Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Manaaja kirjoitti:<3
Mä olisin muutoin tooo-oosi imarreltu, mutta tää on sun puolelta vain laimee yritys saada Tiksu mustikseksi. Shame on you.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

pix kirjoitti:vituttaa kun roikun vaan täällä lukemassa näitä teidän juttuja joista en yhtään mitään tajua, vaikka pitäis olla tekemässä jotain aivan muuta.

ja sekin vituttaa, että nämä jutut on paljon paljon kiinnostavampia kuin ne mitä oikeesti pitäis tehdä.
Mä olen samaa mieltä. Tuntuu, että olen saanut häpeällisen vähän tänään aikaiseksi, mutta Mafia Wars:ssa olen kyllä päässyt kaksi leveliä eteenpäin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Kolmen elementin päivä. Tai neljän jos lattarauta lasketaan. Alkaa mennä jo gona-moodiin kun ei oikeestaan edes tosissaan vituta eikä kiinnosta. Hiphei!

edit: normaalisti siis 18-50 elementtiä päivään paikalleen ;)
Kirjoitan tätä alasti
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kävin Operan foorumilla hieman lueskelemassa. Aika karua kommentointia. Kehottavat palaamaan versioon 10.10. Asensinkin sen jo 10.51:n rinnalle, mutta pitäisi vielä tunkata kaikki omat asetukset siihen. En jaksa ainakaan tänään.

http://my.opera.com/community/forums/forum.dml?id=2

Jos muita kiinnostaa, niin täältä Opera classic english 10.10 for windows
ftp://get.opera.com/pub/opera/win/1010/en/
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vittu. Meinasi itku tulla kun huomasin 47 CD:tä MP3:ksi käännettyäni että Lame-kodekki kusee ja tekee joidenkin biisien alkuun niitä tuttuja ihania klik-ääniä.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Alkaa viikon verran ähkittyäni näyttämään siltä, että harmaita hiuksia aiheuttanut testityökalu vain on niin täynnä bugeja ettei siitä ole mihinkään. Jotkut urpot silti väittävät saaneensa sen toimimaan niin kuin pitää, osa guruista sanoo ettei sillä tee toistaiseksi mitään. Olisihan tämän tiedon nyt vittu voinut jossain virallisellakin taholla julkaista, nyt olen saanut kaivella paskanrippeitä tikulla heinäkasoista. Huomenna vaihdan vanhempaan kilkkeeseen, toivottavasti sen kanssa tuhraantuu aikaa vielä enemmän ennen kuin totean senkin paskaksi.

Joka tapauksessa olen menettämässä uskoani avoimen lähdekoodin uusimpiin hienouksiin. Ymmärrän toki, ettei ne heti toimi kuin uudet vaan niitä pitää testailla ja antaa muidenkin testattavaksi ennen täysin toimivaa versiota, mutta henkselien paukuttamisen ja tatin vatkaamisen sijaan voisi spesifikaation julkaisemista suunnitellessaan keskittyä ennemmin siihen miten homma toimii kuin miten sen tulisi/voisi toimia. En mäkään kehtaisi lahjoittaa neljän renkaan ja ratin muodostamaa läjää vintin nurkasta autona vaikka olisinkin innokas pääsemään niistä eroon. Toisaalta mua ei yhtään kiinnostaisi vilkuilla noiden "ohjelmien" konepeltien alle näin aneemisissa autoanalogioissa pysyäkseni, jos mä haluan liikahtaa huomattavaa ylinopeutta paikkojen a ja b välillä, haluan luultavasti hankkia ennemmin auton kuin autokorjaamon. Vittu. Saatana. Vittu.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

SikaMika kirjoitti:Alkaa viikon verran ähkittyäni näyttämään siltä, että harmaita hiuksia aiheuttanut testityökalu vain on niin täynnä bugeja ettei siitä ole mihinkään. Jotkut urpot silti väittävät saaneensa sen toimimaan niin kuin pitää, osa guruista sanoo ettei sillä tee toistaiseksi mitään. Olisihan tämän tiedon nyt vittu voinut jossain virallisellakin taholla julkaista, nyt olen saanut kaivella paskanrippeitä tikulla heinäkasoista. Huomenna vaihdan vanhempaan kilkkeeseen, toivottavasti sen kanssa tuhraantuu aikaa vielä enemmän ennen kuin totean senkin paskaksi.
Mitäs sulla on nyt käytössä?

Spring Framework + Hibernate Jpa-providerina + Glassfish on ollut mulle erittäin toimiva yhdistelmä. Spring tekee JEE-koodamisesta kivaa ja hoitaa esimerkiksi persistencen hanskaamisen niin, ettei entitymanagereitten tai factoryitten kanssa tarvitse käsin pelleillä. Hyvä unittesti-support myös takaa sen, että voit itse rakentaa hyvin testattavaa koodia.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

huima kirjoitti:
Mitäs sulla on nyt käytössä?

Spring Framework + Hibernate Jpa-providerina + Glassfish on ollut mulle erittäin toimiva yhdistelmä.
Mulla siis EJB + Glassfish. Tökkivänä testiympäristönä Glassfishin Embedded enterprise server, jolla testit pitäisi pystyä ajamaan testiympäristön sisään tumpatulla serveri-ilmentymällä. Mutkun ei toimi kirveelläkään. Väännän homman joka tapauksessa loppuun ensiksi mainituilla kilkkeillä ja sitten luovutan suosiolla mainitsemiesi kilkkeiden eduksi. Toi hommeli olisi tosin toimiessaan varsin kätevä systeemi sessionbeanien testaamiseen. Nyt kokeilen kuitenkin luultavasti testailla Jmockilla/Jmockitilla, se vaan on työläämpää.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

NuoriD kirjoitti:Huomasin, että olen tilannut UrhoTV:n sekä PlusTV:n että Canal digitalin kortille.

:doh:

Ilmeisesti 12 kk:n irtisanomisajalla. Vittu ei noissa pysy kärryillä. Tuli joku tekstaritarjous ja ajattelin, että ne vaan tarjoaa jatkoa siihen vanhaan, mutta tämähän olikin eri kortille, wattu! En olisi edes huomannut muuten, mutta sattumalta maksoin laskut aivan peräkkäin ja huomasin, että näissähän on wattu molemmissa urhotv mukana paketissa.

Pistin meiliä jo canal digitalille, irtisanon koko kortin, kun ei sitä juuri tuu katottua.
Ei se irtisanomisaika ollut onneksi kuin 1kk.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

edit
Viimeksi muokannut Vaola, 16.02.2011 12:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Siis täh? Identiteettivarkauksia, tosi reilua :(

Johan teillä noita huoritteluja ja homotteluja riittää.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

No jopas. Aika yllättävää, että hyökkäävät sunkin kimppuun. Tietysti on tavallaan hyvä, että käyttävät nettiä, sitä kautta jää helpommin kiinni. Tuon ikäiset tuskin osaavat anonyymiserveriä käyttää. Tietysti, jos ovat riittävän fiksuja käyttämään kirjaston/koulun tms konetta, niin vaikea saada kiinni.

Todella ikävää lapsiasi kohtaan.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Tutkin nyt sitten vähän tällä haltuun ottamallani hahmolla. Valitettavasti löytyi myös eilen rekisteröity hahmo tyttäreni koko nimellä. Jumalauta mä sanon.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^Toikin varmaan kannattaa lisätä siihen ilmotukseen poliisille.

Eikös kirjaston koneista saa selville kuka sitä on käyttänyt mihinkin aikaan? Ainakin jossain siihen pitää syöttää kirjastokortti että pääsee nettiin. Osassa taas varauslistat.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Asie Payton

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

No nyt mua vituttaa V:n puolesta. Oisko aika lakkauttaa internet? Nämä id -varkaudet on aivan liian helppoja toteuttaa ja ihminenhän uskoo kaiken mitä internet ruudulle syöttää.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Mä alan oikeasti olla suht hysteerinen. Alkaa vilistä ne tapaukset mielessä, missä tungetaan kusta ja paskaa postiluukusta tai muksut antavat viikkorahansa vanhemmille lapsille, jotta nämä kävisivät rökittämässä jonkun viattoman.

Eikä tuolta Habbostakaan tietenkään viikonloppuna vastata mitään... :tiistai:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Voi muna näitä Nokian softia. Yritän perkele saada Kiovan kartan koneeseen ja homma on nyt kestänyt vähän toista tuntia. Ensin päivittyy puhelimen karttasofta, sitten päivitetään 500Mb karttoja, sitten ladataan 500Mb jotain .NET frameworkia. Time remaining laskuri on sahannut kolmen ja seitsemän minuutin väliä viimeiset 10 minuuttia.

Jos tässä kohta pääsisi kohtaan Kiovan kartta.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä haluan salille mutta mahaan sattuu saatana.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

URHO PLAY ON NIIN VTUN SUOLESTA!!!11

7e maksoin tästäkin kurasta, vttu. Ens kerralla kyllä kuumeisenakin hallille. Perkele.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Neljän tunnin päikkärifailit. FFFFFUUUUU!
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:URHO PLAY ON NIIN VTUN SUOLESTA!!!11

7e maksoin tästäkin kurasta, vttu. Ens kerralla kyllä kuumeisenakin hallille. Perkele.
Mitä tapahtu? Mulla kyllä toiminut ihan njees.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ostin boolia varten normisokerista limpparia, jota jäi sitten yli. Tuotahan on nyt sitten tullut hörpittyä ja tuntuu ettei nukkumaan tarvitse mennä, kauheaa ainetta tuo sokeri tottumattomalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Työhommat menee ihan totaalisen käteen ja vituiksi.

1.1.2010 piti alkaa tuotanto. Ei alkanut. 1.4.2010 piti alkaa tuotanto. Ei alkanut, kun 29.3 ohjausryhmä teki päätöksen ettei tuotanto ala ennen kuin yksiköt ovat tehneet päätöksen käyttöönotosta.

Tekisipä mieli avata oikotien vapaat työpaikat osio. :evil:


VITTU!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ SAPpiako sinä väännät?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kai Nalo kirjoitti:1.1.2010 piti alkaa tuotanto. Ei alkanut. 1.4.2010 piti alkaa tuotanto. Ei alkanut, kun 29.3 ohjausryhmä teki päätöksen ettei tuotanto ala ennen kuin yksiköt ovat tehneet päätöksen käyttöönotosta.
Kuulostaa niin tutulta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin