Kauneuden hoitaminen

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Melnais kirjoitti:Yh yäk, tästä ketjusta tuli mieleen että kosmetologiaika on parin viikon päästä. En tajua miksi sitä pidetään hemmotteluna. Joku vieras läästii, sutii ja puristelee naamaasi. Sattuu, on hiki ja pois pitäisi lähteä ilman meikkiä naama punaisena tukka pystyssä. Tosi nautinto.


Mä kyllä tykkäsin mun hoidoista (syväkosteuttava naamio ja niiden parin mustapään tonkiminen pois), vaikka oli vähän urpo maata siinä toisen hiplattavana, kun en ole tottunut moiseen.

Minun ei tarvinnut lähteä ilman meikkiä pois: kosmetologi laittoi kevyen meikin naamaani ennen kuin potkaisi pellolle :P
Johnny Winter

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Kauneuden hoitaminen? Miten hoidetaan rumuutta? Onko tähän oireeseen hoitoa?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä hoidan kauneuttani virolais-brasilialaisella käsityöllä huomenna. Kätlin vahaa turkkini kauttaaltaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Johnny Winter kirjoitti:Kauneuden hoitaminen? Miten hoidetaan rumuutta? Onko tähän oireeseen hoitoa?


On toki, tarkkasilmäinen on jo löytänyt vinkkejä siihen :P

Manaaja kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Mutta miten voi hoitaa rumuutta?! Vai vaatiiko se hoitoa ollenkaan :?:

Hampurilaisilla ja pitsalla, väittäisin.


Myös Tuksu on mainittu - häneltä saa varmaa lisävinkkejä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:
annepa kirjoitti:Siskollani on samalainen kuontalo kuin sulla ja kampaajat ei suostu leikkaan sitä! "Ei tämmöistä näin tervettä ja paksua ja upeaa tukkaa kannata lähteä leikkaamaan"..

No sitten kannattaa vaihtaa kampaajaa, jos noin ammattitaidottomia ovat.


Se on yrittäny useampaa. Siinä luki kampaajaT :) Ehkä sieltä vielä löytyy kampaaja joka toimittaa sitä mitä asiakas haluaa....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

annepa kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
annepa kirjoitti:Siskollani on samalainen kuontalo kuin sulla ja kampaajat ei suostu leikkaan sitä! "Ei tämmöistä näin tervettä ja paksua ja upeaa tukkaa kannata lähteä leikkaamaan"..

No sitten kannattaa vaihtaa kampaajaa, jos noin ammattitaidottomia ovat.


Se on yrittäny useampaa. Siinä luki kampaajaT :) Ehkä sieltä vielä löytyy kampaaja joka toimittaa sitä mitä asiakas haluaa....
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Niin, eli vieläkin se vain vaihtaa ja vaihtaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Tuli noista kampaajista elävästi taas mieleen se kun kävin Pasilan aseman Pepe Åhmanilla (tjmsp) leikkauttassa töyhtöäni. Tietty sain ainoan miespuolisen primadonnan jonka poikaystävä oli ollut varmaan aamulla sille ilkeä. Halusin tylsästi sivuilta+takaa koneella ja edestäkin lyhyeksi. Ei kuulemma yhtään fantsua. Taistelun jälkeen suostui leikkamaan edestä lyhyeksi. Lopulta oli aika hiljaista ja hän breikkasi jään alkamalla kertoa Euroviisujen ehdokkaista.

Kiitti moi, soitellaan ei ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »



Wanha!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

NuoriDaavid kirjoitti:


Wanha!


Niin, Davella on ollut tollanen jo vuosia!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olen sen verran tiukkaturkkista tavaraa, että ihan kaikkea ei saatu pois kerralla taaskaan. Seuraavalla kerralla lähtee sitten taas kaikki toivottavasti. Tästä on nyt tullut sellainen päähänpinttymä, että pakko käydä säännöllisesti kunnes tuo karvankasvu vähän heikkenee.

Säärten vahauksen aikana nukahdin :)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Musta tuntuu, että saavutimme ystäväni kanssa eilen jonkun naisellisen kauneudenhoidon ydinpisteen. Puhelun aikana puhuttiin ylipäänsä asioista, ja sit jo oltiin lopettamassa, kun se huudahti "eikuoota, mullon huomenna kampaaja ni apua mitä mä teen?"(tietty nouseva intonaatio)

Kehotin leikkaamaan ja värjäämään. Hieman keskustelua värisävystä. "Joo, se kuulostaa hyvältä."

Mun kampaaja on huomenna. Oon vähän pohdiskellu, pitäiskö kesää kohti taas blondistua ettei tarvis värjää ripsiä ja kulmia, vaiko jatkaa hieman punakammalla linjalla vaikka ei pääsiskään taivaaseen. Mutku tää on just nyt aika täydellinen, ja jos se ei voikaan jatkua yhtä täydellisenä. Siis omg. :roll:

Ois kätevää, jos ois silleen kolme eri päätä, joita vois sit vaihdella aina sen mukaan miten huvittaa.

Miten niin mun pitäis opiskella tänään?
Prepare for the worstest.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Dumiz kirjoitti:Tuli noista kampaajista elävästi taas mieleen se kun kävin Pasilan aseman Pepe Åhmanilla (tjmsp) leikkauttassa töyhtöäni. Tietty sain ainoan miespuolisen primadonnan jonka poikaystävä oli ollut varmaan aamulla sille ilkeä. Halusin tylsästi sivuilta+takaa koneella ja edestäkin lyhyeksi. Ei kuulemma yhtään fantsua. Taistelun jälkeen suostui leikkamaan edestä lyhyeksi. Lopulta oli aika hiljaista ja hän breikkasi jään alkamalla kertoa Euroviisujen ehdokkaista.

Kiitti moi, soitellaan ei ikinä.

Minä kävin kuukausi sitten Orimattilan "Tukkatiimissä". Koska en afroni kanssa uskaltanut kotoa poistua ilman lakkia, ihan surrealistinen pehko oli. Siellä parturiakka näytti minulle kauniiden mallipoikien kuvia erilaisine tinttitukkineen tai mitä ne nykyään on. Niistä kuulemma olisi pitänyt valita!!! Minä jotta eikun ohenna reippaasti kun se kasvaa ekaksi paksuutta, ota sillain liikaakin ettei yhtenään tarvi käydä, pituus puoleenväliin korvaa tai niin että se alkaa kasvaa korvan päälle ja niska rajalla lyhyeksi. Jakaus tuonnepäin. Ja että noilla ohjeilla olen mennyt viimeiset vuosikymmenet. Totteli kumma kyllä. Kehui sitten että ihanan paksu tukka, vahva hius ja väri on hyvä. Minä örähdin että ennenhän se oli melkein musta, nyt on puolet harmaata. Hävettävään naamakarvayritelmääni kielsin heti alkuun koskemasta ennen kuin tuo ehti ehdottaakaan tai edes kommentoida. Perkele lätki lopuksi GEELIÄKIN :shock:

Mutta kyll se taas melkein puoli vuotta tuolla menee :D Korvan päältä ja otsatukkaahan voi itsekin saksia, kunnes on aivan liian paksua.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti: Hävettävään naamakarvayritelmääni kielsin heti alkuun koskemasta ennen kuin tuo ehti ehdottaakaan tai edes kommentoida. Perkele lätki lopuksi GEELIÄKIN :shock:

Mutta kyll se taas melkein puoli vuotta tuolla menee :D Korvan päältä ja otsatukkaahan voi itsekin saksia, kunnes on aivan liian paksua.


Minusta tuntuu, että olet taas tehnyt virheratkaisun. En nyt juuri löytänyt mutta luin jokin aika sitten tutkimuksen, jossa selvitettiin, että useimmat naiset pitävät parrattomasta miehestä ja kaikkein pahin on surkea risuparta.

Saman suuntaisia ovat omatkin havaintoni.

Koska olen mukavuudenhaluinen siistin tasaajalla päivittäin mutta jos olen menossa kylille niin sitten kyllä ajan. Kohta pitääkin siistiytyä koska lähden mentoroimaan opiskelijamisuja. Niistä nyt voi tuollaista nimitystä käyttääkkin. Fiksua ja mukavaa porukkaa.

Tukkahan nyt kuuluu leikkauttaa vähintään kerran kuussa jos siisti meinaa olla.

Kun tykkäät noita kyselyjä tehdä, niin sinähän voit tehdä tuosta parta-asiasta kyselyn.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Viesti Kirjoittaja Sola »

nowaysis kirjoitti:
Ois kätevää, jos ois silleen kolme eri päätä, joita vois sit vaihdella aina sen mukaan miten huvittaa.



Toi ois kyllä huippua :D

Mä olen pähkäillyt paluuta mustasta vaaleeseen. Tää musta on värinä mielestäni paras mutta niin monessa paikassa on nyt puhuttu tosta ppd:stä ja mun päänahka taitaa vähän ärtyä värjäyksistä. Ei välttämäti ppd:n takia mutta silti.
Mitä tummempi väri, sitä enemmän niitä tujuja pahaatekeviä mömmöjä :(
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti:Minusta tuntuu, että olet taas tehnyt virheratkaisun. En nyt juuri löytänyt mutta luin jokin aika sitten tutkimuksen, jossa selvitettiin, että useimmat naiset pitävät parrattomasta miehestä ja kaikkein pahin on surkea risuparta.

Saman suuntaisia ovat omatkin havaintoni.

Luin saman, mutta nyt surkeatkin turpajouhet vaikuttavat olevan muotia. Vitut siitä mitä naiset ajattelee, enhän saa muutenkaan. Minulle se on laiskuuskysymys. Hitaasti kasvaa mutta kumminkaan en muista sheivata. Jolloin se näyttää todella saastaiselta. Joten jätän sheivaamatta kunnes se omalla mielikuvitukselta näyttää melkein joltain "parralta" nenän alla ja leuan kärjessä vaikkei poskille edes kasva. Saksilla sitten joskus pätkin. Tosin säälittävissä "viiksissä"kin se huono puoli, että kun juon puuromaista myrkkymurukahviani tai pussikeittojani, kaikki se mönjä jää naamaani kiinni.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

15 cm lyheni tai ehkä 10. Iik, ihan naku olo silti, haamusärky, miten ne loppuu jo tohon??!?!2112211
Prepare for the worstest.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti:15 cm lyheni tai ehkä 10. Iik, ihan naku olo silti, haamusärky, miten ne loppuu jo tohon??!?!2112211


Ich support kort fleda :cheer:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olin täydellisessä kasvohoidossa. Oli sen verran taviksen näköinen suttura hoitamassa, ettei edes tuo keisari herännyt talviuniltaan. Mut ihan jees kokemus.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kai sitä voisi tilata hiukan litkua ihan vain ulkonäön takia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 15:06

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Mä oon lähinnä ihastunut ajatukseen juoda itseni kauniiksi, mutta siinä pitää olla tarkka tasapainon kanssa, ettei mee yli.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

musta muumio kirjoitti:Mä oon lähinnä ihastunut ajatukseen juoda itseni kauniiksi, mutta siinä pitää olla tarkka tasapainon kanssa, ettei mee yli.

Otatko pari drinksua mun kaa vknloppuna?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

Sola kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:
Ois kätevää, jos ois silleen kolme eri päätä, joita vois sit vaihdella aina sen mukaan miten huvittaa.



Toi ois kyllä huippua :D

Mä olen pähkäillyt paluuta mustasta vaaleeseen. Tää musta on värinä mielestäni paras mutta niin monessa paikassa on nyt puhuttu tosta ppd:stä ja mun päänahka taitaa vähän ärtyä värjäyksistä. Ei välttämäti ppd:n takia mutta silti.
Mitä tummempi väri, sitä enemmän niitä tujuja pahaatekeviä mömmöjä :(


Yksi, mitä muuten kannattaa kokeilla, on Goldwellin Elumen-värit. Hellävaraisia kyl, ja sopii monelle herkän päänahan omaavalle. Ite käytän tosin tota punaista, joka vaatii vaalentamista, mut mulla sitäkin ainetta pidetään vaan 5 minuttia, joten ei silläkään ole ollut vaikutusta mun hiusten kuntoon.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

masa kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:15 cm lyheni tai ehkä 10. Iik, ihan naku olo silti, haamusärky, miten ne loppuu jo tohon??!?!2112211


Ich support kort fleda :cheer:


Ich don't, itselläni siis. On se edelleen olkapäille, nottei varsinaisesti lyhyt :)
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin