Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Hermann Hoth

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Vadim kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Jokin aika sitten luulin kaipaavani Gattista ja Slämäriä.
Älä selittele. Kaipasit kuitenkin ja olet nyt tyydytetty vaikka muuta väität.
No niin kaipasinkin, mutkun too much of a good thing can be a... great thing?
Tai olisiko "too much too soon" ...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Olen pitkällisen Kitinäempiirisen kokemukseni myötä sitä mieltä, että saattaisin parittaa itseni viiden Kitinäneidon kanssa. Mutta en vielä osaa päättää kuka heistä olisi vaimoni, kuka rakastajatar, kuka kotihoitajattareni, kuka pikkuneito ystävättäreni ja kuka taskuvenukseni.

Joo Zeb, älä tosiaan toivo turhia.

SA
miettivä henkemme
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Stadinarska kirjoitti:Olen pitkällisen Kitinäempiirisen kokemukseni myötä sitä mieltä, että saattaisin parittaa itseni viiden Kitinäneidon kanssa[/b]
Minä olen taas sitä mieltä, että sun tulisi parittaa itsesi Manalan teleskooppipampun tai Gattacan kierrepotkun kanssa. Match made in heaven!
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Olen pitkällisen Kitinäempiirisen kokemukseni myötä sitä mieltä, että saattaisin parittaa itseni viiden Kitinäneidon kanssa[/b]
Minä olen taas sitä mieltä, että sun tulisi parittaa itsesi Manalan teleskooppipampun tai Gattacan kierrepotkun kanssa. Match made in heaven!
Kaiken kukkuraksi en edes omista teleskooppipamppua, eikä Gattacan jalka taida nousta enää tarpeeksi ylös edes kierteen kanssa. :(
Vastaa Viestiin