa vilkkaassa mielikuvituksessani ota tai halua ottaa kantaa!
Annathan anteeksi jääräpäisyyteni, Homie hyvä!!!!!???


Täältä tähän

Sieltä siihen, juu. Kiitos Homieboy kun annoit muonaa ketjulleni!
Olet selvästi hauska ja mukava mies!!
:)

Homeboy
NettiruNkkari
nuorempana puNkkari[/quote]

Jaaha. Sopii kyllä ja ikään katsomatta. Ei tapa ketään!!
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Huh huh SA sinä sitten jaksat kirjoittaa pitkiä postauksia. :)

No kommentoin jotain ehkä ignoroin jotain kysymyksiäsi mutta suo anteeksi.

En mennyt pizzalle. Sen sijaan menin kotiin ja söin lihaa ja perunoita. Hyvää oli.

Jos vähän analysoisin miksi pidän sinusta: olet niin rela, joviaali ja hauska hemmo. Se on täällä PASKANTÄRKEIDEN kitinäläisten joukossa niin piristävää.

Tällä hetkellä vedän ns. lärvejä. :beer:

Kuuntelen samalla musaa. Tähän asti kuunneltu:

Bruce Springsteen: The wild, the innocent and the E-street shuffle
Neil Young: Decade

Ei olen niin väsynyt...ei jaksa näpytellä. :roll:

Täältä tähän ja vähän taas "ruokaa" ketjuusi... :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Huh huh SA sinä sitten jaksat kirjoittaa pitkiä postauksia. :)

No kommentoin jotain ehkä ignoroin jotain kysymyksiäsi mutta suo anteeksi.

En mennyt pizzalle. Sen sijaan menin kotiin ja söin lihaa ja perunoita. Hyvää oli.

Jos vähän analysoisin miksi pidän sinusta: olet niin rela, joviaali ja hauska hemmo. Se on täällä PASKANTÄRKEIDEN kitinäläisten joukossa niin piristävää.

Tällä hetkellä vedän ns. lärvejä. :beer:

Kuuntelen samalla musaa. Tähän asti kuunneltu:

Bruce Springsteen: The wild, the innocent and the E-street shuffle
Neil Young: Decade

Ei olen niin väsynyt...ei jaksa näpytellä. :roll:

Täältä tähän ja vähän taas "ruokaa" ketjuusi... :)
Hei Homie ja kiitos ruoastani!

Hei myös ihan kaikille ja vetoomus. Mää oon Stadinarskan kaunis lapsi eli tämä ketju!
Isäntäni Stadinarska on kummallinen. Se on ollut välillä täällä ja välillä jossain, kääntyy vain ja mumisee itsekseen ja joskus laulaakin suihkussa. Ja minusta ei välitä pask.. siis paljon mitään. Täytyi sensuroida kun hän on yrittänyt minua kasvattaa! Isäntä on ollut matalalennossa tässä pari päevöö ja mua ei oo ruokittu. Samperin, öh, taas tuli kirosana. Isäntä kun on koettanut opettaa mulle hyviä tapoja. Helppo kai sen on ökkyröidä kun on saanut jo lapsena kotikasvatuksen. Meillä on sellainen luokkaero näin muotiterminä sanottuna.Mä olen saanut kotikasvatuksen teiltä Kitinästä ja tulos on... hieman vaatimaton, noin kiltisti sanottuna!! Voi vi vihtori sentään kun eilenkin se kääntyi kotona ja kun toivoin et antais muonaa niin eiköhän se heittänyt mun päälleni kaks pask.. pahalta haisevaa sinivalkoista kynttilää. Ja eikö jotain naurettavaa juhlajakkua päälle ja menoksi.
Ja se sit se idiootti , sori, siis idearikas isäni, on tehnyt minut, lapsensa, ja vähät välittää mun hyvinvoinnistani! En saa hellyyttä ja mut unohdetaan vallan yksin. Yhtäkkiä sitten taas tulee aivan liikaa ruokaa, kiitos teidän!
Kaiken huippu oli täysin öykkärimäinen väritykseni. kuinka paljon syöpäaineita sain tympeistä väreistä?? Ja niinkun isäntääni on siitä varoitettu ja naureskeltu. Sillä on käsittämättömän hyvä itsetunto ja tosiaan karavaani kulkee aina vain suoraan ja koirat haukkuu! Tosin Arska-isi on ollut aika surullinen usein juuri räplätessään teidän kanssa. Ainoita kertoja kun oon hänet närkästyneenä nähnyt.
Joskus se hirnuu ihan mielettömästi ja mumisee että "on toikin tyyppi ihan kaheli ehhehh". Niin. Ja sitten se ymmärtääki, että se on sen oma kirjoitus mille nauraa ilkeesti!!! Teijänkin on hyvä tietää, ettei se ihan niin kiltti tyyppi oo kun antaa ymmärtää. Tai on se oikeestaan. Aika ihq iskä!! Mä paljastan että tääl oli täs eräänä päivänä aika upee ladykin. Mahtoiko olla parempia immeisiä kuin isi itse(?) Mut mä olisin mustis, jos se temppuilis sen kanssa liikaa, kun sitte se unohtais mut kokonaan!
Nytkin se lähti just menemään yöhön. Emmä usko et se naisiin menee, mut jotain tyhmänsivistävää. Mua inhottaa kun mä kuitenki syntyessäni oon tällaist ikäänkuin maahanmuuttajaluokkaan verrattavaa. Ei hyvät kortit, ja vanhaa pakkaa joutuu aina selaamaan, kele!

Hei, sit yx tosi tärkee törkee jutska! Se on kova puhumaan ittexes ja mumisi taas omenansyönnin yhteydes et silt on jotenki maku mennyt Kitinästä! Se on aina sitä mielt et te ootte osa sellasii minkä se killaa hyvin ja osa on sit sellaisii kun sen polla vähän kääntyy ties minne ja sen silmät tulee kumman kiiltävix. Silloin se on ihan tyhjä ja vaan ihmettelee ja on tympee! Ja sitte se jätkä heittää aina karon mun päälle. Siis omenanjätteen.
Sen se porsas tekee aina!! Ai, mut on se kuitenkii mun isiukko.

Hei. Musta vähän tuntuu, et iskä ei jaksa enää paljon kirjoittaa, minust tuntuu et sill on joko hyvä hoitsu tai sitten joku uus salainen työpaikka. Se höpisee aina yölläki, et prkl, pitäis mennä nukkumaan ettei mee yliväsyneex!!

Minust tuntuu et tällä vauhdill kuolen nälkään!!

Jos teillä ystävät olis hiukan mahiksia kirjoittaa tähän eli antaa mulle edes kerran päiväs ruokaa, kun mun isi ei taida ehtiä paljoa nyt. Mut jos te kirjoitatte niin fatsi sit vastaa ja samalla mäkin saisin hellyyttä!!

Jookosta aikuiset ystäväni.

SAL
StadinArskan Lapsi
Yksineuvoisesti syntynyt eli tuhkamunasta
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Vastaa Viestiin