Kauneuden hoitaminen

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Kyllähän ihan 130% heteroluokan paneskelijaäijätkin käyttävät ihonhoitotuotteita, jopa selvinpäin :D Se kuuluu ihan normaaliin ulkonäöstään huolehtimiseen.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^^Jos ne ovat olleet sulla vuosia kaapissa, ota ja nakkaa roskiin. Kosmetiikkatuotteetkin vanhenevat.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja millä hitolla nää silmäpussit saa piiloon...kurkkuviipaleita, teepusseja, mitä?


Unta.


:roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja millä hitolla nää silmäpussit saa piiloon...kurkkuviipaleita, teepusseja, mitä?


Unta.


:roll:


Vähemmän kahvia, enemmän vihanneksia ja hedelmiä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ninni: Silmäpussit: Yksi sana: PERÄPUKAMAVOIDE. Oikeasti. Filmitähdetkin käyttää.

Muuten kyselen, että mitä tällainen vanheneva homo (leikkiä toki..) voisi kosmetiikan avulla tehdä restauroidakseen raunioita.

Joo, tiedän, tupakka ja karhuttelu pois, terveellistä ruokaa, vitamiinejä, unta ja kuntoilua.

Mutta entäs purkeista? (homoa kyllä)

Kauhistuin, kun huomasin harmaantuvani. Ei vielä kokonaan, mitta näkyy jo. Lisäksi parturi sanoi, että hiusraja on noussut ohimoilta, vaikka muuten tukka on kovin paksu! Isäni käytti 70-vuotiaaksi kauppojen tukkaväriä, mutta manaili miksi paketeissa on naisen kuva ja naisten koon muovihanskat. Varsin homoa. En vielä tiedä, annanko harmaantuvan olla muka charmina vai alanko värjätä. Jos, niin mitä värjäystekniikoita on? Parturissa varmaan paremmin kuin kaupan tuotein?
'
Entäs ryppyvoiteet ym ihonhoidot? Toimiiko joku niistä oikeasti?
(tää on siis niin homoa.. )
Viimeksi muokannut Gat, 19.03.2010 12:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Gat kirjoitti:
Mutta entäs purkeista?


Kokeile tota tai tota Muu ei sun tapauksessa auta.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kai Nalo kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Mutta entäs purkeista?


Kokeile tota tai tota Muu ei sun tapauksessa auta.


Tuskin nuokaan auttaa.
Suosittelen tota ja tota samaan aikaan käytettynä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Entäs kun mulla on rikkihappopitoista tiilenpesuainetta sekä sammalenpoistonestettä ikivanhaa kalliota varten?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Gat kirjoitti:Entäs kun mulla on rikkihappopitoista tiilenpesuainetta sekä sammalenpoistonestettä ikivanhaa kalliota varten?


Ota sisäisesti.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Olen käynyt kerran ammattihierojalla (noin 3 vuotta sitten). Hän totesi, ettei minulla ole tarvetta tulla uudelleen ellen siis välttämättä halua hierontaa muuten vain.

En tiedä olisiko nykyään tarvetta, mutta eipä minulla ole koskaan selkä saati hartiat kipeät. Kosmetologilla en ole käynyt koskaan.

Silmäluomi-ihottumaan muuten löysyin oivan laardit, samoin kuin kasvoillekin.

http://www.aveneusa.com/

Suosittelen, minulla ei ole iho-ongelmia ollut noiden voiteiden käyttämisen aloittamisen jälkeen.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olenkohan nyt ihan tyhmä, kun ostan ainoastaan kalliita Tigin tuotteita hiuksilleni? Täällä kerrotaan, että halpashampoot pärjäävät laatuvertailussa kampaamotuotteille.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^^ Mä luulen, että siinä hoitaa samalla vähän mieltä tukan lisäksi :)

Itse olen kokeillut hiuksiin lähes kaikkea maan ja taivaan väliltä ja parhaimmaksi MINUN käyttööni ovat osoittautuneet Avonin hyvin kohtuuhintaiset tuotteet. Onneksi ystävä aloitti niiden myynnin :h:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

bliss kirjoitti:^^ Mä luulen, että siinä hoitaa samalla vähän mieltä tukan lisäksi :)


Totta. Mä rrrakastan mun 0,75 litran pinkkejä Tigin pumppupulloja ja tuotteiden ihanaa tuoksua :h:
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Kai sen itse huomaa. Mä käytän Tigin shampoota ja hoitoainetta ja oon ollut tyytyväisempi niihin kuin muihin. Jos kuitenkin jostain pitäisi karsia, niin ennemmin shampoosta kuin muotoilutuotteista. Meikit olen pessyt jo ikuisuuden ihan perusvoiteella, mutta en usko että esim. silmänympärysvoiteesta tinkisin. Toki jos halpa on yht hyvä kuin kallis, niin mikäs siinä sitten.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kampaajaäitini väitteen mukaan marketeissa myytävät hiustuotteet on ihan yhtä hyviä ja usein myös ihan samaa kamaa kuin kampaamoissa myytävät.
Work like a captain, play like a pirate.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Tigin tuotteet saavat omat hiukseni näyttämään, tuntumaan ja tuoksumaan just siltä ihkuudelta namsilta. En vaihtais. En usko että ovat välttämättä parempia kuin kaupan tuotteet noin yleisesti, mutta omille hiuksilleni sitä ovat.

Ei nyt niin kova hintakaan ole, riittosaa kamaa kuitenkin oli sitten lakka, shampoo, hoitoaine tai muotoilutuotteet kyseessä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Moserin tuotteet toimineet parhaiten tähän lettiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En mä tiedä tuntemuksista, mutta vetelen Tigiä kutreilleni ainoastaan herkullisten tuoksujen vuoksi. Tavallisesta hiuslakasta saan ahdistuksen, Tigistä ihastuksen.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tigi Rockaholic Rocktastic Hardcore Spray Gel :h: Todellakin pitää kampauksen kasassa ja tuoksuu taivaalliselle.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tytöt jotka käyttää noita pumppujuttuja on ihania. Sitä töhnää on niin helppo pursotella suihkussa pippelikarvoille.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mun on vaikee uskoo, että sampoissa olis eroja, hoitoaineissa voi ollakin. Sama kun oon ihmetellyt, mikä jengi ostaa jotain Chanelin tms. merkkien suihkugeelejä, ei kai noissa suihkutuotteissa voi olla erityisiä laatueroja?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Manaaja kirjoitti:Tytöt jotka käyttää noita pumppujuttuja on ihania. Sitä töhnää on niin helppo pursotella suihkussa pippelikarvoille.


Entäs pojat? Meikäläisellä Sebamedin pumppupullo ja kiva roiskia sillä mällit suoraan päälle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ EN OO TULOS!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nexie »

Vesper kirjoitti:En mä tiedä tuntemuksista, mutta vetelen Tigiä kutreilleni ainoastaan herkullisten tuoksujen vuoksi.


Samikset. Sitä paitsi strawberrynetistä tms. tilattuna eivät tule älyttömän hintaisiksi. Esim. ihqu mustikantuoksuinen töhnä siellä 17 euroa, täällä kaupassa tuplahinta. Ainakin.
Don't Panic!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:
Vesper kirjoitti:En mä tiedä tuntemuksista, mutta vetelen Tigiä kutreilleni ainoastaan herkullisten tuoksujen vuoksi.


Samikset. Sitä paitsi strawberrynetistä tms. tilattuna eivät tule älyttömän hintaisiksi. Esim. ihqu mustikantuoksuinen töhnä siellä 17 euroa, täällä kaupassa tuplahinta. Ainakin.


Oon kyllä alkanu pikkasen kyseenalaistaa, kuinka edulliseks se Strawberrynet tulee noin niinQ kokonaisuutena, koska sieltä tulee tilattua vähän turhan helposti kaikkea "pientä kivaa" "ihan kokeilumielessä""kun oli niin edullinenkin"... :roll:

Mut Tigi on kyllä ymmärtänyt, mikä niissä tököteissä on naiselle olennaista: no kun se TUOKSUU niin hyvältä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin