Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Työasiat jää työpaikan ovelle kun suljen sen perässäni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ei tästä nyt yöunet mene, mutta vituttaa tuo kuvio. Ja sekin, miten helppo on rahottaa elämäänsä huijauksilla, teki sen kuinka paskasti tahansa. Tuokin tyyppi on ollut iltapäivälehtiä myöten esillä omalla nimellään ja sähköpostiosoitteellaan noista huijauksista, ja siitä huolimatta on pystynyt jatkamaan samaa omalla nimellään ja samalla sähkiksellä. Ja kauppa käy.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Bluntly kirjoitti:Työasiat jää työpaikan ovelle kun suljen sen perässäni.
Mä en myöskään vihaa työtäni.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti:Ei tästä nyt yöunet mene, mutta vituttaa tuo kuvio. Ja sekin, miten helppo on rahottaa elämäänsä huijauksilla, teki sen kuinka paskasti tahansa. Tuokin tyyppi on ollut iltapäivälehtiä myöten esillä omalla nimellään ja sähköpostiosoitteellaan noista huijauksista, ja siitä huolimatta on pystynyt jatkamaan samaa omalla nimellään ja samalla sähkiksellä. Ja kauppa käy.
Okei. Mä ymmärrän sen, että sua vituttaa se, että joku nilkki huijaa rahaa.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Nyt kyllä vitutti aivan oikeasti, ei olekaan käämi näin palanut pitkään aikaan. Ei edes auton renkaiden kanssa, josta raportoin aiemmin.

Eli olin varannut ajan lääkärille klo 11.15 (ko. lääkärillä ei aikoja omien vo-aikojeni ulkopuolella). Jouduin siis sulkemaan omia aikojani.

10.43 sain soiton, että lääkäri on myöhässä ja kehoitettiin tulemaan 11.30. Siinä vaiheessa olin jo lähtenyt omalta vo:ltani. Noh.

Saavuin hammaslääkäriasemalle ja odotus alkoi. Klo 11.40, eli 25 minuuttia sovitusta ajasta käämi viimein paloi. Ilmoitin vastaanottohoitajalle, että lähden ja että lasku allekirjoittaneelta tulee myöhemmin. Huusin. Huutaminen oli tietysti moitittavaa.

Jonkin ajan kuluttua rauhoittuani soitin vastaanottoon ja pahoittelin huutamistani. Kerroin, että ko. lääkäri voi ilmoittaa minulle aikooko hän ottaa minut vastaan omien vo-aikojeni ulkopuolella (en enää aio sulkea omia aikojani), vai lähetänkö laskun ansionmenetyksestä. Yhteydenottoa ei ole vielä kuulunut.

Mikä on kitinäraadin näkemys; jos lähetän totuuden mukaisen laskun omasta ansionmenetyksestäni, kuinka vahvoilla olen, jos ko. lääkäri kieltäytyy maksamasta sitä?

Tästä lähtien aion ottaa jokaisen oman potilaani minuutilleen oikeassa aikataulussa, ellei ole jotain aivan todellista estettä.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Mikä on kitinäraadin näkemys; jos lähetän totuuden mukaisen laskun omasta ansionmenetyksestäni, kuinka vahvoilla olen, jos ko. lääkäri kieltäytyy maksamasta sitä?
Et lainkaan vahvoilla.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Mikä on kitinäraadin näkemys; jos lähetän totuuden mukaisen laskun omasta ansionmenetyksestäni, kuinka vahvoilla olen, jos ko. lääkäri kieltäytyy maksamasta sitä?
Et lainkaan vahvoilla.
Harmi.

Mutta entä se tosiasia, että jos varaan ajan ko. lääkärille uudelleen, joudun taas perumaan omia aikojani?
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Onko tämä nyt se sama hammaslääkäri(asema), jonka aiheuttamasta vitutuksesta raportoit toistuvasti tähän ketjuun, mutta jota et halua hylätä kun on niin mukava ja hyvää asiakaskokemusta tarjoava pulju?

Vastaanottovirkailijoille huutaminen on minusta kovin kovin tyylitöntä, mutta jos tosiaan pyysit heiltä anteeksi soittaessasi perään, niin ehkä asia kääntyy ihan hyväksi.

Itseänikin vähän järkyttää, mutta tunnistan itsestäni sellaisen vähän tympeän halun asettaa jotain täysin perustelematonta kollektiivista syyllisyyttä erilaisista asioista sun harteillesi. Tässä päivänä muutamana mieleni teki kovasti syyllistää sinua toisten(?) Q7-kuskien aiheuttamasta mielipahasta, ja nyt vähän vastaavasti alhainen ja häpeällinen ns. gut-reaktioni tähän kertomukseesi on tuntea jonkinlaista itseänikin inhottavaa, poeettisen oikeudenmukaisuuden valeasuun verhottua epämääräistä vahingoniloa siitä, kun lääkäri joutuu itse kokemaan lääkärien asiakkaisiinsa rutiininomaisesti kohdistamaa ylenkatsetta. Tai no, on tämä siinä mielessä poikkeavaa, ettei edes tuollaisista reilun puolen tunnin myöhästymisistä sovitusta ajasta nyt sentään yleensä asiakkaalle mitään soitella, vaan annetaan asiakkaan istua vuoden -97 Me Naisia selaamassa.

Toivon, että saat pidettyä kiinni tuosta aikeestasi olla poikkeava yksilö ja ottaa potilaat vastaan lupaamanasi ajankohtana.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Mikä on kitinäraadin näkemys; jos lähetän totuuden mukaisen laskun omasta ansionmenetyksestäni, kuinka vahvoilla olen, jos ko. lääkäri kieltäytyy maksamasta sitä?
Et lainkaan vahvoilla.
Harmi.

Mutta entä se tosiasia, että jos varaan ajan ko. lääkärille uudelleen, joudun taas perumaan omia aikojani?
On sinun hallittavissasi oleva asia, että varaatko ajan sellaiselle ajankohdalle joka aiheuttaa sinulle tulonmenetystä ja siten myös sinun riskilläsi jos niin käy. Yhtä hyvin minä voisin sanoa että hammaslääkärin 30 minuutin myöhässä olo maksoi minulle 15.000 euron voiton timanttikaupasta, koska ostaja ehti häipyä. Syyllä ja seurauksella ei ole adekvaattia suhdetta.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:Onko tämä nyt se sama hammaslääkäri(asema), jonka aiheuttamasta vitutuksesta raportoit toistuvasti tähän ketjuun, mutta jota et halua hylätä kun on niin mukava ja hyvää asiakaskokemusta tarjoava pulju?

.
Juuri se :lollero:
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:
Itseänikin vähän järkyttää, mutta tunnistan itsestäni sellaisen vähän tympeän halun asettaa jotain täysin perustelematonta kollektiivista syyllisyyttä erilaisista asioista sun harteillesi. Tässä päivänä muutamana mieleni teki kovasti syyllistää sinua toisten(?) Q7-kuskien aiheuttamasta mielipahasta, ja nyt vähän vastaavasti alhainen ja häpeällinen ns. gut-reaktioni tähän kertomukseesi on tuntea jonkinlaista itseänikin inhottavaa, poeettisen oikeudenmukaisuuden valeasuun verhottua epämääräistä vahingoniloa siitä, kun lääkäri joutuu itse kokemaan lääkärien asiakkaisiinsa rutiininomaisesti kohdistamaa ylenkatsetta..

Olen siis Kitinä-Jeesus, joka joutuu kantamaan toisten synnit harteillaan!
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
Mutta entä se tosiasia, että jos varaan ajan ko. lääkärille uudelleen, joudun taas perumaan omia aikojani?
On sinun hallittavissasi oleva asia, että varaatko ajan sellaiselle ajankohdalle joka aiheuttaa sinulle tulonmenetystä ja siten myös sinun riskilläsi jos niin käy. Yhtä hyvin minä voisin sanoa että hammaslääkärin 30 minuutin myöhässä olo maksoi minulle 15.000 euron voiton timanttikaupasta, koska ostaja ehti häipyä. Syyllä ja seurauksella ei ole adekvaattia suhdetta.
Ok. Noh, jos ko. lääkäri ei tarjoa jotain sovittelua, niin lähetän laskun silti. Maksaa jos maksaa.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kai tiellä nyt jotain sielunveljeyttä on, vaikka eri alueita rassaattekin. "Kai sinä nyt kollegana ymmärrät, että..."
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Jos ajanvarausvastaanotossa klo 11 maissa on jo 25 minuuttia myöhässä (tässä vaiheessahan lähdin, tiedä sitten koska kutsu olisi tullut), niin se on lääkärin oma valinta. Kun kyseessähän ei ole mikään Töölön tapaturma-asema, johon tulee yht'äkkiä kasa monivammapotilaita.

Privaattilääkäri tekee aikataulunsa itse. Jos ei pysy aikataulussa, siitä ei voi syyttää muita.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Privaattilääkäri tekee aikataulunsa itse. Jos ei pysy aikataulussa, siitä ei voi syyttää muita.
Eli meinaat että potilas jolla on 30 minuutin vaiva ja joka tulee 20 minuutin ajalle nettivarauksella, pitää heittää kesken hoidon ulos? Onneksi mun lääkärit ei tee niin. Yleisen elämänkokemuksen valossa otan aina hyvän kirjan mukaan kun menen lääkäriin ja hammaslääkäriin.

Sä oot nyt Dave vähän high maintenance.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Obs! Huom! Klo 11 vähintään 25 minuuttia myöhässä. Ei selity yhdellä 10 minuuttia pidempään kestävällä. On lääkärin valinta, rakentaako aikataulun sellaiseksi, että siitä pystyy pitämään kiinni.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Obs! Huom! Klo 11 vähintään 25 minuuttia myöhässä. Ei selity yhdellä 10 minuuttia pidempään kestävällä. On lääkärin valinta, rakentaako aikataulun sellaiseksi, että siitä pystyy pitämään kiinni.
:D Sä oot todella high maintenance.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja MrM »

Alkaa pikku hiljaa vituttaa tää juristien huumori. Lakimies soittaa: "Joo ihan vaan aattelin soitella ja kysyy että mitä kuuluu et onko sulla asiat menny eteenpäin, tää on ihan vaan tämmöstä asiakkasta huolehtimista ja asiakassuhteen ylläpitämistä."

Perästä 45 euron lasku siitäkin huolehtimisesta jota en tilannut.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

No älä maksa sitä laskua.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja elco »

Minkä munan takia sä dave ostat palvelua epäpätevältä palveluntarjoajalta?

Buukkaa aika jonnekin muualle ja kysy varatessasi, että pitääkö aikataulu.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Joo. En nyt enää aio tuolle kyseiselle lääkärille mennä. Ei ole lääkärin soittoa kuulunut, en myöskään lähde laskua lähettämään, koska So Hard totesi, että ei ole pätevä syy vaatia korvausta.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:^Joo. En nyt enää aio tuolle kyseiselle lääkärille mennä. Ei ole lääkärin soittoa kuulunut, en myöskään lähde laskua lähettämään, koska So Hard totesi, että ei ole pätevä syy vaatia korvausta.
Lähetä ihmeessä, jos se on tyhmä niin voi vaikka maksaa!
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:^Joo. En nyt enää aio tuolle kyseiselle lääkärille mennä. Ei ole lääkärin soittoa kuulunut, en myöskään lähde laskua lähettämään, koska So Hard totesi, että ei ole pätevä syy vaatia korvausta.
Lähetä ihmeessä, jos se on tyhmä niin voi vaikka maksaa!
:)

On kyllä mahdollista, jos lääkäri on kovin synnin tunnossa, mutta antaa paskan olla.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja elco »

Vittu mä sanon tätä maailman täsmällisintä lentoyhtiötä, saatana! Tunti ja viisi minuuttia hyvää nussimisaikaa menee hukkaan kun perkele edes yhtä helvetin lentokonetta ei osata lentää suunnitelman mukaan.

Star alliancen kultakorttia tässä tavoitellaan - muuten en edes kusisi sassin konetta päin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lounassetelit -> lounaskortti

Kaikki vain meni niin vaikeaksi.

Kai niitä ensimmäisen maailman ongelmia, mutta luulisi tekemisen kehittyvät.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin