Ignore

Ylipitona tunnettu ryhmittymä suorittaa sanallisia terrori-iskuja ohjemuodossa tähän topiciin. Ei asiaankuulumatonta urpoilua kiitos.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bhven kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ärsyttävyys johtui hienohelmamaisuudesta ja pinnallisuudesta, jota hän ei halunnut peitellä.

Muistelenko oikein, että sillä oli hirveää vääntöä snikkerspakaran kanssa?

Joo. Anna piruvie omi koko läskipersekäsitteen itselleen, vaikkei RL huonosti pakattu ollutkaan.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Aasi päivitä!
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:Aasi päivitä!

Ootko tehnyt lisää nikkejä tänne? :twisted:
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Aasi päivitä!

Ootko tehnyt lisää nikkejä tänne? :twisted:

Mitä mä sellasilla? Enhän oo vielä tähän päivään mennessä ollut vastuussa arskan ignorenumeron kasvattamisesta edes yhdellä.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Aasi päivitä!

Ootko tehnyt lisää nikkejä tänne? :twisted:

Mitä mä sellasilla? Enhän oo vielä tähän päivään mennessä ollut vastuussa arskan ignorenumeron kasvattamisesta edes yhdellä.

Tuntui tuo nore-tilasto vaan kiinnostavan!!!1

Mä oonkin kasvattanut yhdellä, oon sen verran parempi. Minä siis.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Saisko päivitystä? Kiinnostaa kesähelteillä.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sleazoid kirjoitti:Saisko päivitystä? Kiinnostaa kesähelteillä.


Pidättäkää tuo Manala! Rosvot kiinni! Kyllä kansa tietää että hänen täytyy olla Manala. Eli Sleamana (rekisteröity huono tavaramerkki)

Voin antaa tilaston etukäteen:

1. Stadinarska 345 norausta

2. Nipanen 3 norausta

Uusi mahtava hiuksianostattava ennätys!! Ja yhä vaan kaikilla on vankka mielipide Arskaan ihan kaikesta Arskaan liittyvästä. Erityisesti aivan kaikki Arskan suoltamiset ovat paskaa. Senkin kerron etukäteen! Tätä ei viitsi ajatella. Se ajattelu on tylsää!! Olkoon muuttumaton PARATOKSIS KUMMATUS PÖLLÖTYS ! :D koska Arska väittää kyllä aikuisen oikeasti, että Arskan kirjoitukset ovat Kitinän järkevim.....

ÄH ANTAA olla! Tyhmää jatkaa tyhmyyttä! Kannettu vesi ei ikinä pysy kaivossa. Stadinarska on hylkiö ja kummipallo ja irtolainen yhteinen leikki-roskasanko. Kai sekin rooli on tärkeä! Hyvä on sitten, mutta SÄILYTÄN kuitenkin harmaan linjani ja ärsyttämättömyden.

Toivottavasti tämä nimenomainen postaus ei liikaa ärsyttänyt. Ei ollut tarkoitus sellainen. Tarkoitus oli saada aivonystyröitä hieman laajemmin rullaamaan sisäpiiristä ulospäin!

Viimekertainen 36 noraajaa on muuten mahdottomuus! Montakos meitä on, hehheh meitä aktiiveja.

Taivas varjele mitä sieltä NYT tulee!!!

KEVÄINEN MUKAVA ARSKAINEN STADISTA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Vastaa Viestiin