Manaaja kirjoitti:NuoriDaavid kirjoitti:Wired on päässyt katsomaan Googlen data-keskuksia:
http://www.wired.com/wiredenterprise/20 ... enter/all/
Hienosti mokattu kahden ensimmäisen kuvan kuvatekstit.
No niinpäs näyttää vaihtaneen tekstit paikkaa
Manaaja kirjoitti:NuoriDaavid kirjoitti:Wired on päässyt katsomaan Googlen data-keskuksia:
http://www.wired.com/wiredenterprise/20 ... enter/all/
Hienosti mokattu kahden ensimmäisen kuvan kuvatekstit.
MrM kirjoitti:Yhtä juttua en noissa avaruuspeleissä ja -sarjoissa ymmärrä. Miks noihin isompiin emoaluksiin tehdään hangaareihin aina kauheat kiitoradat sisälle mihin laskeudutaan ja mitä pitkin "noustaan". Ihan kuin avaruudessa tarvittaisiin kymmenien metrien pituisia, tärkeää tilaa aluksesta vieviä kiitoratoja että päästään pikkuisilla paskiaisilla leijumaan painottomuuteen.
pierupylly kirjoitti:MrM kirjoitti:Yhtä juttua en noissa avaruuspeleissä ja -sarjoissa ymmärrä. Miks noihin isompiin emoaluksiin tehdään hangaareihin aina kauheat kiitoradat sisälle mihin laskeudutaan ja mitä pitkin "noustaan". Ihan kuin avaruudessa tarvittaisiin kymmenien metrien pituisia, tärkeää tilaa aluksesta vieviä kiitoratoja että päästään pikkuisilla paskiaisilla leijumaan painottomuuteen.
Entä jos siihen alukseen tuleekin pahemman luokan vika heti irtautumisen jälkeen ja moottorit vaikka sammuvat, tällöin kai on parempi että alus on ammuttu vähän kauemmas eikä heti kosahda emoaluksen kylkeen?
So Hard kirjoitti:Kyllä mä hiukan ihmettelen jos lentotukialuksessa ei ole lentokonehangaaria. Jossain ne koneet pitää säilyttää, huoltaa, aseistaa, tankata ja miehittää.
MrM kirjoitti:No sen voi vielä jotenkin perustella, mutta niitä koko tukialuksen läpi johtavia kiitoratoja ei.
Ei kait tota voi olettaa perustelevan muulla kuin että avaruustaistelut on vissiin niin brutaalin yllätyksellisiä jossain asteroidipilvessä, että koko kalusto pitää saada emoaluksesta ulos alle minuutissa, jolloin ne on kaikki siellä lentokannella ja huoltohangaari on tyhjillään.MrM kirjoitti:No sen voi vielä jotenkin perustella, mutta niitä koko tukialuksen läpi johtavia kiitoratoja ei.
sivustahuutaja kirjoitti:MrM kirjoitti:No sen voi vielä jotenkin perustella, mutta niitä koko tukialuksen läpi johtavia kiitoratoja ei.
Noissahan hangaarit ovat auki avaruuteen, mutta niissä on silti normaalipaineista ilmaa. Ovissa täytyy siis olla jokin VoimaKenttä, joka pitää kaasun sisällä. Avaruuslentokoneiden täytyy siis saavuttaa riittävä nopeus päästäkseen läpi VoimaKentästä, jolla ilmeisesti on paineroa vastaava työntövoima.
masa kirjoitti:
Ne on vaan elokuvaa hei.
sivustahuutaja kirjoitti:masa kirjoitti:
Ne on vaan elokuvaa hei.
Fiktiivisiä tarinoitahan ne on, mutta käsittääkseni ne on kuvattu oikeassa ympäristössä.
So Hard kirjoitti:Mihin vattuun niitä hipelöintinäyttejä tarttee konsoliohjaimissa.
sivustahuutaja kirjoitti:So Hard kirjoitti:Mihin vattuun niitä hipelöintinäyttejä tarttee konsoliohjaimissa.
Windows experience vaatii että napeilla ja tateilla ei saa painella tiiliä.
Bhven kirjoitti:Far Cry 3: E3 Demonstration vs. Retail PC
This is a video comparison showing how horribly Ubisoft screwed the PC community by using misrepresentation, false advertisement and in general shady marketing to inflate game pre-order sales.
http://www.youtube.com/watch?v=mqnAbRpyqfI