Leffa jota odotat

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Crank 2: High Voltage (2009)

http://www.imdb.com/title/tt1121931/
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

http://www.dodsno.no/

Zombienatsiteinispaltteria!

EI voi olla huono.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kuva

Anaconda 3, pääosassa David Hasselhoff. Pakkohankinta!
Viimeksi muokannut bedlam, 24.10.2008 12:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bedlam kirjoitti:Anaconda 3, pääosassa David Hasselhoff. Pakkohankinta!

Sounds like teatterikänneiltä! South park, DOOM sekä Fear and Loathing in Las Vegas on katottu teatterikänneissä (vimosin myös paukuissa).

edit: niin tuskinpa toi kait tulee edes teatterilevitykseen?
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Dumis kirjoitti:edit: niin tuskinpa toi kait tulee edes teatterilevitykseen?


Tuskin. Eiköhä tää ole krapulapäivän dvd.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bedlam kirjoitti:
Dumis kirjoitti:edit: niin tuskinpa toi kait tulee edes teatterilevitykseen?

Tuskin. Eiköhä tää ole krapulapäivän dvd.

Prkl, pitkästä aikaa olis inspannut teatterikännätä. Ilo oli ennenaikainen :?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Hmm, idea kuulosti idioottimaiselta. Mutta traileri sai muutamaan mieltä.

SAUNA.

Pitäisi tuo kai katsoa.
Came here for school, graduated to the high life
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Punisher: The War Zone Tuskin muita nappaa, mutta mulla oli sarjakuvia kakruna joten odotellaan avoimin mielin 8)

edit: nimi muutettu oikeaksi.
Viimeksi muokannut Dumis, 13.11.2008 19:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Dumis kirjoitti:Punisher: The War Journal Tuskin muita nappaa, mutta mulla oli sarjakuvia kakruna joten odotellaan avoimin mielin 8)


Pentele, mun on pitänyt jo pitkään kattoa ne aiemmat Punisherit, mutta ei ole saanut aikaseksi. Lempparisarjiksia oli Judge Dreddin ohella penskana.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bedlam kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Punisher: The War Zone Tuskin muita nappaa, mutta mulla oli sarjakuvia kakruna joten odotellaan avoimin mielin 8)


Pentele, mun on pitänyt jo pitkään kattoa ne aiemmat Punisherit, mutta ei ole saanut aikaseksi. Lempparisarjiksia oli Judge Dreddin ohella penskana.

Tuota, et oo menettänyt mitään, paskoja ovat kummatkin. Tässä uusimmassa Fränkin näyttelijä näyttää jo vähän hahmoltaan, kaikki muu sit luultavasti taas sukkaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Dumis kirjoitti:Punisher: The War Zone Tuskin muita nappaa, mutta mulla oli sarjakuvia kakruna joten odotellaan avoimin mielin 8)


Kyllä nappaa! Tätä odotetaan. Mut mie oonkin tälläinen huonohkolla maulla varustettu sarjakuvanörtti :D
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

bedlam kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Punisher: The War Journal Tuskin muita nappaa, mutta mulla oli sarjakuvia kakruna joten odotellaan avoimin mielin 8)


Pentele, mun on pitänyt jo pitkään kattoa ne aiemmat Punisherit, mutta ei ole saanut aikaseksi. Lempparisarjiksia oli Judge Dreddin ohella penskana.


Trailerin perusteella vaikuttaa ihan yhtä huonolta kuin aikaisemmat kaksi Tuomari-filkkaakin. Toisaalta en ihmettele - Dumari on niin yksioikoinen hahmo ja perheeni-tapettiin-vittu-mä-tapan-kaikki -teema on jo koko lailla puhkinussittu.
Toisaalta: mahtaako tuleva Kostajat-leffa olla paljon tuota parempi? Siitähän vihjailtiin vahvasti mm. Iron Manin lopussa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Onko joku Marvel-sarjakuviin perustuva filkka muka ollut oikeasti hyvä? Samaa kesämarkkinoille tarkoitettua aivojennollaamishuttua ne ovat tuntuneet kaikki olevan. Ekassa(?) Hulkissa tosin taidettiin yrittää jopa vähän liikaa, mutta syvällisyys oli kovin päälleliimatun oloista.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Frederik Krueger kirjoitti:Onko joku Marvel-sarjakuviin perustuva filkka muka ollut oikeasti hyvä? Samaa kesämarkkinoille tarkoitettua aivojennollaamishuttua ne ovat tuntuneet kaikki olevan. Ekassa(?) Hulkissa tosin taidettiin yrittää jopa vähän liikaa, mutta syvällisyys oli kovin päälleliimatun oloista.


X-men 2 ja Spiderman on musta ollut ihan laadukkaita pätkiä. Ei hyvä elokuva vaadi välttämättä syvällisyyttä. Hyvä aivojennollaamispätkä voi olla hyvä elokuvakin.
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Frederik Krueger kirjoitti:Onko joku Marvel-sarjakuviin perustuva filkka muka ollut oikeasti hyvä?


X-Men II. Tykkäsin myös Iron Manista.

Watchmenin traileri on julkaistu. Vaikuttaa varsin uskolliselta alkuperäiselle sarjakuvaromaanille. Täytyy vaan toivoa, ettei liiallinen purismi ja ruutu-ruudulta jäljentäminen käänny itseään vastaan kuten Sin Cityssä. Tästä tulee joko kaikkien aikojen paras sarjisfilkka tai kallis liejufloppi, tuskin mitään siltä väliltä.

http://watchmenmovie.warnerbros.com/
sanctus

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Lukas Moodyssonin tulevaa Mammoth -leffaa odotan sangen suurella innolla. Erityisesti klassisen Ett hål i mitt hjärtan jälkeen vaikuttaa siltä, että käsikirjoittajana mies on yksi nykyelokuvan suurista.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

http://www.deadsnow.com/

Pakko nähdä! Natseja ja zombeja!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

En ole sitä paljon puhuttua kotimaista Star Wreckiä nähnyt, mutta samojen tekijöiden uusin vaikuttaa hyvälle. Kertoo kuussa asuvien natsien hyökkäyksestä takaisin maahan, lupailee hyvää.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Xn4DW1uvsAE&fmt=22[/youtube]
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Terminator: Salvation

Suomen ensi-ilta IMDb:n mukaan 5. kesäkuuta 2009.
JonniParvo
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 121
Liittynyt: 11.12.2007 1:18

Viesti Kirjoittaja JonniParvo »

Roki IX. Leffoissa piakkoin.
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

bedlam kirjoitti:Kertoo kuussa asuvien natsien hyökkäyksestä takaisin maahan, lupailee hyvää.


Hajahtaa vähän "Sky Captain" -rip-offilta, mutta konsepti kuulostaa kieltämättä herkulliselta.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bedlam kirjoitti:En ole sitä paljon puhuttua kotimaista Star Wreckiä nähnyt, mutta samojen tekijöiden uusin vaikuttaa hyvälle. Kertoo kuussa asuvien natsien hyökkäyksestä takaisin maahan, lupailee hyvää.

Flashback Amiga-peliin Rocket Ranger, jossa yritettiin juurikin estää Kuussa tukikohtaansa pitävien natsien maailmanvalloitusaikeita. Ei vaikea arvata mistä kyseinen "demogruuppi" on aivoituksensa saanut? Kai heilläkin on joskus Amigansa olleet Video Toastereineen ja whatever.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Frederik Krueger kirjoitti:Flashback Amiga-peliin Rocket Ranger, jossa yritettiin juurikin estää Kuussa tukikohtaansa pitävien natsien maailmanvalloitusaikeita. Ei vaikea arvata mistä kyseinen "demogruuppi" on aivoituksensa saanut? Kai heilläkin on joskus Amigansa olleet Video Toastereineen ja whatever.


Natsit kuussa -aihe on huomattavasti Amigaa vanhempi, mutta voisi kai kuvitella että tietsikkanörtit ovat nimenomaan tuosta pelistä pitkälti ammentaneet.

Mutta mitä vittua kuuluu tälle kotimaiselle natsizombisotaleffalle Stone's War? Piti tulla teattereihin jo viime vuonna?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mH-VmOtCP7s[/youtube]

Näitä natsizombileffoja tulee nyt norjasta ja vaikka mistä tuutista.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

No helvetti, tätä ei voi missata. Tsiikatkaa näyttelikaarti.

The Expendables

http://www.imdb.com/title/tt1320253/
Vastaa Viestiin