Mitä vedätte suruun?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

masa kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:En. Ikeastakin kuulemma joidenkin mielestä saa pelkkää paskaa.

Ainoastaan niiden mielestä, jotka preferoivat laatua.

Korjaus: ...jotka mittaavat laatua pelkästään hinnalla.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Eiks olis kovempaa ampua norsuja hirvipyssyllä?


Taitais olla rikollista. Liian pienellä pyssyllä ampuminen aiheuttaa turhaa kärsimystä.


Mut eihän koolla ole väliä :(


Ei ookaan, paitsi jos se on rikollisen pieni, vai miten se menikään?
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pöh. Ei tartte olla kova jätkä lyödäkseen hämähäkkiä kengällä, tosikova uskaltaa liiskata sen peukulla (minä en :( Raid o ystävä!).
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

EveryWoman kirjoitti:Korjaus: ...jotka mittaavat laatua pelkästään hinnalla.


Korjaus: Jotka ymmärtävät huonekalujen rakenteesta sen eron, että puu pysyy paremmin kasassa puutapeilla ja liimalla, kuin ruuvein.

EW. Rakennas Ikea-topikki. Mä en nyt kerkeen kun oon koulutuksessaaaa..
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

masa kirjoitti:Korjaus: Jotka ymmärtävät huonekalujen rakenteesta sen eron, että puu pysyy paremmin kasassa puutapeilla ja liimalla, kuin ruuvein.

EW. Rakennas Ikea-topikki. Mä en nyt kerkeen kun oon koulutuksessaaaa..

Laatuko on sulle sitä, että huonekalua ei voi tarvittaessa purkaa osiin ja koota uudelleen? (Mun mööpelit on pysyneet loistavasti kasassa kaikki nämä vuodet ilman liimaakin, mutta ehkä se johtuu vain siitä että en ymmärrä huonekalujen rakennetta!)

Talo-ketjussa jouduit jo Ikea-hölmöyksinesi niin pahasti alakynteen, että pitäisin itseäni kiusaajana jos avaisin aiheesta oikein erillisen ketjun. *kiillottaa kilpeä*
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

EveryWoman kirjoitti:
masa kirjoitti:Korjaus: Jotka ymmärtävät huonekalujen rakenteesta sen eron, että puu pysyy paremmin kasassa puutapeilla ja liimalla, kuin ruuvein.

EW. Rakennas Ikea-topikki. Mä en nyt kerkeen kun oon koulutuksessaaaa..

Laatuko on sulle sitä, että huonekalua ei voi tarvittaessa purkaa osiin ja koota uudelleen? (Mun mööpelit on pysyneet loistavasti kasassa kaikki nämä vuodet ilman liimaakin, mutta ehkä se johtuu vain siitä että en ymmärrä huonekalujen rakennetta!)

Talo-ketjussa jouduit jo Ikea-hölmöyksinesi niin pahasti alakynteen, että pitäisin itseäni kiusaajana jos avaisin aiheesta oikein erillisen ketjun. *kiillottaa kilpeä*

Voisit muuten pyytää anteeksi masalta tuota koulukiusaamistasi. Minua hirvittää tuollainen nöyryytys.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

EveryWoman kirjoitti:Talo-ketjussa jouduit jo Ikea-hölmöyksinesi niin pahasti alakynteen, että pitäisin itseäni kiusaajana jos avaisin aiheesta oikein erillisen ketjun. *kiillottaa kilpeä*


Alakynteen? No nyt kyllä vetelet noilla johtopäätöksillä ihan omiasi. Se että sinä pidät trendikkäistä lastulevyviilu-virityksistä, ja minä oikeasta puusta rakennetuista huonekaluista, ei vie sinua voittoon ikea-laadun puolesta.

Itse asiassa. Tänään pitäsi viedä taas pari Ikean tuliterää peittoa roskiin tai kierrätykseen. Osoittautuivat sellaisiksi muovimakuupusseiksi hiostavuutensa pulesta, ettei niilläö voi nukkua erkkikään.
Viimeksi muokannut masa, 22.04.2008 11:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

masa kirjoitti:Se että sinä pidät trendikkäistä lastulevyviilu-virityksistä, ja minä oikeasta puusta rakennetuista huonekaluista, ei vie sinua voittoon ikea-laadun puolesta.

Ei viekään. Sen tekivät sinun omat argumenttisi.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

EveryWoman kirjoitti:Ei viekään. Sen tekivät sinun omat argumenttisi.


Jotka olivat?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kaikki realiteettivammaiset miestentallojat yhdessä paikassa, nuuh!
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:Kaikki realiteettivammaiset miestentallojat yhdessä paikassa, nuuh!


Sä kyl tallot naisiakin! Sullon joku tuplavamma.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Kaikki realiteettivammaiset miestentallojat yhdessä paikassa, nuuh!


Sä kyl tallot naisiakin! Sullon joku tuplavamma.


Manala pistää aina paremmaksi :wink:

Mulla on triplavamma :hep:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tätä ketjua selattuani luulen, ettei vähempi kuin punaviini kylvyssä huiman ja Chapin kanssa riitä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Lilo kirjoitti:Tätä ketjua selattuani luulen, ettei vähempi kuin punaviini kylvyssä huiman ja Chapin kanssa riitä.


No ota jallua kylvyssä huiman ja Chapin kanssa?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

elco kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Tätä ketjua selattuani luulen, ettei vähempi kuin punaviini kylvyssä huiman ja Chapin kanssa riitä.


No ota jallua kylvyssä huiman ja Chapin kanssa?


Yhden- vai kolmen tähden?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
sanctus

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Lilo kirjoitti:
elco kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Tätä ketjua selattuani luulen, ettei vähempi kuin punaviini kylvyssä huiman ja Chapin kanssa riitä.


No ota jallua kylvyssä huiman ja Chapin kanssa?


Yhden- vai kolmen tähden?


Hah. Amatööri.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

sanctus kirjoitti:



Hah. Amatööri.




:oops:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

prosessi kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Kaikki realiteettivammaiset miestentallojat yhdessä paikassa, nuuh!

Sä kyl tallot naisiakin! Sullon joku tuplavamma.

No kun katseli sunkin tyyliäsi kirjoitella asioita ex-miehestäsi eron hetkellä ja sen jälkeen, niin vähemmästäkin tulee mieleen että onkohan kanaemolla lievästi sanottuna tuplastandardit käytössä. Sinä se olet jatkuvasti täällä nössömiehiäsi juoksemassa puolustamaan, etkä onneksi vaadi siitä palkkioksi kuin täydellisen nöyryytysoikeuden heitä kohtaan. Ei sen tarvitse olla isokaan vika kunhan se on omassa päässä.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

masa kirjoitti:Itse asiassa. Tänään pitäsi viedä taas pari Ikean tuliterää peittoa roskiin tai kierrätykseen. Osoittautuivat sellaisiksi muovimakuupusseiksi hiostavuutensa pulesta, ettei niilläö voi nukkua erkkikään.


Vie Hesyyn ne. Ei ihmiset tartte peittoja, tulee kesä.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Geep kirjoitti:Vie Hesyyn ne.


Mikä se on?
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

masa kirjoitti:
Geep kirjoitti:Vie Hesyyn ne.


Mikä se on?


http://www.hesy.fi/tuetoimintaamme.htm
(sivun alalaita; tavaralahjoitukset)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geep kirjoitti:
masa kirjoitti:
Geep kirjoitti:Vie Hesyyn ne.


Mikä se on?


http://www.hesy.fi/tuetoimintaamme.htm
(sivun alalaita; tavaralahjoitukset)


Voi sinnekin viedä, mutta ne vaan homehtuu nyt kesästä. Vie mielummin vaikka espoon eläinsairaalaan tai yliopistolliseen eläinsairaalaan Viikissä, ne menis käyttöön samantien.
The great club outshines the individual, always and forever.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Ai ne ei käytä alusina? Hitto just lähti kaverin mukana säkilliset täältäkin. Pöhkis!
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

^ taidan pudottaa ne uffin laatikkoon vaan..
Vastaa Viestiin