YouTube makupaloja

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Reaktio meni ihan kohdilleen.


Ainoa oikea vastaus. Lisäkomiikkaa toi mukanaan juna.


Joo. Näitä on vissiin aika paljon. http://www.diamondenvy.com/blog/6-marri ... one-wrong/
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »



Uskomaton tyyppi.

Mietin, meniskö kattoon leffan. Se on saanut hyvät arvostelut.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 569
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Melkein ku SikaMika!!11 Tai mä.

Tanssilattioiden Timanttipora
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 569
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Maan siirto firma!

Tanssilattioiden Timanttipora
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hätäkakan paikka:



Ja toinen, mutta eri syistä:

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja MrM »

It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 569
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Tanssilattioiden Timanttipora
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vanha, mutta pannaan kuitenkin.

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 569
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Hyvissä ajoin joululahjatoive esille !

Tanssilattioiden Timanttipora
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Olen ehkä aiemminkin linkittänyt tämän, mutta tämä on niin vaikuttava, tuo loppu, jossa Walter Cronkite pidättelee kyyneleitään.

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tämmöistä minun ei pitäisi näyttää, borderline. Nimi ja kaikki. Mutta känishä. Ja tuskin tästä rosikseen pääsee edes pikkusakoille.

Normaalisti pidän sci-fi fanfictionista (tämä oldskool 1996) , mutta tämä surettaa viskeraalisella tasolla. Kuten Castanedan Kotkan virtaukset. "Kun kaksinkertainen mies menettää kaksinkertaisen naisen, kipu on liikaa.".

Tekis mieli sanoa mitä tehkää tuolle jätkälle (vaikkeivat pitkään aikaan ole silleen olleetkaan, nyt sillä akallakin on joku muu) ja oli tuo misu vuonna 1996 luonnossa mielestäni paremman näköinen kuin noin laitettuna ja näytellen (tai hetki, ei sittenkään niin häävi? :D ) Vaikka nykyään onneksi liian vanha akka jo.

Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

:D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti:Tämmöistä minun ei pitäisi näyttää, borderline. Nimi ja kaikki. Mutta känishä. Ja tuskin tästä rosikseen pääsee edes pikkusakoille.

Normaalisti pidän sci-fi fanfictionista (tämä oldskool 1996) , mutta tämä surettaa viskeraalisella tasolla. Kuten Castanedan Kotkan virtaukset. "Kun kaksinkertainen mies menettää kaksinkertaisen naisen, kipu on liikaa.".

Tekis mieli sanoa mitä tehkää tuolle jätkälle (vaikkeivat pitkään aikaan ole silleen olleetkaan, nyt sillä akallakin on joku muu) ja oli tuo misu vuonna 1996 luonnossa mielestäni paremman näköinen kuin noin laitettuna ja näytellen (tai hetki, ei sittenkään niin häävi? :D ) Vaikka nykyään onneksi liian vanha akka jo.

Ei hitto. Ei tää sun ihastuskaan ihan normaali ole :)

Tai noh. Vähän jyrkkä kommenttini. Tämä fanfiction genre menee furriesien kanssa samaan kategoriaan. Ei vaan ymmärrä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti: Ei hitto. Ei tää sun ihastuskaan ihan normaali ole :)

Tai noh. Vähän jyrkkä kommenttini. Tämä fanfiction genre menee furriesien kanssa samaan kategoriaan. Ei vaan ymmärrä.
No joo.
Epäreilua minulta julkistaa tuo. Joku känniclosure, loppuelämäni Helvetti alkoi tuosta ja enoni mulkerointi ja taloni tuho siihen päälle. Vaan kun nuiden kotisivuja masokistisesti nauttien v. 1996 (vuosi jolloin opin uudestaan itkemään, nyt en taas osaa) stalkkasin, niillä oli Modesty Blaise-pätkäkin. Vain still-kuva siitä. Jossa tuo misu vartalonsa edut paremmin esiintuovassa tiukassa kokomustassa asussa. Luultavasti samassa jossa minut treffasi ennen kuin tuon jätkän takia perui itse ehdottamansa sillai ratkaisevat vapputreffit.

Mutta eikös olekin pieni ja ruma??? Eikä Nenäkään kummoinen? Vaikka tulikin ekana misuna koskaan minua puhuttelemaan ja vaikka jos sillä olikin ihan kuin mun kirjoja hyllyssä ja soitti Kate Bushia aamusella.... niin eiköhän lie ollut demoninen ansa, kuten nimikirjaimensa?

Kuiteskin kun olen nyt stalkannut lähinnä siskonsa blogin kun ei muuta löydä, niin onpa niin moniongelmainen suku että varjelusta etten sekaantunut. Vanaha akka sitäpaiten tuo jo. Jonkun svedunimisen rumaahisen kanssa nyt kihloissa. Tunnistin akan FBstäkin, koska ei vastannut facebook-kyselyyni :D
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tämä asia tietysti käyty läpi monta kertaa, mutta ei kannata kelata 20 vuotta vanhoja juttuja. Toki ymmärrän senkin, että ei sitä pysty valitsemaan, mitä kelaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »


Mistä on kyse?

Ymmärrän kyllä, että sä olet yksi noista tyypeistä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Veikkaisin jotain korealaista esileikkiä. Seuraavaksi tippuu pyjamat ja suklaajuna on valmis.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja McJanne »

NuoriDaavid kirjoitti:Mistä on kyse?
Ymmärrän kyllä, että sä olet yksi noista tyypeistä.
Juuh, tyypillistä seminaaripönötystä enimmäkseen, suurmeisseli Hwang halus kiusata vähän ja pyys vähän näyttämään ennalta määrättyjä tekniikoiden yhdistelmiä kuviteltuja vastustajia vastaan ja sillon kun suurmeisseli pyytää, niin sillon tehdään.

Tapahtumapaikkana Kypros, toissasunnuntaista settiä. Eilen olin Ukrainalaisten tyttöjen hakattavana sitten taas... Ei oo vielä videoo kyllä.

Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja Gat »

Jeps McJanne. Jos minulla on joskus ollut epäily niinköhän täkwondosta olisi edes korkealla tasolla johonkin, tuon zombipantomiimin näkeminen helpotti. Mitä sä tuolla teet? Ihan kuollutta poseerausta. Tuu pois ja noilla "lahjoilla" opettele oikeasti tappelemaan. Vaikka minua just toki vetäisit pataan tuollainkin, nin eihän se riitä.
http://www.youtube.com/watch?v=MHB_2Tdr ... oD48LAGwaA
NuoriDaavid kirjoitti:Tämä asia tietysti käyty läpi monta kertaa, mutta ei kannata kelata 20 vuotta vanhoja juttuja. Toki ymmärrän senkin, että ei sitä pysty valitsemaan, mitä kelaa.
Totta. Ei juuri tuo usein enää tule uniin, mutta muuten alan sen verran seota että valveillaoloni ja uneni ovat jatkuvaa tuskatilaa kaikista muista asioista. Vain avaruusaluksia ajattelemalla pystyn pätkittäin hiljentämään kipua :D

Mutta oli tuo kuitenkin ensimmäinen ja ainoa kerta jolloin lopulta ehkä liian myöhään uskoin (mokailustanikin huolimatta viimeiset viisi päivää) , että saattaisin kelvata edes jollekin naarakselle.

Oudointa, että taisin nähdä tuosta oikean enneunenkin. Unessa korkeaposkipäinen tumma misu maastoauton kera postilaatikollani. Oikealla ja vasemmalla puolellaan tiikerinpentu. Oli tulenpalavan vihainen. No sitten tuon kämpillä oli tiikerijuliste ja naulakossaan tiikeripaita, ja oli kiihoittavan väy väy puhetyyliltään. Mutta minulle vain lopuksi. Kuitenkin vain sen unen takia päätin sittenkin käydä kutsutuna luennoimassa Yliopistossa, ja tuo oli ikäänkuin fanityttö.

Pitää ymmärtää siitä teille nussivalle maailmalle käsittämättömästä perspektiivistä, miksi olin tuon jälkeen ainakin kaksi vuotta ihan kanttuvei, suhteellisesti ottaen pikkujutusta muuten kuin minun asteikollani. Myöhemmät lukuisammat ja pidemmät yritykseni eivät tuon jälkeen säväyttäneet tai misuina vaikutusta tehneet ja olin jos mahdollista ekan pettymyksen jälkeen vielä säikympi jänöpupu eli arka-parka jänishousu. Niiku realiteettia ja nyt omakin vanhuus päälle. Pitäkööt pillunsa, vittu. Ja nussikaa yli-ihmiset toisianne.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin