Miten löysit Kitinän?

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tämä ketju on tarkoitettu kaikille uusille jotka ovat jostain kumman syystä eksyneet Kitinään ja menneet vielä tyhmyyttään rekisteröitymäänkin. Haluaisin hirmuisesti tietää miten oikein olette tänne tienne löytäneet ja mitä ihmettä on päässänne liikkunut rekisteröitymisnappia painaessa. Kiitos etukäteen.

ps.

bannaan kaikki jos ei ala tulla vastauksia.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
OperaDuudson

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

uusvanha addu ilmoittautuu,en enää yksinkertaisesti osaa olla ilman kitinää...yrittänyt lähteä poiskin useamman kerran ja surprice aina löydän itseni täältä uudelleen,vaikka nyt ei töiden takia ole kauheasti aikaa kirjoitella niin jotain sanahelinää silti tulee rustattua kiinnostaa se sitten muita tai ei
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Perskeles, tuo sai sitten olla ainoa uusvanhan huomionhaku tässä ketjussa, loput poistan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Joskus tuossa viime syksyn lopulla eksyin Flirttipuistoon sättäämään. Törmäsin Manalaan ja Chappikseen, joista jompikumpi oli syyllinen siihen, että eksyin ex-Kityyn ja menetin loputkin rippeet Oikeasta Elämästä.
segma

Viesti Kirjoittaja segma »

Luin tyhmyyksissäni ensin Cityn foorumia ja jostain kummallisesta sivuhaarasta siellä puhuttiin. End of an amazingly interesting story.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ElanorRaven kirjoitti:Joskus tuossa viime syksyn lopulla eksyin Flirttipuistoon sättäämään. Törmäsin Manalaan ja Chappikseen, joista jompikumpi oli syyllinen siihen, että eksyin ex-Kityyn ja menetin loputkin rippeet Oikeasta Elämästä.


Enkö mä vongannut sua jo Cityssä? Ei kai sitte.
Itse täällä vain koska City on liian suurta julkisuutta ihmisvihalleni ja säälittävälle pillunvonkuu-ruikutukselleni. Epäilen olevani jo yhtä julkkis kuin Matti Nykänen, ja siksi(kään) en saa (pillua), toisin kuin Matti.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Gattaca kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Joskus tuossa viime syksyn lopulla eksyin Flirttipuistoon sättäämään. Törmäsin Manalaan ja Chappikseen, joista jompikumpi oli syyllinen siihen, että eksyin ex-Kityyn ja menetin loputkin rippeet Oikeasta Elämästä.


Enkö mä vongannut sua jo Cityssä? Ei kai sitte.

Et. Onneksi.
MadameDeMeloni

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Entisen työkaverin, kämppiksen, nykyisen hyvän ystävän, eli LillyMunsterin kautta.
isohaara

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Sisko sano että tule tänne, ja minähän rekisteröidyn kaikkialle minne pyydetään (lähettäkää jokin eVekseli niin kai mää siihenkin tietoni laitan). Aavistuksen aktivisoiduin tuossa loppukeväästä kun kiinnostus hiipui yhden teeman ylitiukkoihin foorumeihin. Täällä porukka on monipuolista, fiksuista hulluihin, sekä aiheet maan ja taivaan väliltä - mukava tapa kuluttaa työpäivät ja bongailla mahdollisia miittejä.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Elppis houkutteli.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Joku houkutteli Citystä, pahoillani olen, muista en, kuka moisen tempun teki.
Kirjoitan tätä alasti
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Saatte syyttää prosessia.
Ihmettelin, että mille se aina koneen ääressä naureskelee.
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

isohaara kirjoitti:Sisko sano että tule tänne,.


Ja kukas se siun sisko sit on?

Mä syytän Exatia. Se vinkkas mut Citystä tänne.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sinkkumatti kirjoitti:Ja kukas se siun sisko sit on?


Siis sä olet ihan pihalla!
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Yrittivät Citystä vaivihkaa siirtyä Kityyn. Löysin perässä. Koittivat vielä vaihtaa Kitynkin nimen, jotta eksyisin. Löysin silti (olivat näeNmä unohtaneet redirectin vanhasta Kityn osoitteesta vahingossa päälle).
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

bedlam kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Ja kukas se siun sisko sit on?


Siis sä olet ihan pihalla!


Kai sit. Ei mulla vaan ole mitään hajua..
isohaara

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Sinkkumatti kirjoitti:Ja kukas se siun sisko sit on?

Lolita
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sinkkumatti kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Ja kukas se siun sisko sit on?

Siis sä olet ihan pihalla!

Kai sit. Ei mulla vaan ole mitään hajua..


Neito käski aikoinaan tunnistuttaa itsensä seuraavasta lauseesta "Baarin pisimmät sääret ja lyhin hame". Tai jotain sinnepäin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jaa miten? Kityyn oli linkki Citystä, kun vakkarit päättivät suorittaa massasiirtymisen. Liikuin konformismin hengessä valtavirran mukana.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:Neito käski aikoinaan tunnistuttaa itsensä seuraavasta lauseesta "Baarin pisimmät sääret ja lyhin hame". Tai jotain sinnepäin.

Plus lyhimmät hiukset.
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

isohaara kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Ja kukas se siun sisko sit on?

Lolita


Muah. No ei ollut kyl mitään tietoa tästä :shock:
isohaara

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Sinkkumatti kirjoitti:Muah. No ei ollut kyl mitään tietoa tästä :shock:

Joku rääväsuu on haukkunut gallerian perusteella näköiseksi, onneks ei sitten kaikkien mielestä ole asianlaita näin. :P
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

isohaara kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Muah. No ei ollut kyl mitään tietoa tästä :shock:

Joku rääväsuu on haukkunut gallerian perusteella näköiseksi, onneks ei sitten kaikkien mielestä ole asianlaita näin. :P


*rääväsuu*
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Viesti Kirjoittaja Canine »

Hengasin Cityssä. Olin autuaan tietämätön mistään joukkopaosta/Kitystä mutta sitten Bedlam lähetti mulle linkin. Syytän siis Beddistä.
Not only is life a bitch, it has puppies
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Canine kirjoitti: Olin autuaan tietämätön mistään joukkopanosta --- mutta sitten Bedlam--- Syytän siis Beddistä.


:shock:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin