Kauneuden hoitaminen

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

swirl kirjoitti:Löytyisiköhän jostain internetistä selkeitä ohjeita juhlakampausten tekoon? Meen ens viikolla häihin ja mun tukkani on kammottava ylikasvanut hirvitys ja oon aivan käsi sen laittamisessa. Enkä leikkauta sitä ennen kuin vasta elokuun lopussa. En ala maksamaan kampaajalle mitään +viittäkybää kampauksesta.


Tuolla on kuvallisia ohjeita vähän erimittasille hiuksille.

http://www.ukhairdressers.com/diy/index.asp
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tilasin Strawberrynetistä Tigin S Factor Diamond Dreams shampoon ja hoitoaineen, jotka testikäytin eilen. Tuoksu ainakin on ihQ ja voihan sitä samalla leikkiä että ne mainostetut kashmir, timanttipöly, helmiäinen ja shamppanja tuo niinQ luksusta arkeen. :wink:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:shamppanja tuo niinQ luksusta arkeen. :wink:


Tuxu?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Zeb kirjoitti:On ne ehkä puolet halvempia kait kuin pumppupullo-Tigit joita normisti käytän, niitä saa 750 ml pullot shampoota ja hoitoainetta yhteensä 39 erkkiä monesta paikasta. Vaihtelua vaan kaipaan.

Onko Pertillä pitkä tukka?


Ei ole. Lyhyestä keskipitkään. Hairstoren pumppupullot hoitavat homman ilman katastrofalista silikonilisäystä.
Came here for school, graduated to the high life
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Lyhyestä keskipitkään. Hairstoren pumppupullot...

130%?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Manaaja kirjoitti:130%?


Kokemukseni perusteella noihin prosentteihin voi päästä ko. tuotteilla. En tiedä Franc provostista.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:
Lilo kirjoitti:shamppanja tuo niinQ luksusta arkeen. :wink:


Tuxu?


Onhan meis joo samaa näköä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Lilo kirjoitti:Onhan meis joo samaa näköä.


Sukupuoli ja taipumus hengittämiseen?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mutta miten voi hoitaa rumuutta?! Vai vaatiiko se hoitoa ollenkaan :?:
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kreitsu kirjoitti:Mutta miten voi hoitaa rumuutta?! Vai vaatiiko se hoitoa ollenkaan :?:

Hampurilaisilla ja pitsalla, väittäisin.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Kreitsu kirjoitti:Mutta miten voi hoitaa rumuutta?! Vai vaatiiko se hoitoa ollenkaan :?:


Mä luulen et tähän Tuksulla vois olla vinkkejä. Mut äkkisellään sanoisin että paljon viinaa (pöhöttää) ja rasva-sokeri-mättöä. Auringossa itsensä polttaminen toistavasti voi kanssa toimia.
Liikaa meikkiä, mielellään itselle sopimattomia värejä. Tärkeintä on siinä kumminkin pohjustus, eli totaalisen väärän värinen meikkivoide. Plussaa jos se on liian paksu ja paakkuuntuu.
Puudelipermis ja vetyperoksidiblondaus että saadaan hiukset palamaan pilalle ja hamppuuntumaan.
Loppusilauksena liian pienet vaatteet, huono ryhti ja perseen törötys ulospäin.
Sanoisin että kannattaa myös valkata liian pienet kengät, niin että niistä tursuaa ulos ja kävely näyttää kummalliselta.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti:Mutta miten voi hoitaa rumuutta?! Vai vaatiiko se hoitoa ollenkaan :?:

Mulla on U.S. patent pending tuohon. Osan tiedätte, kaikkea en kerro.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

par-sky kirjoitti:Mä luulen et tähän Tuksulla vois olla vinkkejä.


Lol, kappas kun ei heti tullut mieleen! Tuksun tyylivinkit pukeutumiseen vois myös olla in :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Mä luulen et tähän Tuksulla vois olla vinkkejä.


Lol, kappas kun ei heti tullut mieleen! Tuksun tyylivinkit pukeutumiseen vois myös olla in :D


Tämä on jo räävitöntä pilaa! :rofl:
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Mutta miten voi hoitaa rumuutta?! Vai vaatiiko se hoitoa ollenkaan :?:

Hampurilaisilla ja pitsalla, väittäisin.


Kuitti!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kreitsu kirjoitti:Kosmetologilla en ole käynyt koskaan.


Pakko tulla päivittämään, sillä tämä on nyt vanhaa tietoa. Korkkasin kosmetologineitsyyteni about kuukausi sitten. Paljon ei ollut tehtävissä, sillä iho on kondiksessa. Pari pientä mustapäätä oli, joiden takia sinne alun perin meninkin.

Olisko kellään vinkkejä hyvään ihon pohjustukseen. En tykkää käyttää meikkivoiteita, koska oikeaa sävyä (lue: tarpeeksi vaaleaa) on mahdoton löytää enkä halua tummentaa ihoani keinotekoisesti. Sitä paitsi liian tumma meikkivoide näyttää karsealta iholla.

Olen nyt käyttänyt Lorealin Studio secretsiä, mutta se on vähän tahmeaa.

http://www.loreal-paris.co.uk/cosmetics ... rimer.aspx

Mitä muita täysin värittömiä pohjustuksia on? Yleensä en pohjusta ollenkaan, vaan heitän mineraalipuuterit suoraan lärviin. Pohjustusaineen haluan, koska sen avulla meikki kestää kauemmin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kreitsu kirjoitti:Mitä muita täysin värittömiä pohjustuksia on? Yleensä en pohjusta ollenkaan, vaan heitän mineraalipuuterit suoraan lärviin. Pohjustusaineen haluan, koska sen avulla meikki kestää kauemmin.

Lähes kaikilla merkeillä on joku, kannattaa mennä sinne kosmetiikkaosastolle kyselemään. Itse voin suositella Sensain Smoothing Water Make-Up Base-pohjaa. Se on täysin väritön ja kosteuttaa kuivaakin ihoa.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mä sain tänään Nivea Softia selkään, kylkiin ja käsivarsiin. Ekana tietty jouduin kuuntelemaan kauhean kälätyksen siitä että kuinka tuo mun vuonna kivi ja miekka ostettu Nivea joku on ihan paskaa.

Vanhemmalla iällä iho ei oikein taho kestää noita pakkasia kauhean hyvin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vesper kirjoitti:Lähes kaikilla merkeillä on joku, kannattaa mennä sinne kosmetiikkaosastolle kyselemään. Itse voin suositella Sensain Smoothing Water Make-Up Base-pohjaa. Se on täysin väritön ja kosteuttaa kuivaakin ihoa.


Aha, edistystä on siis tapahtunut. Tunnustan, että olen aika jäljessä, mitä tulee kosmetiikkaan. Löytäessäni minulle sopivan tuotteen pysyttelen siinä ja vain harvoin uskalla kokeilla uutta. Tuo Sensain pohjustus kuulostaa hyvältä, kuivaihoinen kun olen. Kiitosta vinkistä!
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Hoidan kauneutta alkoholilla. Samalla kaunistun sekä minä itse että myös lähiympäristössä oleilevat. Toimii.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Eilen hoidin. Tykkäs.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Mulla on hiusongelma (alkaa olla tosi vakava sellainen).
Koska en tiedä mitä haluan näille pääkarvoille tehdä, ne ulottuvat kohta vyötärölle. Sellainen ei ole nättiä saati kovin käytännöllistä. Tämmösiä ~60-senttisiä hiuksia ei voi edes laittaa mitenkään. Ainoa hyvä puoli on oma väri, joka on luonnostaan sellanen "swedish blonde" -vaalearaidallinen.

Mitä mää teen??? :?
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kiukkutipu kirjoitti:Mitä mää teen??? :?


Leikkauta lyhyemmäksi (tyyliin lapaluiden alaosan korkeudelle) ja kerrostuta. Tylsää mutta toimii ja niitä voi jotenkin laittaakin eikä siinä mene kauhean kauaa. Tai opettele tekemään nutturoita.

Siskollani on samalainen kuontalo kuin sulla ja kampaajat ei suostu leikkaan sitä! "Ei tämmöistä näin tervettä ja paksua ja upeaa tukkaa kannata lähteä leikkaamaan". Ihan torveloa, jos se kerran itse haluaa lyhentää sitä lettiä ja kasvaahan se takasin! Pitänee mennä sen kanssa kampaajalle sakset kourassa, ottaa letistä kiinni ja katkasta ja sanoa ammattilaiselle että "hoida loput". Ehkä ne sit suostuu muotoileen sitä....

Olen nyt pari vuotta kasvattanut hiuksia ja viime viikolla tajusin valokuvasta että nehän on nyt pitkät. Kävi ihan huomaamatta :D

Muuten asiasta: olen hoitanut kauneuttani olemalla polttamatta öö melkein puoli vuotta! En ole huomannut erityisiä muutoksia muuten kuin että iho ei rasvoitu enää niin paljoa. Edelleen on silloin tällöin finnejä ja mustapäitä (ikiteini täälä hei!). Rasvoittumisen väheneminen voi myös johtua ilmastosta, kesä tuonee vastauksen tähänkin kysymykseen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Yh yäk, tästä ketjusta tuli mieleen että kosmetologiaika on parin viikon päästä. En tajua miksi sitä pidetään hemmotteluna. Joku vieras läästii, sutii ja puristelee naamaasi. Sattuu, on hiki ja pois pitäisi lähteä ilman meikkiä naama punaisena tukka pystyssä. Tosi nautinto.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

annepa kirjoitti:Siskollani on samalainen kuontalo kuin sulla ja kampaajat ei suostu leikkaan sitä! "Ei tämmöistä näin tervettä ja paksua ja upeaa tukkaa kannata lähteä leikkaamaan"..

No sitten kannattaa vaihtaa kampaajaa, jos noin ammattitaidottomia ovat.
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin