Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Voiko miestä pahemmin loukata :)
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mun peniksessä on sen verran mittaa, että ei ole koskaan tarvinnut alkaa kilpavarustelemaan muilla saroilla. Kalastusvermeitä ei lasketa peniksen jatkeeksi!

Ketjun otsikon mukaan; LeasePlan soppari loppuu elokuun lopussa. Tarttis päättää mitä haluaa tilalle. Jotain pikku volkkaria ajattelin - ainoa reunaehto on, että koppimopossa on automaattivaihteet. Kaikkein mieluiten ottaisin vihivaunun tai firman palkkaaman kuskin.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exsu kirjoitti:Näyttää barbie- nuken lisävarusteelta, mä haluan räyheän kilpavarusteluvehkeen!


:jee: :hail:
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Kiitos huiman, itse tuli hankittua tämmöinen. Sitä on käytetty enimmäkseen kaasugrillin hiilenmakuisena täytteenä ja nollasta hiillokseen tarttee ehkä 3 minuuttia. Parille ihmiselle sillä grillaan ihan itsekseen ja voi käyttää kerrostalon partsillakin kun ei tule muita hajuja kuin paistuvan ruoan tuoksu.

http://www.grillikauppa.com/lotus-grillit-c-115.html


Näyttää barbie- nuken lisävarusteelta, mä haluan räyheän kilpavarusteluvehkeen!


Se onkin kilpavarusteluvehkeen barbielisävaruste.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja McJanne »

exsu kirjoitti:Näyttää barbie- nuken lisävarusteelta, mä haluan räyheän kilpavarusteluvehkeen!

https://www.facebook.com/photo.php?v=84 ... =2&theater

Grillibarbi.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja MrM »

exsu kirjoitti:Näyttää barbie- nuken lisävarusteelta, mä haluan räyheän kilpavarusteluvehkeen!

Ah no sitten. Tämän ylemmäs ei pääse. http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... lampomitta
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:Kiitos huiman, itse tuli hankittua tämmöinen. Sitä on käytetty enimmäkseen kaasugrillin hiilenmakuisena täytteenä ja nollasta hiillokseen tarttee ehkä 3 minuuttia. Parille ihmiselle sillä grillaan ihan itsekseen ja voi käyttää kerrostalon partsillakin kun ei tule muita hajuja kuin paistuvan ruoan tuoksu.

http://www.grillikauppa.com/lotus-grillit-c-115.html

Käsittääkseni tuollaiset tekniset grillit ovat juppeilua. Joka siis on metroseksuaalisuutta. Joka siis on homoutta.
Ja miksi joku grillaisi ollenkaan kerrostalon partsilla? Grillaaminenhan kuuluu pihalle ja villiin luontoon. Kerrostaloasunnossa on liesi ja mikroaaltouuni. Voihan nillä tehdä safkan, syödä sen parvekkeella ja leikkiä olevansa metsässä.

Luomumpia vaihtoehtoja (riippuu tietysti miten te homot makustelette lopputulosta)

1.) Nuotio. Luonnossa mieluummin vanha nuotionpaikka tai pihalleen sellaisen voi rajata tiiliskivillä. Makkara tikun nokkaan ja hyvin paistuu.

2.) Mahdollisimman simppeli grilli. Meillä oli muinaiselta Essolta 30 markalla ostamani pieni grilli. Matala pönttö ritilän kera. Siihen luontoretkillä keräsimme polttoaineeksi kuivia männynkäpyjä. Hyvin toimi.

3.) Parhautta ja monipuolisinta on kuitenkin MUURIKKA. Tämmönen:

Kuva

Onnistuu muurinpohjaletut. Ranskanperunat. Kokolihapihvit. Mikä vaan.
Polttoaine: Halot tai muu kuiva puu.
Paikka: Mieluiten esimerkiksi kallio kuten minulla jo pihalla tai valmisteltu nuotionpaikka.
Kohtuullisen helposti siirrettävä, jalat ovat irrotettavia.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Kyllä, noilla onnistuu Nibamainen neekerimakkaran valmistaminen kaikilla. Ei tosimiesten ruhonkappaleiden grillaus.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti:Kiitos huiman, itse tuli hankittua tämmöinen. Sitä on käytetty enimmäkseen kaasugrillin hiilenmakuisena täytteenä ja nollasta hiillokseen tarttee ehkä 3 minuuttia. Parille ihmiselle sillä grillaan ihan itsekseen ja voi käyttää kerrostalon partsillakin kun ei tule muita hajuja kuin paistuvan ruoan tuoksu.

http://www.grillikauppa.com/lotus-grillit-c-115.html


Toihan näyttää fiksulta. Eikös tuota pysty pitämään pöydässä ja valmistamaan suupaloja pikku hiljaa?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti:Toihan näyttää fiksulta. Eikös tuota pysty pitämään pöydässä ja valmistamaan suupaloja pikku hiljaa?


Joo, ulkopinta ei kuumene, vain ritilä. Pöhinää pöntössä riittää kertalatingilla ehkä 45 minuutiksi, että se on kyllä rajoittava tekijä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Tohon pitäisi saada lisättyä hiiliä, mutta voi mennä turaamiseksi.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti:^ Tohon pitäisi saada lisättyä hiiliä, mutta voi mennä turaamiseksi.


Helpoin on ostaa varahiilipesä ja vaihtaa lennossa, kyllähän niitä lisättyäkin mutta helpompaa olisi vaihtaa .
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti:^ Kyllä, noilla onnistuu Nibamainen neekerimakkaran valmistaminen kaikilla. Ei tosimiesten ruhonkappaleiden grillaus.

Häh? Ei se kokonaisen villisianruhon paistaminen grilleilläkään onnistu, mutta edellisellä sivulla kehumallani muurikalla tekee pilkotusta tavarasta melkein mitä vaan.

Kuva

Retkeilykäyttöön sopii pieni nestekaasukeitin, mutta ne on aika huonoja ja hitaita varsinkin tuulessa. Paremmin käy klassinen Trangia. Sitten nykyään saa ainakin Varustelekasta taskuun taittuvia keittimiä, jotka käyttää saksalaisten keksimiä melkein rakettipolttoainebrikettejä. Mutta eihän ne käy grillaukseen, vaan sopan, kahvin sun muun retkimuonan lämmitykseen.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Kyllähän muurikalla paistelee kaikenlaista, mutta eihän paistinpannullakaan voi tehdä paistia. Isojen lihanpalojen kanssa grilliä käytetään kuten uunia ja tuohon muurikka ei taivu.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti:^ Kyllähän muurikalla paistelee kaikenlaista, mutta eihän paistinpannullakaan voi tehdä paistia. Isojen lihanpalojen kanssa grilliä käytetään kuten uunia ja tuohon muurikka ei taivu.

Itse näin eläinsuojelijana nautin lihani mieluiten jauhelihana ja kalani tonnikala- tai sillipurkista.
Mutta pelkäsinkin, että Kitinän kaikentietäjillä on joku perustelu isojen grillien puolesta.
Luomuvaihtoehto tuohon olisi nuotio tai Veikko Huovisen "Lampaansyöjien" esittelemä "Ulko-Mongolialainen rosvon paisti".
Mutta eihän niilläkään parvekkeella kuten ei muurikallakaan, ja tuskin tekään pakastekanaa isompaa ruhoa grillaatte?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti:Itse näin eläinsuojelijana nautin lihani mieluiten jauhelihana ja kalani tonnikala- tai sillipurkista.


Minäkin vedän hanhenmaksani purkista, on silleen eläinystävällisempää.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Itse näin eläinsuojelijana nautin lihani mieluiten jauhelihana ja kalani tonnikala- tai sillipurkista.

Minäkin vedän hanhenmaksani purkista, on silleen eläinystävällisempää.

Myöskään maksamakkarani, lihahyytelöni ja kalapuikkoni eivät valita ääneen.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Paistitko sitten kuiskuttelee sinulle jotain?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti:^ Paistitko sitten kuiskuttelee sinulle jotain?

Menee offtopikiksi. Kuten ruotsalaislapset kuulemma kokolihapihvistä sanovat: "Det är so jobbigt att tugga" :lol:
Eli minustakin helpompisyöntistä jos on valmiiksi jauhettua ja kalat ilman ruotoja.

No joo, on tullut syötyä kokolihapihviä ja paistettua kanaa. Hyvää. Olen itsekin puukolla mengelöinyt riistaa, kanalintuja, sorsia ja (koiran kaupungin puistoista salametsästämiä) jäniksiä. Melko työläs homma niin vähän lihan takia. Saati jos kaupasta ostetun valmiin kinkkuviipalepaketin sijaan pitäisi tappaa ja teurastaa koko elikko.

Helpompaa suoraan kaupasta mahdollisimman valmiina. Mutta silloin ei tule eläinsuojelullisesti mietittyä elukoiden kasvatusoloja. Riistallakin on isompi "häkki":
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja huima »

sivustahuutaja kirjoitti:Toihan näyttää fiksulta. Eikös tuota pysty pitämään pöydässä ja valmistamaan suupaloja pikku hiljaa?


Kuten resident-juristimme jo kommentoi, homma on hoidossa -- jos sitä oikeasti tarvitsee. Yhdellä pesällä tosiaan lämmittää ruokaa aika pitkään, joten se lisääminen ei välttämättä ole oikeasti tarpeen. Toinen juttu on sitten tuohon grilliin reunan ja kannen hommaaminen, mikä lisää luonnollisesti grillauksen tehoa. En huomannut oliko tuossa verkkokaupassa niitä myynnissä, mutta kun ostin tuon grillin venemessuilta - niin hommasimme samalla metallisen tuulensuojan ja lasisen kannen grillin päälle.

Lopputulos on, että grillillä voi grillata huonommassakin kelissä ja pienempi lämpö kypsentää vielä tehokkaammin.

Ei ole ollut tarvetta lisätä hiiliä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Palkka tuli ja niin tuli myös hirmu himo marssia kamerakauppaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Huomenna kun tulee 51M€ niin ostan tämän kakkoskämpäksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Bluntly kirjoitti:Huomenna kun tulee 51M€ niin ostan tämän kakkoskämpäksi.
Eikös siellä ole 60 miltsii? Et kai ole enää sitten pihi, vaan maksat myös muuta kuin käteenvedon?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joo, voin harkita liukasteen ostamista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Riemumieli kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Huomenna kun tulee 51M€ niin ostan tämän kakkoskämpäksi.
Eikös siellä ole 60 miltsii? Et kai ole enää sitten pihi, vaan maksat myös muuta kuin käteenvedon?
Pattijoella ei varmastikaan tarvitse tuossa kämpässä käteen vedellä!
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Vastaa Viestiin