Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Keskisen Veskulle kannoin rahaa. Ainakin vuoden pesuaineet sekä pyykille että astioille. Lisäksi jigittelytavarat. Ja farkut á 19 euroa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Ehdottomasti. En tiedä itkisinkö vai nauraisinko kun Pauligin päämaistaja tms. telkkarissa julistaa miten tasapainoinen maku juhla mokassa on, kai mautonta tasapainoiseksikin voi sanoa. Vai oliko se hienoarominen?
Suomen suosituin kahvi. Touri on erittäin arvostettu alallaan kansainvälisestikin, ja mun mielestä on jotenkin todella huikeaa, että on vielä olemassa joku ala jossa edetään hyvin aistinvaraisesti. Sekoituksille (kuten Juhla Mokka) ei ole olemassa mitään reseptiä, vaan jokainen kahvierä maistetaan erikseen ja sekoitussuhde luodaan sen perusteella. Ja tästä vastaa päämaistaja "oppilaineen". Arvostan.
Work like a captain, play like a pirate.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Juhlamokan juonti ja kusiaispesässä istuminen: Suomen ennätykset yleensä kertovat enemmän Suomesta kuin ennätyksen tekijästä. Jos mennään edes pohjoismaiseen liigaan, niin Löfbergs taitaa myydä enemmän ja sitä peruskamaa juo tummana ihan mielellään.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja huima »

Vesper kirjoitti:Sekoituksille (kuten Juhla Mokka) ei ole olemassa mitään reseptiä, vaan jokainen kahvierä maistetaan erikseen ja sekoitussuhde luodaan sen perusteella. Ja tästä vastaa päämaistaja "oppilaineen". Arvostan.
Kyllä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Merkur 43 002 Long Handle Safety Razor
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Yhden tietsikan lisää, että pääsee testailemaan paremmin hajautusta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tilasin rannekellon eBaysta, vaan eipä ole näkynyt. Tänään pitäisi viimeistään tulla ja saisi kyllä luvan tulla.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 569
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

60 ltr hydrauliikkaöljyä ja 3 lrt synteettistä hypoidiöljyä.
Tanssilattioiden Timanttipora
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Kuulostaa oikealta sekoitussuhteelta. Tuohon liraus karpalomehua sekaan niin on ihan juotavan makuista.
Moottoritie Töölön läpi ry.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Maglite XL50 taskulampun. Ihan heräteostoksena. Maglite on lopulta vaihtanut LEDeihin ja lampussa oli peräti kolme eri toimintamoodiakin (high beam, low beam, vilkutus). Ja se katoaa kivasti avainnipun sekaan kun on sen verran kepeä vielä.

Hinta ei tainnut olla erityisen halpa, noin 30e (Osta Pois).

http://www.led-resource.com/2010/10/mag ... ht-review/


Heitän vastapalloon kyselyn, olisiko järkevää ostaa lithium patterit tuohon ja LED lensereihini? Saako 1,5v lithium pattereita ladattavana (3,7v näkyy olevan kaikki ebayt täynnä)?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Joululahjoja!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Paremman vahvistimen työhuoneeseen. Löysin käytettynä edullisesti samanlaisen vahvistimen kuin mulla on olohuoneessa ja en voinut vastustaa kiusausta. Näin äkkiseltään sointi kuulostaa kirkkaammalta, avarammalta ja eroittelevammalta. Suurin muutos kuitenkin ehkä matalissa taajuuksissa, jotka soivat selvästi tarkemmin kuin aikaisemmin ja toistuvat selvästi erottuen myös hiljaa kuunnellessa.

No vanhassa vahvistimessa oli kyllä myös jotain vikaa, kun äänen voimakkuudessa oli ärsyttävää huojumista ja toinen kaiutin tipahti aina välillä kokonaan pois, mikä ylipäätään sai selailemaan myynti-ilmoituksia. Mutta kyllä tämä olisi ollut hintansa arvoinen hankinta ilman noita ongelmiakin. Nyt äänenlaatu on riittävällä tasolla ja olen tyytyväinen. Näillä luultavasti mennään niin kauan kunnes jotain hajoaa.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Megamoka!

Olisi kuulunut ostaa olohuoneeseen entistä parempi, että vanhan olisi voinut siirtää olohuoneesta työhuoneeseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Äää Olis tullu liian kalliiksi. Nyt työhuoneen kajarit+vahvistin(+nyt käytöstä poistunut vahvistin) on maksanut alle puolet siitä mitä maksoin pelkästä olohuoneen vahvistimesta silloin aikoinaan. Mä oon hieman tohkeissani siitä kuinka edullisesti mä sain näin hyvin soivan setin kasaan. On se vaan mukava, että ihmiset asuu niin pienissä asunnoissa, että dumppaavat loistavaa kamaa noutohintaan pois jaloista.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti:Saako jostain urheilukalsareita, joissa ei ole saumoja lähelläkään palleja ja ei pakkaudu nivusiin?
Päätin kokeilla Under Armoureita ja hyvin toimi. Pukkasin sitten isoon ja pahaan Zalandoon tilaamaan parit lisää. Huomasin, että pitkät kalsarit oli halvemmat kuin lyhyet.


Oliko tarpeeksi mielenkiintoista?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Bluntly kirjoitti:Päätin kokeilla Under Armoureita ja hyvin toimi.
Mä oon käyttänyt 6" lahkeella olevia Under Armoureita nyt pari kuukautta ja oon toistaiseksi ollut tyytyväinen. En viitsinyt käydä huuteleen, kun nämä ei täytä ehtoasi saumojen sijainnin suhteen. Lahkeiden rullaantuminen ja sen jälkeen paikkojen hiertyminen on ollut mulle sellainen perusongelma alushousuissa. Nää on nyt toistaiseksi olleet parhaat mitä mulla on ollut. Vinkkejä otetaan kyllä mielellään vastaan, jos joku löytää paremmat.

Tapiolan Stockman:lla oli ainakin kesällä UA:n 6" bokserit 2kpl:n paketeissa 30€/pkt. Siellä oli myös aika hyvä valikoima muita urheiluboksereita.

EDIT: UA:lla näyttää olevan myös oma Suomeenkin toimittava nettikauppa.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Itse juuri tilasin ketjun innoittamana CK:lta saumattomia pikkareita. Ei tule juuri muita käytettyä arjessa, ovat ihan parhaita. Ehkä CK:lla olin miehillekin jotain sopivaa?
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vagabondo kirjoitti:EDIT: UA:lla näyttää olevan myös oma Suomeenkin toimittava nettikauppa.
Mopo lähti taas käsistä, kun valikoima on huomattavasti parempi kuin paikallisissa liikkeissä. Veroista näyttää tulevan noin 42% lisähintaa ja toimitusmaksu reilu neljäkymppiä, ellei osta yli ilmaisen toimituksen rajan.

Tilasin treenihousut ja -shortsit sekä alushousuja 6" ja 9" lahkeilla muutaman vuoden tarpeisiin.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

UA:n saumat on ihan siedettävän hyvin ommeltu vaakatasoon, toisin kuin halppiskalsareiden vekkimäinen ommel. Vähän tuntuu kasseissa karhealta, mutta parin lenkin jälkeen on vielä nahka tallella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vesper kirjoitti:Itse juuri tilasin ketjun innoittamana CK:lta saumattomia pikkareita.
Nämä saapui eilen UPS:n välityksellä. Eivät soittaneet eivätkä laulanee, illalla 11 jälkeen kotiin tullessa oli paketti jätetty ulko-oven eteen. Käsittämätöntä toimintaa! Kuka tahansa ohikulkija olisi voinut noukkia paketin mukaansa. Eikö sitä olisi voinut laittaa vaikka postilaatikkoon, kun oli niin litteä paketti?

Shopbobille propsit todella nopeasta toiminnasta. Tiistaina tilasin, torstaina oli tuotteet kotona.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

57 pakettia Finnfoamia.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 569
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^
Järjestät pilkkikisat ennen jäiden tuloa?
Tanssilattioiden Timanttipora
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Toi vaihtoehto ei kyllä edes käväissyt mielessä.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Vastaa Viestiin