Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja exsu »

James Potkukelkka kirjoitti:Niin sellainen juttu vielä, että niissä on monesti aikamoinen kokoaminen. Jostain kait saa valmiiksi kasattuna.


Ei tuo oo naisille sillain ongelma.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tuota Urpsun suositusta vähän jo vilkuilinkin, kun tykkäsin tuosta valkoisesta kärristä.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exsu kirjoitti:Tuota Urpsun suositusta vähän jo vilkuilinkin, kun tykkäsin tuosta valkoisesta kärristä.

Mä olen kyllä nyt muistavinani, että todellisuudessa kehikko on sellainen metallinvärinen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Niin sellainen juttu vielä, että niissä on monesti aikamoinen kokoaminen. Jostain kait saa valmiiksi kasattuna.


Ei tuo oo naisille sillain ongelma.


Senkin hyväksikäyttäjä!1
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:
elco kirjoitti:Hiiligrillidorkan tuhatrivistä hiiligrillipostausta odotellen.

Ei jaksa nyt, väsyttää.

No mä voin päivystää!

En ole koskaan omistanut kaasugrilliä, kun mulle se on vähän sama asia kun raahaisi lieden ulos. Olen siis vannoutunut hiiligrillaaja, ja kyllä mä sellaista suosittelisin exullekin, jos tarkoitus ei ole käyttää grilliä päivittäisenä kesäkeittiönä. Mun mielestä hiiligrillissä tulee parempaa murkinaa ja puhtaanapitokin on paljon yksinkertaisempaa. Ja kun ostaa hyvän hiiligrillin, eikä mitään 19,90 € huoltikselta, on se varsin monivuotinen sijoituskin.

t. hiiligrillidorka
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Urpsu, arvanet että itsellänikin on samanmerkkinen grilli. Tosin 4 polttimoinen. Kolmatta kesää ehkä? Pitkäikäisen oloinen.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

urpiainen kirjoitti:Ostin just tuon 199-mallin Prismasta: http://kesapihat.prisma.fi/tuotteet.php. Ei sillä varmastikaan naapuruston kilpavarustelussa pärjää lähtöruutua pidemmälle...


Ei, et pääse edes harjoittelukautta läpi. Luultavasti ihan ok ostos jos Nibaa kyrsät nekruiksi pari kertaa kesässä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kävin prismassa katsomassa, ei lähtenyt mikään mukaan. Talvisäilytys vaatisi suurta varastoinventaariota, nykyisellään ei mahdu hyvällä tahdollakaan. Hiiliversio sai lisäpisteitä säilytettävyydestä. Vielä pitää pohtia uskallanko alkaa puuhastelemaan sytytysnesteiden kanssa. Vaikka en tiedä onko siinä oikeasti sen enempää riskiä kun kaasupullojenkaan kanssa, luultavammin vähemmän.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exsu kirjoitti:Talvisäilytys vaatisi suurta varastoinventaariota, nykyisellään ei mahdu hyvällä tahdollakaan.


Jos säilytystila on oleellinen asia, niin katsasta Weberin Q-sarja. Hinta toki hieman tyyriin puoleinen, mutta käytännöllisen kokoisia.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 569
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Mulle saattaisi kelvata hiiligrilliksi tää:
http://www.webergrill.fi/grillmallit/br ... cm-18.aspx

Nyt duunailen grillisafkat vanhalla kaasugrillillä, näyttä vanhalta+halvalta, mutta hoitaa hommansa hyvin. Lahjahevosen suuhun jne.
Ulkolämpötilarajoina oon pitänyt -5 asteesta lämpimään kaikki käy.
Tanssilattioiden Timanttipora
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tota Dynamon linkkaamaa oon nyt katsonut, kun olisi helpompi säilyteltävä. Yritän juuri selvittää, mikä muu ero tuon "original" ja "premium"- malleilla on kuin 100 euroa hinnassa.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Kävin prismassa katsomassa, ei lähtenyt mikään mukaan. Talvisäilytys vaatisi suurta varastoinventaariota, nykyisellään ei mahdu hyvällä tahdollakaan. Hiiliversio sai lisäpisteitä säilytettävyydestä. Vielä pitää pohtia uskallanko alkaa puuhastelemaan sytytysnesteiden kanssa. Vaikka en tiedä onko siinä oikeasti sen enempää riskiä kun kaasupullojenkaan kanssa, luultavammin vähemmän.

Mihin sä sytytysnestettä tarttet? Elä hitossa, tulee pahaa ruokaakin. Hanki piippusytytin, sillä lähtee hiilet/briketit tulille :)

Ja siis mulla on Weberin original, soiva peli. Premiumissa erona oikeastaan vaan toi kätsy hiililaatikko, mutta sekin on vähän nice to have -juttu. Tosin, nyt kun kurkkasin sivut, mun on ehdottomasti saatava toi lemongrass! Ja mä vedän talveks vaan hupun päälle ja jätän terassille odottamaan kevättä.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä asun alle 4 km:n päässä Hervannasta, en tiedä voiko pihassa pitää mitään narsissia arvokkaampaa.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Bluntly kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Ostin just tuon 199-mallin Prismasta: http://kesapihat.prisma.fi/tuotteet.php. Ei sillä varmastikaan naapuruston kilpavarustelussa pärjää lähtöruutua pidemmälle...


Ei, et pääse edes harjoittelukautta läpi. Luultavasti ihan ok ostos jos Nibaa kyrsät nekruiksi pari kertaa kesässä.


Kyllä tuolla pihvitkin paistaa kunhan muistaa öljytä ja pitää puhtaana (valurautaiset) ritilät ja parilat.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vesper kirjoitti:
exsu kirjoitti:Kävin prismassa katsomassa, ei lähtenyt mikään mukaan. Talvisäilytys vaatisi suurta varastoinventaariota, nykyisellään ei mahdu hyvällä tahdollakaan. Hiiliversio sai lisäpisteitä säilytettävyydestä. Vielä pitää pohtia uskallanko alkaa puuhastelemaan sytytysnesteiden kanssa. Vaikka en tiedä onko siinä oikeasti sen enempää riskiä kun kaasupullojenkaan kanssa, luultavammin vähemmän.

Mihin sä sytytysnestettä tarttet? Elä hitossa, tulee pahaa ruokaakin. Hanki piippusytytin, sillä lähtee hiilet/briketit tulille :)

Ja siis mulla on Weberin original, soiva peli. Premiumissa erona oikeastaan vaan toi kätsy hiililaatikko, mutta sekin on vähän nice to have -juttu. Tosin, nyt kun kurkkasin sivut, mun on ehdottomasti saatava toi lemongrass! Ja mä vedän talveks vaan hupun päälle ja jätän terassille odottamaan kevättä.

Onko toi piippusytytin se sellainen ison tuopin näköinen laite, johon alaosaan laitetaan vaikkapa pari sivua sanomalehteä ja hiilet sitten päälle syttymään? Ihmiskunnan historian nerokkaimpia keksintöjä sitten pyörän ja päättelyroolisemantiikan. Sytytysnesteitä ei tosiaan tarvita enää lainkaan (tosin joskus tuntuu ettei grilliäkään: tekisi mieli laittaa ritilä ja pihvit suoraan siihen piippusytyttimen(?) päälle).

Muuten olen tänään taas niin tavattoman kukkahattusuvaitsevaisella tuulella, että jotenkin ei oikein innostaisi koko hiili- ja kaasugrillivastakkainasettelu. Niillä on minusta vähän eri käyttötarkoitukset: kaasugrilli on tavattoman kätevä ja nopea, mutta kyllähän kunnon grillimaun saa paremmin hiilillä grillattaessa. Mutta ottaahan se hiilloksen kehkeytyminen sitten oman aikansa. Jos valitsee vain toisen, niin valinnan varmaan ratkaisee omat grilllaustavat, ei eri grillityyppien kuviteltu absoluuttinen paremmuusero.

Viime vuodet olen muuten hiiligrillauspuolella osunnut käyttämään vain sellaisia 19,90 bensikseltä -malleja. En kuitenkaan ole lainkaan osannut kaivata kalliimpia Webereitä. Mitä niissä saa lisää satojen eurojen lisähinnalla (paitsi jykevämmän ulkonäön)?
Viimeksi muokannut urpiainen, 24.04.2014 9:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Ostin just tuon 199-mallin Prismasta: http://kesapihat.prisma.fi/tuotteet.php. Ei sillä varmastikaan naapuruston kilpavarustelussa pärjää lähtöruutua pidemmälle...

Ei, et pääse edes harjoittelukautta läpi. Luultavasti ihan ok ostos jos Nibaa kyrsät nekruiksi pari kertaa kesässä.

Kyllä tuolla pihvitkin paistaa kunhan muistaa öljytä ja pitää puhtaana (valurautaiset) ritilät ja parilat.

Ja nyt sen saa vielä -15%! No joo, kyllä kunnon pihvi tulee paremmin hiiligrillillä, mutta tuolla on mukava laittaa vaikka koko ateria siten, että lihat (outoa muuten, että esimerkiksi Australian Master Chefissä juuri kukaan ei enää sano lihaa lihaksi vaan proteiiniksi) ritilällä ja kasvit, halloumit ja muut tykötarpeet siinä parilalla. Mistä tuleekin mieleeni, että Urpiaisen kauden 2014 virallinen grilliruokaviini on tämä. Sellaisenaan vähän turhan suuta kuivattava, mutta sopivan grilliruoan kanssa aivan tavattoman hyvä! Täytyy poiketa täydentämään varastot ennen kuin loppuu lähialkosta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:Muuten olen tänään taas niin tavattoman kukkahattusuvaitsevaisella tuulella, että jotenkin ei oikein innostaisi koko hiili- ja kaasugrillivastakkainasettelu.


Silloinhan kitinässä pitää luonnollisesti esittää, että grillaamisesta ei yksinkertaisesti tule mitään, ellei taloudessa ole molempia vaihtoehtoja ja että on parempi jättää koko grillaaminen väliin, jos ei hanki molempia saman tien. Vähän otetta nyt tähän keskusteluun.

Kaasugrillinä mulla oleellisilta osiltaan vastaava grilli kuin urpiaisen hankkima. Toimittaa mielestäni virkansa oikein hyvin. Valurautaisia lämmönjakolevyjä olisi kiva testata, jos ne jakaisi lämmön vielä tasaisemmin, mutta se varmasti pidentäisi esilämmitysaikaa, joten ei välttämättä hyvä asia. Samoin omassa käytössä irtoparila ja valurautaritilä koko paistoalueella Weberin tyyliin olisi jaettua ratkaisua parempi, kun käytän niin harvoin parilaa. Ei ole vaan sopivan kokoista varaosaritilää tullut vastaan, kun mulla jakosuhde on 1:2.

Hiiligrillinä sitten joku 40 vuotta vanha pallogrilli. Sellanen puolikkaan tynnyrin kokoinen hiiligrilli olisi vielä kiva lisä valikoimiin, mutta tarve niin vähäistä, ettei viitsi laittaa yhtään rahaa kiinni. Lahjoituksia otetaan toki vastaan, jos jollain ei ole tilaa säilyttää :wink:
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vagabondo kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Muuten olen tänään taas niin tavattoman kukkahattusuvaitsevaisella tuulella, että jotenkin ei oikein innostaisi koko hiili- ja kaasugrillivastakkainasettelu.


Silloinhan kitinässä pitää luonnollisesti esittää, että grillaamisesta ei yksinkertaisesti tule mitään, ellei taloudessa ole molempia vaihtoehtoja ja että on parempi jättää koko grillaaminen väliin, jos ei hanki molempia saman tien. Vähän otetta nyt tähän keskusteluun.

Kaasugrillinä mulla oleellisilta osiltaan vastaava grilli kuin urpiaisen hankkima. Toimittaa mielestäni virkansa oikein hyvin. Valurautaisia lämmönjakolevyjä olisi kiva testata, jos ne jakaisi lämmön vielä tasaisemmin, mutta se varmasti pidentäisi esilämmitysaikaa, joten ei välttämättä hyvä asia. Samoin omassa käytössä irtoparila ja valurautaritilä koko paistoalueella Weberin tyyliin olisi jaettua ratkaisua parempi, kun käytän niin harvoin parilaa. Ei ole vaan sopivan kokoista varaosaritilää tullut vastaan, kun mulla jakosuhde on 1:2.

Hiiligrillinä sitten joku 40 vuotta vanha pallogrilli. Sellanen puolikkaan tynnyrin kokoinen hiiligrilli olisi vielä kiva lisä valikoimiin, mutta tarve niin vähäistä, ettei viitsi laittaa yhtään rahaa kiinni. Lahjoituksia otetaan toki vastaan, jos jollain ei ole tilaa säilyttää :wink:


Itsellähän on neljäpolttimoinen siksi, että siinä on kaksi polttimoa parilalle ja ritilälle. Kolmipolttimoinen koettaa keskipolttimolla lämmittää vähän molempia puolia, joka tuntui tyhmältä. Ja pitäähän sitä olla isompi kuin naapurilla, edes terassilla. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti:Silloinhan kitinässä pitää luonnollisesti esittää, että grillaamisesta ei yksinkertaisesti tule mitään, ellei taloudessa ole molempia vaihtoehtoja ja että on parempi jättää koko grillaaminen väliin, jos ei hanki molempia saman tien. Vähän otetta nyt tähän keskusteluun.

Ah, totta! Paha lapsus, koetan skarpata, ettei vaan pääse toistumaan moinen lepsuilu.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:Onko toi piippusytytin se sellainen ison tuopin näköinen laite, johon alaosaan laitetaan vaikkapa pari sivua sanomalehteä ja hiilet sitten päälle syttymään? Ihmiskunnan historian nerokkaimpia keksintöjä sitten pyörän ja päättelyroolisemantiikan. Sytytysnesteitä ei tosiaan tarvita enää lainkaan (tosin joskus tuntuu ettei grilliäkään: tekisi mieli laittaa ritilä ja pihvit suoraan siihen piippusytyttimen(?) päälle).

Just se, ihan paras keksintö.

urpiainen kirjoitti:Muuten olen tänään taas niin tavattoman kukkahattusuvaitsevaisella tuulella, että jotenkin ei oikein innostaisi koko hiili- ja kaasugrillivastakkainasettelu. Niillä on minusta vähän eri käyttötarkoitukset: kaasugrilli on tavattoman kätevä ja nopea, mutta kyllähän kunnon grillimaun saa paremmin hiilillä grillattaessa. Mutta ottaahan se hiilloksen kehkeytyminen sitten oman aikansa. Jos valitsee vain toisen, niin valinnan varmaan ratkaisee omat grilllaustavat, ei eri grillityyppien kuviteltu absoluuttinen paremmuusero.

Näinhän mäkin taisin sanoa, ollaan siis samaa mieltä tästäkin.

urpiainen kirjoitti:Viime vuodet olen muuten hiiligrillauspuolella osunnut käyttämään vain sellaisia 19,90 bensikseltä -malleja. En kuitenkaan ole lainkaan osannut kaivata kalliimpia Webereitä. Mitä niissä saa lisää satojen eurojen lisähinnalla (paitsi jykevämmän ulkonäön)?

No ne tosiaan on jykeviä, ei heilu eikä hytky. Lisäksi oon tykänyt hyvistä pyöristä, jolla voin liikuttaa grilliä terassilla esim. seinän vierestä vähän keskemmälle. Ne ei myöskään ruostu, ilma-aukot ym. häksättimet oikeasti myös toimii, ja grilliin saa myös kaikenlaisia hilavitkuttimia, kuten esim omassani oleva grillivälinenaulakko. Huoltisgrilli kestää kesän, Weberillä on muistaakseni 10 vuoden takuu.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Silloinhan kitinässä pitää luonnollisesti esittää, että grillaamisesta ei yksinkertaisesti tule mitään, ellei taloudessa ole molempia vaihtoehtoja ja että on parempi jättää koko grillaaminen väliin, jos ei hanki molempia saman tien. Vähän otetta nyt tähän keskusteluun.

Ah, totta! Paha lapsus, koetan skarpata, ettei vaan pääse toistumaan moinen lepsuilu.


Kiitos huiman, itse tuli hankittua tämmöinen. Sitä on käytetty enimmäkseen kaasugrillin hiilenmakuisena täytteenä ja nollasta hiillokseen tarttee ehkä 3 minuuttia. Parille ihmiselle sillä grillaan ihan itsekseen ja voi käyttää kerrostalon partsillakin kun ei tule muita hajuja kuin paistuvan ruoan tuoksu.

http://www.grillikauppa.com/lotus-grillit-c-115.html
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja huima »

^Jeh. Lotus grilli on kahdelle ihmiselle ihan gurko.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

^ Hitokseen, jos toi on kerran partsiystävällinen, niin mulle taisi juuri tulla tarve.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Diddley Bow kirjoitti:^ Hitokseen, jos toi on kerran partsiystävällinen, niin mulle taisi juuri tulla tarve.


Sopii se moneen muuhunkin paikkaan, kun sen ulkopinta ei kuumene eikä se jätä sotkua. Sitä voi käyttää veneessä, piknillä kätevän kantokassin kanssa tms. Suositan hankkimaan suorilta käsiltä toisen hiilipesän, yksi ei aina riitä grillaamaan ja kätevämpi kantaa matkassa valmiiksi ladattua kuin sotkea kuuman pesän kanssa uutta hiiltä peliin.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja exsu »

So Hard kirjoitti:Kiitos huiman, itse tuli hankittua tämmöinen. Sitä on käytetty enimmäkseen kaasugrillin hiilenmakuisena täytteenä ja nollasta hiillokseen tarttee ehkä 3 minuuttia. Parille ihmiselle sillä grillaan ihan itsekseen ja voi käyttää kerrostalon partsillakin kun ei tule muita hajuja kuin paistuvan ruoan tuoksu.

http://www.grillikauppa.com/lotus-grillit-c-115.html


Näyttää barbie- nuken lisävarusteelta, mä haluan räyheän kilpavarusteluvehkeen!
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Vastaa Viestiin