Tulipa luettua tätäkin. Arvoisasta Jouluarskasta oli puhuttu SELJÄN takana. Kuitenkin minun täytyy osittain olla tyytyväinen kun nyt on nähty "jotain" kirjoituksissani. Toki asia ainakin sisäisesti naurattaakin, mutta jos nyt ihan totisena asiaa katsotaan niin on minun kirjoituksissani ihan totta, hei, aika paljon järkeä. En halua sanoa tätä tyhmän"polleana" vaan lähinnä sitä, että itse, jos ulkopuolisia noraisin, jota en tietenkään moraalinikaan takia voisi tehdä, minä olisin kyllä viimeinen jonka noraisin. Tietenkin senkin takia, että tunnen oman ajatusmaailmani, mutta
eikö kukaan arvosta tosiaankaan sitä, että puhun kokonaisia lauseita, enkä puhu sisäpiirin lyhenteitä, en kiroile vittua enkä saatanaa, pyrin olemaan tasapuolinen. Ainoa asia, joka saattaa olla ärsyttävä, on minun korostustyylinen "Stadinarskalle", mutta se on ns. hyymöriä!
Tosiaan, tääkin on ihan kivaa, että asioita puhutaan ja olen iloinen ettette noraile,
mutta toden sanottuna se asia on aivan uberkäsittämätöntä vielä minulle, että muutamien tyyli sanoa vittua ja perkelettä ja munaa ja paskaa ja pillua vuoronperää eri sanoja täytesanoiksi laittaen EI LAINKAAN mene niitten kirjoitusten listalle, jotka ärsyttäisivät ja joita "norattaisiin"! Tätä ihmettelen aikalailla. Minä ainakin ne ohitan, ellei niissä sitten ole hauskaa esim. seksisisältöä tai mustaa huumoria tai muuta, kyl te jummarratte kaikki mitä tarkoitan!
Kiva kuitenkin kun olette lukeneet. JAKSAKAA lukea ja ajatella. Minä en tosiasiallisesti puhu mielestäni paskaa juuri ollenkaan! Koetan tiivistää tekstejäni, jotta ne luettaisiin suit sait, mutta arvatkaapa mitä sitten tapahtuu: Ne ovat tylsempiä!
With Love your Jouluarska