YouTube makupaloja

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti:Tehtaan koululla piti (omien treenien lisäksi) vakoilla sirkustipuja, lieköhän sirkustoimintakin jo kuollunna Varkaudessa.

Mä olen niin vanha, että olen käynyt kansakoulua. Ja keskikouluakin (edit: Päiviönsaaren yhteislyseo siis hei, ei tuo puutönö lehvassa), joka tosin heti muuttui peruskouluksi. Mutta ei Tehtaan koulussa mun aikaan ollut mitään sirkustipuja. Ei edes pukuhuoneita saati suihkuja. Hygienian päälle sen verran ymmärrettiin, että ainoat paskahuusit oli ne maan alle johtavien ulkoportaiden takaiset, oikeanpuolen pojille, vasen tytöille. Poikien ja tyttöjen välituntialue oli rajattu viivalla, jota ei saanut ylittää. Koulumatka saastepilven läpi kirveli keuhkoja. Tätä astmaattinen kaverini käytti hyväkseen ajaakseen pyörälläni. Anteeksi Jopolla.
Viimeksi muokannut Gat, 04.08.2013 13:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Gat kirjoitti:Mä olen niin vanha, että olen käynyt kansakoulua. Ja keskikouluakin, joka tosin heti muuttui peruskouluksi. Mutta ei Tehtaan koulussa mun aikaan ollut mitään sirkustipuja. Ei edes pukuhuoneita saati suihkuja. Hygienian päälle sen verran ymmärrettiin, että ainoat paskahuusit oli ne maan alle johtavien ulkoportaiden takaiset, oikeanpuolen pojille, vasen tytöille. Poikien ja tyttöjen välituntialue oli rajattu viivalla, jota ei saanut ylittää. Koulumatka saastepilven läpi kirveli keuhkoja. Tätä astmaattinen kaverini käytti hyväkseen ajaakseen pyörälläni. Anteeksi Jopolla.

Niinjotta liikuntasalissa ei tullut koko uran aikana viipyiltyä :D Joku sirkuskoulu siellä piti majaa niinhin aikoihin kun itse porhaltelin pitkin saloja reenin perässä, oiskohan ollu 92-93 välillä.

Hauska analogia tuosta tehtaan hajusta; sitähän markkinoitiin kuulema sillä alkuun, että se saattaa haista korkeintaan parina päivänä vuodesta. Todellisuushan on ollut sitä, että korkeintaan parina päivänä vuodessa se kuolemanlöyhkä ei ole päälimmäisenä.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja MrM »

Gat kirjoitti:Lisäksi Varkauteen on ollut kitinäläisten turistivirtausta, itse MrM/Manaajakin kävi ja Jouden.

Hah, olinpa siellä just viime viikollakin. Siwassa tuli (taaskin) käytyä, mutta tolla snägärillä on kyllä niin auttamattoman hidas kaveri duunissa, ettei sieltä voi mitään tilata.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ois aika pähee:

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja Gat »

MrM kirjoitti:
Gat kirjoitti:Lisäksi Varkauteen on ollut kitinäläisten turistivirtausta, itse MrM/Manaajakin kävi ja Jouden.

Hah, olinpa siellä just viime viikollakin. Siwassa tuli (taaskin) käytyä, mutta tolla snägärillä on kyllä niin auttamattoman hidas kaveri duunissa, ettei sieltä voi mitään tilata.

Sen Siwan minua haluava flirttaileva nuori blondi kassatyttö jäi tietenkin äitiyslomalle, liekö vieläkin. Jaa ainakin viime kuussa siellä oli uusi ihan liian nuori brunetti, joka myös haluaa minua. Snagarin omistaja taas on aseharrastaja ja haastanut valtion oikeuteen kun ei saanut uutta metsästyskiväärilupaa. Minä tilaan aina munahampurilaisen berliininmakkarasiivu-lisäkkeellä. Oli ennen oma annoksensa listassakin.

Etkös sinä aiemmin sanonut, että voisit kuvitella asuvasikin Varkaudessa? Mielenterveytesi on siis vakavasti horjunut.

Yleisön kiusaksi vielä yksi Varkausvideo, edellisten kolmen lisäksi: Ilotulitus Vesitornista kuvattuna. Se talohan taisi olla aikoinaan Suomen korkein tai melkein korkein asuintalo, "Savon pilvenpiirtäjä", syystä että että vesitornit ovat harvemmin myös asuttuja rakennuksia. Täähän ilotulitusvideohan on ihan kuin Hollywoodista tai Las Vegasista?? Tai... köh...

Itselläni oli tapana katsoa tulitukset niin, että Antinpuisto kahdeksan vintin luukun kautta kipusin sen kerrostalon harjakatolle. Josta näkikin tyylillä uudenvuoden ilotulitukset joka suunnassa, ehkä Leppävirralta asti. Lähimmät melkein tuli niskaan. Arvaan kuitenkin, että tuotakin tapaani pidettäisiin luvattomana ja lapsellisena. Kun ei kukaan muu keksinyt. Vaikeaa olla nero.

Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nuo minions-jutut vain toimii meikäläiselle:

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 569
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Kesän ja pesän iloja ! :hep:

Tanssilattioiden Timanttipora
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Olen minä kaikenlaista a capellaa kuullut aiemmin livenä ja ollut aika hyvää settiä, mutta ei saatanan saatana mitä nää oikeen tekee pelkällä ihmisäänellä.

http://www.youtube.com/watch?v=iuYutmFPPK4

http://www.youtube.com/watch?v=f7AblTjKTHk

Shieeet.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 569
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^
Harmittavan heikkotasoiset tallenteet :(
Tanssilattioiden Timanttipora
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hämmentävä:

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja huima »

^Mitä sulle tulee mieleen?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

:p:

Ei tuu mitään erroottista, toki komea kroppa miehellä.

En vaan oikein osaa päättää, miten biisin sanoihin pitäisi suhtautua.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:En vaan oikein osaa päättää, miten biisin sanoihin pitäisi suhtautua.


Miks niihin pitäis jotenkin erityisesti suhtautua? Ihan normaalilta räppimeinigiltä toi kuulosti, joten kokeile vaikka suhtautua samalla tavalla kuin Rudin Bodausanthemiin.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

No ei tämä mikään elämää suurempi ongelma ole :)

Englanninkielessä ei herätä huomiota, kun mustat puhuvat itsestään "nigger" termillä, mutta suomeksi en ole tottunut kuulemaan mustan miehen suusta "neekeri" ja "laku" nimityksiä.

Mutta hauska biisi.

Olisipa itsellä riittävästi motivaatiota tuollaiseen kroppaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:Englanninkielessä ei herätä huomiota, kun mustat puhuvat itsestään "nigger" termillä, mutta suomeksi en ole tottunut kuulemaan mustan miehen suusta "neekeri" ja "laku" nimityksiä.


Jos ihan tarkkoja ollaan, niin et kuule nytkään, vaan ne sanat esiintyy Aksimin räppäämässä kertsissä. Aksim on se selvästi muusta porukasta erottuva valkoinen kynäniska siinä videolla.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Englanninkielessä ei herätä huomiota, kun mustat puhuvat itsestään "nigger" termillä, mutta suomeksi en ole tottunut kuulemaan mustan miehen suusta "neekeri" ja "laku" nimityksiä.


Jos ihan tarkkoja ollaan, niin et kuule nytkään, vaan ne sanat esiintyy Aksimin räppäämässä kertsissä. Aksim on se selvästi muusta porukasta erottuva valkoinen kynäniska siinä videolla.


:sir:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja exPertti »



http://www.youtube.com/watch?v=ryjp1wUuk7Q

Totaalinen täydellinen repeäminen 1.20-1.40 tienoilla. :)

Edit:typo
Viimeksi muokannut exPertti, 23.08.2013 11:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Tää on vaan hauska, toimii kompilaationakin.

http://www.youtube.com/watch?v=Ln5QgeCL1fs
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja exsu »

Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Katsoin ilman ääntä, tulkitsenko oikein että "EN TAHDO"? :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja So Hard »

We met 3 months ago, sweetiepie, cutiepie. Reaktio meni ihan kohdilleen.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja exsu »

So Hard kirjoitti:Reaktio meni ihan kohdilleen.


Ainoa oikea vastaus. Lisäkomiikkaa toi mukanaan juna.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Vastaa Viestiin